Archer

24 10 2016

Buna seara , sa va povestesc cate ceva despre mine , am 20 de ani am plecat de acasa deoarece am picat bacalaureatul de doua ori , visul meu este sa ajung psiholog , asta este esentialul , si tot ce stiu „prieteni” mei.
Sa incepem , dupa cum am spus am 20 de ani , si am avut deja o tentativa de sinucidere numai norocul a facut sa nu imi reuseasca , de la un timp au inceput dinou gandurile acestea si imi este frica ca daca iar ajung in stadiul sa vreau sa mor de data asta imi va reusi ,
Nu pot sa spun ca imi lipseste ceva , inafara de iubire / dragoste , sincer nu cred ca am simtit vreodata dragostea , nici cea parinteasca , parinti mei sunt divortati , copilaria mea nu a fost una prea frumoasa tinand cont ca nu imi amintesc pre multe episoade fericite , cam nici unu tot ce imi amintesc sunt episoade rele care de cate ori ma gandesc la copilarie ma fac sa plang , prima mea amintire clara este cea cu strabunica mea inainte sa moara cu cateva ore , si dupa aceasta multe alte fragmente in care am fost nesimtit cu ea , imi e un dor enorm de ea , acum cred ca ea a fost singura persoana care a reusit sa imi acorde dragoste , a murit exact in ziua in care am terminat clasa I , si am intrat in vacanta . Am momente in care stau noapte in pat si ma gandesc la ea si ma apuca plansul , si nu stiu de ce , sincer nu cred ca am cunoscuto prea bine .
Desi familia imi e „alaturi” simt ca nu e niciodata langa mine , toata lumea crede ca bani si telefonele tin locul dragostei , am telefon de ultima generatie haine bune si totusi eu stau noaptea in parc ma uit la stele si imi doresc ca totul sa se termine odata pentru totdeauna .
Acum un an m-am indregostit de o fata , si am facut multe prosti din cauza asta si am reusit sa o indepartez , desi ea mi-a spus de multe ori ca nu ma iubeste eu nu am crezut-o , prin „manipulari” cum spune ea am reusit sa o sarut , a fost primul meu sarut , m-am simtit in sfarsit implinit nu imi doream nimic mai mult , lucrurile sau terminat foarte prost si ea nu mai vreae sa vorbeasca cu mine , din cate am inteles de la ea acum e iubita fostului meu coleg de camera , sincer baiatul ala a fost cel mai apropiat lucru de „prieten” pe care l-am avut . Ma simt tradat fara rost si fara scop, stau ca o buriana si irosesc aerul degeaba , aveam planuri mari cu viata mea , dar am momente in care stau si ma uit pe geam si imi doresc ca totul sa se termine , imi doresc sa mor .
In rest de la 14-18 ani ,i-am petrecut in fata calculatorului deci nu e cine stie ce de povestit .
Imi doresc o iubita / un prieten cineva care sa fie alaturi de mine pentru cine sunt eu , nu pentru contul meu din banca ( nu ca ar fi cine stie ce ) , dar observ ca majoritatea persoanelor care se autointituleaza „prieteni” stau pentru mine ca poate mai obtin ceva bani .
Nu stiu cum sa comunic cu oameni , nu stiu sa port o conversatie normala , desi imi doresc sa imi fac o iubita si un prieten nu am cum , nu reusesc sa vorbesc cu oameni , numarul prietenilor mei este 0 .
Singurul motiv pentru care nu am terminat odata socoteala cu viata este ca ma gandesc prea mult la familia mea si imi este mila de ei , desi multi mi-au spus ca sunt destul de inteligent nu am gasit o metoda prin care sa ma sinucid si sa ii fac pe ai mei sa creada ca asta a fost cel mai bine .
Imi este frica , de ceea ce pot face daca imi pierd persoana cea mai draga .
Daca imi pierd singura persoana care ma tine la locul meu , imi este frica , ca daca ea nu va mai fi , eu ma voi schimba in cea mai rea parte a mea .


