TheyCallMeDizzy

6 01 2016

Bună ziua. Am crescut intr-o familie fara tata, el decedand cand aveam 3 luni. Mama s-a apucat de bauturi alcolice si a continuat-o asa timp de 25 de ani pana a murit de inima. De la 13 ani pana la 25 cand a murit mama, am fost grasuta, cu acnee etc si din aceasta cauza nu m-a placut niciun baiat, nu m-a invitat nici unul sa ies cu el etc. Nu ca as fi avut nevoie dar totusi. Dupa ce a murit mama, am slabit foarte tare, si dintr-o data am devenit atractiva. Toti ma admira si ma complimenteaza dar ironic acum ma considera femeie fatala si cred ca sunt intimidati si nu ma invita nicaieri. Ce ironie! Am cunoscut prima mea iubire la 25 de ani dar nu a rezistat pentru ca eu nu stiam sa sarut si nici el nu a avut rabdare sa ma învețe. Probabil nu vroia o relatie serioasa. Si apoi au urmat 3 tipi, am vorbit pe net o perioada (pentru ca in orasul asta mic in niciun caz nu sunt tipide varsta mea sau daca sunt, nu avem nimic in comun) dar cand ne-am vazut, ei nu simteau ce simt eu pentru fiecare din ei. Mi-e ciuda ca de cand a murit mama caut afectiune peste tot mai ales in barbati. Mereu ma atasez de oricine imi ofera afectiune. Am 28 de ani si inca sunt virgina si nu mi-e rusine, pentru ca am vrut o relatie serioasa, am vrut sa am parte de iubirea aia care o au toti, ținut de mana, flori, cineva sa ii pese. Am eu standarde prea mari? De ce mereu sunt singura? Mai mult de cand a murit mama, totul mi se pare relativ si nu mai gasesc niciun motiv sa merg mai departe. Plus ca stau cu sora mea si s-a apucat de baut. Prietena mea s-a mutat la Cluj si si-a inceput viata sexuala si umbla numai dupa baieti. Ar fii sa ma mut cu ea dar nu o mai simt aproape. Mereu fuge dupa altii.Am ramas singura


Acțiuni

Information

5 responses

6 01 2016
stea calatoare

Buna suflete! Dupa pseusonimul ales as spune ca nu ai incredere in tine, nu te apreciezi si nu te iubesti. Nu vorbesc de fetis-uri ci de a te accepta asa cum esti acum, sa-ti accepti trecutul pentru ca el te-a adus unde esti acum, aveai nevoie de acele trairi socotite ca si dezamagiri, esecuri, rusini… Te admir pe tine pentru ca ai stiut sa spui NU atunci cand altii ar fi spus da, ca nu o mai simti aproape pe prietena ta desi ai fi putut merge cu ea si sa te
„distrezi” asa cum ea o face. Eu prin asta simt ca la tine este o schimbare, ceva de un timp incoace te framanta, este posibil ca sa vrei sa o iei din loc dar si sa stai ai vrea… poate ai intrebari de pus si cauti niste raspunsuri… Legat de afectiunea pe care o cauti de atata vreme, te-as intreba de ce o cauti la altii si nu la tine.. tu cata afectiune ai pentru tine, cata iubire iti poti da… sa-ti spun as vrea ca nu poti cere altora ce tu insuti inca nu esti, pentru a primi iubire de la altii , mai intai trebuie sa fii iubire, pentru a gasi linistea la altii mai intai tu trebuie sa fii linistita, si atunci cand tu insuti vei deveni acea iubire, pace si liniste o vei putea gasi si in altii… dar atunci vei oferi din ceea ce tu ai devenit … ceea ce ai … iar cei ce sunt asemeni tie vor fi atrasi de tine , iar cei ce nu sunt aidoma tie te vor ocoli, ai devenit prea „puternica” pentru asemenea fiinte… Singuratatea este o piatra de hotar pentru multi, dar te asigur ca nu esti singura niciodata, sunt pe langa noi dar nu le vedem cu ochii fizici, tot ce am iubit vreodata se afla langa noi, pasesc alaturi de noi, ne indruma, ne ajuta si ne apara, in vise zburati impreuna, nu poti fi singur nicio clipa… ai atata iubire de oferit ofera-ti-o tie si daca nu stii cum ia exemplu de la necuvantatoare, vezi un animal cata iubire iti poate oferi numai prin simpla sa prezenta, fii aidoma lui, iubirea adevarata, neconditionata este un izvor ce nu seaca niciodata, ofera si ofera-ti fara frica, nu se va termina si nici nu va
scadea in intensitate pentru ca esenta noastra este iubirea neconditionata… Te imbratisez fiinta puternica!

