Seb

31 08 2016

Ce rost mai are să trăieşti într-o lume de căcat?într o lume în care nu te ajută nimeni când eşti la pământ?care e rostul să trăieşti într o lume nedreaptă?Când aveam bani îi ajutăm pe toţi ce cea mai mare bucurie.iar acum când sunt la pământ nu mă mai ajută nimeni.Am început să am un viciu când am început facultatea foarte costisitor de care m am lăsat dar degeaba.acum am datorii, sunt pe cale să fiu exmatriculat acum în ultimul an de facultate din cauza taxei neplătite dar ce e mai rău este că am cheltuit şi banii iubitei mele de taxa şi ea nu ştie asta.am dus o viaţă chinuită la 9 ani îl auzeam pe tată cum îi spunea mamei că o împuşcă şi ea săracă îşi amenata singurul lănţic pe care îl avea că să mi cumpere mie un cadou de ziua mea.pt mine un salam sau un caşcaval însemna zi de salariu , am dus amândoi o viaţă chinuită plină de lacrimi.Acum îmi este şi ruşine să o privesc în ochi.am dezamăgit foarte mulţi oameni dar ei nu ştiu asta încă…


Acțiuni

Information

7 responses

31 08 2016
Adrian

Dragă Seb,

Bun venit aici! În coloana din partea dreaptă a paginii a fost creată o „căsuță” cu numele tău. Acolo vei găsi, în curând, comentariile membrilor grupului nostru virtual de suport.

Cu prietenie,
Adrian

31 08 2016
iunieinpolonia

nu te lasa doborat de niste ganduri de doi lei

31 08 2016
iunieinpolonia

mai ai timp sa descurci lucurile

31 08 2016
sweetjuly

ai mai dicutat cu cineva despre problemele din copilarie ?

31 08 2016
sweetjuly

te poate ajuta mult daca te dechizi

31 08 2016
Miss

Seb,

Un mesaj super mi se pare cel al userului iunie in polonia ”mai ai timp sa descurci lucrurile”. Si e adevarat. te imprumuti, cauti ajutor si la alte persoane decat la cele la care ai apelat pana acum si zici ca nu prea te-au ajutat. Iti iei un job part-time sa mai scapi de datorii, platesti cat poti, faci cere de amanare a taxei, iti iei cate examene poti cat sa treci de primul semestru (sa ai minim 30 pe an din 60, cred ca stii) si anul ti-e salvat. Asta inseamna sa razbesti!

18 09 2016
Octav

Hei, nu dispera…toti facem greseli, e omenesc. Important acum este ca iti pare rau si ca vei face tot ce iti sta in putinta sa indrepti lucrurile. Poti sa incepi prin a-i marturisi mamei si prietenei tale ca ai gresit, cu siguranta le va fi greu dar te vor intelege si te vor ierta. Si adu-ti aminte ca pentru un parinte copilul este esenta vietii lui, doar pentru el traieste, spune-i mamei tale cat de mult o apreciezi pentru toate eforturile pe care le-a facut in trecut si pe care inca le face. Gandeste-te la oamenii care conteaza pentru tine si pentru care contezi, nu lasa problemele sa iti intunece judecata. Cu siguranta totul va fi bine, asa trebuie sa fie, indiferent cat de greu este, intr-un final totul se rezolva.

Lasă un răspuns

