Gabriel I.

28 08 2016

Buna, nu stiu daca este bine unde am scris comentariul dar sper sal vadă cineva deci am 17 ani sunt la liceu clasa 11 si așa zis chinul meu incepe acum 5 luni cand mi-am provocat o acnee destul de nașpa pe fata de 2 luni fac tratament dar eu am început să mă izolez in casa sa devin depresiv,nervos,suparat fără chef de viata tot mai stresat ,plâng mai mereu ,îmi este rușine să ies din casă și peste 2 săptămâni o să încep școală și o să mă vada colegii și fata de care îmi place în halu în care arat. Dar problema este alta pe lângă obsesia asta din cauza singuratatii am început să urăsc lumea mai ales familia mea am gânduri negre vreau sa ma sinucid de fiecare dată când intru pe net caut metode de sinucidere eu cred ca am început să o iau pe ulei de când cu acneea de pe fata nu mai suport nimic ,nu mai vreau nimic am început să cred că Dumnezeu nu există si ca viața mea nu are niciun rost pe acest pământ vreau ajutor sper sa vadă cineva acest mesaj .


Acțiuni

Information

6 responses

28 08 2016
Adrian

Dragă Gabriel,

Bun venit aici! În coloana din dreapta ți-am creat o căsuță cu numele „Gabriel I”. Acolo vei putea citi, în curând, comentariile membrilor grupului nostru virtual de suport.

Cu prietenie,
Adrian

28 08 2016
Miss

Du-te la un doctor dermatolog bun. In 2 luni iti trece, maximum. Nu dispera, nu ai de ce.

29 08 2016
zuzulet

Are dreptate Miss.

29 08 2016
Hope

La varsta de 17 ani pentru unele persoane e normal sa aiba probleme cu acneea. Si eu am avut ceva probleme in adolescenta… Crezi ca e un capat de tara sa ai probleme cu asta? Lumea oricum rade de orice…deci, fii barbat. De ce sa iti pese de ce ar putea crede ceilalti? Tu esti unic si nimeni nu te poate face sa te simti un infrant, nimeni…doar tu.
Vei face un tratament, vei lupta cu ea si vei fi bine intr-un final.
Totodata, aceasta mica problema a ta este un test pentru colegii tai…iti vei cunoaste prietenii adevarati.
Nici nu stii ce frumoasa e viata! De ce sa disperi pentru o acnee? Stiu ca esti mai puternic decat arati. Vei reusi si vei fi un invingator al acestei probleme.😉

29 08 2016
Gabriel

Îți mulțumesc mult pentru răspuns Hope mi-a dat mult de gândit și mult curaj pe mai departe .

29 08 2016
Gabriel

Îți mulțumesc mult pentru răspuns Hope mi-a dat mult de gândit și curaj pe mai departe .

Lasă un răspuns

