Stupid kid

22 12 2015

Buna ziua.

Simt ca nu mai am loc pe acest pamat si ca mi-am dezamăgit familia. Am 19 ani si de curând,prietenii mei de pe facebook au primit de la o femeie ,un mesaj,in care spunea ca eu sunt amanta sotului ei si dupa ce spunea si dădea detalii despre mine, dădea un link catre un filmulet in care eu ii fac sex oral unui băiat. Filumetul acela a fost facut inainte ca ea si cu el să fie impreuna ,iar el l-a păstrat ,mie spunându+mi ca l-a sters. Ea l-a postat fara acordul meu. Toti prietenii mei au aflat de el,si ma cred o panarama. Nu vreau sa mai traiesc,ma simt ca un rahat si cred ca nu mai merit sa respir. Sunt o rusine pentru familia mea. Părintii mei nu au aflat de acest filmulet.


Acțiuni

Information

2 responses

25 12 2015
Miss

In primul rand, fii mai responsabila! Incep, desi e dreptul tau ca utilizator al acestui site si nu numai, sa iti iei orice „nick” vrei, dar si din prisma problemelor pe care le expui mi se pare deplasat pseudonimul tau la 19 ani si la problemele pe care le expui.

2. Ii spui sa il stearga ca daca nu te adresezi politiei, sau mai bine, te duci direct la poilitie, iti vor face dreptate si vei si avea garantia ca nu te va mai putea vreodata avea la mana cu astfel de „chestii”.

3 Cum saracia faceti voi tinerii astfel de chestii la propriu, ce zici tu acolo + filmare pe baza aceea!! Ce-i asta?

4. Revino-ti in fire, mergi la politie, te linistesti, mergi la munte undeva.

5. Poate trebuia sa incep cu asta: du-te si vorbeste si cu mama ta. Trebuie sa te inteleaga si sa te sustina.

6. Revino-ti in fire din nou, femeia aceea ti-a lezat imaginea la greu, a facut ilegalitati, esti victima, nu trebuie sa cedezi psihic. NU te mai gandi la suicid. Ce se intampla in initimitate, intre doi iubiti, e intim si de aceea ar trebui sa ramana acolo.

Mult curaj, pune lucrurile la punct, nu te lasa terorizata.

25 12 2015
Claudiu

Hello,
Nu mai fi suparata, e un pic inconvenient, dar cu ocazia asta inveti o lectie foarte valoarasa: sa-ti asumi raspundere pentru actiunile tale. Crezi ca esti prima care ai facut asa ceva? Insa te rog sa te linistesti si sa nu faci vreo prostie, te rog frumos! Stii vorba aceea: orice minune tine 3 zile?🙂 Asa si tu cu prietenii, or sa vb dupa care le trece. Io acum 4 ani si 3 luni , fiind in depresie grav, am incercat sa fac asta, am inghitit un pumn de pastile, am vrut sa ma spanzur (s-a rupt siretul de 2 ori) si mi-am taiat venele. Cum crezi ca m-am simtit cand am revenit acasa de la spital si mi-am reluat viata?! Dar in relativ scurta vreme, lumea a uitat si isi vede fiecare de viata lui. Asta e o mare ispita a diavolului, cred ca cea mai mare, nu te lasa prada deznadejdii! De atunci in acesti 4 ani am avut parte de multe clipe frumoase pe care le ratam cu totul daca-mi iesea figura. Nu am cuvinte sa multumesc Domnului ca m-a salvat si oricum n-o fac cat trebuie. Deci pe scurt , capul sus, fii tare si trebuie sa inveti alta lectie foooarte valoroasa: AI RABDARE! E greu, te cred, de asta e bine sa te rogi, ca sa poti avea rabdare (si din alte motive🙂 ).
Scrie-ne te rog si zi ca esti bine, binisor, si ca ti-a iesit acel gand din cap! Ai grija de tine! Sarbatori fericite!😉 Doamne ajuta!

Lasă un răspuns

