Hitman (2) – Catalin

3 08 2009

salutare din nou….hitman sunt…acum mi-am pus numele…da Catalin ma cheama si sunt din Galati…am intrat sa mai comunicam…sincer imi place mult sit-ul vostru, chiar daca pare unul simplu, esential este sa ai cu cine sa vb , de la cine sa obtii un sfat, si inca o data va multumesc pentru ca mi-ati raspuns…cat despre gandul la moarte, am renuntat la ea..asta este un prim pas…cat despre ea, tot nu reusesc sa ma detasez, chiar inca nu reusesc sa o fac, imi este asa de greu…decand nu v-am mai scris ne-am mai vazut de vreo cateva ori, am iesit la plimbare, dar parca nu era ce era inainte, abia vb cu mine, raspunsuri monosilabice….am luat initiativa intr-o zi sa o intreb ce se intampla si nu mi-a dat nici un raspuns…atunci eu am luat hotararea sa nu ne mai vedem macar 1 saptamana, ca nu mai este ceea ce a fost…acum in week-end am fost plecati la mare, acolo am vb normal, am dormit in acelasi pat, dar tot eu i-am zis sa nu ne mai vedem, tot eu am intrebatt0o daca vrea saptamana asta sa ne vedem, sa mearga cu mine sa-mi iau ceva si mi-a zis ca m-as putea descurca singur. Am inteles aluzia…dar in masina spre casa a vnit in bratele mele, fara sa-i zic nimic, a inceput sa ma mangaie, sa o mangai, sa-mi spuna ca se simte foarte bine la mine in brate, ca nu o sa uite momentele astea…ma bulversaase…la coborare din masina, am intreabat-o daca sa vin al ea in seara respectiva sai in alta zi, si mi-a zis ca daca nu vin atunci nu voi avea ocazia sa o vada deact peste 1 luna…mi-a cazut cerul….saptamana asta ne-am vazut totusi ptr ca a amanat acea luna…dar cand am inchiriat un apartament la mare, l-am luat prin cineva..asta este cu un an mai mare ca mine…si vad ca se da la ea…si eiri trebuia sa ne vedem si-mi spune ca se duce sa se vada cu asta, ca vrea sa vada ce vrea..si eu si ea stim ce vrea…ii place ca este un tip volubil, care vb mult dar cica nu-l pace…si am devenit gelos si i-am spus lucrul asta…nu stiu daca am procedat bine…si mi-e frica sa nu se implice, ptr ca m-as simti ffff nasol, mai ales ca e cu 1 an mai mare, si-mi aduc aminte de conceptiile despre varsta, ca sunt mai mic…adica este ca un razboi…adica pe mine ma iubeste si vine unu nu stiu de unde…aseara cica asta este timid si nu i -a zis nimic…nu stiu…nu reusesc sa scap deloc..ea mi-a zis sa facem pauza ca sa ne revenim , sa se detaseze ne mine…ca ma iubeste si ma uraste in acelasi timp….si plus de asta i-am intalnit o fost aiubita care vad ca ii place de mine,,,,dar ce sa fac, are si ea prieten de 2 ani…eu numai “noroc” d-asta am …nu reusesc sa gasesc ceva ca lumea…si plus de asta o vad pe ea in toate femeile….as vrea ceva clonat…cu bine…si astept nca un raspuns…o zi buna

Alex a raspuns:

Buna Catalin

eu din cate vad aici tu trebuie sa preiei initiativa si sa decizi clar ce vrei sa faci ori vorbesti cu ea clar ce are de cand daca vrea sa stea cu tine sau nu dar clar sa nu zica peste 2 zile ca iese cu altcineva sau…

Pur si simplu iei decizia sa nu o mai vezi sa nu mai faci nimic cu ea sa nu o mai suni sa nu-i mai raspunzi la telefon si gata.

Cu timpul trec toate ranile dar daca la un anumit timp le tot redeschizi niciodata nu o sa se inchida de tot.

Parearea mea e ca ea se cam joaca cu toate ca are o varsta la care nu ar trebuii sa faca asta azi vrea ceva peste 2 zile altceva.

Pierzi timpul sa-ti zica clar ce are de gand ori cu tine ori fara tine.

Te rog asculta-ma iti faci rau singur pentru o fata,asta e doar parerea mea nu vreau sa te supar sau sa fiu prea dur, dar pare o fata care poate nu stie ce vrea, dar eu zic ca ii place mai mult sa se joace nu vrea nimic serios.

numai bine ai grija ce decizi ei
si fi putin mai egoist gandeste-te ca tu esti persoana care conteaza cel mai mult in relatia dintre voi doi acum

catalin a raspuns:

da alex merci pentru raspuns…noi acum incercam doar sa fim amici..dar nu stiu cat ne iese…poate ca ai dreptate si eu ar trebui sa iau initiativa pentru ca ma simt fff nasol…azi nu am avut chef de nimic, sunt irascibil si multe altele..de fapt intotdeauna certurile cu ea mi-au dat o stare nu tocmai buna…oare sa se joace si eu sa nu observ? cu toate ca m-as simti ca ultimul om…cred ca are dreptate mai am multe de invatat, sunt inca naiv…dar stau cateodata si ma uit la ea si este atat de frumoasa, de inteligenta, de pargmatica si imi este ciuda ca cel cu care este, nu apreciaza asta, pe cand altii…


