Camelia L.

14 10 2015

Nici nu stiu cu ce sa incep..Am citit atatea povesti aici ale unor oameni care sufera cu adevarat. Am doar 17 ani si o groaza de experiente mai putin fericite. Am niste parinti si un frate minunat, si sunt recunoscatoare pentru asta, dar Doamne, nu e de ajuns. Am in mine o frica, un sentiment ca lumea asta nu e facuta pentru mine. Sunt extrem de vulnerabila, si orice remarca mai putin placuta la adresa mea ma afecteaza foarte tare. Am incercat sa cer ajutor, de doi ani sunt in situatia asta, l-am primit. Am stat de vorba cu diverse persoane, psihologi, psihiatri sau pur si simplu persoane care voiau sa-mi dea un sfat bun. Am incercat de doua ori sa-mi iau viata si nu inteleg de ce Dumnezeu m-a salvat. Ca sa incerc iar dupa ceva timp? In fiecare zi simt ca asta e singura rezolvare la o problema care nu mai sunt convinsa ca e temporara. Toata lumea zice ca persoanele din jur nu o sa treaca peste daca fac asa ceva. E doar o iluzie, nu treci peste daca nu vrei..Soarele apune si rasare cu sau fara mine aici, viata tuturor va merge inainte oricum. E ceva in mine care nu ma lasa sa traiesc, e o furtuna acolo dar de ce? Se duce o lupta, dar pentru ce?
Orice gand e binevenit, bun sau rau.

Acțiuni

Information

16 responses

14 10 2015
°toul e prin Dumnezeu si nimic fara El nu este°

Buna

Te a salvat pentru ca te iubeste ,te asteapta pentru ca te iubeste ,te iarta pentru ca te iubeste,iti vei da seama cat bine ti a facut ca te a salvat in timp,caci nu moartea ar trebui a te sperie ci ce va fi cu tine dupa moarte,aceea sa te sperie,adica iadul care este mania lui Dumnezeu cea negraita.

Nu poti sa te sinucizi si sa vezi pe Dumnezeu,deci nu poti fi dreapta prin asta,este scris :””fii credincios pana la urma si iti voi da cununa vietii””
Nimic nu este cu neputinta la Dumnezeu caci El spune ca daca vom avea credinta vom spune muntelui sa se mute si se va muta,si iar spune „”orice veti cere in numele Meu rugandu va veti avea””

Orice necaz ai nadajduieste in Dumnezeu ,chiar permanent sa fie nadajdueste in Dumnezeu caci nu te va uita.

Daca te sinucizi te faci jertfa pe tine insuti satanei,citeste viata sfantului Nifon

este scris despre iad in Biblie „”Şi fumul chinului lor se suie în sus în vecii vecilor. Şi nici ziua, nici noaptea n-au odihnă cei ce se închină fiarei şi icoanei ei şi oricine primeşte semnul numelui ei! „”

“Unde viermele lor nu doarme și focul lor nu se stinge“

Cine stie poate te a salvat ca tu sa citesti acest mesaj care este un indemn spre credinta ,spre Dumnezeul veacurilor,spre Dumnezeu Tatal,ca sa vezi cat de iubitor este El,ca se laua si se mareste si cu frica de toata faptura se slaveste prea Sfant numele Lui,al Tatalui al Fiului si al Sfantuli Duh .

Nu mai incerca sa faci lucrul asta.

Citese Biblia

Caci milostiv si iubitor de oameni este si Lui slava inaltam.

Este Treimea cea de o fiinta si nedespartita .

Amin

14 10 2015
Alex

Camelia lucrurile astea le simti pentru ca ai o sensibilitate prea mare si iti pasa prea mult de ceea ce cred si gandesc ceilalti. Cred ca toti trecem mai mult sau mai putin prin asta la o anumita perioada insa ceea ce vreau sa-ti spun e ca apreciez si e foarte bine faptul ca ai cerut ajutor, insa daca nu o sa-ti faci curaj sa depasesti aceasta etapa nimeni nu o sa te poata ajuta. Presupun ca ai vazut si tu o multime de filmulete pe internet cu oameni care fac trasnai ( Remi Gaillard ) si efectiv nu le pasa de ce cred ceilalti, ei doar isi traiesc viata si se bucura de ea pentru ca sunt constienti de insemnatatea ei. Problema ta nu e chiar atat de mare pecat o vezi tu si nici sinuciderea nu e rezolvarea. Ca sa-ti umpli golul din suflet invata sa iubesti tot ce te inconjoara chiar si pe oamenii rai si ai sa vezi lumea diferit. Sunt constient ca poate nu te pot intelege indeajuns insa eu cred in tine. Ai sa reusesti. Viata e mai mult de atat. Crede in tine !

