Andreea Simona

23 03 2016

Salut
Si eu caut solutii sa ma sinucid de 3 luni de zile…nu mai suport nici o zi cand izbucnesc in plans de cele mai mici lucruri care ma inconjoara stiind ca n am gasit inca solutia sa mor cu mai putina durere.

Sunt din Bucuresti,tu de unde??

–––––-

Si eu vreau sa ma sinucid…sunt intr o depresie care a depasit limitele vointei mele,refuz sa gandesc orice pt ca imi face rau chiar si sa mai regret ca de 3 luni de zile am plecat de sute de ori sa caut metoda prin care sa termin cu tot.


Acțiuni

Information

4 responses

23 03 2016
liviu1995

Buna Simona! Poti sa ne spui si nou ce te a impins in aceasta stare de ati dori moartea?

23 03 2016
Giovis

eu sunt din alba,eu am spus de ce vreau sa ma sinucid as avea rugamintea sa imi povestesti si tu problemele care te imping la asemenea ganduri,viata nu e perfecta dar sunt putine motive sa iti iei viata,doar problemele foarte grave te pot impinge la asa ceva(probleme care nu se rezolva in timp)

23 03 2016
Adrian

Nici măcar acelea, dragă Giovis… nici măcar acelea pe care ACUM pe considerăm foarte grave… pentru că mâine ele pot fi considerate normale… poimâine ușoare… doar că ATUNCI noi nu am putut vedea o rezolvare… Dar asta nu înseamnă în nici un caz că acea rezolvare nu există, ci doar că noi nu am avut capacitatea de a o identifica ATUNCI…

Cu prietenie,
Adrian

11 04 2016
adriana

Viata este un Dar de la Creator pentru noi. Probabil ai prea multe ”bagaje” dupa tine,energii stagnante care te trag tot mai in jos si ceea ce simti tu acum este pentru ca permiti sa experimentezi durerea.
Oricum moartea nu le rezolva pe toate ci lasi in urma ta treburi nerezolvate.
Iti lipseste iubirea de sine,acceptarea de sine si iertarea de sine. Stima de sine este foarte scazuta si nu iti mai convine nimic insa trebuie sa te ridici daca vrei asta. Doar alege ce vrei sa faci in privinta vietii tale,vrei sa stai sau vrei sa pleci? Daca vrei sa pleci sa stii ca nimeni nu te impiedica insa e o fuga iar daca vrei sa stai,infrunta-ti temerile si mergi inainte,viata e frumoasa printre stropii de ploaie.Este in regula sa simti ceea ce simti sa iti doresti sa pleci dar atat timp cat existi aici nu crezi ca e timpul sa iti traiesti viata? Asa cum este ea. Stii nu putem sa oprim ploaia insa putem sa ne luam pelerina de ploaie,nu putem sa oprim un rau sa nu curga pentru ca el isi va face alt curs si in absolut orice problema nu putem sa oprim ceea ce ni se intampla dar putem sa ALEGEM cum sa ne modelam noi ca si persoane.
Daca vrei sa vorbim ma gasesti pe […moderat – a se vedea regulile site-ului referitoare la anonimitate…].

Lasă un răspuns

