Ciprian R.

10 10 2016

Am incercat sa ma sinucid se trei ori…
A treia oara intorcandu-ma din drumul meu spre salbaticie gandul la copilul si sotia mea.
I-mi iubesc copilul enorm iar tot universul se invarte in jurul lui.Sotia imi este partener de viata ,dar si singurul prieten…
Ma simt immpotent,…abandonat de Dumnezeu,de prieteni,de societate..
Mama nu,tata nu…
iar atunci cand vorbesc cu mama…numai si numai vorbe urate…o consider o curva…imi pare rau ca spun asta..,.Dar totusi o iubesc…
Desi investesc in educatia copilului meu,scoala,muzica si alte extraactivitati..sunt intr-un moment in care eu sunt casnic datorita baiatului meu in varsta se 8 ani,iar sotia mea munceste ,fapt ce s-a datorat unei sederi a mea in mai multe spitale..de 4 luni.
Am ajuns in momentul care atunci cand e acasa si pleaca pentru putin timp cu baiatul ma gandesc nepremeditat..instantaneu cw as putea face in aceea clipa pentru a-mi lua viata..iar imediat i-mi dau seama de ce gandesc.Mentionez ca stiu multa religie si nu as dori sa fiu abordat cu aceasta tema.
Multa sanatate ,


Acțiuni

Information

4 responses

10 10 2016
Adrian

Dragă Ciprian,

Bun venit aici! Încep prin a-ți spune că ai tot respectul meu pentru că te-ai gândit la copilașul tău. Și mă bucur că îți dai seama că există o problemă și că este posibil ca, la un moment dat, dacă lucrurile nu se remediază, ele pot scăpa de sub control.

Din acest motiv cred că este EXTREM DE IMPORTANT să mergi să te vadă un medic psihiatru. El îți va face o evaluare amănunțită și va ști dacă nu cumva cauza este una fizică, organică, sau dacă doar ai nevoie de sprijin specializat pentru o perioadă, pentru a depăși problema cu care te confrunți. Ai toate premisele pentru a fi deprimat, însă vestea bună este că există soluții! Luptă, rămâi alături de copilul tău și de soția ta! Amândoi au nevoie de tine!

Cu prietenie,
Adrian

10 10 2016
Ylenia

Draga Ciprian, incep prin a-ti spune ca si Adrian ca ai nevoie de ajutor de specialitate (psiholog, psihiatru).Cel mai tare ma bucura faptul ca tu esti constient ca ai o problema ceea ce sugereaza ca vei fi deschis la optiunile terapeutice si mai ales ca ai o motivatie care sa te determine sa treci peste acest hop, copilul si sotia ta. Fii sigur ca ei nu te vor blama pentru perioada prin care treci ci iti vor fi alaturi. Cat despre parintii tai trebuie sa accepti relatia voastra asa cum e ea si sa te focusezi pe familia pe care ti-ai intemeiat-o tu. O vorba din batrani spune ca parintii nu ii alegem noi si vine vremea cand tu trebuie sa mergi pe calea ta. Faptul ca te consideri „impotent ” ma gandesc la lipsa unui loc de munca si nu la impotenta propriu-zisa. Dar tu ai o activitate, aceea de a-ti creste si educa copilul, deci nu esti o persoana inutila. Daca totusi, din anumite motive, esti impotent , acest lucru se poate remedia. Nu ai specificat de ce ai stat in spital 4 luni . E important pentru ca daca cauza este o depresie aceasta se poate vindeca daca tu urmezi un tratament si consiliere psihologica, daca e alta boala, sunt convinsa ca exista solutii in secolul XXI.
Oricum, sa stii ca fiecare trebuie sa ne jucam rolul pana la capat. Nu abandona!
Pe langa familie, prietenii sunt un important punct de sprijin. Mult succes, putere si incredere in fortele tale. Vei reusi!

11 10 2016
Fluture

Nimeni nu te intelege. Nici pe mine nu ma intelege. Gaseste ceva bun in fiecare zi si incearca sa te gandesti ca si maine ai pentru ce sa te trezesti.
Moartea te priveaza de familia ta si cu siguranta nu vrei asta.
Eu nu am facut o pana acum pentru familia mea! Mai bine sufar eu decat sa sufere copii sau cei pe care tu ii iubesti.

17 10 2016
Bianca

Sunt alaturi de voi!

Lasă un răspuns

