Unul

27 01 2015

Simt cum toata durerea ca niste bucati mici de sticla imi trece prin vene si nu mai pot face nimic doar ma las dus de val si simt cum numai pot dar ceva ma tine si nu ma lasa ca sa pot renunta la durerea care o simt pur si simplu. Am ochii inpaienjaniti de oboseala si lacrimi si am obosit sa rad si sa ma prefac ca sunt bine. Imi vreau viata care o aveam dar cred ca trebui sa sufar ca asa spun unii ca te face mai tare cea ce am si crezut pana cand m-am trezit intr-un colt tremurand si plangind ca un copil mic si simteam cum pamantul imi fuge de sub picioare si nu puteam sa reactionez la nici o voce care din intamplare prin preajma era rastita de sotia mea cu copilul in brate amenintanduma ca pleaca daca ma mai vede in postura aia .Mi sa parut ca am o viata normala lipsita de nimic casa, masina, sotie frumosa cu un baiat care ati ia privirea din prima secunda cat de dulce e si inofensiv la varsta de cateva luni .Nu stiu ce sa spun cum sa spun deoarece m-am pierdut cateva luni prin boutura si droguri acum cand incerc sa imi ascult singurul prieten si sa am intrept dar e foarte greu. Am pierdut tot intr-o secunda fericire copil sotie timp si simt ca vreau sa urlu ,sa ma auda toti dar simt cum gura mie cusuta prin interior stiind ca fiecare are problemele lui si ma trezesc pana si acel prieten imi o privire foarte distanta cu un raspuns in coltul gurii ca si cum nu as fi existat .Analizand tot acei 11 ani petrecuti langa ea ramanind cu un gust amar dupa nenumarate incercari de reinpacare calcand pe orgoliu numai pentru a-mi rasplati greselile care le am realizat ca le-am facut in timpul relatie .Dar uitamdu ma la hotararea jutecatoresca in care divortul meu sa terminat lasandu ma la propria mea judecata si a ei cum sa inpartim copilul (ca pe o bucata de pizza (cel care are mai mult se simte mai satul si fericit))binenteles eu sunt cel mai flamand pt ca in ochii ei eu sunt cel vinovat si cel care a gresit si mi-am luat un sut in fund inpiedicandu ma de scarile din bloc si realizand ca nu am nici un ban in buzunar nu mai am familie, nu am prieteni pentru ca am renuntat la toate bautele si iesirile afara cu baietii retragandu ma si acultand femeia iubita creind o familie si pierzand legaturile cu vechi prieteni acum cum stie toata lumea nimeni nu da nici un scuipat ca ati arunca in fata vorba cea mai spusa ”tu dai de noi numai cand ai nevoie” Asa ca stand intro camera cu kirie acum cateva luni ma gandeam cum sa imi pun streangul mai repede dar cu ajutorul drogurilor am realizat cum poti vedea in fata okilor timpul in slow motion si cat e de greu sa te tarasti ca sa poti sa vomiti si sufletul din tine numai pentru a mai trage inca o suflare sa te poti tine in viatza. adormint cate un pic si trezindute sufocandute hmmm nustiu ces toate astea pt ca alcolul imi expira in frigider in timpul cand eram familist pf cand auzeam de droguri intorcem spatele la acea persoana si luand in considerare spusele fostei am luato acum pe calea asta nepasandumi de nimic simtind in continu o gaura mare in piept sangerand stinsa de bucati de ghiata. intr-un sfarsit ma duc la munca unde trebuie sa joc a omul fericit incerc sa ma duc la sala nu am mai pus gura pe boutura si droguri de cateva zile o sa ma las pe mana prietenului poate este o sansa sa fac ceva ca eu personal mi-am pierdut orice

Ma bucur si multumesc ca am putut sa scriu si eu aici


Acțiuni

Information

8 responses

27 01 2015
ana

E bine ca ai un prieten care te sprijina, dar nu cred ca se compara cu ajutor de specialitate.
Nu stiu din ce oras esti. In Bucuresti exista o sectie de toxicologie la Obregia si acolo poti primi un tratament care te scapa de dependenta chimica foarte repede. Dependenta psihica o depasesti cu multa vointa, cu sfaturile unui psiholog si cu dorinta de a recapata stima si dragostea familiei tale.
Merita sa lupti cu tine pentru asta.
Succes.

