Liuta

6 02 2016

Sunt disperata…am nevoie de ajutor…povestea mea ma depaseste totul a inceput cand am intalnit unica persoana in care am sperat ca ma va face fericita….e vorba de iubitul meu…..am renuntat la tot pt el…m-am certat cu parintii mei pt el am renuntat la facultate si am fugit cu el in italia. Acum relatia noastra nu se mai poate numi relatie….ne certam zilnic….si ma face sa ma simt groaznic…..ma abuzeaza verbal si imi este frica sa nu o faca si fizic…..sunt ingrozita…..din nou am ales gresit….tot ce am ales a fost gresit…..ma simt extrem de rau…nu am niciun rost pe aceasta lume…degeaba am invatat mereu..
.degeaba am avut rezultate bune peste tot…..eu niciodata nu am fost fericita….nicaieri…nici langa el nici langa parintii mei nici langa nimeni…mereu mi-a lipsit ceva….nu mai pot….si nu stiu ce m-ar putea impiedica sa nu mor in clipa asta


Acțiuni

Information

2 responses

6 02 2016
Adrian

Draga Liuta,

Bun venit aici! In coloana din dreapta ti-am facut o ‘casuta’ cu numele „Liuta”. Asteptam sa ne scrii AICI mai multe despre problema ta, pentru a ne ajuta sa intelegem cu ce te confrunti.

Pana atunci, iată câteva gânduri: există soluții REALE la problema ta! Primul pas si cel mai firesc ar fi sa soliciti sprijinul ambasadei, pentru a fi ajutata sa te intorci! Le explici despre ce e vorba, ca te simti abuzata, si cer sprijinul ambasadei, ok? Iar in caz de urgenta poti apela oricand 112!

Iti trec mai jos doua linkuri cu diverse date de contact si un numar de telefon de urgenta in care poti suna in caz de pericol:

http://roma.mae.ro/contact
http://www.ambasada.ro/ambasada/1/62/italia.html

Si un număr de telefon de urgență, la care poți suna fără probleme să le explici despre ce este vorba:

Telefon de urgență: 0039 345.147.39.35
Exclusiv pentru cetăţenii români care se confruntă cu o situaţie dificilă, specială, cu caracter de urgenţă (accidente cu victime, decese, calamităţi şi alte situaţii de pericol sau cu caracter extraordinar). La aceast număr de telefon NU se furnizează informații consulare.

Cu prietenie,
Adrian

7 02 2016
IN MEMORIAM

Daca nu ai un job bun acolo…intoarce-te in tara…ia-o de la capat…un nou loc de munca…la toamna reiei facultatea….pune punct relatiei bolnavicioase pe care o ai in prezent……..sunt atatea alte suflete nemangaiate..care asteapta la randul lor sa mangaie suflete cu caldura sufletului lor….
Ideea ta sinistra e cea mai proasta alegere…doar nu vrei sa iti faci parintii…fostul….sa poarte crucea cea mai grea de dus….de ce sa iti refuzi si tie bucuria de a gasi un suflet mare…insetat de iubire sincera si adevarata…care sa iti fie alaturi atat la bine cat si la greu……chiar meriti…..Poate intr-un colt de biblioteca……SAU in alt ocean de dezamagire si tristete aproape inecat fiind un alt suflet pierdut….si-ar stinge setea de dragoste impreuna cu tine…
Trebuie doar sa ai rabdare….incredere…speranta…sa lupti ..pentru ca fiecare zi sa fie mai buna…schimbandu-te si tu..in bine zi de zi…gandeste pozitiv…..SI MAINE E O ZI…SA SPERAM MAI BUNAAA !!!

Lasă un răspuns