15 10 2015
Camelia L.

Multumesc pentru ca ti-ai facut timp sa citesti si sa-mi raspunzi.
Am vazut nenumaratele filmulete de pe internet in legatura cu ceea ce zici tu, mi-as dori sa fiu ca ei dar nu cred ca o sa reusesc. Cred ca pur si simplu asta e felul meu de a fi si asta ma demoralizeaza si mai mult. Imi place foarte mult sa ajut lumea din jur si n-as face rau nimanui dar ce folos daca nu ma iubesc pe mine? Cand au nevoie de mine, eu sunt aici dar cand am eu nevoie de ei?

15 10 2015
Adrian

–––––––––––––––––––––
Claudiu a raspuns:
–––––––––––––––––––––

Buna Camelia, Da daca faci asa ceva ii nenorocesti pe ai tai. Evident ca viata merge inainte, dar mai conteaza si cum. Ai tai n-o sa-si revina prea curand. Ia incearca sa intelegi de ce te-a salvat Bunul Dumnezeu. Lasand la o parte ca ajungeai direct in iad, unde am auzit ca nu-i prea bine, lasand la o parte asta, daca ai putina rabdare o sa vina multe momente frumoase in viata ta pe care daca te omorai le pierdeai. In legatura cu furtuna dinauntrul tau, e ceva firesc. Toti oamenii trec prin asta, au momente de grele framantari. Incearca sa mergi la un preot bun si sa te spovedesti. Tine de datoria ta sa afli raspunsul la framantarile tale nu sa dai bir cu fugitii. Ai scoala, preocupa-te de ea. Tine tot de tine sa vrei sa cunosti cat mai multe din lumea asta pe care a creat-o Bunul Dumnezeu. Trebuie sa-ti placa ceva. Mie imi place matematica tie ce-ti place? Sa studiezi ma refer. Vorbeste deschis cu parintii tai, nu le ascunde aceste framantari. Daca vrei sa stii pe lumea asta, diavolul chinuie oamenii, asta-i meseria lui, ii chinuie prin nshpe mii de metode care mai de care mai perfide. Una din cele mai mari ispite e asta sa-l faca pe om sa-si puna capat zilelor pt ca atunci l-a castigat cu totul. Nu-i da aceasta satisfactie. Intareste-te si propune-ti sa vezi ce aduce ziua de maine, si continua tot asa. O sa afli raspunsul la toate dilemele care le ai, DA TOATE, DAR trebuie sa ai rabdare si sa stii sa vorbesti cu Bunul Dumnezeu. Asta se face prin rugaciune si post. Incearca, nu te costa absolut nimic, in schimb poti castiga multe, foarte multe, totul chiar. Trebuie sa fii convinsa ca Dumnezeu te-a chemat din nefiinta cu un scop, are un plan si cu tine, nu te-a adus aici si te-a lasat de izbeliste. Asta fac oamenii, nu si Bunul Dumnezeu. Ai parinti minunati, gandeste-te ca nu te-a intrebat nimeni daca ii vrei sau nu. Vorbeste deschis cu ei, nu te ascunde, nu ii minti pentru ca din minciuna incep mai toate problemele. Ai grija de tine, vezi de scoala, fruntea sus si trebuie sa mergem inainte! Doamne ajuta!

15 10 2015
Camelia L.

