Mircea 20

8 11 2015

Numele meu este Mircea..am 20 de ani si sunt student in Iasi..voi scrie cat se poate de casual..nu ma voi strofoca cu organizarea textului asa ca va rog sa ma scuzati.Este ora 6 dimineata iarasi..si nu am facut nimic toata noaptea decat sa ma uit la fime de comedie.chiar daca e pentru scurt timp..tot reusesc sa imi aduca un zambet.Nu am mai dormit bine de ceva timp, cativa ani mai exact.Printre arsurile de tigara si taieturile cu cutitul , lucruri care deja imi fac parte din rutina, mi’am amintit de acest site…l’am descoperit cu cateva luni in urma intr’o stare de criza ca aceasta.Dar m’am gandit ca nu am nevoie..ca sunt destul de puternic..m’am cam inselat.Gandurile mele negre sunt cu mine de cand ma stiu…ca sa fiu mai exact..de pe la varsta de 12 ani.Si nu..nu exagerez.Mereu mi s’a parut ciudat cum un copil de 12 ani poate avea ganduri sinucigase..apoi a venit perioada adolescentina..si m’am gandit ca e doar varsta de vina.Dar acum am 20 de ani si nimic nu s\a schimbat..(in bine cel putin).Imi este rusine sa postez asta..considerand faptul ca din ce am citit si stiu…exista oameni cu probleme de 100 de ori mai mari ca a mele..la naiba..de 1000 de ori…toate gandurile mele negative..si actiunile de automutilare sunt provocate de singuratate..dar nu e singuratatea la care v’ati astepta..am niste parinti grozavi si iubitori..si prieteni buni..ma pot imprieteni cu oricine..dar toate astea din nu stiu ce motiv..sunt nesemnificative pentru mine..atata timp cat nu pot dezvolta o relatie de iubire..de romantism as putea spune..nu am avut niciodata asa ceva..si nu e ca si cum nu as fi incercat..si cand ma uit la toate acele persoane care dezvolta asta in ciuda faptului ca sunt violenti..posesivi..gelosi si neintelegatori..rasisti si plini de ura..misogini si cu gandul doar la sex…ma intristeaza peste masura…pentru ca mereu ma face sa ma intreb ce e gresit cu mine..de ce sunt defect si in ce fel..nu ma potrivesc deloc in societate..ma intristeaza cand vad oameni asa fericiti tot timpul..nu poti purta o conversatie reala cu mine decat doar daca te cunosc de mult timp…. de ce sa ma mai ghinui sa traiesc..am facut asta pentru asa mult timp..si in asa o tacere incat nimeni nu stie..nici macar parintii..ca de la asa o varsta frageda plangeam noaptea uitandu’ma la tavan si spunandu’mi „poate in noaptea asta mi se opreste inima”Singurul motiv pentru care inca mai sunt in viata este pentru ca nu vreau sa’mi ranesc parintii.Am mentionat la inceput ca sunt student..sunt in primul an..si provin dintr’un oras mic..si de cand am ajuns in acest oras mare..si cu atat de multa lume..lucrurile au devenit mult mai rele..de 2 luni am inceput iar sa’mi fac rau in fiecare seara..Problema mea nu e o problema reala..stiu asta..si am vazut cu ce se confrunta alti oameni..de asta imi este si rusine..si imi vine sa plang cand ma gandesc de ce lucruri ma „plang” eu…dar voiam sa spun cuiva..macar odata..o singura data..chiar daca macar unul dintre voi ma v’a asculta sunt multumit. Sunt lipsit de orice fel de motivatie..nu pot face nimic si sunt o povara pentru oamenii care vor sa ma ajute dar care nu inteleg ce simt eu..si de ce as prefera sa mor chiar acum ..mi’am mai taiat venele odata..dar nu am dus’o pana la capat..si imi este foarte frica , ca intr’o zi nu voi mai ezita.