Acțiuni

Information

Un răspuns

3 08 2009
addsalu

Draga Catalin – Hitman,

In primul rand, incantat de “cunostinta”. Vreau sa iti spun ca aici este important nu numele sau pseudonimul, ci persoana din spatele lui. Numele chiar conteaza mai putin… Acesta este, dealtfel, motivul pentru care chiar si atunci cand diversi alti amici virtuali decid sa isi dea numele complet aici, eu imi permit sa le moderez, lasand doar un prenume sau un pseudonim al lor. Important este, repet, faptul ca cineva are nevoie de ajutor. Iar ajutorul se poate oferi si fara a cunoaste un nume real.

In fine, destul cu “teoria batului de chibrit”. Eu unul, recunosc, sunt mai de moda veche, si preceptele crestine vor continua sa aiba o influenta covarsitoare asupra filosofiei mele de viata. Vezi tu, dragul meu Catalin, exista o carte biblica in care se repeta de foarte multe ori, aproape obsesiv, cateva cuvinte magistrale: “nu starniti, nu treziti dragostea, pana nu vine ea”… Cred ca dincolo de cuvintele acestea simple, cu o vechime multimilenara (conform traditiei, ele i-ar apartine insusi inteleptului Solomon) se afla mai multe adevaruri din care putem invata si noi cate ceva. Dragostea nu se cauta, ci se gaseste… Da, stiu ca este ciudat, insa ideea este ca nu cautarea si chiar “fortarea” ei in diverse moduri iti vor aduce dragostea. Da, te implici intr-o relatie, te implici poate chiar prea mult, dupa parerea mea, si asta o spun din toate punctele de vedere, insa ceea ce cauti constati ca ramane totusi departe de tine. Tanjesti dupa afectiune, dupa o relatie, insa in strafundul tau stii ca exista ceva mai mult – DRAGOSTEA. Nu vrei doar o fata alaturi de care sa-ti omori timpul, careia sa ii oferi – si care sa iti ofere, la randul ei, afectiune, ci vrei DRAGOSTE, vrei sa iubesti si sa fii iubit la randul tau. Ei bine, da, trebuie sa iti spun deschis ca nu cred ca ratiunea ta te inseala de data aceasta. Mai mult decat atat, cred ca nici tu, nici prietena ta nu stiti exact ce vreti de la relatia voastra. Cred ca, daca tu ai fi sigur ca ea este “aleasa”, ea ar fi singura ta preocupare. Ori, daca ochii tai se uita si dupa “fosta”, daca mintea ta iti permite scenarii de genul “cum ar fi daca…”, cred ca in adancul tau stii ca nu este ea “aceea”. Chiar daca, poate, din diverse motive, te agati de ideea ca “nu se poate, ea trebuie sa fie”. Cred ca in inconstientul nostru exista aceasta teama de singuratate… Daca nu e ea, atunci va trebui sa o iau de la capat cu cautarile, pentru ca nu vreau sa fiu singur… pentru ca vreau sa fiu iubit, sa am parte de DRAGOSTE, de cineva care sa imi fie alaturi, in toate sensurile posibile, “la bine si la rau”… Si cred ca acesta este motivul pentru care de multe ori ne agatam de niste relatii in care nu credem cu toata fiinta noastra, cu toata ratiunea, cu tot sufletul nostru…

Referitor la prietena ta, imi permit sa iti spun la fel de deschis ca ma indoiesc ca si ea ar sti ce vrea de la relatia voastra. Din moment ce “tatoneaza” si alte “variante”, este clar ca inca nu s-a fixat pe una dintre ele, nu crezi?

Din pacate, nu exista solutii brevetate si universal valabile. Cred insa ca tu esti cel care va trebui sa ia o pauza pentru o anumita perioada de timp, in care sa incerci sa iti pui ordine in ganduri. Incearca sa vezi ce anume vrei de la o relatie, ce cauti cu adevarat, si in ce masura “Ea” se inscrie in acele asteptari… Vrei un sfat sincer si dezinteresat? Nu te implica intr-o relatie doar de teama de a nu fi singur… S-ar putea ca acest “surogat” sa iti distraga atentia de la momentul in care vei intalni “adevarata” ta Dulcinee…

Stiu ca e greu, insa cred ca este important sa iti faci ordine in ganduri, Catalin, si sa iei o decizie pe care sa o respecti ulterior… Si, cel mai important, “nu trezi, nu starni dragostea, pana nu vine ea…”

Cu prietenie,
Adrian

PS Am postat comentariile tale si raspunsul meu si in categoria ta – “Hitman”, unde te voi ruga sa ne tii la curent cu noutatile…

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.