Andreea 95

4 02 2017

Bună, ma lupt si eu cu aceasta problemă de ceva vreme, insemnand cativa ani. Acum chiar ma simt mai deznădăjduită decât oricând. Mi se pare ca nimeni nu ma intelege toata lumea ma paraseste si sincer nu ma astept sa primesc vreu suport de nicaieri. Singurul motiv pt care nu am facut asta este pt ca nu vreau sa o ranesc pe mama, dar chiar simt ca am ajuns la capatul puterilor si nu stiu cum sa mai abordez problema. Nu prea vreau sa apelez la nimeni, desi azi chiar am.cautat numai despre asta…fundatii organizatii asociatii etc.

Acțiuni

Information

13 responses

4 02 2017
Adrian

Dragă Andreea,

Bun venit aici și mulțumim pentru încrederea pe care ne-o acorzi! Probabil ai văzut deja cum funcționează lucrurile aici. În coloana din dreapta a fost creată o „căsuță” cu pseudonimul ales de tine, la care am adaugat o cifră, pentru a nu se confunda cu alte persoane de aici – se numește „Andreea 95”. Este a ta! Dacă citești aceste rânduri, înseamnă că ai ajuns acolo unde trebuie. Aici vor sosi, în curând, comentariile membrilor grupului nostru virtual de suport, și tot acolo așteptăm și completările tale, comentariile care să ne ajute să înțelegem cât mai exact povestea ta și cauzele pentru care te afli aici.

Cu prietenie,
Adrian

4 02 2017
flori

Buna Andreea,fiul nostru s-a gandit la noi parintii lui si cu toate ca ne-a cerut iertare,a facut-o.Mama lui este distrusa pe viata,noroc ca avem inca o fiica Andreea o cheama altfel cred ca nu ar fi rezistat.nu trebuie neaparat sa te gandesti la mama ta care va fi distrusa cu siguranta si nu stiu daca va avea un sprijin dupa…..Ce nu inteleg si nu voi intelege vreodata de ce vrei sa dai cu piciorul la cel mai frumos si pretios dar ce poate fi primit VIATA si de la cine de la DUMNEZEU.Eu te sfatuiesc sa mai incerci sa te gandesti bine,bine la ce ai de facut pentru ca la un moment dat nu mai este cale de intoarcere!

4 02 2017
delma

trebuie să stai de vorbă cu cu un psiholog/psihiatru ASAP. trimitere de la medicul de familie

5 02 2017
Adrian B

am fost si eu la psiholog,nici o rezolvare, mi-a zis ca nu am nimic,dar atunci ce este cu depresia asta severa

5 02 2017
Adrian

Dragă Adrian,

Ce ar fi să ne scrii mai multe despre tine și problema cu care te confrunți?

Cu prietenie,
Adrian

5 02 2017
Miss

Adrian,

Atunci du-te la psihiatru, tratamentul e de durata, ia o saptamana, doua de obicei sa vezi ceva semne, nu te impacienta, desi depresia uneori vine si cu o stare de agitatie si deci lipsa de rabdare. Un doctor bun cum sunt majoritatea in Romania, in timpul consultatiei iti face anamneza, iti spune niste lucruri si deblocheaza ceva din mintea ta si deja dupa un prim consult esti mai bine. (Respect total si pentru psihologi, dar depinde cum i-ai relatat, plus ca uneori cauza se intersecteaza cu a psihiatrului, alteori nu).

Cu bine si inca ceva, forumul acesta e desosebit a consiliat si ajutat multi oameni!

5 02 2017
Miss

PS Nu am vrut sa se inteleleaga sa iei tratament numai 2 saptamani, ci cam in acest interval isi fac primele semne pozitive aparitia, si tratamentul sa ia cat zice doctorul si numai el, eu te inucrajez pentru ca nu e un capat de lume.

5 02 2017
Florin

Draga mea am 33 de ani sufar de depresie din 2001 fac atacuri de panica (cred ca am facut atac de panica peste tot in oras)Am datorii de peste 2500 de £ am fost concediat in decembrie pe motiv ca tatal meu are cancer si numai fac fata lucrului..sotia vrea divort sunt dependent de diazepam de vreo 10 ani .numai stiu cum sa te simti bine.Da ma gandesc zilnic la sinucidere dar nu o fac sau sper ca nu o voi face pt ca exista o rezolvare pt absolut orice.multi in locul meu se sinucideau dar poate cineva m.a considerat puternic sa imi pot duce crucea…da sunt zile cand urasc viata pe Dumnezeu pe oricine.dar trece.emailul meu e. […moderat…] as vrea sa vb cu oricine sufera si vrea sa comunicam.te pup

6 02 2017
Adrian

Dragă Florin,

Bun venit aici. În coloana din dreapta a fost creată o „căsuță” cu pseudonimul „Florin 23”. Este a ta! Acolo vor sosi, în curând, comentariile membrilor acestui grup virtual de suport și tot acolo te așteptăm cu detaliile pe care le consideri relevante, care să ne ajute să înțelegem mai bine situația cu care te confrunți.