Acțiuni

Information

6 responses

8 11 2015
Flori Radu

Ţi-aş zice să fii puternic, să-ţi ţii capul sus şi să aduni multă speranţă. Dar..
Să ştii că sunt mulţi tineri, ca şi tine, ca şi mine, care gândesc sau simt asta. I-am cunoscut, i-am ascultat.
M-am găsit în câteva părţi din articolul tău.. Singurătatea este, cred eu, parte din viaţa fiecăruia şi la un anumit moment, a ajuns să schimbe viaţa şi modul de gândire al oamenilor. Poate nu te va ajuta sau poate nu mă vei asculta aşa cum sper eu, dar numai tu te poţi salva din asta. Poate dacă înveţi să te iubeşti, celelalte vor veni de la sine.

8 11 2015
IN MEMORIAM

Ce anume sa intelegem prin ,, si nu e ca si cum nu as fi incercat ,,,?
Cine sunt oamenii care vor sa te ajute dar nu inteleg ce simti tu…de ce crezi ca esti o povara pentru ei ?DE ce nu iti deschizi sufletul ?
La un psiholog ai luat in considerare sa apelezi ?
Totusi ce anume a determinat starea ta….ideile suicidare….inca de cand erai copil……???POATE incerci sa ne spui……
FAptul ca ai ajuns in centrul universitar IASI ar fi trebuit sa fie de bun augur…colegi noi….colege noi…profesori…noi cunostinte…ai rabdare….poate pe cand renunti sa mai speri vor aparea surprizele placute………
Poate oamenii pe care i-ai cunoscut nu au avut profunzimea,,caracterul ,devotamentul…..altruismul,,,,probitatea morala… pe care le-ai fi dorit/asteptat/pretins………….AI RABDARE……vei mai cunoaste si altii….iar pe unii poate nu ii cunosti cu adevarat,,,,sau poate tocmai faptul ca i-ai cunoscut cu si fara masca te determina sa ai aceasta atitudine……..
OPTIMISMUL.,ATITUDINEA POZITIVA…SCUTURA PRAFUL CE S-A ASTERNUT PE ELE….!!!!

9 11 2015
Gabriela Cîrstea

Dragă Mircea,

E absolut normal să îți dorești să iubești și să fii iubit la orice vârstă, cu atât mai mult la 20 de ani. Dar la vârsta ta singurătatea e doar o etapă și poate fi o perioadă în care să te ocupi de tine, astfel încât să întorci lucrurile în favoarea ta.
Spui că ești student în anul întâi, într-un oraș mai mare, Iași. Cu alte cuvinte, o schimbare radicală. Din experiență proprie știu că poate fi foarte stresant. Dă-ți timp să te acomodezi. Poate dura și un an. În timpul ăsta, încearcă să te deschizi spre ce e în jurul tău, mai degrabă decât să te gândești la singurătate. La facultate cum e? Cursurile sunt interesante? Colegii cum sunt?
Sunt sigură că ai citit destul de mult în încercarea de a înțelege prin ce treci și a găsi o soluție. Ai văzut, probabil, că uneori un dezechilibru chimic banal în organism ne poate induce o stare de tristețe, neputință, lipsă de motivație. De asta primul pas ar fi să vezi dacă totul e OK din punct de vedere fizic (analize la recomandarea unui medic).
Dacă da, atunci te poți gândi la alte cauze. Având în vedere că spui că nu te odihnești noaptea de multă vreme și că îți produci răni, eu zic că ar trebui să vorbești deschis despre toate astea cu părinții. Și îți spun asta ca mamă. Împreună cu familia vei găsi calea cea mai bună de a ieși din starea asta.
Oricum, nu amâna. Vorbește cât de curând posibil cu ai tăi. Poate părea banal, dar lipsa de somn te poate afecta grav. Știai că în închisorile comuniste privarea de somn era socotită o metodă eficientă de tortură? Lipsa somnului are efecte foarte grave asupra echilibrului psihic și fizic.
Vorbește cu ai tăi chiar azi.
Și dă-ne vești despre tine.

