IMariusbv

24 10 2015

Numele meu este Marius si am 26 de ani. De vreo cateva zile ma tot gandesc sa imi pun capat zilelor … Motivul ? De cateva zile m-am despartit de persoana pe care o iubesc cel mai mult pe lumea asta si chiar mai mult decat ma iubesc pe mine …

Ne-am „intalnit” acum 3 ani de zile pe internet, ea era intr-o relatie atunci. Dupa ce am inceput sa vorbim si sa ne cunoastem mai bine, ea a decis sa se desparta de fostul prieten pentru a putea ca noi sa ne vedem (eram din localitati diferite). Ne-am intalnit la ea in oras si ne-am placut de prima data cand ne-am vazut unul pe celalalt, pentru mine a fost dragoste la prima vedere. Dupa ce ne-am vazut de mai multe ori am hotarat sa fim un cuplu … Pot sa spun ca a fost frumos in primul an, incepusem sa ne cunoastem unul pe celalalt, aveam multe in comun, amandoi vroiam ca in viitor sa stam impreuna si sa facem ceva pe termen lung. Dupa un an au inceput sa apara problemele … ne certam din motive banale, stateam suparati unul pe celalalt fara a avea niciun motiv … in fine am trecut peste ele, cel putin eu … In urma cu o luna ea s-a mutat la mine si atunci am simtit ceva schimbat la ea … parca nu o simteam langa mine desi ea era. Am incercat sa stau de vorba cu ea sa ma faca sa inteleg ce se intampla … din toata discutia pe care am avut-o tot ce am inteles este ca incepuse sa regrete ca s-a mutat cu mine … ptr ca nu cunoaste pe nimeni, ptr ca nu isi gaseste un loc de munca, ptr ca atunci cand a hotarat sa se mute cu mine a renuntat la un job foarte bun la ea in oras, ca certurile pe care le-am avut inainte au facut-o sa se indeparteze. Acum 1 saptamana a plecat la ea acasa si mi-a zis ca se intoarce dupa cateva zile … ca merge sa isi vada parintii si sa isi viziteze prietenii. Cu o zi inainte sa se intoarca mi-a zis ca vrea sa o terminam pentru ca atunci cand este la mine nu se simte intreaga, se simte singura, ca nu este pregatita pentru un asa pas mare …

Dupa ce am primit „vestea” asta simtit ca mor … in fiecare dimineata ma trezesc plangand, de 3 zile incoace nu am putut sa mananc deloc … doar am fumat si baut atat … ma doare ingrozitor si singura modalitate in care as putea sa scap de durerea asta ar fi sa ma sinucid desi imi este frica de durere …


