Raluca 27

18 04 2017

Buna ziua.eu vreau sa ma sinucid pentru un baiat.il iubesc foarte mult.acum 10luni de cand ne am despartit de el am vrut sa ma sinucid si am fugit de acasa pt el.am fost internata la un spital de pshiatrie doua saptamani.am facut tratament o luna.a zis mama sal nu mai iau tratamentul si nici la Control nam fost.daca ii zic la parintii ca nu mai suport viata ca vreau sa mor.o sa zica iar ai inceput esti nebuna.mam inchis in mn.si o sa ma sinucid fara sa zic la nimeni.

Acțiuni

Information

8 responses

18 04 2017
Adrian

Dragă Raluca,

Bun venit aici! Dacă citești aceste rânduri înseamnă că ai găsit „căsuța” ta, pe care am numit-o „Raluca 27”. Aici vei găsi, în curând, și alte comentarii ale membrilor grupului nostru virtual de suport și, de asemenea, tot aici te rugăm să ne scrii și alte detalii pe care le consideri importante pentru noi, să ne ajuți să înțelegem mai bine cu ce te confrunți.

Între timp, încerc eu un prim răspuns. Este foarte bine că ai fost la spital atunci, ai făcut ceea ce trebuie! Este însă RĂU că ai întrerupt tratamentul, și cred că ești în mare pericol, motiv pentru care te încurajez din tot sufletul să lași prejudecățile la o parte și să mergi SINGURĂ la spital, unde ai mai fost, și să le spui că ai urmat un tratament acolo, pe care l-ai întrerupt, și că acum ai din nou gânduri de sinucidere.

Nu contează ce spun părinții tăi acum… Ei sunt mai puțin importanți decât ești tu acum. Acum, cel mai important lucru este să fii în siguranță, iar lucrul acesta este foarte greu fără ajutor de specialitate. Nu înseamnă în nici un caz că ești nebună, ci doar că ai nevoie de ajutor suplimentar, pentru o perioadă, până când vei putea din nou să îți gestionezi singură trăirile emoționale! Te rog din suflet să lași rușinea, jena la o parte, și să îți vezi propriul tău interes… Gândește-te puțin acum: oare nu este infinit mai bine să urmezi acel tratament, să primești ajutor o perioadă, după care să îți continui viața, decât să faci un lucru care îi va traumatiza pentru tot restul vieții inclusiv pe părinții tăi? Și apoi, hai să ne gândim puțin la rece, cum se spune… Oare care „nebunie” este mai mare? Să ceri ajutor atunci când simți că nu mai poți, sau să nu ceri ajutor DAR, în schimb, să te sinucizi, când poți să mergi mai departe fiind ajutată?

Mergi URGENT la camera de gardă a spitalului respectiv! Sau, dacă nu poți, dacă simți că nu tentația de a te sinucide este mult prea mare, sună la 112 și spune-le lucrul acesta, și cei de acolo vor ști ce este de făcut!

Cel mai important lucru, dragă Raluca, este să fii în siguranță! Mergi la spital, ia tratamentul pe care ți-l prescriu, apoi mergi la controale când îți spun medicii, și ignoră sfaturile medicale ale părinților, pentru că ei nu sunt medici și nu au habar de ce vorbesc… Ai încredere, pe partea medicală, în medici, pentru că ei au studiat mulți ani și au ajutat MULȚI oameni cu probleme asemănătoare! Și, în nici un caz, nu mai întrerupe tratamentul, pentru că, după cum vezi, lucrul acesta nu te ajută în nici un fel!

Așteptăm să ne scrii din nou, ok? Și mergi URGENT la medicul care ți-a prescris tratamentul, povestește-i ce s-a întâmplat și urmează tratamentul pe care ți-l va da din nou!

Cu prietenie,
Adrian

12 05 2017
Raluca 27

Nu Stiu ce sa fac.ca pe mn nimeni nu ma intelege

18 04 2017
jandarmul2000

Buna Raluca. Te inteleg, multi am trecut prin despartiri si prin situatii poate asemanatoare cu a ta. Si eu imi doream sa mor, nu am facut-o si ma bucur, acum am o familie si o fetita de 2 ani si ea e totul pentru mine. In urma cu cativa ani nu mai speram la nimic, vroiam doar sa mor. Acum privesc in urma si stiu ca nu era o decizie inteleapta. Viata are urcusuri si coborasuri. Viata merita traita, e grea uneori dar e si frumoasa. Trebuie sa speri, sa iti gasesti ceva ocupatie gen sport, munca ca sa treaca timpul, sa prinzi incredere in tine, sa te dezvolti si sa crezi in faptul ca poate fii bine si treptat va fii. Vei ajunge daca te lupti putin sa iti zici ca e mult mai bine decat daca stateai cu acea persoana. Eu acum ma gandesc ca a meritat efortul si tot ce am experimentat pentru a ajunge aici… E o greseala sa te sinucizi, a te sinucide distruge orice speranta de a fi mai bine. E ca un joc la care ai pierdut pana acum, daca te opresti nu vei mai avea sansa de a castiga, daca continui cu traind vei avea posibilitatea de a castiga si a privii in urma cu bucurie ca nu ai renuntat. Sper sa nu renunti la viata… Cu drag Liviu.

20 04 2017
Daniel 27

Raluca ai o depresie si asta cea ai tu e ceva minor nu are rost sa te omori ptr asta ia gandeste ca alti au probleme mai mari de ex eu sau alti mergi inainte capu sus

12 05 2017
Raluca 27

Daca pe mine nu ma intelege nimeni

12 05 2017
Adrian

Dragă Raluca,

Te rog scrie-ne cu ce te confrunți, concret. Așteptăm mesajul tău!

Cu prietenie,
Adrian

22 04 2017
Arnold

Ceao raluca si eu m am despartit acuma 4 luni si ceva chiar de revelion dupa 8 ani si eu vreau sa mor fara nici o indoiala nu mai pot trai asa 😦

22 04 2017
Adrian

Dragă Arnold,

Bun venit aici! În coloana din partea dreaptă a paginii vei găsi o „căsuță” cu pseudonimul ales de tine – „Arnold”. Este a ta! Te așteptăm să ne scrii ACOLO mai multe lucruri despre tine și povestea ta, ca să putem înțelege cu ce te confrunți.

Cu prietenie,
Adrian

Lasă un răspuns

