Bogdan 11

20 08 2015

Salut. Am o problema uriasa. Sunt din Iasi si sunt in clasa a 11-a. Ma simt cel mai prost si ratat om de pe pamant in ciuda notelor ce nu scad sub 7. Sunt homosexual iar colegii rad de mine-cred ca banuiesc asta. Am avut doua relatii intime cu doi baieti acum un an si ma simt vinovat ca am acceptat avansurile lor. Cert este ca mi-a placut si as mai incerca. Nu am niciun dubiu daca sunt sau nu homosexual. Sunt atras de baieti din clasa a 2a-3a. Cum voi trai singur? Toti ma resping! Nu ma voi casatori si nu voi avea copii. Ma rog zilnic in lacrimi Lui Dumnezeu sa ma vindec dar nu se schimba nimic :((( Ce sa fac???

Acțiuni

Information

12 responses

21 08 2015
bogdan

De ce nu imi raspunde nimeni??

21 08 2015
Adrian

Draga Bogdan,

Ai incercat sa discuti cu cei de la site-uri specializate pe problema cu care te confrunti? Gen Contra Curentului, Homosexualitate.ro samd?

Adrian

21 08 2015
bogdan

Nu s-ar rezolva nimic. Problema din cate am citit ar fi in adn-ul meu care deocamdata, cu tehnologia actuala nu se poate modifica. Nu imi mai ramane decat sa ma sinucid!!

21 08 2015
elizaalmi

Buna bogdan, eu, nu apartin de acest sait ! dar citind ca nu ti raspunde nimic, incerc eu, daca esti si tu dispus ! ? si de imi permite moderatorul adroan ! …..

21 08 2015
elizaalmi

parese, ca poate nu ma modereaza de tot ? incerc Bogdan pt tine ! ……
ca urmare, mi am pus lucrul deoparte ! sa ti raspund, poate, apare comentariul meu ! ? poate, te ajuta ! ? ….

Cred ca se cuvine sa ma prezint : sunt eliza, am 48 de anii si am un fiu de 30 de anii.

Ca urmare, ma interesat tot ce apartine de tineret ! inclusiv homoxexualitatea ! si sti la ce opinie am ajuns ! ? ca, nu se naste nimeni homoxexual ! dupa opinia mea, este doaar opinia gresita a unor psihologi chiar !

Hai sa analizam putin homoxexualitatea ta ! ok ? ai avut parte de relatie sexuala cu vreo fata ? si nu ti o placut ! ? o fost neplacut cumva ? sau, cum presupun eu, nu ai avut parte de relatii intime cu o fata ? …

Zici, ca ai avut doua relatii cu baieti si parese de aici ai tras tu concluzia ca ai fi homoxexual ! ? Bogdan, suntem cu toti inzestrat cu organe prin care oferim si primim placeri ! tu, deindata ce ai avut relatii cu baietii, ai avut placere logic ! deoarece iti functioneaza organele care provoaca placere normal ! poate, daca aveai relatii intime, cu o fata sau femeie, poate, aveai aceasi placeri sau chiar mai mari poate ! ?

Ca urmare, zic eu, nu esti homoxexual ! defapt eu nu cred ca cine e cu adevarat homoxexual ! ! ! ? sti cum vad eu lucrurile ? ca si religia, sa zicem m am nascut ortodox / majoritatea au relatie sexuala primadata cu fete……apoi, ceva nu o fost placut in realtia cu fata , a fost neplacuta, poate chiar dureroasa, sau o avut parte de delizorie si devine cica homoxexual ! …/ nu mai imi place ortodoxia, imi schimb religia ! ….

in multe cazuri, barbati maturi profita de baieti minori, avand relatii intime cu el / precum si in unele religii, unii ii atrag la ei si chiar ii boteaza ! pe minorii !
acesta presupun ca este si cazul tau cumva ! ???asa presupun eu ! ….
si deindata ce, nu cunosti o alta placere cu o fata, zic eu, ai tras concluzia pripita, zic eu, ca ai fi homoxexual ! ?

am dreptate sau nu bogdan ! ?

si pt asta ! rogute ! nu te gandi la sinucidere ! chiar daca ma insel eu cumva ! ? multii homoxexuali sunt mandrii de homoxexualitatea lor ! de ce si te ai sinucide tu ! ???

grij de tine !

