Adelina 08

7 01 2016

Buna o sa va spun pe scurt povestea mea, am 21 de ani si imi doresc sa ma sinucid de prin clasa a 8a. De cand eram in cls a 8a , cand am trecut la liceu eu nu am avut parte de libertate, prima mea tentativa de suicid a fost in clasa a9a cand m-am aruncat de la etajul 1 si am scapat cu cateva vanatai mari si o amorteala a corpului de nedescria..acum sunt impreuna cu un baiat de aproape un an si au aparut ceruturi din cauza parintilor lui..ei au pretentia de la mine sa imi vand o parte din teren pt a ne lua noi un apartament..bineinteles ca pun si ei jumatatr din bani dar…le-am explicat ca e mai bine dupa nunta sa imi vand partea pt ca atunci mi se schimba si numele si putem face actele pe apartament fara a mai modifica si a face actele din nou…in fine
Si striga ca nu mai e ca pe timpuri cand baiatul face nunta… Dar nu cred ca e cazul ca o fata sa ii faca nunta unui baiat… Pana la urma el m-a cerut pe mine nu eu pe el….nu stiu ce sa mai cred dar m-am saturat de viata asta si de tot stresul si chinul si m-am saturat de oameni lesinati dupa bani…..am avut anumite certuri cu ai mei acum cu el si cu maicasa…insa eu imi mai imi dau o saptamana sa vad daca se mai poate face ceva….m-am saturat si vreau sa plec ,, vreau sa mor sa uit cum e sa traiesti intr-o lume moarta dupa bani ” nu am nevoie de nimic pentru ca atunci cand mor nu voi lua absolut nimic…asa ca nu are rost sa alergi dupa bani cu sacul….


Acțiuni

Information

3 responses

8 01 2016
liviu1995

Buna Adelina! Wow, ai inceput fulminant cu acea tentativa de sinucidere din scoala. Din cauza libertatii pe care nu o aveai ai dorit sa ti iei viata? Imi amintesc ca si eu am avut problema aceasta cu libertatea mai tot timpul. Alor mei le era frica sa ma lase sa ies dupa o anumita ora afara, seara, in anumite locuri avea interdictie si multe altele. M a macinat acesta lipsa de libertate pt ca am ratat momente frumoase sau mai putin frumoase din copilarie.
Cat despre a doua parte, nu crezi ca esti prea tanara sa te casatoresti de la 21 de ani? Eu am 20 dar chiar nu cred ca as putea sa ma casatoresc in vara, sa zic. Ma consider prea tanar, prea necopt pt a mi face o familie. Nu zic ca si tu esti lafel. Esti fata, dar in ziua de azi nu prea vezi tineri casatoriti se la 21 de ani. E si bine dar e si rau. Marea problema o reprezinta faptul ca voi sunteti de putin timp impreuna. Un an nu e suficient pt a putea cunoaste cu adevarat o persoana. Nu e de ajuns o viata da pai doar un an. Iar la voi deja au inceput sa apara problemele. Spui ca ai lui te obliga sa pui jumate pt casa voastra dar tu ai vrea sa pui dupa casatorie. E mai bine asa. Casa va fi a voastra si in caz de divort va revine fiecaruia jumate din apartament. Chestia asta cu „baiatul ia casa, masina, face nunta etc” e dupa vremea bunicilor, nu te supara pe mine. Avand in vedere ca si femeia are drepturi egale cu barbatul si ea poate contribui cu jumate sau mai mult daca doreste la averea familiei. Frumos si bine ar fi sa vina barbatul asa dar sunt si exceptii. Eu cred ca mai bn ai sta cu unul csva mai sarac dar care te iubeste, apreciaza, respecta etc decat cu unul cu bani, dar care sa te loveasca, sa te insele si sa te neglijeze. Pana la urma sunt si unele femei care ii cer pe barbati de soti. Asta este. Lumea avanseaza, cica :)). Dar voi v ati gandit sa stati o perioada la ai tai sau ai lui, daca aveti loc bineinteles. Asa puteti stii si voi cum va intelegeti impreuna si altfel puteti vedea lucrurile. Sincer eu te as sfatui sa nu vinzi pamantul. Acum se vinde destul de ieftin, nu are valoare prea mare. Dar in vreo 10 ani clar va fi poate de 2 ori mai scump. Am si eu ceva pamant dar momentan e foarte ieftin. Prefer sa l mai tin cativa ani si cand il voi vinde sa deschid o afacere ceva cu banii respectivi. Ai dreptate cu finalul. Viata nu se rezuma doar la bani. Dar noi ca niste prosti alergam dupa ei. Cand ii avem observam ca suntem bolnavi ai bagam bani sa ne recapatam sanatate distrusa de munca. Dupa murim. Si devenim „cei mai bogati din cimitir”. Pe lumea cealalta nu luam nimic material. Conteaza faptele pe care le am facut nu banii. Bunastarea materiala e pt oamenii slabi mentali. Nu cred ca sinuciderea ta va face ceva bine. Din contra. Esti foarte tanara. E pacat de tine sa faci asa ceva. Discuta cu ai tai, cu ai lui, cu iubitul tau si lamuriti lucrurile. Ori vor ca tine ori adioZ barbati mai sunt pe lume care isi doresc o femeie. Apropo el cati ani are? Gandeste te serios la ce ai de facut si uita de ideea aia proasta cu suicidul. Chiar nu rezolva nicio problema!

