Hitman

16 07 2009

Salutare…stii am intrat pe net sa gasesc o metoda rapida de a-mi lua viata si am dat peste sit-ul acesta. Zilele acestea m-am gandit la morate cat nu m-am gandit toata viata, adica eu intotdeauna cand cineva imi spunea ca vrea sa moara, ii spuneam sa termine cu prostiile, sa mearga mai departe ca va veni si soarele pe strada lui. Insa zilele aceste am cazut si nu ma pot ridica. Sa va spun ce s-a intamplat (este pentru prima oara in care postez ceva pe un blog:). Acum 5 ani am dat la facultate, am intrat si acolo am cunoscut o fata mai mare ca mine cu 8 ani (eu fac 25 ani in septembrie, ea 33). Pana in anul 4, am fost cei mai buni prieteni, ne intelegeam super bine…in anul 4 mi-a facut o marturisire: ca decand m-a vazut ii place foarte mult de mine…eu la inceput m-am speriat, ca nu ma incurc cu cea mai buna pritena de-a mea (adevarul ste ca si mie imi placea foarte mult, si acum sunt innebunit dupa ea)…pana la urma am inceput sa avem o relatie, care cat a tinut 3 luni a fost foarte frumoasa (ea mai avea pe cineva, care la randul lui era casatorit si tot asa)…am terminat-o noi…vreo luna nu am mai dat de a….dupa care am inceput de prin noiembrrie sa iesim in fiecare zi si uite asa s-a ajuns sa ne apropiem iar foarte mult si prin martie, am reluat relatia si iarasi a fost frumos….dar din pacate au intervenit iarasi principalele probleme: ca este mai mare ca mine, ca va ajunge la 40 ani si eu imi voi dori ceva mai tanar, ca nu am planuri de viitor, ca vrea ptr mine ceva mai tanar, ca este si respectivul cu care este implicata)…si uite asa acum cateva zile cand a venit de unde a fost plecat, am vazut ca a venit schimbata si am intrebat-o ce are. Mi-a raspuns ca nu stie ce are..si am inceput eu sa-i zic ca stiu ca nu sunt cel cu care ar vrea sa fie, ca nu am bani, ca nu sunt pregatit si i-am zis ca voi face eu 1 pas si nu voi mai fi asa de “lipicios”. A doua zi la munca am fost afectat, o iubesc si ma iubeste, iar la status la munca am pus anesteziat (eram marcat de discutia din seara precedenta). Seara ne-am intalnit la ea acasa, si printre altele m-a intrebat de statusul meu..i-am zis ca am vb cu o persoana care m-a vazut suparat, ca altcineva mi-a zis ca orice er fi sa merg inainte, ca imi place cum gandeste o tipa mai mare ca mine. Iar dupa ce m-a dus acasa, mi-a dat un mesaj in care ma intepat: ceva de genul: “ma hotarasem sa fac altceva in seara asta (banuiesc se referea sa mergem inainte).pe de alta parte ma bucur ca ai parte de sprijin si ca te-ai hotarat sa te resemnezi. sper sa ramane buni amici”.. STUPOARE iti dai seama….si 4 zile nu am putu sa vb cuea ca era plecat cu cel cu care vb..SI DE AICI INCEPE CALVARUL MEU: a venit acasa, am sunat-o de 3 ori nu mi-a raspuns nici la telefon, nici la mesaje..a doua zi am sunat-o din nou nu mi-a raspuns la mesaje, la telefon, nici la mail…la 00.00 noaptea i-am dat mesaj cu l multi ani…si surprinzator mi-a raspuns..am fost la ziua ei si nu prea ne-am vb…EU NU VREAU DECAT SA-MI VORBEASCA..nu ne-am intalnit sa lamurim ce s-a intamplat atunci, de ce s-a suparat, de ce ma evita..asta ma roade…nu vreau sa-mi pierd cel mai bun prieten..da este prietenul meu de suflet..cea cu care puteam sa vb tot si vb deschis cu ea…ma cunaoste ca pe buzunarul ei….m-am atasat mult de ea…si atitudnea asta a ei m-a facut sa ma gandesc la mai rau…la mine in familie este o debandada: nu vb cu taica-miu de vreo 4 ani,ira cu maica-mea ma inteleg 1 saptamana, vreo 2 ne certam….ei nu-si vb de vreo 6 ani sitot asa..va dati seama ca prietena de care va vb are un rol esential in viata mea..e ca un far dupa care ma ghidez..si m-a sprijinit in viata..si vreau sa o faca in continuare….deja cred ca v-am cam plictisit..sper sa-mi raspundeti, macar 2 randuri…ceva care sa ma faca sa nu ma mai gandesc la ce rau….o zi buna!

