Lena

20 03 2016

Imi doresc sa mor 😦

M-am saturat de viata

De mica am avut parte de scandaluri batai..ai mei imi spuneau mereu ca sunt o proasta ma bateau pt ca nu aveam rezultate bune la scoala..orcat as fi invatat nu puteam sa retin ..chestia asta mi se intampla si in ziua de azi..am decis sa ma casatoresc la o varsta frageda doar sa scap de ei …dar am avut parte de aceiasi soarta ..un sot violent ,nu am avut voie sa ies din casa nici sa am prietene ..ma lovea cand avea el chef…imi spunea mereu ca eu trebuie sa stau in casa sa am grija de copii…intr-un final am decis sa divortez ..parintii mei nu au fost deacord cu divortul,asa ca am bagat divortul si am plecat din tara pt ca nu am mai rezistat

Acuma sunt in tara aici mai greu cu locurile de munca…simt ca am obosit ma simt singura , nimeni nu ma intelege, nu imi gasesc locul..pur si simt ca nu mai am putere sa merg mai departe

Acțiuni

Information

3 responses

20 03 2016
Adrian

––––––––––––––
Lena a scris:
––––––––––––––
Imi doresc sa mor 😦

––––––––––––––
Adrian a raspuns:
––––––––––––––
Draga Lena,

Care-i baiul? Ce te doare? Povesteste-ne, suntem aici si pentru tine! Hai să căutăm împreună o rezolvare!…

Cu prietenie,
Adrian

––––––––––––––
Lena a scris:
––––––––––––––
M-am saturat de viata

––––––––––––––
Adrian a raspuns:
––––––––––––––
Draga Lena,

Ințelegem lucrul acesta, dar te rog să înțelegi și tu că avem nevoie de mai multe detalii pentru a putea încerca să te înțelegem… Ajută-ne să te ajutăm! Scrie-ne povestea ta! Chiar dacă e greu să te mobilizezi, avem încrederea că poți face lucrul acesta! Așteptăm să ne scrii!

Cu prietenie,
Adrian

––––––––––––––
Lena a scris:
––––––––––––––
Am avut o copilarie nefericita ,o casnicie esuata …probleme peste probleme si nu se mai termina ,ma simt un nimic

––––––––––––––
Adrian a raspuns:
––––––––––––––
Ok, e un inceput bun, insa tot avem nevoie de mai multe informatii despre tine si problemele cu care te confrunti, pentru a te putea intelege. Nu e musai sa scrii acum, eventual acorda-ti ragazul necesar si incearca sa ne povestesti cum a inceput totul si, mai ales, de ce crezi ca s-a ajuns in acest punct in care aproape ai clacat. Apoi eu voi pune cap la cap ceea ce ne-ai scris si le voi grupa intr-o „casuță” numai a ta, unde vor putea contribui si ceilalți membri ai grupului nostru virtual, care au trecut prin probleme similare.

––––––––––––––
Lena a scris:
––––––––––––––
De mica am avut parte de scandaluri batai..ai mei imi spuneau mereu ca sunt o proasta ma bateau pt ca nu aveam rezultate bune la scoala..orcat as fi invatat nu puteam sa retin ..chestia asta mi se intampla si in ziua de azi..am decis sa ma casatoresc la o varsta frageda doar sa scap de ei …dar am avut parte de aceiasi soarta ..un sot violent ,nu am avut voie sa ies din casa nici sa am prietene ..ma lovea cand avea el chef…imi spunea mereu ca eu trebuie sa stau in casa sa am grija de copii…intr-un final am decis sa divortez ..parintii mei nu au fost deacord cu divortul,asa ca am bagat divortul si am plecat din tara pt ca nu am mai rezistat

––––––––––––––
Adrian a raspuns:
––––––––––––––
Draga Lena, multumim pentru efortul tau. Acum avem o imagine mai clara, dar tot ne e greu sa intelegem de ce problema aceasta s-a declansat tocmai acum. S-a intamplat ceva deosebit recent, care te-a dat peste cap? Sau, pur si simplu, s-au adunat toate? Dar de ce acum? Pentru ca inteleg ca problema ta nu e noua, si ca pana acum le-ai dus pe toate… Ce a declansat supararea ta?

––––––––––––––
Lena a scris:
––––––––––––––
Acuma sunt in tara aici mai greu cu locurile de munca…simt ca am obosit ma simt singura , nimeni nu ma intelege, nu imi gasesc locul..pur si simt ca nu mai am putere sa merg mai departe

––––––––––––––
Adrian a raspuns:
––––––––––––––
Ok, draga Lena, in coloana din dreapta ți-am creat o „căsuță” cu acest pseudonim. Dacă citești aceste rânduri, înseamnă că ai ajuns acolo unde trebuie. Aici vei putea citi, în curând, comentariile membrilor grupului nostru virtual de suport.

Cu prietenie,
Adrian

21 03 2016
liviu1995

Se pare ca ai avut o viata destul de dificila, cu multe incercari. Cu toate aceste cum necum ai reusit sa treci peste. Acum intr un fel e normal sa fii cu moralul la pamant avand in vedere traumele peste care ai trecut. Totusi viata de acum inainte pt tine poate fi mai buna. Ai scapat de bataile parintilor, sotului iar acum poti sa privesti spre un viitor mai bun. Cauta un loc de munca aici sau du te inapoi afara, unde te simti mai confortabil, munceste pt ca doar asa uiti de probleme, in timpul liber distreaza te cat poti de mult, zambeste, fa ce ti face tie placere si cu timpul viata iti va arata o alta fata. Ai sa vezi ca exact atunci cand te astepti mai putin va da de tine un barbat care sa te merite si sa te iubeasca cu adevarat. Care sa te respecte si sa te faca fericita. Pana atunci tine ochii deschisi si incearca sa ti faci prieteni cat mai multi. Si nu ti fa prieteni dupa modul in care arata ci dupa sufletul lor bun pt ca doar asa poti sa fii fericita. Gandeste pozitiv si incearca sa te bucuri cat poti de mult de viata. Sinuciderea nu e o solutie. Doar cand suntem cu moralul la pamant credem ca daca n am mai fi nici problemele nu ar mai exista in viata noastra. Fiecare om are de trecut anumite hopuri in viata. Important e sa stim cum sa trecem peste.

22 03 2016
giovis85

Ce cruda e viata,Leana vrei sa te sinucizi pt ca ai esuat in viata si ai fost batut a,eu vreau sa ma sinucid pt ca nu am un suflet langa mine deoarece am fost de mic mai retras,am aflat si de ce am o boala rara dar am loc de munca ,eu nu am dat o palma nimanui si nu as lovi niciodata o femeie,dar de ce Dumnezeu daca exista face atata nedreptate de ce?
iti doresc mult curaj sa rezisti inca putin asa 50-60 de ani pana atunci nu renunta,vei gasi pe cineva sa te merite,daca esti sanatoasa restul problemelor se rezolva,daca cineva din jurul tau tine la tine va suferi daca iti faci ceva si se va simti vinovat(a),am citit multe articole de aici si as face schimb de probleme cu majoritatea deoarece problemele de sanatate sunt cu adevarat probleme

Lasă un răspuns