Acțiuni

Information

3 responses

24 10 2015
liviu1995

Vezi tu Marius cam asa sta treaba cu karma sau viata. Nimeni in viata nu scapa fara sa plateasca. E o roata care se invarte. Tu te ai gandit ce a fost in sufletul fostului ei prieten cand a renuntat la el pentru tine? Nu zic ca e vina ta dar gandeste te ca nici lui nu i a picat prea bine. In orice caz, fosta ta iubita da dovada de imaturitate. Si iti dai seama de asta din simplul fapt de cand ti a spus ca ea nu e pregatita sa stea cu tine in aceeasi casa. E clar ca vrea sa isi mai traiasca viata, sa cunoasca oameni noi si abia dupa sa se stabileasca cu coneva urmand a avea o familie. Gandeste te si tu: tu ai 26 de ani, ea probabil si mai putin. Tu te ai gandit ca e dragostea vietii tale, ca ve ti fi impreuna tot restul vietii si probabil si ea s a gandit lafel pana cand a dat si de partea mai putin placuta a unei relatii: responsabilitati! O casa nu se tine doar cu iubire, se tine si cu munca si staruinta din partea amandurora. Spui ca ea nu si gasea un loc de munca dar te ai gandit ca poate se simtea frustrata din cauza asta si ca trebuia sa i explici faptul ca pe tine nu te deranjeaza sa lucrezi pentru doi, ca e ok si asa si ca la un moment dat isi va gasi si ea ceva de facut? Daca tot avea un job bun acolo la ea in oras de ce nu ati vrut sa locuiti la ea? Poate va era mai bine acolo, noi barbatii ne adaptam mai repede la schimbari decat femeile. O discutie sincera pe baza acestui subiect va clarifica situatia. Dar cred ca ea a cautat un motiv sa se desparta de tine. Asta e unul banal care se putea rezolva rapid. Cred ca trebuie sa sapi mai adanc si sa gasesti adevaratul motiv mai ales ca va certati din nimicuri. Uneori, chiar daca stim ca nu noi am gresit ar fi ok sa ne cerem scuze partenerului de dragul relatiei noastre. Nu incerca sa cauti femei cuminti si la locul lor cu care sa faci casa ca in ziua de azi e dificil majoritatea vor relatii de o noapte. Nu te uita doar la femei super frumoase , astea iti mananca sufletul si zilele. Uita te la bunatatea lor, intreaba le ce isi doresc de la viata, cum o percep si abia dupa, daca si tu iti doresti aceleasi lucruri, arunca te intr o relatia cu respectiva dar nu da deumul la dragoste din prima. Incearca sa o infranezi, sa o faci pe ea sa te adore nu sa o adori tu pe ea. Pentru ca te va lua de catelusi si cand iti va fi lumea mai draga te va lasa. Cam asa sunt majoritatea femeilor mai ales la varsta asta. Varul meu, care e tot de varsta ta, 27 de ani, s a despartit de o fata care avea un copil cu un alt barbat si care tot timpul profita de faptul ca el este indragostit lulea de ea. Si ea l a iubit dar mai mult si a batut joc de el. Cand el ii cerea ceva ea tot timpul refuza. In schimb cand era invers iesea cu scandal. El nu isi dadea seama pentru ca o iubea nebuneste pana cand intr o zi i a dat papucii. A suferit enorm lafel ca si tine dar a rabdat si a mers mai departe si acum are o iubita cu care se intelege fosrte bine si cu care urmeaza sa se casatoreasca la anul. Bine,mie unul nu mi place e prea „piti” dar daca el are incredere in ea e problema lui. Ce vreau sa ti zic e ca nu stii cand poti intalni o alta fata care sa te vrajeasca mai buna decat fosta. Capul sus! Cea mai buna solutie in aceasta situatie nu e sa te inchizi in tine si sa te apuci de baut singur. I ati concediu catrva zile, iesi cu prietenii in club, la petreceri, la un fotbal, gratar ceva orice iti place si distreaza te. Du te si la femei daca e nevoie sa depasesti pragul asta paihic. Simte te bine si demonstreaza ti tie ca poti merge mai departe. In fond, singur ai aparut pe lume si tot singur te duci nu vine vre o duduie cu tine. Femeile vin si pleaca, prietenii adevarati raman deci cu ei ar trebui sa discuti si ai sa vezi cs te vor pune pe picioare. Nu cred ca esti ultimul nasol din lume care n are ce oferii unei femei deci nu vad de ce ar trebui sa te dezamagesti singur. Sigur o sa mai gadesti si alte femei si probabil ca tu le vei frange inima. Fi barbat si lupta. Ce dracu? Au luptat strabunii nostrii pe front si n au murit si ne omoara pe noi o…femeie? E trist nu crezi, doar atat? Sinuciderea nu e o solutie, scoate ti din cap chestiile pentru lasi. Fii barbat! Eu la 20 de ani cat am n am avut nicio femeie in viata mea si sincer am mari probleme si de fizic si financiare, nu am incercat niciodata sa agst o fata pentru ca stiu ca n am ce sa i ofer, cine naibii se plimba cu o dacie 1310? Nici macar curajul de a ma duce la o femeie sa scap de virginitate nu l am. Dar sa ma omor pentru asta, nu. Sunt alte lucruri minunate pe pamant pe care le pot face. Nu zic ca mi doresc sa mor virgin ca n as rezista dar nici sa imi distrug sinapsele cu faptul ca niciuna nu se uita la mine. Aia e pierderea lor. Sa stea cu jegosii care le bat si le insala ca merita daca n au cap.trebuie sa ne traim viata indiferent cat de cruda ar fi ea.capu’ sus si privirea inainte ca vrei nu vrei trebuie sa treci si peste asta! Multa bafta!