Acțiuni

Information

7 responses

24 10 2016
Adrian

Dragă Archer,

Bun venit aici. Așa cum, probabil, ai văzut deja că se desfășoară lucrurile aici, în coloana dreaptă a fost creată o „căsuță” cu pseudonimul pe care ți l-ai ales. Acolo vor sosi, în curând, comentariile membrilor grupului nostru virtual de suport.

Dacă citești aceste cuvinte, înseamnă că ai ajuns acolo unde trebuie.

Cu prietenie,
Adrian

24 10 2016
Ylenia

Dragul meu copil,
iarta-ma ca te numesc asa dar am un baiat de varsta ta si este totul pentru mine. Poate ca parintii tai nu pot sa-ti spuna acest lucru pentru ca nu-si pot exprima sentimentele ori pur si simplu pentru ca ei cred ca tu stii deja cat de mult te iubesc. Fiind baiat de obicei se presupune ca sunteti mai tari si ca nu aveti nevoie de cuvinte de alint ca si fetele care sunt mai exuberante in expimarea emotiilor . Oricum ei te iubesc cu toate reusitele sau „esecurile” tale pentru ca este in legea naturii. Sunt intr-adevar si exceptii dar cred ca este doar asa-zisul conflict intre generatii. Ai putea tu sa deschizi acest subiect, sa le spui ce nelinisti ai, sa le spui ca-i iubesti si ca le apreciezi efortul de a-ti oferi o viata frumoasa. Tu ii iubesti pe ei pentru ca te gandesti la durerea prin care ar trece daca te-ar pierde. Faptul ca nu ti-ai luat bacalaureatul nu trebuie sa te nelinisteasca, ai o viata inainte sa treci acest hop. Sau poti face cursuri de calificare intr-o meserie care nu necesita bacalaureatul. Decat sa ingrosi randurile celor cu studii superioare care nu-si gasesc un loc de munca pentru ca au facut facultatea ca „da bine” sa ai o diploma, mai bine sa fi un meserias bun in orice domeniu iti place tie. Important e ca ceea ce faci sa faci cu drag, sa te duci cu drag la munca, sa vii cu drag de acolo si sa-ti asiguri un trai decent. Cat despre prieteni si iubite mai lasa calculatorul si iesi in lume, la filme, la meciuri, la concerte, etc. Sunt multe modalitati de a-ti petrece timpul liber. Fii sigur ca nimeni nu va veni la usa ta sa te rupa din fata calculatorului si sa te intrebe: vrei sa fii prietenul meu, vrei sa fii iubitul meu? Din cate am inteles ai o persoana la care tii si pe care nu vrei sa o pierzi, daca e asa , petreceti-va timpul impreuna pentru ca si aceea persoana se va satura sa fie un obiect de decor la un moment dat si tot tu te vei simti abandonat. Totul este in tine, puterea de a merge inainte, curajul de a decide ce vrei sa fii in viata, dorinta de a darui iubire, caci numai daruind primesti. Viata are urcusuri si coborasuri, nu te astepta ca toate sa fie la superlativ dintr-odata.
Iti doresc sa ai liniste si pace in suflet si alunga gandurile acestea pentru ca ele te tin in loc. Ridica-te si lupta pentru viitorul tau.

