Andrei A.

18 08 2016

Salutare oameni buni !
Mi-a fost greu sa descopar unde pot scrie si eu despre problemele mele , dar sper ca am facut-o bine .
Numele meu este Andrei A. si viata mea a luat o intorsatura bizara in urma cu mai putin de un an . Am devenit jucator de pacanele. Viata mea era relativ ok , castigam foarte bine , nu duceam lipsa de nimic , tot ce am cladit a fost prin fortele mele , dar brusc ceva s-a intamplat in mintea mea si dorinta de a castiga si mai mult si mai mult a pus stapanire pe mine . Tot ce am cladit in 12 ani de munca , am distrus in cateva luni , chiar daca am inceput sa fac o casa ( pe care nu am terminat o din cauza viciului meu) chiar daca mi am intemeiat o familie , si cu ajutorul lui DZEU a venit si un super copil , totul din punctul meu de vedere nu mai are nici o valoare. Dintr-un om modest care a trait greu fara tata si o mama care s-a luptat sa nu mi lipseasca nimic , am reusit sa mi depasesc conditia si sa realizez niste lucruri in viata pana acum cand nu mai consider ca mai am puterea sa stau pe acest pamant .
Am pierdut foarte multi bani, m-am distantat de prieteni , familie tot si singurul meu gand este sfarsitul , am fost si la medici si la biserica , am luat si pastile degeaba , gandul rau ma domina , iar tot ce e nasol a pus stapanire pe mine .ce sa mai fac ca sa ies din gaura asta


Acțiuni

Information

6 responses

18 08 2016
Adrian

Dragă Andrei,

Bun venit aici. În coloana din dreapta a fost creată o „căsuță” cu pseudonimul pe care ți l-ai ales. Este a ta! Acolo vor sosi, în curând, comentariile membrilor grupului nostru virtual de suport care îți vor fi adresate.

Cu prietenie,
Adrian

19 08 2016
Miss

Auzi,

La tine chiar poate fi vorba si de o ispita, dar asta nu insemana ca neglijezi cauza medicala, ca o ai si pe aceea.

Acesta e un site, care respecta toate cultele si se cauta solutii medicale si de viata fara a implica religiosul, dar daca imi da acceptul Adrian, iti spun eu un nume, e mare arhiereu, da binecuvantarea si e mult mai bine. Nu fac „reclama”, nu trebuie schimbata religia etc.

In ceea ce priveste deznadejdea, o fateta a depresiei, mai incearca cu tratament. Vezi depresia vine des insotita de anxietate si de aceea angoasa asta si nelinistea asta ca tratamentul nu ar da roade, ca nu mai ai timp sa astepti, ca ce ai pierdut etc Reiei de unde ai ramas cand iti revii.

20 08 2016
Adrian

Ok, cu permisiunea lui Andrei!🙂

21 08 2016
IN MEMORIAM

Trebuie sa mergi mai departe pe cararea vietii alaturi de ingerasul tau de copil….de sotia ta….nu le provoca o trauma peste care e greu ..aproape imposibil de trecut…Chiar daca ai gresit ENORM…oricine are dreptul la a doua sansa…..exprima-ti regretul….aduna=te….cere iertare…strange din dinti,,,apuca-te de lucru…..mai ia un job part time…sa iti ocupi mintea…si sa castigi mai mult….IAR DACA momentan nu poti….refa-te…..important e ca existi….copilul tau are nevoie de tata …iar sotia de sot…chiar daca uneori e posibil sa afirme contrarul….

22 08 2016
Ana

In Memoriam, bine ai revenit, chiar ma intrebam ce e cu tine…
Mesajele tale intotdeauna sunt pozitive, ai lipsit.

22 08 2016
Adrian

Subscriu, 100%!🙂

Lasă un răspuns

