Narcis

3 11 2016

De doua luni de zile ma gandesc prea des la suicid…
Mi am distrus casnicia purtandu ma urat cu sotia mea, vorbindu i urat si chiar bruscand o de doua ori.
Chiar i am spus la un moment dat ca vreau sa ne despartim din cauza problemelor materiale si a certurilor dese, discutii pe care n am reusit sa le rezolv prin comunicare.
O iubesc mai mult decat viata mea, iar copilul de 5 ani pe care il avem e lumina ochilor mei. Cu toate astea n am mai reusit in ultimele luni sa i arat cat de mult o iubesc si o apreciez.
De 2 luni a plecat de acasa, acum 3 saptamani am aflat ca a fost sau poate chiar mai e cu altul, iar acum o saptamana a introdus actiunea de divort.
Imi dau seama cat de mult si ce am gresit, am incercat sa mi cer iertare si sa i arat ca fac tot ce pot pentru a fi omul bun pe care il merita si pentru a i dovedi cat de mult o iubesc. Am facut tot ce am putut pt impacare deoarece stiu ca tot ce se intampla acum e numai din vina mea. Sa ma ierte Dumnezeu, dar simt ca nu mai pot si ca nu mai merit sa traiesc.
Am avut odata tot ce era mai frumos pe Pamant, o femeie care m a iubit si mi a daruit un copil, dar din mandrie, lacomie si suparari am distrus tot.
Voi mai incerca sa ma impac cu iubita mea pana la sfarsitul anului daca imi da Domnul puterea.
I am spus si ei gandurile mele, iar ea mi a spus ca e doar alegerea mea ce fac, nu e problema ei, dar in urma mea vor plange copilul, parintii mei si cei dragi mie.
Nu stiu cum s a ajuns aici, dar simt ca am gresit ata de mult incat doar chinurile iadului sau imbratisarea mortii imi vor curma destinul nenorocit pe acesta lume. Va implor rugati va pentru sufletul meu ca nu mai am mult pe aceasta lume.


Acțiuni

Information

2 responses

3 11 2016
Adrian

Dragă Narcis,

Bun venit aici! În coloana din dreapta a fost creată o „căsuță”, căreia i-am dat numele tău. Este a ta! Acolo vei putea citi, în curând, comentariile membrilor grupului nostru virtual de suport care îți vor fi adresate. Tot acolo te așteptăm să ne scrii mai multe detalii despre tine și problema cu care te confrunți!

Cu prietenie,
Adrian

10 11 2016
AmIRight?

Draga Narcis, inainte de a lua orice decizie sper ca inca mai citesti raspunsuri de aici. Am fost casatorita 2 ani cu un barbat ideal. Stii printul ala pe cal alb care vine si salveaza printesa? El era, blond, ochii albastrii, inalt, tandru si nici nationalitate europeana sau americana n-avea. Problemele mele cu viza nu erau rezolvate, asa ca ma intorc acasa, pentru cateva luni, timp in care relatia noastra la distanta nu functioneaza dupa atata timp de sot si sotie. Eu tinerica tare pe vremea aia, copil inca si nepregatita sa simt ca o sa fiu bagata intr-o cusca si tinuta ca pe un diamant semipretios.
Asa ca plec de langa ai mei si renunt la el, si el la mine. Nu a luptat pentru mine, mai mult m-a iubit asa ca m-a lasat libera. Ce vreau eu sa scot in evidenta e ca am suferit enorm dupa, si acum sufar insa, el e fericit, binemersi, insurat tot cu o romanca, mai tanara, barely legal.
NU dispera, NU deznadajdui! Gandul suicidului ma urmareste de mult timp si am avut nenumarate ocazii, dar n-am avut curaj, gandul tot acolo a ramas. Pana intr-o zi cand mi-am dat seama ca cineva nevazut realmente ma iubeste, iar suicidul este ultima dovada ca nu intorc iubirea, ca sunt impotriva binelui. Lasa binele sa invinga, fii bland cu tine, roaga-te asa cum stii tu sa ti se lumineza mintea. Ideea e ca mi-as dori ca toata lumea sa inteleaga suicidul cum il inteleg eu acum: prea mare e pretul. Moartea nu te scapa, viata te scapa, iar suicidul iti cam asterne eternitatea.
NU dispera, NU deznadajdui. Te-as sfatui inainte sa te sinucizi, sa mergi la un duhovnic sa ii spui asta. Fie ca ai Dumnezeu sau n-ai, gaseste un om al bisericii sa te indrume. Nu te indruma biserica, te indruma Hristos. As da orice sa fi avut mintea de acum la vremea aia, sa ma fi dus sa intreb inainte, pe cineva complet impartial dar real ca vorba.
Sper sa citesti si sa ma crezi, am devenit linistita de cand gandul asta negru nu ma mai bantuie, este o mare corvoada in minus de dus.

Lasă un răspuns