30 10 2016
Miss

” inafara de iubire,parinti mei sunt divortati ,in care stau noapte in pat, sincer nu cred ca am cunoscuto, toata lumea crede ca bani si telefonele tin locul dragostei, si am facut multe prosti din cauza asta ,lucrurile sau terminat ,Nu stiu cum sa comunic cu oameni „, si ar mai fi. Incearca sa ne spui ce ai gresit in sintagmele de mai sus.
Cum a fost atmosfera in clasa in care ai fost? era galagie? E invatamant de masa, profesorii sunt buni si foarte buni, vin dupa 4 PATRU ore de concurs de titularizare, daca au post titularizabil la disciplina lor si iau nota buna, foarte buna se fixeaza pe post daca nu sunt numiti suplinitori pe un an, maxim doi, calificati; pe un post si apoi vor merge la un alt concurs de titularizare de 4 ore, continand toata materia din facultate si psiho-pedagogia, avand orice varsta (ei , profesorii) 22 ani, 30, 35, 45, 62 ani. Pentru aceasta e bine ca elevii : SA NU FACA GALAGIE IN CLASA, SA NU JIGNEASCA PROFESORUL, CU ATAT MAI PUTIN SA-L AMENINTE CU BATAIA. Fiind invatamant de masa, trebuie ca elevii sa asculte profesorul, sa ia notite si atunci cand acesta nu scrie pe tabla, deci atunci cand vorbeste sau dicteaza, sa isi faca temele, sa invete si acasa.
Eu cred ca vei reusi sa iti iei Bacalaureatul anul viitor. Pana atunci, daca se iveste ocazia, iti faci o amica, vorbiti, socializati, alte activitati imiedicand omul de la invatat. Prietenii apar si ei.
Sa raspunzi,

30 10 2016
Miss

* sintagma, respectiv propozitiile (uneori, in locul ; e de fapt , ,,, dar nu imi merge calcul(calculatorul) prea bine, si de aceea ,…. (urmereaza explicatia) respectiv scriu cu diacritice din alta limba, pe cand sa modific, mi se opreste calculatorul; mesajul de mai sus l-am scris de mai multe ori, pentru ca mi l-a sters de cateva ori etc

30 10 2016
Miss

inca o nota, ma refeream exclusiv, daca au post titularizabil si care sunt apoi conditiile, pentru ca in general profesorii iau note bune si nu mi-as permite sa duc discutia in alt sens!!!!

30 10 2016
R.

Buna 😊m-a impresionat povestea ta pana la lacrimi deoarece seamana enorm cu a mea…si eu sunt in cautare de prieteni …
Daca vrei sa discutam te rog sa suni la nr asta ori scrie-mi pe wapp ..am incredere ca vei face ce este bine 😊
[…moderat…]

4 11 2016
Adrian

––––––––––––––––––
La 24.10.2016, Ionut a scris:
––––––––––––––––––

salutare. nu sunt psiholog si chiar nu ma pricep la dat sfaturi.dar parerea mea: nu ai luat Bac-ul,nu e decat un examen ce se trece sau se pica,importanta mare nu e in el,poti avea succes si fara hartia aia galbena. poti incerca iarasi si daca inveti cu adevarat il vei trece. ce e de facut….ia un pix, o foaie si trece in ordinea importantei nevoile tale reale apoi te apuci sa le rezolvi. nu pune relatia cu o fata pe primul loc, fii egoist,pune-te tu pe primul loc, fetele vin si pleaca, prietenii la fel,nu uita, am avut domnitori ce au murit tradati de cei apropiati asa ca nu iti dori decat putini oameni langa tine.conteaza onoarea nu numarul. investeste in tine. eu m-am apucat sa imi strang bani de motocicleta, mi-am luat un snowboard pentru ca asa ceva te umple de adrenalina si pentru cateva momente poti uita de probleme.dar nu am facut asta ca sa ma sinucid,dimpotriva pentru ca vreau sa incep sa traiesc. poate suna aiurea,dar fa voluntariat la un azil,la o casa de copii, vei vedea oameni ce trec peste probleme mari cu zambetul pe buze,poti invata de la ei. dar,si mai sunt si fete ce fac voluntariate deci poti intalni persoane cu care sa vorbesti.si invata sa nu ai incredere deplina in nimeni daca nu vrei sa fii ranit,fii sincer cu toata lumea indiferent daca celorlalti nu le place de tine,tine minte ai nevoie de oameni sinceri in jurul tau nu de prefacuti. in rest….uita de lucrurile scumpe, ia-ti un cort si iesi in natura, invata sa traiesti, cu totii murim dar conteaza cum o facem

Lasă un răspuns