Cu gânduri bune,

Gabriela

11 11 2015
mircea20

Sunt foarte recunoscator pentru implicarea voastra dar cred ca ar fi mai bine daca incetez , imi este rusine si ma simt foarte prost si penibil ca ma plang de asemene lucruri banale cand aici sunt oameni care au trebuit sa’i ingroape pe cei iubiti sau care trec prin probleme financiare majore. Si mai sunt de parere ca este o pierdere de timp pentru voi..luand in considerare faptul ca exista oameni cu probleme adevarate care chiar au nevoie de ajutor. Va multumesc din tot sufletul pentru sprijinul acordat si sper sa pot invata ceva din cele spuse.

11 11 2015
Gabriela Cîrstea

Dragă Mircea,

Nu ai nici un motiv să îți fie rușine sau să te simți penibil.
Iar pentru noi, cei care intervenim, nu e niciodată o pierdere de timp. Nu vorbesc decât în numele meu, dar sunt sigură că și ceilalți pot confirma.
Am citit între timp câte ceva despre cauzele automutilării și posibile abordări. Materialele de specialitate sunt foarte multe pe internet, dar mai mult în engleză. Am selectat site-ul de mai jos pentru că e al unei asociații serioase de profesioniști din Marea Britanie.
http://www.rcpsych.ac.uk/healthadvice/problemsdisorders/self-harm.aspx
Dacă nu stăpânești suficient de bine limba engleză, spune-mi și pot face traducerea.
Oricum, nu lăsa timpul să treacă fără să încerci să găsești o soluție.
Numai bine,

Gabriela

12 11 2015
IN MEMORIAM

Iti raspundem PENTRU CA IMI/NE PASA…..Nu ne obliga NIMENI,,,ESTE ALEGEREA NOASTRA…. multumirea ca incercam sa fim alaturi de oameni incercati…..intr-un moment/perioada delicata…..din drumul lor….. DIN PACATE nu toti ,eu spre exemplu,avem pregatire de specialitate….dar sper sa intervina cu sfaturi si profesionistii……..ORICUM SUNT SIGURA CA ESTI IN GANDURILE MULTORA… CHIAR DACA INCA NU TI-AU SCRIS……..
Sub protectia anonimatului iti poti descarca sufletelul coplesit oricand…dar sunt si eu de parere ca de indata trebuie sa le spui si parintilor…..caci este nedrept sa-i privezi de asta in conditiile in care din pacate planeaza totusi riscul de a merge pana la capat……….candva…sper totusi ca nu…..
Sunt convinsa ca vrei sa ii protejezi de griji in plus….dar ei te cunosc cel mai bine…..DOAR VOI STITI totul…. cu adevarat,,,,,,,,deci nu ezita sa le spui…Impreuna…puteti schimba multe…nu neaparat tot ce doriti ….DIN PRIMA…
Daca totusi alegi sa nu le spui…sau nu inca……incearca sa ne mai spui cate ceva….caci sunt cred eu destule………..POATE TI-AR PRINDE BINE…..CE AI DE PIERDUT ,,,?Daca esti ingrijorat ca ai putea fi identificat in timp dupa prenume…il poti ruga pe DL ADRIAN ,MODERATORUL SI OMUL SPECIAL CARE A FACUT CA ACESTE INCERCARI DE FI ALATURI UNII DE ALTII.;…SA FIE POSIBILE….TE poate ajuta CRED sa il schimbi desi nu cred ca e cazul….
Eu cred ca sunt multe cele ce te-au marcat….s-au adunat …si e cazul de INDATA SA incepi sa faci schimbari………..chiar daca mici la inceput…efectele nu vor intarzia sa apara………..FACI MISCARE ?Sport?
AI putea incepe sa fii voluntar…sunt atatea domenii….situatii in care poti fi de ajutor ajutandu-te si pe tine in acelasi timp…………
ps INDRAZNESC SA CRED CA AI FOST /ESTI FOARTE DEZAMAGIT DE UNII DIN JURUL TAU…..nu renunta ….nu toti sunt la fel….vei mai cunoaste si altii…sa speram mai profunzi,mai speciali….AI RABDARE !!! SPERANTA SI INCREDERE in mai bine !!!!

Lasă un răspuns