nexia a raspuns:

fata asta nu merita atentia ta, daca ea prefera locul 2 pe care i-l ofera tipul ala in loc sa aiba locul pe care l oferi tu, este clar ca nu are ce cauta langa tine. ea nu-si poate asuma responsabilitatea unei relatii simple (2 persone, comunicare deschisa, implicare totala si directa) este clar ca ea insasi este o persoana superficiala, preferand sa se piarda in hatisul unei triunghiulari amoroase care ii permite sa se ascunda de propriile sentimente si sa gaseasca scuze de fiecare data cand nu ii convine ceva. sunt sigura ca iti este foarte greu dar nu imposibil. vei cunoaste pe altcineva care va fi pregatit sa iti fie si confident, si iubita si amica si orice, pana la urma (nu vreau sa suneaiurea) dar fiecare balarie are umbra ei. curaj!!!! ai o varsta frumoasa si nu este tarziu… niciodata nu este tarziu, speranta moare ultima asa ca nu te opri, cauta in continuare. gandestte doar ca “nu este farul tau” si daca ea nu vrea? ce ai sa faci? – intr-o relatie este nevoie de doi fluxul a tot ceea ce presupune o rela tie (dragoste, atentie, respect,SINCERITATE, suport, intelegere, toleranta.. etc.) trebuie sa fie tur – retur; flux si reflux. daca tui ii oferi toate acestea fara ca fiinta care beneficiaza de toata atentia ta sa iti intoarca macar o mica parte din ele este ca si cand… mai bine ai iubi o matura…. crede-ma am patit-o pe propri piele, m-am impiedicat de aceLASI BOLOVAN DE DOUA ORI asa ca stiu ce simti. nu merita sa suferi…. merita sa continui sa incerci
toate cele bune si nu renunta 🙂

Alex a raspuns

Hitman cum zice si nexia dragoste cu dea sila nu se poate, daca nu m-ai vrea asta e la varsta ta sunt o pusderie de fete in lumea asta libere dornice sa cunoasca lume.
Iesi mai mult din casa , sa nu faci prostia sa ramai inchis acolo si sa te uiti la messenger poate poate zice ceva,iesi cunoaste lume o sa vazi trece usor cand cunosti pe altcineva care te poate aprecia intelege si in special sa fie doar cu tine doar a ta.

pe partea cealalta de buni prieteni la varsta ta ar trebui sa te astepti ca daca te bagi intr-o relatia cu cea mai buna prietena si aceasta deveninduti iubita , niciodata nu o sa ajunga din nou cea mai buna prietene ori ramane iubita pana la capat ori nimic va m-ai vrobiti oficial asa din cand in cand nu te m-ai poti intoarce de pe calea aleasa.
Oricum nu ai nevoie de ca cel mai bun prieten sa fie o fata , ai nevoie de o iubita care sa te aprecieze si sa simnta ce simnti tu si sa fie numai pt tine si de prieteni

si de departe fata asta nu te merita la cum o vad eu de aici din ce zici tu,raspundei cu aceeasi moneda ignor-o si iesi cat mai mult parcuri cluburi oriunde cu amicii tai pana la urma o sa cunosti pe cineva sigur

numai bine iti doresc ai grija de tine

P.S. lasa prostiile alea cu sinuciderea pentru o fata sunt atateaaaaaaaaaaaaaa


Acțiuni

Information

Un răspuns

16 07 2009
addsalu

Dragul meu Hitman,

Incerc sa inteleg tot contextul in care te afli si imi dau seama ca iti este extrem de greu. Parca ai gasit sufletul tau pereche, care intelege ce vrei sa spui chiar si fara sa fie nevoie de cuvinte si, cand ti-era lumea mai draga, parca totul s-a naruit, ca un vis prea frumos ca sa fie adevarat…