28 01 2015
Lucia

Buna.
Curaj!
Eu, imi cer scuze, nu stiu foarte multe despre droguri, si cat crdeam ca cunosteam durerea, trebuie sa recunosc nu o stiu in forma in care tu treci prin ea.
Dar sunt aici si vreau sa te ajut.
Nu conteaza de ce, cand, cum s-au intamplat lucrurile, conteaza ca traiesti si trebuie sa mergi mai departe, orice ar fi, cu orice pret.
Ai grija de tine, tine capul sus, nu te lasa niciodata.
Nu esti singur.

29 01 2015
unul

eu stau undeva in afara londrei si sincer nu am prieteni prea multi incerc sa ma socializez dar mie foarte greu sa mai am incredere in oameni am incercat sa vrb cu doctorii am fost si imi dau antidepresive carre nu le vreau iar la munca incep sa nu mai fac fata (ma cert cu toata lumea si nu imi mai place) deja incep iara sa intru in faze urate de 3 zile nu am luat nimic si deja incep sa inebunesc nustiu cum sa fac ca de stiut stiu .am incercat sa imi vad baiatu care ma facut sa ma simt bine cat am sta cu el apoi dupa ce am plecat am inceput sa disper de dorul lui din ce mai mult iara orice concersatie am despre ex cu mai cas sau amici de ai ei ma baga in pamant cate un pic si
simt cum ma pierd .realizez cateodata ca nu sunt singurul si ca nu e bine dar in unele momente mai ales cand sunt obosit am niste depresii foarte mari cand fac lucruri fara sa le mai gandesc bufnesc in plans de la orice si in vine sa termin .(chiar in seara asta ma gandeam la taieturi sa simt durere fizica ca nu mai suport durerea care o simt in suflet )sincer cateodata ma intreb daca sunt un las si nu fac si vrb prea mult despre si imi rasuna in cap foarte mult intrebarea

multumesc frumos pt raspuns

29 01 2015
Stef

Antidepresivele te vor ajuta, la propriu, sa gandesti. Vrei sa fii ajutat insa refuzi ajutorul medicilor. Ei, veZi? Iti pui piedica singur.
Ia antidepresivele si incearca sa mergi la un psiholog. Nu cred ca cineva iti va da inapoi ceea ce ai pierdut, insa tu decizi daca acel copil are nevoie de tata? Are! Faptul ca sotia si copilul nu mai fac parte legal din aceeasi familie, tu ramai tatal acelui copil si ar fi de dorit sa iti asumi responsabilitatea. Vor veni momente in viata lui…in care va avea nevoie de tine, de orotectia ta, de ajutorul tau…..si atunci tu unde vei fi?
Tu alegi.
Succes!

29 01 2015
ana

Nu te gandi ca esti singur, poti sa vorbesti cu noi sa ne spui cum te ajuta tratamentul si cum depasesti starea in care esti acum. Copilul tau te iubeste si are nevoie de tine.
Citeste aici pe blog ce traume au copiii parasiti de parinti. Sigur nu vrei asta.
Obligatoriu ia antidepresivele pentru ca iti inlatura starea de agitatie si nervozitate. Pentru ca locul de munca este esential in echilibrul pe care trebuie sa il obtii.
Ai grija de tine.

1 02 2015
°toul e prin Dumnezeu si nimic fara El nu este°

Buna .Citeste biblia…incearca sa nu mai faci ceea ce faceai..intoarce te la Dumnezeu…iti vine sa tipi pentru ca te mustra constiinta aveai familia in mana aveai tot ce iti dorete un om pe pamant…..nu este tarziu sa le recapeti…incepe sa te rogi la Dumnezeu ca El este tatal a tot si a toate….Citeste biblia …vei afla multe despre Dumnezeu….

A te sinucide nu e o solutie….cum iti este acum cand stii ca ai pierdut familia ???singura ta alinare familia…nimeni nu te intelegea mai bine decat ea dintre oameni…dar oare cum va fi sa pierzi pe Dumnezeu Cel de la care vin oamenii .de la care vine iubirea.intelegerea dragostea.prietenia.si mai ales cum e sa stii ca tu vei fi pierdut in focul iadului pentru totdeauna si ca nimeni nu te va mai auzi ….pentru ca asta primesc cei ce se sinucid…..

