Andrei B

22 12 2015

Buna ziua!, Simt tot mai des nevoia de sinucidere, gandurile referitoare la ea nu-mi dau pace, in ultima vreme totul mai merge bine deloc, ma simt adormit si nervos din cauza medicamentelor. Pe langa am facut multe greseli pe care acum nu stiu daca le mai pot repara. Viata dintr-o data s-a intors impotriva mea si nu-i pot face fata. Nici cu Dumnezeu nu am o relatie prea buna, totul se distruge in viata mea. Nu mai sunt cine am fost odata si ma urasc, fiindca am devenit un monstru cu persoanele dragi mie, ba chiar le-am indepartat facandu-le rau, in special unui prieten de-al meu foarte bun.
Stiu ca cele mai multe cazuri care sunt aici sunt de 100000 de ori mai grave ca mine si nu rezolv nimic daca ma plang, dar ajutati-ma va rog ca imi vine chiar sa mor. Spuneti-mi va rog doar niste cuvinte, orice, chiar am nevoie! Sunt la pamant cu nervii!


Acțiuni

Information

8 responses

22 12 2015
IN MEMORIAM

Despre ce fel de medicamente vorbesti ?Esti sub tratament pentru ce anume…?Ti- afost prescris deci de un specialist sau..? Daca ESTI CONSTIENT CA TE CITEZ AI DEVENIT UN MONSTRU CU PERSOANELE DRAGI,INDEPARTANDU-LE MAI ALES PE UN PRIETEN f bun… ce ar fi sa iti exprimi REGRETUL,SCUZE SAU IERTARE SI SA PROMITI SI MAI ALES SA ITI PROMITI DAR SA SI PUI IN PRACTICA ANGAJAMENTELE…LUATE …SA INCERCI SA REPARI/INDREPTI CE SE POATE…..CUM SE POATE…CAND SE POATE……Lasa gandurile negre…. caci vei rani si mutila sufletele parintilor si celor dragi….vei mai rasuci cutitul in rana…..
Ce varsta ai ?Esti elev/student sau lucrezi/somer ?CUM AI AJUNS …ASA..?DE CE SI DE CAND ?

22 12 2015
IN MEMORIAM

Despre ce fel de medicamente vorbesti ?Esti sub tratament pentru ce anume…?Ti- afost prescris deci de un specialist sau..? Daca ESTI CONSTIENT CA TE CITEZ AI DEVENIT UN MONSTRU CU PERSOANELE DRAGI,INDEPARTANDU-LE MAI ALES PE UN PRIETEN f bun… ce ar fi sa
iti exprimi REGRETUL,SCUZE SAU IERTARE SI SA PROMITI SI MAI ALES SA ITI PROMITI DAR SA SI PUI IN PRACTICA ANGAJAMENTELE…LUATE …SA INCERCI SA REPARI/INDREPTI CE SE POATE…..CUM SE POATE…CAND SE POATE……Lasa gandurile negre…. caci vei rani si mutila sufletele parintilor si celor dragi….vei mai rasuci cutitul in rana…..
Ce varsta ai ?Esti elev/student sau lucrezi/somer ?CUM AI AJUNS …ASA..?DE CE SI DE CAND ?

22 12 2015
Gabriela Cîrstea

Dragă Andrei,

Subscriu la cele scrise de IN MEMORIAM și reiau într-o altă formă aceleași idei.
Pentru că spui că iei medicamente care îți dau o stare de somnolență și nervozitate, cred că primul lucru pe care ar fi bine să-l faci este să îi spui medicului care ți le-a recomandat ce simptome ai și să îi menționezi și gândurile de sinucidere. Nu sunt medic, dar cred că mai întâi trebuie să elimini posibilitatea ca starea ta să fie influențată de un dezechilibru chimic în organism.
O metodă care funcționează la mine atunci când mi se epuizează rezervele de optimism este lectura. Citesc ca să alung gândurile negre (și să-i dau creierului un prilej de odihnă), dar și ca să relativizez ceea ce mi se pare în momentul respectiv o situație grea. De când am început să citesc memoriile unor români care au făcut pușcărie în perioada comunismului îmi dau seama că, în comparație cu chinurile lor (tortura, foame, frig, boală), orice voi simți eu vreodată pare o adiere de vânt.
Celor față de care ai greșit le poți cere iertare. Iar mâine începe o nouă zi. Dacă ai făcut niște greșeli în trecut, nu înseamnă că mâine le vei repeta. Noi toți avem potențialul să ne schimbăm.
Îți doresc multă sănătate și, mai presus de orice, nu lăsa gândurile rele să te acapareze în prag de Crăciun.
Cu gânduri bune,