In momentul de fata mi se pare mai simplu sa dau bir cu fugitii decat sa stau si sa caut niste raspunsuri pe care nu sunt sigura ca le voi gasi. Parintii mei stiu de toate lucrurile astea si incearca sa ma ajute cum pot dar m-am saturat sa ma tot plang lor, au si ei probleme si nu cred ca mai au nevoie de cateva in plus. Merg la un preot de doi ani, in fiecare saptamana si probabil s-a plictisit si el sa auda de fiecare data aceleasi lucruri, m-am plictisit si eu sa incerc sa-i fac pe ceilalti sa inteleaga.
Am mers odata la un preot si mi-a spus ca mai bine suport 80 de ani mai putin placuti pe pamanat decat o viata vesnica dincolo. Asta mi-a dat putin de gandit si cred ca e si ceea ce ma mai tine inca aici.

15 10 2015
Paul G

Fara rautate, iti propun o cautare in viata: smerenia.
A te afect gandurile celorlalti=mandrie.
A te smeri include si a avea o opinie potrivita cu privire la parerile celorlalti.

Cauta sa vezi ce inseamna smerenia si cauta sa vorbesti si cu un duhovnic despre smerenie.

Paul G.

15 10 2015
Camelia L.

Adica imi zici ca daca ma afecteaza gandurile celorlalti inseamna ca sunt prea mandra? Crezi ca mie imi face placere sa ma simt prost cand cineva zice un lucru mai putin dragut? E ceva incontrolabil si uneori acele remarci rautacioase nu isi au rostul. Poate imi spui tu cateva lucruri despre smerenie, daca doresti.
Multumesc ca ti-ai facut timp sa-mi raspunzi.

15 10 2015
Paul G

Din experienta mea persoanala: datorita faptului ca cei din familie nu m-au inteles. Mai ales cineva anume. ASta m-a durut tare de tot.
=>M-a facut sa caut acceptarea la colegii de clasa, copii de afara etc.
ex. Nu-ti mai dau carioci daca nu zici ca mine.

Si evident dorinta de a face pe plac tuturor(engleza „people pleaser”).
Dar cum e viata si cum sunt oamenii: nu o sa reusesti NICIODATA sa-i multumesti pe toti si sa-i faci sa zici: „Ce baiat bun! Nimeni nu e ca Paul” (aici a fost la mine mandria).

Cum imi conduc viata:
1) Stiu ce caut: pe Dumnezeu care s-a Rastignit pentru mine. Am moment cand aleg in directia opusa din placere sau din alte motive. Dar scopul principal e Dumnezeul care S-a Rastignit.
*Bazat pe asta mi-am ales fata cu care m-am casatorit.
*Bazat pe asta imi cresc copilul.

2) Criticile venit de la cei apropiati sau mai departati (un om beat pe strada sau unul furios la volan) le procesez cu multa sinceritate si implicandu-L pe Acest Dumnezeu care S-a Rastignit.
*E adevarat, Doamne, ca sunt un bou ?
– ma uit in oglina si ma vad pe mine, OM, nu bou–-
Atunci fie voia Ta, care m-ai facut om si nu bou.

*E adevarat, Doamne, ca miros urat ?
– imi miros tricoul: DAAAAAA!!! Naspa, trebuie sa ma duc la baie sa ma spal–-

Oricum ar fi, caut in viata o masura echilibrata!
Chiar si cand nimeni nu ma iubeste si ma apreciaza, ma uit la Dumnezeul de pe Cruce si ma gandesc(atentie! nu zic ca SIMT, ci CRED si GANDESC) ca „Tu ma iubesti”.

Paul G.

15 10 2015
Gabriela

Dragă Camelia,

În completarea comentariilor de mai sus, îți propun să privești frământările prin care treci ca perfect normale pentru vârsta ta: 17 ani. Din toate punctele de vedere ești în plină transformare. Creierul tău e în dezvoltare. Sistemul tău hormonal la fel. Nu degeaba adolescența e perioada marilor entuziasme, a marilor iubiri (de cele mai multe ori neîmplinite), dar și a marilor greșeli.
Poți citi mai multe despre asta aici:
http://www.health.harvard.edu/mind-and-mood/the-adolescent-brain-beyond-raging-hormones
Nu zic că putem explica totul cu ajutorul chimiei și biologiei, dar cred că e bine să știm cât se poate de mult despre cum funcționăm.
Nu reduc sensibilitatea ta la o problemă hormonală. Cred doar că e important să ne cunoaștem corpul pentru a-l avea ca aliat în tot ce ne propunem să facem.
Apoi, bineînțeles, putem vorbi despre morală, discernământ între bine și rău, sensul vieții noastre, lipsa de repere în societatea în care trăim etc.
Cu gânduri bune,