7 01 2016
Mira C

Hey…Nu-ti stiu numele,dar stiu sigur ca es

7 01 2016
Mira C

Buna.Scuze pentru comentariul de mai devreme,am dat „enter”prea repede.
Nu-ti stiu numele,dar stiu sigur ca esti o persoana puternica,se vede din ceea ce scrii,iar energia ta este una buna si calda,in pofida problemelor pe care le ai.Esti o invingatoare si asa vei fi mereu.In povestea ta se regasesc probabil multi oameni,pentru ca toti avem nevoia de a fi iubiti,suntem fiinte umane create din iubire,deci ceea ce vrei tu mi se pare cel mai firesc lucru.
Ce am inteles eu dupa anumite experiente este ca:cu totii asteptam ca cineva din exterior sa vina si sa ne iubeasca,dar vezi…si ceilalti asteapta acelasi lucru de la noi.De aceea,asteptam unii dupa altii si ramanem singuri,pentru ca mai intai cerem si abia apoi oferim.Este normal sa vrei afectiune pentru ca nu ai avut parte de ea,dar cred ca mediul in care te afli si posibil si orasul nu te avantajeaza pentru ca nu gasesti persoane la fel ca tine.Si este greu sa gasesti persoane ca tine,pentru ca ai coloana vertebrala,nu faci compromisuri si te respecti,tocmai de aceea meriti mai mult.
Singura problema este ca nu ai primit iubire si de aceea nici tu nu sti sa te iubesti.Ca sa atragi o persoana iubitoare,trebuie sa devii intai tu cea iubitoare.Stiu ce spun,eu nu ma iubeam deloc si asteptam sa vina cineva sa ma „salveze”,iar acum nu mai am nevoie de nimeni,ma simt excelent singura.Este greu cand nu stii de unde sa te apuci,dar iubirea este in fiecare dintre noi,trebuie numai deblocata.Gandeste-te la ceea ce iti place sa faci,fiecare avem o pasiune sau ceva al nostru,care sa-ti mai distraga putin atentia de la singuratate.Apoi gandeste-te cum vrei sa fie cel de langa tine si cheama-l.Cheama-l mental in gand pe cel potrivit tie,roaga-te sa vina fiinta care te poate ajuta cel mai mult in acest moment si vizualizeaza(imagineaza-ti)cum arata,cum ai vrea sa se poarte cu tine,ce calitati morale are,cum ar decurge relatia voastra.Permite-ti sa visezi.In perioadele de singuratate eu obisnuiam sa imi creez un iubit imaginar,pe care il inzestram cu cele mai frumoase lucruri si asta ma facea sa fiu mai fericita decat daca ar fi fost cineva real.Potentialul mintii este imens!Asa ca vizualizeaza-l ca este langa tine 24 de ore din 24,ca te imbratiseaza si iti spune tot ce poate fi mai frumos.
Acest exercitiu te ajuta sa descoperi cat de mult te iubesti pe tine de fapt,in ce lumina te vezi si cat te pretuiesti.Fii tu omul care te iubeste mai presus de orice.Si…Nu esti singura,mai exista inca 7 miliarde de oameni pe aceasta planeta.Deci e imposibil sa nu existe si barbatul viselor tale printre ei.
Trebuie sa te gandesti intens de ce ramai mereu singura sau gasesti barbati indisponibili emotional,acolo e lectia sufletului tau.Ceva trebuie sa inveti din aceasta singuratate si daca nu inveti,ramai asa pana intelegi situatia.Tu esti singura care iti poti oferi raspunsul,mediteaza la asta sau scrie ce simti pe o foaie de hartie.Nu ne nastem degeaba,nu traim degeaba si nimic nu se intampla fara un motiv.Suna ca un cliseu,dar asa este.Te poti ruga lui Iisus sa te ajute sa intelegi cum e iubirea,pentru ca el este iubire pura sau divinitatii in general,lui Dumnezeu,Creatorului,cum vrei sa ii spui.Toate problemele noastre incep atunci cand conexiunea cu divinul se dimineaza sau noi o blocam.Lucrul cel mai intelept de facut este sa restabilim aceasta conexiune si atunci apele incep incet-incet sa se limpezeasca.Ingerii tai sunt cu tine,chiar daca nu ii simti alaturi pentru ca esti putin confuza,roaga-i sa te indrume,vor fi fericiti sa o faca si iti vor scoate in cale situatii,oameni,incurajari care sa te ajute.Si simplul fapt ca ai scris pe acest blog este o actiune angelica ce ti-a fost inspirata.
Te mai astept si cu alte comentarii daca vrei si poti.
Te pup si te imbratisez si…nu esti singura!