25 10 2015
adalia

Buna Marius!

O sa incep prin a-ti spune ca imi pare sincer rau ca suferi…dar sa stii ca aproape toata lumea a simit gustul acesta al suferintei provocate de ruperea unei relatii de iubire…Pentru unii, calea spre marea iubire e mai dificila, pentru altii nu…Asta e…Important este sa mergem mai departe cu optimism, iar intr-o zi, cu siguranta soarele va straluci …

Stiu ca ranile lasate dor tare, stiu ca ai impresia ca nimeni si nimic nu te poate ajuta…dar crede-ma ca trebuie sa te ridici repejor, sa iti legi ranile si sa iti contini zborul, chiar daca pe moment esti frant…In timp te vei vindeca…
Nu lasa gandurile sa zboare in directii total gresite, fii puternic, caci esti deja un barbat adevarat si lupta!!!

Ai primit deja foarte multe sfaturi bune, pe care te invit sa le pui in aplicare..

Chiar daca acum nu esti deacord cu mine, eu totusi iti voi spune ca aceasta ruptura este in favoarea ta…O relatie de iubire nu se bazeaza pe incertitudini, sovairi, certuri repetate, reprosuri…Asta e chin si semne clare ca intr-o zi relatia se va rupe oricum…Fii bucuros ca s-a terminat acum si nu mai tarziu, cand poate ati fi avut si copilasi ce ar fi devenit adevaratele victime…

Sa fii mai atent pe viitor, te rog! Nu iti mai aseza inima pe tava oricum si oricui, caci vei suferi iarasi…O relatie adevarata se cladeste in timp, cu pasi mici si siguri, cu rabdare, cu iubire si respect reciproc…

Eu iti doresc sa iti revii cat mai repede si CU OPTIMISM INAINTE!!! VIATA E FRUMOASA SI TE ASTEAPTA SA O TRAIESTI!!!

GANDURI BUNE!

25 10 2015
Victoria

Serios Marius? chiar ai de gând să renunți atât de ușor la iubire? Mai ales când susții că e dragostea vieții tale. Unde e spiritul de luptător din tine, unde l-ai ascuns?
Poate că soluția e chiar sub ochii voștri. Și apropo, cine a zis că ea trebuie să locuiască în orașul tău? De ce să nu fie invers? Poate tu nu vei avea aceleași probleme în legătura cu adaptatul, de exemplu.
Sau poate că ea nu mai are sentimente…? Încearcă să mai aveți o ultimă discuție deschisă.

Peste toate astea, există un adevăr: când suntem triști, tindem să luăm decizii greșite. Nimic mai adevărat. Nu renunța la viață pentru o dezamăgire de moment. În timp lucrurile se vor aranja. Important e ca tu să începi din nou să-ți dorești să trăiești, acum probabil simți că fiecare celulă din corpul tău moare una câte una… Dar, după fiecare ploaie există un curcubeu! Nu vorbesc în vânt, am trecut și eu prin prăpastie, chiar de curând, dar ușor ușor îmi revin… Tocmai pentru că e important să învățăm să dansăm și în ploaie.

Eu îți urez succes, fii curajos și… fii bărbat! Poți!

Dacă tu consideri că le-ai cântărit pe toate și chiar crezi că viața nu mai are nimic să îți ofere, dacă tu nu crezi că mai ai ceva de oferit… nu te obligă nimeni să ne asculți și să-ți mai dai o șansă. Noi, cei de aici, iubim oamenii, și de aceea încercăm să îi încurajăm, știm că sunt de-ai noștri, greșitori, dar și capabili să zâmbească din nou. Gândește-te ce amintiri ai putea sacrifica printr-un gest fatal. Dacă nu o faci pentru tine, fă-o pentru cei care vor face parte din viitorul tău și îți vor aminti ce-i fericirea!

Cu drag,
,,viața,,

Lasă un răspuns

