Ariana

12 04 2016

Imi este rusine sa povestesc , imi este frica ca lumea sa nu ma judece….Acum un an nu stiu ce sa intamplat , părinți mei s-au despărțit de mult , a aprut un nou membru în familie si de atunci am inceput sa ma gândesc la moarte…mai in fiecare seara ma gândeam cum ar fi ca eu sa mor..si am inceput sa imi fac rau mie.. de atunci simt starea sa imi fac rau ..dar am încetat sa ma mai tai sau sa iau pastile….De cand a murit bunica mea care era singura care ma iubea cel mai mult….am inceput iar …si ceva si mai ciudat am simtit nevoia sa rănesc pe alcineva …am inceput sa imi imaginez cum ar arată persoana aceea suferind…te rog sa nu ma faci nebuna sau cu probleme la cap…tot ce vreau este sa inteleg ce este cu mine….nu stiu daca am scris pe un site corect…dar sper sa imi dai un sfat….multumesc….


Acțiuni

Information

4 responses

26 04 2016
Alex

Bună. Cauta ma sa vorbim. Și eu sunt la disperare. Aseara mai aveam puțin și ma aruncam după pod. Simt nevoia sa vb cu cineva. Dacă vrea cineva sa vorbim […moderat…] aștept un mail. Va rog.

26 04 2016
Adrian

Draga Alex,

Suntem aici. Si suntem gata sa ascultam, fara sa te judecam in vreun fel. Care e povestea ta?

Cu prietenie,
Adrian

26 04 2016
alex

Este a doua oara cand trec prin asta, si nu mai vreau, stiti..durerea asta este mult mai puternica decat orice durere fizica. am incercat totul sa fie bine in ambele situatii si nu am fost acceptat..ma multumeam cu frumituri numai sa fie langa mine, sa o vad fericita. Va jur am ajuns la capatul puterilor. Toti imi dau sfaturi ca va fi bine , ca sunt tanar dar nu mai am putere sa o iau de la capat. Sa fiu din nou singur. Daca as avea curajul as termina cu viata asta, dar ma gandesc la fratele meu, la mama mea..stiu cat au suferit ultima data cand am stat 9 luni in depresie si stateau si plangeau cu mine. Acum ei nu stiu prin ce trec , ma ascund de ei, incerc sa par normal, dar pe interior ma sfasie. Ma ascund in baie sa plang, ies pe strada in locuri retrase sa pot plange.La munca la fel, fug din birou si plang in baie sau ies afara, nu mai comunc cu colegii,nu mai am motive sa a bucur, nu gasesc nimic placut de facut. nu am mancat de 2 zile ..iau calmante sa ma calmez sa ma linistesc. Noptile pentru mine sun un cosmar, as vrea sa sfrseasca totul.

26 04 2016
Adrian

Draga Alex,

In coloana din dreapta a fost creata o „căsuță” cu pseudonumul „Alex B”. Este a ta! Acolo vei găsi, în curând, comentariile membrilor grupului nostru virtual de suport.

Cu prietenie,
Adrian

Lasă un răspuns

