IB

2 09 2017

Buna, citesc si citesc si durerea care o am nu trece cu ce citesc …stiind ca toate astea sunt suferintele cuiva.Tot ma doare. Si durerea nu à trecut ieri ,nici azi sigur nici maine.Ce ma doare? Sau unde ma doare? Nu pot localiza durerea dar stiu motivul.Mama mea s-a sinucis.
Spune-mi o reteta, un sfat, o povata sa pot intelege si sa accept.
Nu mai sunt om !
Voi cei care vb de sinuciderii ,va ganditi si la cei care raman? Noi ramanem morti ….in viata!
Nu exista pe lume prob.fara rezolvare.Insa izolarea voastra va face sa credeti ca s-au terminat solutiile si ca ce traiti e grav, nu e grav trebuie doar sa vb.Vb cu oricine ,oricum , oriunde si va gasiti salvarea si ii salvati si pe cei care vroiati sa ii abandonati. Nu-i corect, nu jucati cartile pana la capat. Inteleg pedeapsa…dar ce am facut? De ce sa traiesc mereu cu durerea asta? Nu va rezolvati prob.cu suferinta enorma pe care o provoaca sinuciderea.Toata aceasta durere a tuturor in urma voastra va fi bagajul vostru.Haideti mai bine sa invatam sa traim armonios impreuna.Cere ajutor …e gratis!

Acțiuni

Information

4 responses

2 09 2017
Claudiu

Ai MARE dreptate!
Imi pare sincer rau pt pierderea ta. Cuvintele sunt de prisos in aceasta situatie.
Eu chiar cred ca numai cu ajutorul lui Dumnezeu poti sa treci peste aceasta cumplita tragedie.
Atat mai vreu sa-ti spun: nu deznadajdui!!!

8 09 2017
Lussiana

Unicul meu fiu sa sinucis anul trecut la 21 ani,e greu,f greu pentru supraviețuitori!!Am găsit doar acest loc unde am putut sa îmi spun durerea, mi-a făcut bine sa scriu.Pot doar sa spun ca durere mai mare, ca aceea de a-ți pierde unicul fiu nu exista,copii fără părinți sunt orfani,parteneri care rămân singuri se numesc văduvit,părinți care își pierd unicul fiu se numesc….nu exista un cuvant, la fel ca și durerea pe care o porți în fiecare zi a vieți tale de mama,mănânci, dormi și mergi cu ea, cu durerea, ai spus bine ești un mort viu.Nu știu ce as putea sa îți spun, doar ca e greu,foarte greu, toții înțeleg durerea ta, dar doar cand o experimentezi poți sa știi cu adevărat cum e Îmi pare rău pentru fiecare persoana care trece printr-o astfel de experienta!!!

8 09 2017
Adrian

Dragă Lussiana,

Te îmbrățișez cu drag! Și, pe 10 septembrie, de la 19:00-21:30, voi fi alături de un grupd e prieteni dragi în Parcul Tineretului, pe Aleea Centrală, în zona Fântânii rotunde (spre Polivalentă), pentru a celebra Ziua Mondială de Prevenire a Sinuciderii, a împărți pliante cu semnele de avertizare ale conduitei suicidare și a aprinde o lumânare în memoria celor care nu mai sunt, ca urmare a unei sinucideri. Dacă ești din București și ai timp, te așteptăm cu drag!

Cu prietenie,
Adrian

9 09 2017
Lussiana

Mulțumesc mult pentru invitație, dar nu sunt din București, oricum gândul meu este alături de dvs și de cei care au nevoie de ajutor. Mulțumesc, însuși faptul ca am putut să vă scriu, încă de la început, ma ajutat!!!

Lasă un răspuns

