Alina 23

24 08 2015

Stiu ca multi dintre cititorii acestui site ma vor critica si mi vor aduce injurii dar credeți ma ca atunci cand nu mai ai nimic de pierdut nu iti mai pasa de absolut nimic!am 23 de ani,si o relație de 5 ani,in care mi am pus tot sufletul toata dragostea!a fost cea mai frumoasa perioada din viata mea!singurul lucru de care ma temeam era acela ca o sa îmbătrânesc si o sa mor si nu voi mai fi lg el!simt ca la cat i-l iubesc nu mi ajunge tot timpul din lume sa ma bucur de clipele cu el!de trei sapt ne am certat,de fapt el s a sup si a plecat a ales sa fie singur o perioada!nu e vorba de Înșelat din nicio parte!sunt discuții si nemulțumiti legate de părinți,de lucruri d-astea..cand a plecat de lângă mn viata mea s a oprit!nu mai mănânc nu pot dormi sunt o leguma!atat de mult i-l iub pe acest om încât simt ca nu mai pot avea niciun viitor!l am implorat sa ne împăcăm dar tot ce i spun i-l lasa rece!de trei sapt nu mai sunt om nu am spus nimănui ce ma doare!e ceva ce ma macină si ma distruge in interior zi de zi!imi doream viata lunga si frumoasa dar acum nimic nu mai are rost!nimic nu ma poate face sa redevin cum eram!de aceea cred ca cel mai bine ar fi sa renunț la lupta asta la viata la tot!cine suferă cu adevărat stie cum sunt momentele astea in care nu mai găsim nici o poftită de ieșire!va multumesc ca m ați ascultat si ca aici mi am putut deschide sufletul!

Acțiuni

Information

4 responses

24 08 2015
camp de lavanda

Salut, Alina.

Oamenilor nu le plac oamenii slabi. Tu esti un om slab. Crezi ca-l vei putea avea din nou leguma fiind? Nici eu nu te-as vrea la cum te-ai descris. Esti o epava. Ori mergi in oglinda si-ti dai doua palme sa te trezesti la realitate, ori ramai asa si te alegi cu o boala psihica si fara el. Alege

24 08 2015
adalia

Draga Alina,
Am citit randurile tale de mai sus si vreau sa iti spun ca imi pare sincer rau de suferinta ta…Toti am simtit la un moment dat in vietile noastre gustul amar lasat de o relatie de iubire franta…

Eu te incurajez sa fii puternica! Barbatilor le plac femeile puternice si hotarate, care stiu ce vor de la viata! Totodata, vreau sa iti aduc aminte ca iubirea nu se cerseste, draga mea…IUBIREA SE PRIMESTE SI SE DARUIESTE!

Te rog sa te linistesti, sa ii acorzi aceasta pauza, si de se va intoarce la tine, foarte bine, iar de nu…multumeste-I lui Dumnezeu ca ai scapat de un mare rau…Poate ca mai tarziu ai fi ramas si cu un copilas sau doi in drum…Poate ca nu merita dragostea ta sincera si curata, te-ai gandit la asta?!

Iar pe viitor, mai multa atentie! intr-o relatie sa nu uiti de tine, ca existi si tu, ca ai aceleasi drepturi ca si el…Iubeste-te mai intai pe tine,fii atenta la cat primesti, si fara sa sufoci, ofera si tu partea ta…Astfel, vei intretine armonia intr-o relatie…

Te imbratisez cu sufletul!

24 08 2015
Ana

Alina, eu ti-as vorbi din experienta mea, dar suntem generatii diferite si poate o sa crezi ca la tine e altfel.
Nu ai prietene de varsta ta care trec prin acelesi situatii? Vorbeste cu ele.
Nu traim intr-o lume de poveste in care sa intalnesti un baiat la 18 ani si el va fi alesul pe veci.
Poate sunt astfel de situatii, dar sunt rare.

Esti foarte tanara!

O relatie de 5 ani implica multe sentimente si cred ca acum iti e greu.
Mai bine o pauza acum decat o casatorie si o pauza dupa. Eu la 23 de ani aveam 2 copii. Stiu ca mi-ar fi cazut cerul in cap daca aparea o ruptura. Dar acum, privind inapoi, m-as valoriza mai mult. Asta te rog si pe tine sa faci.
Plangi, dar supararea trece.
Crede-ma.
Si poate va impacati. Daca s-a oprit aici insa, ia partea frumoasa din relatia voastra si mergi mai departe.

Cauta prietenia unor tineri – fete si baieti- de varsta ta, pozitivi, veseli, care stiu sa treaca peste greutati si invata de la ei.

Esti la facultate? Esti in vacanta? Ce planuri de cariera ai?

14 11 2015
IN MEMORIAM

Sper ca esti mai bine…………

Lasă un răspuns

