Georgi B.

3 11 2016

sincer nu mai vad rostul zilelor mele…de multe luni de zile eu nu mai am liniste nu mai am somn in 11 luni de zile cred ca 3 luni au fost bune…astea 3 luni bune au fost pt ca am cunoscut un baiat care mi a alinat suferinta si mi a fost alaturi mereu in orice moment…sufeream groaznic la momentul ala dupa despartirea de fostul cu care am fost 8 ani de zile impreuna…ne am mutat impreuna totu bine si frumos poi a inceput sa ma turmenteze trecutul sa incep sa ma gandesc la fostul din ce in ce mai rau..orice faceam cu noul iubit imi aducea aminte de fostul. nu vroiam sa ma despart de actualul iubit pentru ca e o persoana cum rar sunt…am luptat sa raman cu el..dar gandurile si nelinistea nu mi au permis lucru asta…m am despartit de el si m am impacat cu fostul….acum sunt cu primul iubit din nou si am inceput sa ma gandesc la cel deal doilea pe care l am avut si i am dat cu piciorul pentru fostul´…traiesc un cosmar ….nu stiu ce vreau nu stiu ce simt…sunt 2 persoane complet diferite…am crezut ca fostul meu iubit e jumatatea mea… nu pare sa fie asa cu toate ca treaba e buna intre noi…sunt disperata am 11 luni de cand nu pot fi si eu un om linistit…vreau sa mor…..nu mai vad rostul la viata….amandoi tin la mine si pe amandoi ii fac sa sufere pentru ca nici eu nu stiu ce vreau…..nu fac cu intentie nimic….de asta vreau sa mor…nu sunt aici intamplator….ci am cautat niste metode prin a muri repede fara a simti dureri….pentru ca urasc durerile atat sufletesti cat si trupesti..


Acțiuni

Information

3 responses

3 11 2016
Adrian

Dragă Georgi,

Bun venit aici! În coloana din dreapta a fost creată o „căsuță”, pe care am numit-o „Georgi B.”. Este a ta! Aici vei putea citi, în curând, comentariile membrilor grupului nostru virtual de suport care îți vor fi adresate. Tot aici te așteptăm să ne scrii mai multe detalii despre tine și problema cu care te confrunți!

Cu prietenie,
Adrian

3 11 2016
Ylenia

Georgi draga,
Solutia la care te-ai gandit este cea mai proasta. Cel mai bine ar fi sa vezi cu care din cei doi esti mai compatibila, trebuie sa iei in calcul si varianta casatoriei, cand ai spus „da” nu mai poti da inapoi decat in situatii extreme..
Eu ti-as propune sa faci o lista in care sa enumeri defectele, calitatile fiecaruia dintre cei doi si sa iei o decizie rationala. Stiu ca dragostea e irationala dar trebuie sa cautam solutii rationale pentru a nu rani pe cei pe care ii iubim.Cel care simti ca te va sprijini si-ti va fi alaturi si in zilele senine si in cele mai putin senine acela este alesul. „Cine fuge dupa doi iepuri nu prinde niciunul”! Mai este varianta B- un alt prieten in care sa gasesti o imbinare armonioasa a calitatilor celor doi.
Trebuie sa te atentionez ca tu esti cea care a declansat aceasta situatie si tot tu trebuie sa pui punct. Altfel ii ranesti si pe cei doi prieteni si nu cred ca vrei asta. Triunghiurile amoroase au slabe sanse sa reziste.

6 11 2016
Georgi B.

Nu vreau sa fiu cu amândoi doamne ferește doar ca nu știu ce sa fac.. e groaznic da ambii suferă din cauza mea eu nu vreau acest lucru….și eu sufăr teribil am mâncat abea ieri după zile întregi care nu mâncasem…sufar și nu reușesc sa ajung la o concluzie.. cel cu care am stat 8 ani nu ma face sa ma.simt cea mai importanta și nici nu arata ca ma iubește la certuri eu devin un nimic iar el e cel ce știe tot și le face pe toate eu nu sunt bună de nimica…am vb despre asta cu el a zs ca se schimba …când eram cu celalalt ma simțeam cea mai importanta persoana din lume și aveam asa de mult încredere în mine însumi și ma simțeam bine cu persoana mea pt ca îmi ridica autostima…Im schimb cel cu care am stat 8 ani e cu picioarele pe pământ are deja o situație și știe un pic mai bine cum e treaba cu lumea asta…pe când celalalt încă mai visează încă nu știe asa bn ce și cum mai are multe de realizat…dar cu el pot vb de absolut orice și nu ma simt inferioara niciodată…amândoi ma iubesc…iar eu sunt conștientă ca e totul din vina mea …dar credeți ma nu vreau sa stau nici eu asa de rău…urăsc durerea…sincer dacă îmi iau zilele se duce cu nedumerirea, se duce cu suferinta…și gata.. încă nu am făcut-o pt ca ma rog sa mi vina o data mintea la cap sa știu ce vreau…poate în curând știu ce vreau ..din păcate nu prea se intampla lucru asta…m am saturat…

Lasă un răspuns

