Cristian F.

4 12 2016

Salutare si eu sunt tot un sinucigasi dar inainte de toate m-am gandit sa discut putin si cu voi.
Numele meu este cristian am si eu problwme ca tot omul ,sunt casatorit an si un copil dar problema mea cea mare este ca nu ma pot intelege cu sotia mea , ca toti oamenii ne mai si certam dar la noi sunt probleme exagerate.spune ca tine la mine dar nu ma mai iubeste si ca nu mai suntem copii sa ne iubim,planuri de viitor nu avem (cum ar fi sa facem o casa sau sa luam decizii impreuna ca o familie normala sa ne sfatuim impreuna)imi spune ca vrea sa fie independenta si ca eu vreau sa o manipulez pentru faptul ca nu o las sa se duca la munca pe 400 de lei avand in vedere ca eu sunt in strainatate ai ii pot oferi 1500 de lei cel putin . Imi apune ca aunt un psihopat etc. Iar eu mi-am irosit viata pe langa ea .nu pot trai cu alta femeie sau sa imi reincep viata.o iubesc si avem un copil inpreuna ,nu pot trai fara ei dar nici cu ea imi vorbeste ca la un cersetor . Nu mai pot m-am saturat si am decis sa pun punct la tot . Sunt in strainatate sa le fac un rost o casa …dar sunt ca si singur.

Acțiuni

Information

13 responses

4 12 2016
Adrian

Dragă Cristian,

Bun venit aici, și mulțumim pentru că ne-ai împărtășit o fărâmă din gândurile și frământările tale interioare. În coloana din dreapta ți-am făcut o „căsuță”, pe care am numit-o „Cristian F.”. Dacă citești aceste rânduri, înseamnă că ai ajuns acolo unde trebuie. Aici vor sosi și vei putea citi, în curând, comentariile membrilor grupului nostru virtual de suport.

Cu prietenie,
Adrian

4 12 2016
SufletNeînțeles

Poate s-a plictisit să stea acasă, Cristian…îți trebuie o ocupație, altfel înnebunești între patru pereți. Ar trebui să ții cont și de dorințele ei, poate o ajuți să găsească un serviciu mai bine plătit.

4 12 2016
RoxanaMincu

Problema ei este ca o sufoci cu prea multa dragoste si prea multa protectie.
Ar trebuii sa o lasi sa mearga la munca pe 400 de lei si tu sa nu ii mai dai nici un ban.
Eu te inteleg , am trecut prin multe crize de genul asta, sa imi iau viata, si acum ma mai gandesc, dar am vazut ca , in fiecare zi pot descoperi ceva nou, lucruri noi, oameni noi. M am deschis cu sufletul, problemele le am lasat sa existe, ca asa e viata, si grea si usoara.

Dragostea trebuie sa fie din ambele parti, altfel, cersetor vei ramane pentru totdeauna.
Las o, orice femeie , cand cersetorul nu mai cere, o sa ii lipsesti, crede ma , dar va fi prea tarziu…. mie mi-au trebuit ani sa imi dau seama ca nu trebuie sa intorc spatele omului care te iubeste neconditionat.

4 12 2016
Cristian

Vorbele tale mi-au dat fiori …multumesc

4 12 2016
Cristian

Nu gasesc

4 12 2016
Miss

Cristian, ce ganduri sunt acestea, Cristian? Nu stii ce sansa ai sa fii in strainatate, sa castigi un ban adevarat! Vrei sa se naruiasca tot? Poate sotia si cunostintele nu iti spun, dar in tara e greu si o saracie, pe care eu de cand ma stiu nu am vazut-o (am aprox. 30 ani)!
De ce iti vorbeste urat sotia? Are probleme psihologice/psihice? Nu e ok sa te trateze asa. Ai un copil, ce frumos. Vezi tu cum iti recastigi familia, dar nu te pierde cu firea. Viata e cea mai importanta!