Daca te vei sinucide iti vei preda sufletul diavolului……el a adus la tine nenorocirea asta si el vrea sa mergi in iad……drept dovada ca cei ce se sinucid isi vand sufletul este casa in care sinucigasul se sinucide….nu ai auzit de persoane care se spanzura sau isi provoaca moartea in alt fel?……nu ai auzit ca in acea locuinta se vor intampla lucruri ciudate?? :se aprind lumini.se deschid usi locatarii nu au somn ii trezeste cineva…..par povesti din filme dar nu este asa …..intreaba pe prima persoana care o vezi in fata ochilor daca a auzit sau a vazut astfel de lucruri si o sa iti spuna ca da.

Nu vei scapa de suferinta ta prin moartea ta …ci altele vei avea mult mai mari dincolo de intelegerea noastra….in focul iadului……Sunt persoane care au fost in moartte clinica auzi le povestea sunt pe internet….iti spun de ei pentru a iti dovedi tie ca ce se spune prin biblie este adevarat.

Crede. roaga te si te intoarce azi la Domnul Dumnezeul nostru.Dumnezeul veacurilor Dumnezeul timpului.Cel ce ti a dat fiina…caci El spune:°Eu sunt Calea, Adevărul şi Viata ioan 14.6
Eu sunt Alfa şi Omega, zice Domnul Dumnezeu, Cel ce este, Cel ce era şi Cel ce vine, Atotţiitorul.
Eu sunt Alfa şi Omega, cel dintâi şi cel de pe urmă, începutul şi sfârşitul.°

Citeste biblia.

Dumnezeu sa ne binecuvinteze.
.

6 02 2015
unul

multumesc frumos pt indrumarea spre dumnezeu dar cu atata tehnologie si informatii chiar ca imi este foarte greu sa mai cred .(si sincer nu vreau sa deschid acest subiect) Am fost la doctor mi-a dat antidepresive si ma face sa ma simt ca o leguma si cateodata mai depresiv inca ma zbat ca un peste pe uscat simtind cum ma sufoc de dorul la ce am avut si ma inpotmoleste foarte tare sa merg inainte acum am probleme si cu bani iar tot incepe sa imi mearga prost ce ma indreapta iarasi la boutura si droguri .depresiile vin mai mult cand ma intorc de la copil si vad cum nu ma mai cunoste si simt raceal care sa format intre mine si el neavandu ma aprope bani cadourile si restul nu se compara cu timpul petrecut langa el si educatia care o sa aibe osa fie mai mult dintr o parte (am citit despre copii care au crescut fara tata si ma deprima si mai tare ) pt ca eu am vrut sa stau langa el acum is ca o bucata de piatra. simt cum colegii sau plictisit de problemele mele cea ce ma face sa fiu tacut si ingandurat mai mult . ce frumos e cand vezi ca toate probleme ati vin pe cap sa dau un exeplu ,, codul de taxa lau gresit si mia dat jumate de salar( 3 saptamani 180 de ore muncite ) si nu im pot plati chiria , mancare nu mai zic ,din cauza oboseli m-am ars la mana ma duc la vestiar imi rup geaca in vestiar (agatat )in drum spre casa primesc telefon ca mi-a blocat credit cardul ca nu am platit in timp si tot asa numai intro zi .familia vrea sa imi ajut fratii care au probleme acum cand sunt jos neamurile ce le am pe aici nici nu imi vorbesc .

6 02 2015
Ana

Tu stii ce abordare am eu cand ma coplesesc problemele?
Imi fac planuri pe termen scurt. Stiu ce o sa fac maine. Si fac. Si tot asa. E o lege nescrisa care ne face sa primim si bune si rele.
Merg inainte, fara sa ma gandesc prea mult si constat ca am mai lasat in urma din necazuri.
Fa si tu la fel. Pe termen scurt, ia-ti medicamentele, continua sa iti vezi copilul, mergi la munca.
Spune acasa ca nu ai de unde sa ii mai ajuti cu banii, o perioada.
Si nu te mai apropia de droguri si bautura, pentru ca stii ca nu iti fac bine.
Strange din dinti si mergi mai departe.
Sigur o sa depasesti ce ti se intampla acum.
Putere si forta iti doresc.

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.