Iulia A.

8 11 2016

Exact în urma cu 10 luni.. L-am cunoscut pe Andrei.. omul sufletului meu! Azi s.a decis să ne despărțim.. mi.a spus că nu mă sinte ce a simțit.. si ca vrea să.si trăiască viața.. i.am spus să.mi mai dea o șansă.. dar nu.. a spus că nu poate să facă nimic.. mi.a spus că asta simte si nu merit să sufăr .. a spus că îmi v.a fi mai bine fără el.. dar eu.. îl iubesc.. enorm.. dar nu cred că mai poate fi ceva între noi.. mi.e frica ca nu o să se mai întoarcă.. îl vedeam omul meu până când moartea ne v.a despărți.. m.am gândit la varianta sinuciderii.. dar n.am destul curaj.. nu stiu ce sa fac.. cum sa trec peste.. am nevoie de consolare.. dar nu am de la cine să o primesc.. am nevoie de sfaturi, dar nimeni nu mi le ofera.. am nevoie de soluții dar nu stiu cine îmi înțelege situația ca să mi le ofere.. am nevoie de el!! Sau am nevoie să trec dincolo..


Acțiuni

Information

3 responses

8 11 2016
Adrian

Dragă Iulia,

Bun venit aici! În coloana din dreapta a fost creată o „căsuță” cu pseudonimul „Iulia A.”. Este a ta! Acolo vor sosi, în curând, comentariile membrilor grupului nostru virtual de suport pentru tine, și tot acolo te așteptăm cu alte detalii care să ne ajute să îți înțelegem mai bine povestea.

Cu prietenie,
Adrian

8 11 2016
beatrice ghita

Draga mea Iulia, ma vad e mine acum 30 de ani in povestea ta. Vreau sa spun ca emotiile te pot distruge. Ele nu sunt menite sa fie principalul criteriu dupa care sa ne calauzim in viata, dimpotriva: trebuie sa le stapanesti tu pe ele, nu ele pe tine. Sa nu crezi ca nu t inteleg, dar pretul este prea mare ca sa te „cocolosesc” cu cuvinte care nu te ajuta. Ridica-te de acolo de unde vrei sa zaci crezand ca de mila acel baiat se va intoarce si te va considera mai mult decat o face. Am si copii de varsta ta, si vreau sa spun ce ii invat pe ei: la varsta aceasta ai o singura tinta: implinirea profesionala. Pregateste-te pentru viata in primul rand sa fii ceea ce trebuie sa fii. Legaturile emotionale sau de alta natura nu au acum timpul cel mai potrivit. De aceea te sfatuiesc sa stai cu tine insuti, sa te rogi sa primesti lumina de la Dumnezeu pentru ca viata ta sa aibe sens. Implinirea va fi uriasa! Cat despre baieti iti spun ca in generl se plictisesc de ceea ce pot avea cu usurinta si in al doilea rand fiind persoane mai putin emotive decat fetele, nu au cum raspunde in acelasi fel la nevoile fetelor. In alta ordine de idei, sunt imaturi si nu isi pot lua o raspundere de genul;casatorie sau legatura pe toata viata. Nu este momentul pentru asta. Considera ca ai de invatat ceva si nute mai lega emotional de nimeni pana nu vei fi puternica si pana nu vei avea tu insati totul ceea ce te-ar satisface, si doar atunci o relatie in vederea casatoriei are sens. dar este una ca se adauga aceasta relatie, nu una fundamentala. Nu amesteca relatiile trecatoare cu telul cel mai important care este: viitorul tau, cariera implinirea profesionala. iti spun cu toata inima: se merita sa fii cea mai buna intr-un domeniu in care ai talent implinirea profesionala este de departe cea mai mare implinire dupa cea de a fi mama. Iti dau aceste sfaturi: debaraseaza-te de aceste emotii. Cauta literatura despre pericolul de a trai bazat pe emotii. Ce este de fapt iubirea? Este mai mult actiune decat sentimente. Poate nu crezi acum, dar vei afla candva ca asta este. M-as bucura sa citesc raspunsul tau. Cu drag, B.

8 11 2016
Adrian

Dragă Iulia,

Până când vor sosi și alte răspunsuri, încerc eu unul. Poate că e mai succint decât vor fi altele, însă mi se pare important să iei în considerare și aceste lucruri.

Este minunat să iubești și să fii iubit, însă pentru ca o relație să dureze este nevoie ca aceste DOUĂ condiții să fie îndeplinite… nu este suficient să iubești doar tu!

Da, despărțirile sunt dureroase, însă odată cu trecerea timpului, rănile vor începe să se cicatrizeze și, la un moment dat, te vei pomeni că te poți gândi la el și la ceea ce a fost între voi fără să te mai doară atât de mult… Acum însă, acordă-ți timp să plângi, să te vindeci… face parte din proces!

Știi, oricât de absurd ar suna, uneori este mai bine că se întâmplă așa ACUM… Gândește-te cum ar fi fost dacă timpul ar fi trecut, ai fi continuat să iubești un om care nu te iubește, v-ați fi căsătorit, ați fi avut și copii și, brusc, într-o zi, el și-ar fi dat seama că vrea să o apuce pe un alt drum?

Îmi dau seama că vezi în el omul visurilor tale, dar este asta oare suficient? Oare nu ar fi mult mai de dorit să rămâi alături de un om care va vedea în tine femeia visurilor lui?

Tare ciudată este inima asta a noastră… oricât de multe ar încerca să îi spună mintea, ea o ține pe a ei…

Partea bună a lucrurilor este însă faptul că, oricât de mult ne-ar durea în anumite momente, și în oricâte mii de cioburi ne-ar fi sfărâmată la un moment dat, inima are calitatea asta incredibilă de a se reface… Greu, cu lacrimi și durere, dar într-o zi te vei trezi, pur și simplu, că apare din nou o rază de speranță, că își face loc acolo altcineva, că poți iubi din nou…

Știu că pare greu de crezut acum… Te rog însă ca, printre lacrimi și suspine, să te gândești doar la asta: sinuciderea e cea mai proastă alternativă! Cea mai rea, atât de greșită încât pur și simplu nici nu merită să o iei în calcul, și asta indiferent dacă eu am dreptate sau mă înșel! Dacă am dreptate, și dacă vei iubi din nou o persoană pentru care și tu vei fi UNICA, universul lui, persoana alături de care își va dori să își petreacă tot restul zilelor, atunci va fi extrem de clar de ce sinuciderea se va fi dovedit cea mai proastă alegere… Însă și dacă mă înșel, și el se va întoarce, sinuciderea tot o alegere proastă rămâne… Pentru că, astfel, nu faci decât să te asiguri că relația voastră chiar nu mai are nici o șansă! Cum o dai, deci, sinuciderea NU este o soluție!

Vrei un sfat? Nu știu dacă sunt în măsură să ți-l ofer… îți pot spune însă ce cred că aș face dacă aș fi într-o astfel de situație…
1. Acordă-ți timp…
2. Plângi, e ok… însă nu uita să îți și ștergi lacrimile…
3. Vorbește… scrie… spune ceea ce simți!
4. Fă lucrurile care îți plac – vizionează filme de comedie, ieși în oraș cu o prietenă cu care nu te-ai mai văzut de mult, mănâncă ceva care îți place…
5. Fă mișcare – dacă nu poți face sport, măcar fă plimbări lungi prin parc… Vremea de acum e numai bună pentru asta!

Cu prietenie,
Adrian

Lasă un răspuns

