DanielV

6 10 2016

Buna ziua am 27 de ani, iar viata mea nu mai are nici un rost. In ultimii ani am pierdut tot. In ultimele 10 luni am pierdut persoana iubita si verisori intr un teribil accident rutier, cainele meu care a fost otravit de vecini, prieteni la care tineam foarte mult.
Am ramas singur, nu mai am rude apropiate langa mine, nu am un loc de munca de circa 2 ani, orice incercare am facut de a ma angaja a esuat.

Luna trecuta mi am pierdut si prietenul cel mai bun care ma considera acum un dereglat fiindca nu am dorit sa rup legatura cu el, si am continuat sa fac presiuni sa remediem situatia desi el a dorit ruperea oricarui contact.
Nu mai am pentru ce sa traiesc, nu mai am motivatia necesara pentru nimic, tot ce fac este sa dorm toata ziua, si sa ma pierd in gandurile mele negre.

Asa cum am mentionat nu am o slujba de circa 18 luni, traiesc doar din ajutorul de somaj. Fac umbra degeaba pamantului …


Acțiuni

Information

3 responses

6 10 2016
Adrian

Dragă DanielV,

Bun venit aici! Chiar dacă acum treci printr-o perioadă mai dificilă, trebuie să știi că nimeni, dar absolut nimeni nu face umbră degeaba pământului!

În coloana din dreapta ți-am făcut o „căsuță” cu acest pseudonim – „DanielV”. Acolo vei putea citi, în curând, comentariile membrilor grupului nostru virtual de suport.

Cu prietenie,
Adrian

7 10 2016
Miss

Ai suferit, e drept, verisorii sunt importanti, persoana iubita, prietenul cel mai bun, dar si cainele…
Daca dormi, ar trebui sa te simti un pic mai bine; e ok ca dormi. La psihiatru mergi? Te-ar ajuta mult, intereseaza-te si tu despre medicatie, despre diferite efecte car pot aparea, numite adverse, discuta despre acestea cu medicul tau, ce ti se potriveste. Medicatia poate fi adaptata, ajustata…
La televizor se tot spune ca cei care sunt in somaj si isi gasesc loc de munca pe mai mult de 3 luni, primesc chiar si o prima. Du-te cand ai timp la AJOFM, bate-i la cap. Am auzit ca cei care se muta din oras, pe o distanta mai mare de…., pentru serviciu, au mai multe beneficii. Intereseaza-te. Daca poti faci acest lucru in paralel cu tratamentul, daca nu astepti pana cand o sa fii mai bine.

9 10 2016
Mira Christal

Daniel,nimeni nu este degeaba pe acest Pamant! Esti un copil al lui Dumnezeu,o creatie minunata,dar din pacate esti tormentat de demoni.Sa nu crezi ca acele ganduri provin de la tine.Am studiat problema pe toate partile si te asigur ca nu sunt ale tale,tu esti acum cazut si de asta esti lovit sistematic din toate partile ca sa cedezi si sa te sinucizi.Eu de exemplu ma lupt cu acest gand aproape zilnic,de cand m-am imbolnavit,dar stiu ca este ceva fals,nimeni nu vrea de fapt sa isi puna capat zilelor decat atunci cand viata devine de nesuportat.Insa suicidul nu te salveaza ci te duce intr-un loc mult mai rau.
Indiferent cat de greu este acum,trece.Da,iti spun sigur ca nimic nu tine vesnic si ca pana la urma va trece,orice tristete se atenueaza,orice tragedie se accepta,dar da-ti timp,ai nevoie de multa odihna,de rugaciune si de prieteni.Pe acest site ai putea intalni multi oameni care sa doreasca sa-ti fie prieteni.
Stiu ca acum nu ai chef de nimic si ai vrea sa mori,deci nici una dintre solutiile oferite nu te ajuta,tot ce trebuie sa faci este sa rezisti eroic.Eu ma imaginam pe un camp de lupta,inconjurata de demonii mei si luptand pentru supravietuire.As vrea sa spun ca este o metafora,dar nu este.Tu te lupti acum pentru propriul tau suflet si doar Dumnezeu te poate ajuta.Iar Dumnezeu lucreaza prin oameni.

P:S:Orice sinucigas adevarat o comite,nu cere ajutor.Tu nu esti sinucigas,nu te reprezinta asta,esti un luptator,pentru ca iata,chiar si in ultimul ceas,cu ultimele tale forte si cu sufletul zdrobit ai ales sa ceri ajutor si nu ai facut altceva! Asa ca te felicit si te imbratisez si te astept si cu alte comentarii.

Lasă un răspuns

