Maria P.

23 06 2017

Sincer… nici nu stiu ce se intampla cu mine… din iarna parca sunt alta persoana… toti prietenii mei imi zic ca m-am schimbat dar eu le spun ca nu este nimic cu mine si doar m-am maturizat… am incercat sa ma omor de 4ori pana acum.. de fiecare data am incercat cu […moderat…]. Nu am patit nimic pana acum doar am intrat in spital, si asistentele de la spital ma credeau nebuna doar pentru faptul ca am vrut sa imi iau viata. Nu am mai incercat de 3luni sa imi iau viata.. dar acum cateva zile au inceput din nou sa vina gandurile alea naspa… si inca ma gandesc ce rost mai am pe pamant? Daca as muri toti ar fii fericiti si s-ar bucura de viata.. chiar nu stiu ce sa fac.. intr-un fel mi-e frica de viata in altfel nu…

Acțiuni

Information

2 responses

23 06 2017
Adrian

Dragă Maria,

Bun venit aici! În coloana din dreapta ți-am creat o „căsuță”, pe care am numit-o „Maria 29”. Este a ta! Așteptăm să ne scrii acolo alte detalii despre tine și motivele care te determină să simți lucrurile acestea, și tot acolo vor sosi, în curând, comentariile membrilor grupului nostru virtual de suport.

Cu prietenie,
Adrian

27 06 2017
Valentin

salut Maria P, am citit ce-ai scirs, si sincer sa fiu nu lua in seama ce zic prietenii despre tine, nu stiu cum de ai ganduri asa negre la anii tai, evita sa ai prieteni carora se simt bine pe suferinta ta, esti tanara, viata e frumoasa, iti trebuie un iubit, sau daca ai, consulta-te cu el , nu cu prietenii. Valentin.
30 y old. take care.

Lasă un răspuns

