Ecaterina

14 05 2016

Bună,sunt Ecaterina,am 19 ani și mă gîndesc la asta destul de serios! Iubesc viața la nebunie,îmi ador părinții și familia în general,dar fac parte dintr-o societate de funcționari de stat(tatăl meu e deputat). Astfel sunt mereu terfelită în pressă,abuzată,numită și mi se atrebuie chestii pe care nici măcar nu le-am încercat! Nu mai rezist,vreau să nu mă mai trezesc în lumea asta plină de mizerie,plus că dacă eu sunt cea care încurcă oamenilor să trăiască,ce rost ar mai avea să exist? Vreu să-i știu pe toți bine,fără ură și răutate,vreau să iubească ei viața și pentru mine!


Acțiuni

Information

6 responses

14 05 2016
Andrei

Buna.incearca sa crezi in Dumnezeu,te va ajuta.

O zi buna

14 05 2016
Miss

Nu suna bine… Dreptul la viata (privata) ta e esential, dreptul la intimitate, la propria imagine… Sunt legi; vorbeste cu parintii tai, cere sfatul unui avocat, parintii tai sa sune la acele publicatii sa dezminta si sa le spuna sa te lase in pace… Apoi, probabil esti la studii, cand ai timp, o pauza, o vacanta, sa mergi sa te recreezi, in tara, sau strainatate, Si nu in ultimul rand sa devii tu insati mai puternica… Nu ceda, cu bine,

17 05 2016
Vlad

Ecaterian, gura lumii nu o inchide decat buza mormantului. Nu mai asculta ofensele celor din jurul tau! Iubeste in continuare cu toata puterea ta si indreapta-ti privirea spre Cer. Nadajduieste in Dumnezeu si nu in oameni! Esti o fiinta minunata si sunt convins ca vei trece cu bine peste toate cele rele!

18 05 2016
Miss

Cu tot respectul, Vlad, am o parere. Nu cred ca e chiar un sfat bun, ca un om necajit de altii, sa-i iubeasca pe aceia, sa intoarca si celalalt obraz. Nu suntem in Biblie si nici atunci lucrurile nu au stat prea roz.
O problema obiectiva se rezolva in mod obiectiv, in lumea reala, am enumerat mai sus cateva cai.
Omul necajit de altii chiar trebuie sa stea in defensiva, parerea mea,
In Dumnezeu cred eu e bine sa credem in schimb, asa cum spui si tu.
Cu bine,

28 05 2016
Gabi

Eu am incercat de trei ori……
Si am dat gres
Problema e ….. nu ca reusesti
Daca dai gres trebuie sa vezi psihologul

29 05 2016
Adrian

Draga Gabi,

Ce-ar fi sa ne scrii povestea ta? Poate fi de ajutor!

Cu prietenie,
Adrian

Lasă un răspuns