Gabriela

15 10 2015
florin

Buna Copila!Cauti argumente pro sinucidere,nu cauti sa faci contrariul si anume pro viata.Vezi ca daca la 17 ani ai impresia ca stii foarte bine multe lucruri,te inseli!Baiatul meu si-a dorit mult sa se sinucida si la 24 de ani a reusit din prima!Sa isi ia viata si sa ne distruga pe noi(tata si mama)!

15 10 2015
Camelia L.

As vrea, daca doriti, sa-mi spune-ti mai multe despre fiul dv., de ce si-a luat viata?

17 10 2015
girlwhocries

Draga mea Camelia,
Sunt în aceaşi situație ca a ta.Am aceaşi vârstă ca tine.Ți-am citit povestea şi m-a impresionat,dar te rog din suflet să te gândeşti la familia ta,dacă nu la toți,măcar la un singur membru,analizează-l,gândeştete cât s-a străduit să îți facă o viață pe cât posibil,frumoasă. Gândeştete ce o să laşi în urmă,te rog. Eu am văzut suferință multă şi îți spun că nu e uşor de îndurat. Hai să îți ofer mai întâi câteva lucruri constructive,care te vor face să înțelegi de unde îți apar gândurile astea. În primul rând:vârsta,este una destul de dificilă pentru noi,ce explică şi teribilismul la care ne supunem,în al doilea rând ,până la vârsta de 18 ani,creierul nostru ,nu secretă de suficientă serotonină,hormon al fericirii,de aceea,pe moment ar fi bine să suplinezi,un medic psihiatru,te loate ajuta,în al treilea rând,da! Eşti foarte sensibilă şi ai un suflețel bun,de aceea,poate Dumnezeu,te încearcă,dar scopul tău este să faci ceva în viața,tot ce poți,şi asta înseamnă să te faci fericită! Dacă tu nu te iubeşti,asta nu inseamnă că nu poți învăța cum să o faci. Şi eu mai lucrez la asta. Crede-mă că ştiu ce simți,dar nu mai bine să fim curajoase,decât laşe?! Eu zic să luptăm cu demonii ăştia. Hai să ne ridicăm şi să o luăm de la capăt. Uită de tot ce te-a rănit. Şi fă-te fericită,căci şi ceilați se vor bucura… Mănâcă cicolată,ieşi cu prietenii,distrează-te,iubeşte,părăseste,iubeste,iar şi ajută-te!
Cu prietenie,Elena A.

