Lucian 08

29 01 2015

Eu am ganduri de suicid de mult timp,dar de cate ori eram aproape imi veneau in imagine copiii mei,nici acu nu miau trecut acele ganduri negre desi am trecut si pe la psiholog.Aceste ganduri le am datorita faptului ca,inaite de a ma insura,femeia pe care eu am luato a fost maritata,in timpu cat a fost maritata sotu a inselato si ea a vrut sa se razbune inselandul la randu ei,dar ea la inselat cu trei vecini si alti unu fiind chiar unchiu meu,iam vazut unu langa altu in pat,cand se sarutau,ideea e ca o iubesc foarte mult si avem si doi copii impreuna dar nu imi dispar gandurile de ami lua viata va rog ajutatima

Acțiuni

Information

5 responses

29 01 2015
Maria Dana

Lucian, nu inteleg!Adica femeia cu care ai doi copii a fost in patul unchiului tau si tu i-ai vazut?Apoi ai luat-o tu si aveti acum si doi copii?Ea s-a razbunat pe sot ca a inselat-o si la randul ei l-a inselat la greu?Am inteles bine?Daca nu am inteles bine te rog sa ma scuzi,”cratima-i” de vina!
Oricum, sfatul meu este sa te gandesti la copii tai si daca poti ….incearca sa uiti ce ai vazut!De sinucis te poti sinucide oricand,este simplu, dar mai bine incearca sa traiesti pentru tine si pentru copilasii tai!Uita ce a fost si lupta pentru viata ta!

8 02 2015
lucian

Multumesc frumos pt sfat

1 02 2015
°toul e prin Dumnezeu si nimic fara El nu este°

Buna…la psilolog se duc cei care au ceva pe suflet si nu au cui sa spuna……..inainte sa te duci la psiholog mai de graba intreaba te cum de tu existi???cum de poti avea trairi??cum de poate omul sa nasca copii???cum de traim in armonie….?dar sa nu spui ca teoria evolutiei functioneaza….

Nu ai auzit ca se studiaza paranormalul???si ca avansand in tehnologie cercetatorii devin din ce in ce mai frustrati ca nu pot deslusi misterele anormale si care in mod normal nu se puteau intampla……

Ai auzit de apa sfintita ??stii ca nu se strica tot timpul anului??stii ca in casele oamenilor care se spanzura trebuie chemat preotul pentru ca se sparg farfurii se deschid usi etc… iar noaptea nu se pot odihni….la astea nu te gandesti???

sa te gandesti foarte serios la sufletul tau ca tot ce se spune in biblie este adevarat si o data ce te sinucizi vei ajunge in iad si vei chinui in vecii vecilor la asta sa iti stea mintea nu la altceva…crezi ca vei da de pasuni ??sau vei vedea pe Dumnezeu???

Ai in mana sufletul tau…tu decizi unde il timiti in iad sau in rai…..dar daca alegi sa te sinucizi nu vei mai putea intoarce nimic. nu vei mai putea indupleca pe Dumnezeu…va fi pentru totdeauna…..si vei sta in iad pentru totdeauna….vrei asta?…..indura ce ai de indurat iubeste pe Dumnezeu cu toate necazurile tale…..vei avea rasplata in cer…..dar nu te sinucide. te vei chinui in iad totdeauna…….

Stii sigur unte te duci??dupa moarte???in biblie scrie unde te duci …..te rog sa citesti biblia……roaga te seara la Dumenzeu….ceea ce iti vine in gand nu este de la tine…este de la diavol…drept dovada ca este adevarat vei observa ca nu vei putea uita tot timpul zilei acest gand…dar cu ajutorul Domnului nostru iisus Hristos fiul lui Dumnezeu care a murit pentru noi pentru pacatele noastre.vei putea sa uiti …trebuie doar sa te rogi…mergi si la un preot sa te spovedesti………

iti doresc sa treci peste tot ce este rau. sa te luminezi sa nu te mai gandesti la sinucidere…..iti vei pierde sufletul….marturii despre iad sunt pe net.

Citeste biblia..

Dumnezeu sa ne binecuvinteze.

8 02 2015
lucian

Multumesc frumos pt sfat

10 02 2015
liliana

Lucian si eu am doi copii minunati ,cred ca si ai tai sunt minunati si cred ca te iubesc foarte mult ,nu merita sa ii lasi singuri pe lume langa cea care ti-a facut destul rau . Ridicate si lupta pentru copii tai ,pana la urma ei sunt comoara noastra si gandeste-te cat de mult ar suferi si ei daca ti-ai pune gandurile negre in aplicatie ,poate ar ajunge si ei la acelasi model ca si tine , si ar fi pacat , Toti avem probleme mai mari sau mai mici ,unii poate suntem mai sensibili si cadem mai repede si mai frecvent , dar sunt oameni buni pe lume care mai intra si mai dau cate un sfat bun si ar fi cazul sa te ridici . Sper ca bunul Dumnezeu te va calauzi pe cararea buna . Imi doresc sa aud de bine de tine si de copii tai .

Lasă un răspuns