4 12 2016
Cristian

Ma simt foarte singur ,sunt in anglia si parca nu am pentru ce sa muncesc parca nu mai am nevoie de bani nu am pt cine sa ma zbat nu am nici macar o satisfactie de la viata si nu ma apreciaza nimeni

4 12 2016
Cristian

Buna seara si multumesc pentru atentia acordata.problema este ca de 12 ani nu reusim sa avem planuri de viitor ,locuim la parintii ei ,am fost impreuna in anglia sa strangem ceva bani sa facem o casa ea nu a mai putut ramane pentru ca intrase copilul in depresie am mers acasa . M-am hotarat sa vin eu singur si sa incerc sa strang ceva bani dar ea nu imi este alaturi .ba mai mult imi ia pofta de viata ,sincer in acest moment simt ca nu mai are rost nimic pentru ca ma lupt co morile de vant . Incerc sa fac ceva dar ea nu vine macar cu o vorba buna .i-am spus sa vina de sarbatori aici sa facem sarbatorile impreuna ,a spus ca o pun pe drumuri sa inghete de frig pe drum si cheltuim banii,i-am spus ca e greu aici ca sunt departe si am nevoie si eu de afectiune ,a spus ca nu mai suntem copii si nu ii plac vorbe siropoase ,acum suntem maturi avem un copil , i-am spus ca trebuie sa colaboreze cu mine ca sot si sotie ca in biblie scrie ca suntem un intreg si deciziile se i-au impreuna ,a spus ca vrea libertate sa decida singura in viata ei ca eu nu am nici un drept ,mi-a zis ca sa vopsit bruneta iar eu iam spus „bravo ,dar daca nu imi place te faci blonda la loc ca mie imi place cum iti sta esti frumoasa” si asta i-am spuso zambind nu a fost un ordin,a zis ca cine sunt eu sa decid ce sa faca ,ce sunt la puscarie ma manipulezi tu si etc

5 12 2016
Cristian

Nu ma mai inteleg cu mine ,simt ca ma sufoc , nu pot sa dorm ,nu mai pot manca nu mai am chef de munca si de nimic ,o iubesc dar stiu ca nu se mai poate face nimic ea nu ma mai iubeste , mi-a spus clartin la tine m-am obisnuit cu tine dar nu te mai iubesc

5 12 2016
Cristian

Nu mai are rost nimic m nu pot traii cu ea si nici fara ea, nu ma pot vede fara ea. Avem prea multe amintiri

5 12 2016
liana

Draga Cristian F.iti doresc sa reusesti sa te apreciezi si sa uiti de gandurile negative.Sant o persoana cu multe deceptii in viata,cu tentative de suicid si cu ganduri negre si acum din pacate,ma zbat sa inving,sa indepartez ce e rau pentru ca dupa toate incercarile mele,cand nu credeam am gasit o persoana minunata sper doar sa nu stric totul datorita problemelor mele.Am plecat in strainatate pentru a -mi lua casa,sotul meu a ramas in Romania,ii trimiteam bani lunar,am luat casa,masina,nu ne lipsea nimic,dar el se invatase cu bani multi si eu continuam sa ma intorc la munca in strainatate si plangeam caci eram singura,ii spuneam am nevoie de tine,sa am cu cine vorbi la sfarsitul unei zile,sa dorm in patul meu,in casa mea,eram satula de singuratate.Dar pentru el era bine asa,am decoperit tarziu..petreceri,femei,accidente cu masina beat,amenzi,pe care eu le plateam,imi spunea ca are probleme cu masina.Juca jocuri de noroc,a dat lucruri din casa in ultima perioada,a facut datorii la vecini.Daca asta nu e dezamagire,eram disperata cand am vazut si casa cum o lasa neingrijta,17 ani investiti intr-o relatie si un om care nu meritau.Am plans,am stat fara sa mananc,dar cu toate ca sunt o persoana sensibila nu m-am gandit la suicid,i-am dat banii care mi i-a cerut pentru partea luu de casa…cumparata de mine,l-am scos din viata mea si m-am intors la munca dar pentru mine.Am cunoscut un om minunat,era destinul sa fie asa,nu e posibil sa te gandesti la suicid din cauza neintelegerilor.Nimic nu e batut in cuie,te desparti,esti un tata si copilul are nevoie de tine,trebuie sa ai incredere ca atunci cand vei gasi persoana potrivita va fi totul bine.

22 12 2016
Cristian

multumesc pentru timpul acordat

22 12 2016
Cristian

multumesc pentru timpul si atentia acordata

Lasă un răspuns