Am citit ce a scris si Nexia si, din pacate, chiar daca poate suna cam dur, ma tem ca are dreptate.

Stii, o alta latura a problemei ar putea fi urmatoarea: daca intr-adevar te intelege atat de bine, inseamna ca stie cum trebuie sa te simti acum. Si daca stie si nu intervine, inseamna ca poate nu merita implicarea ta sentimentala. Sau, dimpotriva, daca nu stie ce simti tu acum, poate ca nu te cunoaste chiar atat de bine cum ai fost tentat sa crezi…

Si intr-un caz si in celalalt, sunt constient de faptul ca este extrem de greu sa o tai dintr-o data, mai ales dat fiind mediul tau familial. Insa, pe de alta parte, daca ea ridica atatea bariere – criteriul “varsta”, care practic nu a deranjat-o atat de mult atunci cand a venit la tine si ti-a propus sa abordati si o alta latura a relatiei voastre… Apoi faptul ca este implicata si intr-o alta relatie… Toate acestea ar trebui sa iti ridice anumite semne de intrebare. Da, este greu sa o tai acum, insa cu cat o vei face mai tarziu sa stii ca nu iti va fi mai usor, ci dimpotriva… Uneori, atunci cand ai o rana infectata care iti provoaca o durere imensa la cea mai mica atingere, cel mai bun lucru pe care il poti face este sa scoti afara puroiul din ea. Da, va duurea ingrozitor de tare, insa daca o lasi asa a la long, durerea nu va fi mai mica, ci mai mare si pe un interval de timp mai indelungat.

Desigur, pentru ca tranzitia sa iti fie mai usoara, ideal ar fi sa incerci sa iesi din mediul tau pentru o bucata de timp si sa te detasezi – de exemplu sa pleci din localitate undeva, departe de ea si de amintirile dureroase, pentru minimum trei saptamani – o luna. Incearca sa calatoresti, sa vezi lucruri noi, sa faci lucruri noi, care sa te tin ain priza si sa iti tina mintea, trupul si timpul incarcate la maximum. Sau apuca-te de un sport – sa iti versi acolo energia, frustrarile, nervii, supararea… Sportul oricum te va ajuta sa te simti mai bine, datorita faptului ca exercitiile fizice ajuta la eliberarea endorfinelor, acei hormoni ai fericirii…

Ai, desigur, si alte variante – sa iti renovezi apartamentul, sa te implici in campanii de voluntariat pentru diverse organizatii social-umanitare… Ideea este sa fii mereu in priza, sa iti umpli timpul si sa iti gasesti preocupari. Cu siguranta ai o groaza de lucruri pe care ai tot amanat sa le faci… Planifica-ti sa le faci acum… Fixeaza-ti dead-line-uri si tine-te de ele!

In fine… daca, cu toate astea, te mai apuca din cand in cand melancolia si ai nevoie sa vorbesti cu cineva, te rog sa nu eziti sa o faci! Vei descoperi ca scrisul, mai ales acest gen de scris terapeutic – chiar ajuta…

Ti-am facut o categorie a ta – Hitman – asa ca stii unde poti scrie din nou!

Capul sus, prietene! Timpul si Bunul le vindeca pe toate!
Inchei cu o vorba de duh, care mie unul mi-a prins tare bine in momentele grele: “Dumnezeu nu te lipseste NICIODATA de o binecuvantare, decat pentru a face loc unei alte binecuvantari mai mari!”

Cu prietenie,
Adrian

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.