9 01 2016
°toul e prin Dumnezeu si nimic fara El nu este°

Salut.

Ceea ce vedem in jurul nostru pare a fi normal si numaidecat si noi trebuie sa facem acest”normal”,a avea un partener fara a fi casatorit este ceva normal ,sau a schimba parteneri nu numai ca e normal dar este un fel de faima….toate aceste lucruri nu sunt placute lui Dumnezeu….
Si daca esti virgina ce??esti curata, asta inseamna ,vei fi numai pentru barbatul tau si el va aprecia asta……nu fi suparata ca nu poti pacatui…..

Cine si ar dori o femeie care a umblat cu multi barbati??vei gasi barbatul care ti s-a dat tie de Dumnezeu si el va aprecia asta.

Lumea face ce vrea dar lumea va raspunde pentru ce face ..ca scie acolo…ca Dumnezeu l a pus pe om in mana sfatului sau sa hotarasca El ce fa face bine sau rau….

Sa nu te mahneasca gandul asta caci numai femeile intelepte au un singur barbat,cine ar place o femeie care s a distrat pana la o vartsta cu multi barbati si apoi vrea familie???tot unul ca ea asta este raspunsul si de multe ori aceste obiceiuri nu le lasa nici cand se casatoresc,le lasa doar acei care cred ca mai intai ii vede Dumnezeu apoi partenerul,numai cei ce il iubesc pe Dumnezeu.

Sa ai o zi buna

27 01 2016
lore

Salut! Cum mai esti?
Referitor la povestea ta, eu nu cred ca ai standarde prea inalte, din contra, mi se par standarde absolut corecte si echilibrate. Stiu ca e greu sa astepti, dar sunt sigura ca persoana potrivita va aparea, persoana care sa te iubeasca cu aceeasi masura, sa te iubeasca cu adevarat. Cred ca este greu sa fii un pic diferita, (mai ales de prieteni apropiati) insa, chiar daca „toata lumea o face”, asta nu inseamna neaparat ca este si bine. Pana atunci, incearca sa iti ocupi mintea cu altceva, sa ai grija de tine. Cred ca atunci cand esti singur ai si anumite avantaje. In perioada asta te poti dezvolta pe mai multe planuri, poti avea grija de tine in primul rand🙂
Mult succes!

Lasă un răspuns