Cu prietenie,
Adrian

20 02 2017
genoveva

rezista cat poti.mie mi.a murit singura fata acum un an aveea18 ani .am vrut sa termin cu viata in fiecare zi .inca ma gandesc zilnic la asta.dar…………daca dupa exista ceva oare nu vom regreata?

14 02 2017
cristian

Andreea esti foarte tanara .Sunt o mie de motive pentru care sa incerci sa amani aceasta treaba.Incearca sa iti dai ragaz 1 an sau 2.Sa te poti convinge in acest timp daca chiar nu exista un ideal sau o persoana pentru care merita sa traiesti.Problema cea mai acuta este este sentimentul inutilitatii si a lipsei de sens.Trebuie sa gasesti un ideal petru care sa te jertfesti Incearca in acest timp din toata inima sa iti dai seama daca poate exista ceva pentru care sa traiesti, un ideal caruia sa te daruiesti..Nu se poate ca nimeni sa nu aiba nevoie de noi sau sa fim doar un joc ironic al hazardului..Logica umana si legea iubirii nu permite asta.Citeste ceva carti de psihologie si mai ales Noul Testament.Vei descoperi motivul tau si te vei convinge ca a meritat

14 03 2017
Elena

Buna draga Andreea ! Cred ca esti o persoana buna, sensibila si deosebita.Faptul ca iti doresti sa fii inteleasa spune multe despre tine .Oamenii cu potential rau nu isi doresc sa fie intelesi de cineva.Esti tanara presupun si nu stii inca ce surprize bune iti poate oferi viata.Posibil,peste putin timp sa fii fericita.Mama ta te iubeste cu siguranta,desi poate este o mama obosita…Eu am fost foarte foarte trista multi ani,din motive intemeiate.La un pas,multi pasi de moarte .Am luat […moderat…].La mine a functionat.Poate incerci si tu .Apoi, m-am indepartat de cei care nu ma iubeau,de cei carora nu le pasa de mine .Mi-am facut prieteni noi sau am reluat legaturile cu cei care credeau in mine. Am pierdut multe in aceasta viata¨! Dar acum sunt bine.Pot spune ca sunt fericita.Sunt sigura ca si tu poti fi fericita¨!Intr-o zi vei simti ca¨esti iubita si iubirea iti va da aripi¨! Noi doua trebuie sa mai vorbim! Te pup, scump copil ¨!

30 03 2017
miha

Foloseste autosugestia! In fiecare zi spune-ti ca totul va fi bine. Creierul este asemeni unui biocomputer in care software-ul este reprezentat de gandurile pe care noi le rulam in minte. Daca noi rulam ganduri ca nu reusim, ca nu suntem in stare asa va fi; daca rulam ganduri ca suntem puternici si flexibili in acelasi timp, reusim! Spune-ti in fiecare zi ca esti sanatoasa si ca poti sa te vindeci. Cea mai mare abilitate a creierului este imaginatia. Te rog sa-ti imaginezi pentru o clipa macar ca esti intr-un loc minunat, de exemplu, pe o insula inconjurata de ape de smarald, cu mintea limpede si emotiile le stapanesti tu pe ele, nu ele pe tine, alaturi de oamenii pe care ii iubesti sau chiar singura daca asta te face sa te simti mai bine. ce ti se pare mai frumos? Peisajul, starea de spirit pe care o ai in acel moment sau poate oamenii din jur? Gaseste macar un motiv pentru care sa te simti mai bine tu cu tine si insista pe el! Viata este o insiruire de experimentari de trairi si emotii, iar scoala vietii este cea mai grea din cauza existentei emotiilor. Peste noi toti va veni si batranetea. Si eu eram mai trista intr-o perioada si mi-am zis: vreau sa ma prinda batranetea fara sa am regrete ca as fi putut sa fac ceva ce am visat in tinerete si nu am facut. Si stiu ca a imbatrani este un privilegiu pe care multi nu-l au. Lucreaza cu mintea ta! N-o lasa sa te conduca ea pe tine! Tu esti stapana ei!

Lasă un răspuns