19 10 2015
Dan

Buna Camelia! Am citit mesajul tau si ce ti au scris alti oameni aici si sincer m a induiosat. De ce sa te sinucizi, copilo? Vorbesti de credinta, de viata parca a i fi un om matur. Tu crezi ca Dumnezeu ti a dat cel mai de pret dar, viata, ca tu sa ti l anulezi singura la 17 ani?!!! Nu! Si ti a demonstrat o prin faptul ca nu te a lasat sa mori pana acum. El are planuri cu tine. Nu i strica planurile prin gandurile tale. Esti o fata minunanta care peste cativa ani doar va deveni o femeie minunata, frumoasa si inteligenta. Ai o familie minunata cum ai spus care te iubesc si daca le vei lispsi vor suferi enorm crede ma. Viata e o lupta. Tu ai o varsta la care nu stii exact ce drum sa apuci. Drumul bun, plin de greutati, suferinta, durere si la final bucuria suprema: dragostea pe care ti o va oferi un sot iubitor si 1-2-3…copii rodul muncii tale sau drumul fara de intoarcere presarat la inceput cu ispite care mai de care mai frumoase dar care la sfarsit te vor distruge pe interior si chiar si pe exterior. Itidau sfatul pe care il tot auzi probabil: invata! Citeste! Documenteaza te! Ia bacul, fa o facultste daca poti, cauts un loc bun de munca care sa te inplineasca pe tine si pe langa asta cauta oamenii asemeni tie langa tine. Nu cauta doar baieti si fete frumoase caci astia sunt multi dintre ei cu doua fete. Incearca sa le simti sufletul si bunatatea din el(daca o au) daca nu indeparteaza i cat mai ai timp. Cred ca asta e problema ra: anturajul. Poate majoritatea prietenilor tai au alte planuri cu viata lor, planuri pe care ru nu le agreezi. In aceeasi situatie sunt si eu. Am 20 de ani si mai toti prietenii mei cauta doar femei/barbati cu care sa petreaca o noapte-doua, pe care sa i manance de bani si care bineinteles arata foarte bine. Cam asta e planu lor in viata. Sa ganseasca pe cineva si frumos/oasa si bogata/a cu care sa si petreaca restul vietii ei bineinteles nefacand nimic. Mentalitate cu care eu nu sunt de acord. Probabil e si din cauza zodie, eu fiind pesti sunt o persoana mai spirituala sau din cauza educatie si a vietii de pana acum. In timp ce eu muncesc un an sa mi iau o amarata de masina ei o primesc doar daca o cer pentru ca si o permit parintii. Ai mei nu. In fine. Ideea principala e ca tu ai o varsta frageda, esti la o rascruce de deumuri si tu trebuie sa hotarasti drumul pe care mergi. Cel cu suicidul te rog din tot sufletul meu sa ti l scoti din cap. Ala nu exista, ok? Esti minunata nu meriti asta. Meriti sa fii iubita, apreciata si inteleasa lafel ca toate femeile asemeni tie. Te rog sa nu faci gresala asta. Noi barbatii care inca mai stim sa iubim si sa apreciem o femeie si pentru alt ceva in afara de craci avem nevoie de fete ca tine. Te rog sa te apuci de studiat, urmareste cat mai multe documentare care sa ti deschida orizonurile, citeste pentru a ti dezvolta inteligenta, si apreciaza re in fiecare zi pentru ceea ce esti. O femeie minunata! Si frumoasa…foarte frumoasa! O sa vezi ca viata ta va fi mult mai frumoasa. Peste doua luni vine Craciunul o minunanta sarbatoare, bucura te de venirea Nasterii Mantuitorului si de acel minunat sentiment. Chiar imi doresc sa mai discutam, oricand la orice ora ai nevoie si te rog sau mai bine zis te implor!!! Scoate ti din cap chestia cum ca tu trebuie sa te sinucizi. Lumea are nevoie de tine. Parintii tai, prietenii tai, rudele si de ce nu poate intregul Univers! Te imbratisez cu drag si sper sa ti treaca definitiv orice gand necurat pe care le aveai.

19 10 2015
Camelia L.

Iti multumesc din suflet pentru cuvintele frumoase pe care le-ai zis, sa stii ca uneori ajuta enorm!

15 12 2016
Adrian

––––––––––––––––
Pe 14.12.2016, Camelia L. a scris:
––––––––––––––––

Buna seara! Dupa mult timp in care nu am intrat deloc pe acest site, mi-am amintit de el si totodata mi-am gasit si povestea si sfaturile pe care le-am primit acum un an. Ma uit in urma si imi dau seama cat de mult m-am schimbat si ce copil naiv eram pentru ca nu puteam sa vad altceva decat sinuciderea. Vreau sa va multumesc voua, oameni frumosi, care ati incercat sa imi aratati ca viata merita traita. Voi sunteti acea raza de speranta de care cei de aici au atata nevoie. Acum un an eram cat pe ce sa-mi iau viata iar astazi sunt total diferita. S-au schimbat multe, sunt la facultatea de medicina si sper sa salvez si eu la randul meu vieti, asa cum altii mi-au salvat-o pe a mea. A meritat orice efort si orice lupta ca sa ajung aici.
Va multumesc din suflet!

15 12 2016
Adrian

Dragă Camelia,

Cu drag! Ne bucurăm din tot sufletul că ești bine! Am copiat comentariul acesta si in „căsuța” ta, ca să afle și toți cei care au răspuns veștile bune! Mult succes în continuare, și te așteptăm din nou pe aici când ai fie vești, fie câteva minute pe care să le poți dărui și altora care au nevoie de un cuvânt bun!

Cu prietenie,
Adrian

Lasă un răspuns

