Teena

18 11 2015

Am nevoie de ajutor! Acum😓


Acțiuni

Information

2 responses

18 11 2015
Adrian

––––––––––––––––––––––––––
Adrian a raspuns:
––––––––––––––––––––––––––

Cu ce te putem ajuta, Teena?

––––––––––––––––––––––––––
Teena a scris:
––––––––––––––––––––––––––

Trebuie să reușesc să trec peste noaptea ăsta. Sunt în Nepal , este aproape 12 noaptea și știu ca dacă voi vedea răsăritul soarelui primejdia a trecut pentru moment . Vreau să văd rasaritul

––––––––––––––––––––––––––
Adrian a raspuns:
––––––––––––––––––––––––––

Dar ce s-a intamplat? Povesteste-ne situatia cu care te confrunti!

––––––––––––––––––––––––––
Teena a scris:
––––––––––––––––––––––––––

Mulțumesc că ați fost aici. Nu sunt pregătită să vorbesc dar am fost conștientă că sunt în mare pericol sa-mi fac rău. Nu pot vorbi cu prietenii. Trebuie să vin urgent în Europa să văd un doctor. Sigur am făcut o depresie. Nu am luat lucrurile în serios până acum. Am slăbit 9 kg în două luni, nici asta nu am luat în considerare. Sunt instructor de yoga, am o diplomă în medicina ayurvedica, am studiat mult, am călătorit mult am fost o persoană cu o minte sănătoasă. Pentru cunoscuți am o viață de invidiat. Stau în Kathmandu intr-un hotel bun , nu îmi lipsesc banii, să faci yoga în Nepal înseamnă sa fi norocos și cu toate astea eu mă gândeam de unde sa atârn un cearșaf. Știu că pericolul nu a trecut dar nu mai este iminent. Mulțumesc pentru ceea ce faceți!

––––––––––––––––––––––––––
Adrian a raspuns:
––––––––––––––––––––––––––

Draga Teena,

Nu ignora aceste semnale de avertisment! Inseamna enorm faptul ca ti-ai dat seama de faptul ca te afli in pericolul de a-ti face rau, si inseamna si mai mult faptul ca ai reusit sa iti gestionezi trairile, insa sunt sigur ca stii ca pentru echilibrul tau emotional exista momente in care fiecare dintre noi este posibil sa avem nevoie de un mic ajutor suplimentar. Indraznesc sa iti fac o „casuta” in coloana din dreapta, unde voi copia corespondenta noastra de pana acum, astfel incat sa o poti gasi relativ usor, sub acelasi pseudonim pe care l-ai utilizat acum.

Ori de cate ori vei simti nevoia, suntem aici si pentru tine!

Cu prietenie,
Adrian

19 11 2015
IN MEMORIAM

Sper ca esti mai bine !!!!

Lasă un răspuns