Gabriela

23 12 2015
Miss

Andrei,

Eu zic ca daca iei tratament, e bine. Tine legatura din aproape in aproape cu medicul specialist si spune-i reactiile la tratament: el va sti sa iti spuna, in functie de ce tratament ti-a dat, in functie de varsta ta, de alimentatie, daca nervozitatea e o reactie adversa (si atunci trebuie ajustat tratamentul sau schimbat), sau e o reactie „fireasca” a organismului care lupta si fiind o schimbare, asa se manifesta. Somnolenta apare mai des, dar daca nu te impiedica sa faci multe activitati, atunci nu e chiar rau, pentru ca,, creierul tau are mare nevoie de odihna.

Ar mai fi si alte stimultente : cafeaua (dar daca iei tratament trebuie intrebat in primul rand doctorul, dar una mica dimineata s-ar putea sa mearga), ciocolata neagra, cu moderatie, apa minerala si apa plata, dar in primul rand apa minerala (iti mai refaci sursele de minerale pe care corpul, oricum le pierde, d-apoi in perioade agitate si de stres), fructe, in primul rand banane, mancare buna (ciorbe) -aceasta, cum e si evident, nu intra la stimulente, ci la necesitate- ; ai grija, unele medicamente, de acest tip, cresc pofta de mancare si de aceea „corespondenta” cu medicul specialsit e foarte importanta + sa eviti ceea ce in mod evident ingrasa.

Cred ca te vei face bine,

23 12 2015
Miss

Cat despre Dumnezeu si relatia ta cu el, se poate sa ai dreptate; dar vezi ca in depresie, negativismul ia amploare. Dumnezeu e implacabil uneori, e drept, dar si IARTA cand e cazul. Te linistesti si intri intr-o biserica si vorbesti cu un parinte (nu trebuie neaparat sa te spovedesti) sau din contra mergi intr-o biserica sa te linistesti, sau manastire. Cum simti. La manastiri, nu merge singur , ci insotit, ca de obicei sunt in afara oraselor, la distanta, drum lung uneori si in starea ta sa nu ai atacuri de panica pe drum. Banuiesc ca esti ortodox. Stiu regulile site-ului, si nu fac prozelitism, dar fiindca ai scris despre aceasta neliniste a ta, Andrei, iti zic, pentru ca eu cunosc religia ortodoxa foarte bine, preotii, in mare masura, au mare disponibilitate si rabdare cu credinciosii si dau sfaturi intelepte. Daca apartii unei alte religii, (catolicismul, care are multe aspecte pe care eu le admir), religie protestanta , etc., cu siguranta vei gasi si in aceste cazuri intelegere si sprijin.

Cu bine,

23 12 2015
Andrei B

Ma scuza-ti ca nu am mentionat de prima data, sufar de tulburare deliranta, si iau medicamente pentru ea, am inteles ca trebuie sa le iau toata viata, nici macar nu stiu de ce mai traiesc, nu produc nimic si mai tot timpul sunt adormit (probabil din cauza medicamentelor). Imi cer scuze ca va-ti pierdut timpul cu mine, mai sunt si destia ca mine pe lumea asta.

23 12 2015
Andrei B

Problema este ca acasa am si scandaluri provocate de tatal meu si cateodata cand se iveste un scandal chiar nu vreau sa mai traiesc.

23 12 2015
Andrei B

Va multumesc foarte mult ca ma sustineti, sunteti extrem de buni. Multumesc mult! Ma simt mai bine. Pace si sanatate!

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s




%d blogeri au apreciat asta: