G

5 09 2016

Salut.
Am o problema foarte dificila. Nu este vorba de mine ci de „fosta mea” prietena. Am pus ghilimele pentru situatia este mult mai complicata si delicata. A avut deja 3 tentative si ma ameninta in continuu ca o va face din nou. Motivele nu sunt mereu aceleasi, a trecut prin multe chestii grele si efectiv nu stiu unde sa apelez.. rudele ei nu fac nimic, prietena ei ma invinuieste pe mine si atat. Sunt disperat .. nu stiu ce sa fac. Ma ameninta ca se omoara in fiecare zi, e disperata si ea. Vreau sa vorbesc cu cineva, vreau sa ascult o parere a cuiva mai specializat in asa ceva, sunt la capatul rabdarilor si am ajuns sa am si eu astfel de ganduri. Caut disperat ajutor.. am ajuns la capatul puterilor.. Va rog disperat…


Acțiuni

Information

4 responses

5 09 2016
Ylenia

Dragul meu, sunt in masura sa-ti spun ca prietena ta are nevoie urgenta de ajutor. De la tine, de la duhovnic, familie, psiholog, prieteni, rude. In urma cu un an mi-am pierdut fiul de 20 de ani tot in urma unei depresii pe fondul despartirii de prietena lui. Incearca sa rupi relatia progresiv, nu o rani psihic si emotional. Acum nu este pregatita pentru o despartire. Lasa-i timp dar redu frecventa intalnirilor gasind pretexte viabile astfel incat sa creada ca nu e totul pierdut. Chiar daca ai alta prietena explica-i ca tu esti singurul ei sprijin (cel putin asa reiese ), mergeti la consiliere de cuplu initial impreuna, apoi daca este receptiva s-ar putea chiar ea sa caute sprijinul psihologului. Nu „rupe” contactul cu ea pana nu-si gaseste o alta motivatie de a merge inainte (studii, un hobby, chiar alt prieten). Iti doresc intelepciunea de a lua decizia corecta fara a o rani si fara a o determina sa faca gesturi extreme. Multi spun ca aceste amenintari cu suicidul sunt doar un mod te a atrege atentia asupra ta. Din pacate s-a dovedit ca nu este asa intotdeauna.
Ylenia

5 09 2016
Ilinca

Buna! Imi pare foarte rau atat pentru fosta ta prietenă, cat si pentru tine. Nu sunt o persoana specializata intr-o astfel de problema . Parerea mea este ca ar trebui sa discuti in primul rand cu familia ei si îi faci sa inteleaga cat de grava este situatia , sa le spui adevarul, iar daca asta nu va fi de ajutor ai putea sa consulți un psiholog sau o persoana care a mai avut de a face cu astfel de cazuri.
Indeferent de ce se va intampla ,te rog sa nu renunti si sa continui sa lupti ! De asemenea, tin sa te felicit pentru ca ai avut puterea de a-ți impartasi experienta cu noi.
Nu renunta la viata ! Nu uita ca Dumnezeu nu iti da niciodată mai mult decat poti duce ! Lupta pentru viata ! Ai indurat destule, si faptul ca ai rezistat pana acum iti dovedeste ca esti un om deosebit de puternic!

6 09 2016
Miss

Imi pare rau, dar a mentionat tanarul FOSTA prietena; asta ar trebui sa insemne ceva!
Daca familia nu s-a gandit sa o conduca la PSIHIATRU, nu neaparat psiholog cand te afli in faza acuta de boala, spune-le tu…, face tratament si isi revine.
In alta ordine de idei te santajeaza emotional, esti inca in apropierea ei asta ar insemna: iti pare rau, ca poate, zic POATE, ai mai suparat-o si tu si ai remuscari, sau iti pasa de ea foarte mult, ceea ce e foarte frumos.
Eu zic ca persoanele educate fac tratament cand e cazul, ”chiar si” psihiatric.

18 09 2016
Octav

A avut 3 tentative? Eu daca as vrea sa ma sinucid mi-ar iesi din prima cu siguranta. Scuza-mi ironia, dar aici e vorba de santaj emotional, daca cineva vrea sa se sinucida o face pur si simplu, nu ameninta, e clar ca nu vrea sa te piarda. Psihologul e cea mai buna varianta, niste antidepresive care sa o transforme pe fosta intr-un zombi fara sentimente si s-a terminat problema. I

Lasă un răspuns

