Roxana F.

11 07 2017

Buna seara , la insistentele sotului meu ( pe atunci iubit ) am ramas insarcinata . Relatia nu mergea prea bine intre noi dar ca o fraiera am crezut ca se va schimba. Mare prostie . totul a fost bine pe durata sarcinei se comporta frumos ne intelegeam bine, mici certuri existau dar atat..Am nascut el a plecat in strainatate sa munceasca s’a intors la botez si a ramas acasa . Si de aici a inceput totul . S’a angajat si a inceput sa se comporte urat , vine de la munca nu vorbeste cu mine , daca vorbeste , vorveste urat , de orice eu sunt vinovata , el nu greseste cu nimic. . este tot timpul nervos pe mine. Inafara de faptul ca ma duce sa iau lapte la copil si sa fac piata nu ma scoate din casa . Sunt stresata cu copilul nu ma ajuta cu nimic .. Copilul plange mai am si eu nevoie sa iesim toti 3 el in schimb nimic . Simt ca numai are nimic pentru mine . La copil poate ca tine dar nu sta deloc cu el..vine de la munca se schimba si pleaca.. Doar copilul ma mai tine sa nu fac vreo prostie . vreau sa ma omor dar primul lucru in vine in minte copilul ca nu il voi mai vedea crescand .

Acțiuni

Information

8 responses

11 07 2017
Adrian

Dragă Roxana,

Bun venit aici! În coloana din dreapta am creat o „căsuță” cu pseudonimul „Roxana F.”. Este a ta! Dacă citești aceste rânduri înseamnă că ai găsit-o deja. Te așteptăm aici să ne scrii cât mai multe detalii care să ne ajute să înțelegem prin ce treci, situația ta exactă. Tot aici vor sosi, în curând, comentariile membrilor grupului nostru virtual de suport.

Cu prietenie,
Adrian

11 07 2017
Valentin

Buna Roxana, imi pare rau sa aud prin ceea ce treci, dar in primul rand vreau sa zic ca trebuie sa te gandesti la copilu’ tau si nicidecum la sinucidere, cat despre barbatu’ tau… cauta sa vorbesti mai rece cu el, deci… nu-ti ramane decat sa-ti cresti copilu frumos….lasa la o partea gandurile cu sinucidere, traieste pentru copilu tau. ai grija de tine, fii fericita ca ai un copil…bucura-te de el/ea… Valentin.

12 07 2017
John

Paraseste-l si o sa fie mai bine singura cu copilul, decat cu el care oricum este absent in viata voastra,iti gasesti pe cineva care te v a accepta asa

14 07 2017
Bia

In primul rand sa nu uiti ca esti mama. 🙂 Apoi nu iti fa griji, lucrurile nu sti niciodata cum o sa se schimbe pe viitor. Roaga-te.

16 07 2017
qwykx

Nu stim, nu simtim,nu vedem, pentru ca nu vrem s-o facem, dar cand vine un copil pe lume, mama este atat de pretioasa in ochii lui Dumnezeu si toate fortele universului vor concura la asta, ii vor da ajutor nesperat atata timp cat va fi constienta de rolul pe care il are, pana si viata i se lungeste tocmai pentru a-si duce la bun sfarsit misiunea pe care o are. Femeile vin si trec,barbatii vin si pleaca, insa mama este legata de creatia ei si datorita rolului pe care-l joaca in viata copilului va putea primi o viata noua,un destin nou

9 09 2017
Valentina Alexandra

trebuie sa ne uitam la copil atunci cand nu mai putem si el ne va iferi multa putere,,,nici eu nu orea o duc bine psihic,,chiar deloc,,cred ca sunt intr o depresie mare…si nici eu n am ganduri bune…dar ma uit la fata si pe moment imi revin…pe moment…am nevoie de ajutor si il caut,,,

10 09 2017
Adrian

Dragă Valentina,

Care este situația cu care te confrunți? Scrie-ne, suntem aici și pentru tine!

Cu prietenie,
Adrian

28 09 2017
Ruxandra I.

Dragă Roxana, o situatie asemanatoare cu a ta am trait si eu. Chiar daca sotul meu nu vorbea urat cu mine, la fel era in cazul ingrijirii copiilor. La rugamintea lui am facut al doilea copil, promitandu-mi ca ma va ajuta cu el, nu ca si cu primul. Si m-a ajutat enorm: s-a sinucis cand copilul avea 5 luni.
Sa nu iei in calcul varianta sinuciderii. Copilul are nevoie de tine sa il ajuti sa creasca, sa stie ca o are pe mama alaturi. Gandeste-te la asta. Eu am crezut ca innebunesc cand s-a sinucis sotul, dar pt copii am ales sa merg mai departe.
As fi preferat sa imi spuna sa ne despartim decat sa se spanzure fara sa zica nimic si sa lase atata durere in urma. Macar as fi stiut ca traieste.

Lasă un răspuns

