Daniel V.

8 12 2016

Nici nu stiu cum sa incep , sunt un tanar de 20 de ani care a fost trecut „prin viata” inca de la varste fragede cand mi-am pierdut tatal la 4 ani ( si acum plang dupa el ) si neavand un tata (mama s-a chinuit sa ne creasca pe toti cum a putut , mai am si 2 frati , am ajuns mari ) in liceu nu prea m-am descurcat cu socializarea ( note bune aveam ) , numai ca nu stiam sa vorbesc cu lumea eram foarte timid , foarte retras inchis in mine ,nepasator , pana cand sa intalnesc o fata in clasa a 11 care mi-a schimbat total perceptia despre viata si m-a facut sa-mi placa sa traiesc sa fiu fericit si am tot vorbit cu ea si intr-o zi mi-am infruntat toate temerile si i-am spus ca o plac ( a fost cea mai fericita zi din viata mea ) si ea ma placea inca de cand ma vazut si ne-am pus impreuna am avut momente foarte frumoase , am fost in excursii pe ascuns ( o aventura totala ) , numai ca eu la un moment dat am inceput sa fiu posesiv , insistent sa o stiu mereu de bine ce face , unde e si asta a cam indepartat-o de mine pentru ca eu ofeream intr-adevar prea multa iubire , adica eram mereu in preajma ei , mereu aveam grija de ea mereu eram foarte atent cu relatia asta , chiar daca ne mai certam din diverse aspecte , nu ne suparam niciodata , pana cand acum pe 27 decembrie mi-a spus ca vrea sa luam o pauza sa ne despartim , in ultima vreme ea s-a purtat mai rece cu mine si nu din pricina ca nu ar tine la mine sau nu m-ar iubi ci din faptul ca eu ofeream prea mult si ea nimic si stiu ca am gresit in anumite aspecte si tare as fi vrut sa-mi dea o a doua sansa pentru a ma schimba pentru ai arata ca pot fi mai bun decat am fost , chiar daca eu consider ca am dat totul , ea e mai activa asa ii place sa cunoasca lumea ii place sa intalneasca cu multe persoane sa iasa cu multe , nu ma deranja ca iesea cu baieti ( foarte foarte loiala , adica nu ma inselat sau ceva de genu ) si am incredere in asta pentru ca nu era genul respectiv de persoana adica avea un cuvant puternic si mereu spunea adevarul , numai ca eu eram tot mai panicat cu colegii ei de la facultate si astea si faptul ca era unul care o placea si era fooooarte foarte insistent si ea nu-l indeparta ( le place la femei sa aiba atentia , si treaba asta ma supara ) si stiu ca nu facea nimic cu el din moment ce comparativ cu mine … era mult mai jos si ca aspect si ca gandire , pur si simplu ea nu putea sa ii zica pleaca de aici , pentru ca ii place sa aiba prieteni (friendzoned people ) si acum m-am despartit de ea spunand ca nu mai simte la fel si ar vrea sa incerce singura , am fost devastat , am plans o saptamana incontinuu , nu mai aveam lacrimi aveam dureri in piept si tot o cautam sa ma rog de ea sa mai ma lase inca o data sa ii arat ca pot sa fac ceva bine si nu se intampla asta , stiu ca trebuie sa fiu indiferent cu ea , dar eu sunt genul timid si emotional , chiar o iubesc din toata inima si chiar daca 1 an si 9 luni am avut , eu o consider jumatatea mea , si ea inca ma iubeste dar nu la fel de mult ca mine si nu vrea sa-si bata joc de mine . Sunt cu moralul la pamant , zdrobit de propriile sentimente si plang non-stop , mi-au trecut ganduri cum sa ma sinucid si astea , am intrat in depresie , vreau sa incerc sa nu ajung la sinucidere pentru ca asta ar devastao si pe ea si eu vreau sa o stiu bine , legatura cu ea inca pastrez ca prieten dar azi m-am certat cu ea si s-a suparat rau de tot , nu stiu ce sa mai fac sa-mi adun gandurile , imi este frica ca voi ceda si voi scapa prin metoda cea mai „usoara” de probleme , si chiar daca sunt mic ca si varsta , e singura prietena din viata mea si asa vreau sa ramana , indiferent de ce spun toti , mi-a zis sa-i dau timp 4 5 luni sa ma schimb sa vada ca pot si poate mai incercam dar nu stiu ce sa mai cred… sunt devastat . Va multumesc ca ati citit si sper ca nu v-ati pierdut timpul .

Acțiuni

Information

8 responses

8 12 2016
Adrian

Dragă Daniel,

Bun venit aici și mulțumim pentru că ne-ai împărtășit aceste crâmpeie din viața ta. Probabil ai văzut deja cum funcționează lucrurile pe aici. În coloana din dreapta am creat o „căsuță” cu pseudonimul „Daniel V.”. Este a ta! Dacă citești aceste rânduri, înseamnă că ai găsit-o deja! Aici vor sosi, în curând, comentariile membrilor grupului nostru virtual de suport.

Cu prietenie,
Adrian

8 12 2016
zuzulet

Salut
Eu cred că tu ești prea implicat, iar ea își dorește să vadă cum e și cu alții. E foarte dureros, știu. Dar las-o să simtă cum e. Dacă încerci să o lipsești de experiența asta, va fi din ce în ce mai rău. Cred că se va întoarce unde se simtă iubită și apreciată.

8 12 2016
Daniel

Nu stiu de incercat , ca nu e genul ala de persoana sa plimbe cu multi ,ea vrea doar sa iasa cu multa lume atata tot , nu face nimic altceva , numai ca nu am fost pregatit psihic si m-a luat prin surprindere aceasta despartire si faptul ca m-am certat cu ea si simt mereu nevoia sa vorbesc si sa o vad … nu stiu cum sa trec de momentele astea , incerc sa-mi tin mintea ocupata dar tot la ea se duce…

12 12 2016
Elena

Aceeasi problema o am si eu😢, dar nu vreau SA l pierd😢😢😢, inca sunt împreună cu el , dar nu cred ca o să mai dureze mult😢

13 12 2016
Adrian

Dragă Elena,

Ce-ar fi să ne scrii mai multe despre problema cu care te confrunți? Și, după aceea, să îți facem o „căsuță” cu pseudonimul tău?

Cu prietenie,
Adrian

14 12 2016
Mirabela

Bună, Daniel! 🙂
Știu că-ți cer poate o chestie absurdă, dar încearcă să-ți îndrepți atenția spre altceva, în general asupra pasiunilor tale. Las-o, nu te calca singur in picioare de dragul ei, așteaptă sa te caute ea, sa i se faca dor de tine. Fii mai orgolios! Și lasă gândurile astea. Și eu am 20 de ani și am pierdut multe lucruri și persoane în ultimul an și totuși nu am chef sa plec din lumea asta ca o lasa. Pot mai mult de atât. Merit mai mult de atât. Și tu la fel!

25 12 2016
Cristi

Si eu am patit la fel
Am fost impreuna 1 an si 9 luni in care am facut orice pentru ea si in acest timp se jura ca ma iubeste ca nu ma va lasa niciodata si uite ca sa intamplat, am gasito cu un alt baiat si de atunci nu pot sa mai mananc sa dorm si ma incearca ganduri grele

Acum mai nou este cu altcineva care are bani si bmw seria 5 si sa jurat ca nu este pe interes
E greu simt ca nu mai am pentru ce trai am incercat sa uit dar tot nu reusesc.

25 12 2016
Adrian

Dragă Cristi,

Suntem aici și pentru tine! Dacă vrei, ne poți scrie și povestea ta!

Cu prietenie,
Adrian

Lasă un răspuns

