Tiberiu

28 08 2016

Buna ziua.numele meu e Tiberiu si am varsta de 33 de ani.nu stiu cum sa incep si cu ce…dar stiti dvs de ce am ajuns aici.problema mea e oarecum simpla pt majoritatea cu,care am vorbit.ma parasit prietena in urma cu o saptamana.e o poveste mai lunga.ideea e cum i-mi pot scoate din cap gandul de suicid?nu mai pot dormii,nu mai pot manca etc.nu mai sunt bun de nimic.iar seara e ce-l mai tragic si mai dureros.ma gandesc numai la asta si la cum o pot face.tot ce ma retinut pana acum a fost familia,stiu ca ar fi distrusi daca as face asta…si nu gasesc nici o rezolvare la problema.am intors-o pe toate partile,dar nu.pur si simplu nu.ce pot face,ce solutie/solutii as putea avea?doare tot mai rau pe zi ce trece…


Acțiuni

Information

4 responses

28 08 2016
Adrian

Draga Tiberiu,

Bun venit aici! În coloana din dreapta ți-am creat o „căsuță” cu numele Tiberiu. Este a ta! Aici vei putea citi, în curând, comentariile membrilor grupului nostru virtual de suport.

Cu prietenie,
Adrian

29 08 2016
zuzulet

Exact ce descrii tu am simțit și eu. E sentimentul de inutilitate, de disperare. Îl cunosc. Dar nu este determinant. Asta o vei vedea în timp. Sunt mult mai multe oportunități decât crezi, doar trebuie să ai răbdare să le descoperi. Așa am făcut eu.

29 08 2016
Claudiu

Salut Tiberiu,

Trebuie sa ai rabdare, ceea ce-i foarte greu, stiu. Am trecut si eu exact prin asa ceva acum 5 ani si dupa 4 luni de lupta cu gandurile negre am cedat. Am incercat sa ma sinucid insa m-a salvat Dumnezeu si ii sunt recunoscator pt ca de atunci au mai fost multe clipe frumoase pe care le-as fi ratat cu totul. Asta e doar unul din motivele pt care ii sunt recunoscator.
La momentul respectiv credeam ca totul s-a ruinat, ca o sa fiu trist mereu, ca n-o sa-mi mai revin niciodata. Acum vad clar ca au fost AMAGIRE, INSELARE! Dar asta-i partea grava, ca in momentele alea starile sunt atat de puternice incat sa te faca sa crezi cu desavarsire ca totu-i ruinat si sa vezi totul negru, DAR NU E ASA! Lupta-te, capul sus!
Deci: 1. Du-te si cauta un duhovnic bun, spovedeste-te si fa ce-ti spune el!
2. Nu te izola. Ia si vb cu prietenii, familia, cat mai mult cauta sa nu fi singur, chiar daca n-ai niciun chef. Fa-o!
3. Fa miscare, cat de multa poti. Acum e momentul.
4. Roaga-te la bunul Dumnezeu. La modul cel mai serios!
5. Chiar trebuie sa ai rabdare.

Eu la vremea respectiva n-am ascultat, am dat-o-n bara. Sa-ti ajute Bunul Dumnezeu sa faci cele de mai sus. E usor de zis, mult mai greu de facut.
Mai scrie-ne!

29 08 2016
Vlad

Ai rabdare fratioare si nu dispera! Totul are o solutie. Ce nu e cu putinta la om e cu putinta la Dumnezeu.

Lasă un răspuns