9 01 2016
adelina08

Buna..scuze eram prea suparata si nu am detaliat, inca sunt stresata el are 24 de ani…eu fac 22 anul acesta…familia mea il accepta…am locuit si impreuna la mine acasa.. In fine ideea e ca parintii mei sunt de varsta cu ai lui… El are decat o garsoniera noi casa cu etaj si pamant destul de mult… Parintii mei au facut totul din nimic..ai lui ce au facut ? Sta intr-o garsoniera si aia mostenita de la masamarea. Ok nu am nimic cu averea ma p*s pe ea , scz de expresie dar sa vi la parintii mei cu pretentii..nu cred ca isi avea sensu mai bine tacea din gura, dupa ce ca nu a facut nimic toata viata…

9 01 2016
liviu1995

Sincer nu stiu daca voi doi chiar va potriviti cu adevarat. Despre casatorie nu cred ca poate fi vorba avand in vedere varsta voastra. Esti sigura ca il iubesti tu pe el si el pe tine, sincer? Si daca da ce iti place cel mai mult la el, ce te a atras? Avand in vedere ca veniti din „lumi” diferite, tu bogata, el sarac nu stiu daca si cat ar putea rezista aceasta relatie mai ales ca pui atat de transant problema legata de avere. Sa ti spun o povestioara. A mea. Tata muncitor in farbica de cand se stie, mama pensionata pe caz de boala fara sanse de a si gasi de lucru in aceasta minunata „democratie” de care ne „bucuram” cu totii de peste 25 de ani fara prea multe rezultate. Tata practic a intretinut singur casa cu un salariu de vreo 14 milioane cu ore suplimentare intr o fabrica care parea mai mult un lagar de exterminare. Stiu ce gandesc multi. Putea sa plece. Dar unde? Afara? Si mamaie mea care are vreo 80 de ani de ia cine avea grija la tara? Mama trebuia sa aibe de mine. Iar in Romania stim cum stau cu locurile de munca. Mai deloc chiar si cu studii, tata fiind un taran nascut in Fierbinti cu profesionala doar. Si asa ne am chinuit pana azi intr un apartament cu 2 camere din Bucuresti primit de la bunicii mei. Azi eu am 20 de ani si sunt. La inceput de drum. Muncesc intr un Mega Image pe vreo 11-12 milioane pe luna. Avand in vedere ca pana acum n am avut mai deloc bani acestia pt mine sunt mana cereasca. Imi permit sa strang pt a mi lua o masina si pt a mi satisface poftele care nu s exagerate. Deh, pot sa strang din putin ca nu beau, nu fumeZ si nici n am iubita. Totusi muncesc si incerc sa fac ceva cu viata mea. Aici sau afara voi incerca desi nimeni nu mi va garanta succesul. Exista sansa sa fac bani multi daca mi se ivesc oportunitati dar lafel exista sansa sa raman sarac. Ce pot face? Sa ma sinucid? Sa ma plang ca Doamne Doamne a fost rau cu mine? Nu! Din contra! Din putinul meu trebuie sa i ajut si pe cei mai necajiti decat mine si sa ma bucur ca in primul rand sunt sanatos. Asta i cea mai de pret bogatie. Ma bucur ca am o casa in Bucuresti, una taraneasca in Ilfov, ceva pamant acolo care momentan nu valoreaza prea mult dar in viitor ii va creste valoarea, o Dacie pe care o voi schimba anul acesta si un loc de munca la care ma pregatesc sa avansez. Mai nimic material. Cam lafel ca iubitul tau doar ca n am avut noroc in viata sa dau nici macar peste una saraca. Sincer nu mi doresc una cu bani. Vreau sa i facem impreuna ni vreau nimic de a gata. Daca ai tai au avut norocul de a face bani felicitari. Inseamna ca au profitat de oportunitati ca le a mers mintea. Bravo lor! Felicitari! Asta nu inseamna ca daca noi nu am putut face lafel suntem niste lepre ale societatii. Nu stiu ce pretentii a avut iubitul tau de la tine dar sincer daca intalnesti pe unul/una cu bani multi nu inseamna ca trebuie sa faci exact cum spune respectivul/va. Asta nu inseamna dragoste. Poate si iubitul tau e frustrat din pricina fsptului ca tu ai bani iar el nu se ridica la standardele tale. Daca chiar il iubesti n ar trebui sa te astepti ca pt faptul ca tu ai bani multi el sa fie un fel de sclav. Intr o relatie fiecare are dreptul la o parere. Iar intr o casnicie lucrurile se complica si mai tare. Atunci averea e a amandurora. De asta e bine sa exista un contract prenuptial care sa spuna clar ca in cazul unui divort fiecare pleaca cu ce a venit. Exista si varianta ca iubitul tau sa fie un baiat care doreste strict averea ta. Care urmareste sa te ia de nevasta, sa ti ia averea si sa te lase cu ochii n soare. Trebuie sa te gandesti serios si la asta si sa ai o discutie sincera cu el. In ziua de azi oamenii sunt foarte parsivi si si urmaresc propriile interese. Gandeste te serios daca acest barbat este pt tine si daca ai putea sa l tii langa tine toate viata in conditiile de acum. El cu ce se ocupa? Daca nu mai bine puneti punct acum decat atunci cand va fi prea tarziu. Sunt multi barbati cu bani in lume, in tara. Si stiu ce spun. Am multi prieteni de genul asta desi nu prea o duc eu bine. Sper ca ai inteles ce am avut de spus si nu te ai suparat pt ca am fost atat de direct. Si crede ma sinuciderea nu e solutia in problema ta. Ci comunicare directa cu partile imicste in aceasta problma. Analizeaza bine si gandeste te care e decizia cea mai inteleapta.

Lasă un răspuns