21 08 2015
elizaalmi

iar Bogdan ! te rog eu, nu mai crede tot ce citesti pe net, ca fiind adevarat si real ! si eu am citit din plin si despre homoxexualitate si nu numai ! ma interesat pedofilia, lezbini, violurile, etc. dorind sa scriu candva o carte despre toate astea pt adolescenti ! si cred ma ca, nu am citit nicaieri ! ! ! ma refer la informatii de incredere, ca, cineva s ar naste cu ADN de homoxexual !
eu, din copilarie am fost mai baietoasa, mai bataioasa, imi placea sa ma catar pe copaci, etc., asta, nu inseamna ca nu a si fi femeie ! si nici lezbiana nu am devenit ! ma refer lezbiana = barbat fiind in relatie ! ….am citit mult si despre ei ….e asemanator cu homoxexualitatea …..e o alegere ! nimic mai mult !
crede ma bogdan ! nu are nimic cu ADN ul ! chiar daca multii zic ca din frageda copilarie cica ar fi fost homoxexuali imbracandu se cu hainele la mama, cu pantofi de tocuri, se ruja, etc. si eu ! m am jucat cu pusca ! si cu masinute ! defapt ma atragea tot ce era mai baietos ! trotineta ! bicigleta, etc. cu baieti ma intelegeam in adolescenta mai bine decat cu fetele ! dar, asta nu a insemnat Bogdan sa fi fost / homoxexuala = lezbiana ! este doar pur si simplu caracterul meu !
unii, baietii sunt mai feminin, mai ca fetitele !
iar eu am fost mai ” barbatoasa ” si am si ramas astfel ! ( am invatat sa tai cu securea lemne la 45 de anii si sa cosesc iarba ! ….ca barbatii ! ) dar, crede ma ! in totalitate sunt femeie !

astept opinia ta bogdan in acest sens !

ai zis ca nu iti raspunde nimeni, uite eu am facut o si cu placere discut cu tine despre asta incontinuare, daca, doresti si tu binenteles !

21 08 2015
lucian

Salut! Am citit despre tine Bogdane si m-ai facut sa rad! Eu am fost reporter la RealitateaTv iar acum prezint o emisiune la Prima Tv. Am fizionomie de fetita si sunt gay, dar nu imi pasa ce spune lumea. Am o prietena cu care ma inteleg perfect si asta este tot ce conteaza! Fii original! Sunt sigur ca vei scapa de aceasta perioada. Bafta! Te pup!

23 08 2015
ionita27

Lucian dacă ai prietenă mai ai gânduri homosexuale? dacă nu mai ai spunemi și mie cum ai scăpat de ele ce ai facut

21 08 2015
Cata

Romania nu e foarte dezvlotata pe plan social.
In Romania inca e gresit sa fii homosexual.
In Romania se crede ca e o problema ca iti plac persoane de acelasi sex.

In general problema unui homosexual nu este legata de homosexualitate. Problema este legata de acceptare. Persoana accepta greu, societatea accepta greu ca e ok sa fii homosexual.

Ori ca este de la adnul tau ori ca este societatea care te-a modelat usor fara sa iti dai seama spre homosexualitate, ori ca este alegerea ta, astea nu conteaza. Nu cred ca se vor gasi prea curand cauzele homosexualitatii. Ceea ce conteaza este ca tie iti place compania baietilor. E perfect ok si nu e nici o problema in asta.
Problema este cand oameni pe care i-ai vrea langa tine incep sa te respinga.

Nu stiu ce sa iti scriu ca sa te ajute pentru ca tu spui ca ai o problema mare, dar eu nu vad nici una mare din postarea. Eu nu vad a fi homosexual ca o problema.

Da, vei fi batjocorit in continuare; da, vei fi respins in continuare; ti se va spune ca nu e ok ce faci; vei fi privit cu dezgust… Iar asta se va intampla nu pentru ca ai tu o problema ci pentru ca Romania nu e foarte dezvoltata pe plan social.

Majoritatea homosexualilor trec printr-o faza de acceptare. Intai trebuie sa se accepte ei asa cum sunt apoi trebuie sa ii acepte oamenii din jurul lor.
Nu stiu daca poti schimba orientarea ta sexuala. Nu am cunoscut nici un fost homosexual care sa spuna „Am fost homosexual in trecut. Acum nu mai sunt.” Sau invers „Am fost straight, acum sunt homo”
Dar stiu ca iti poti schimba cercul social.

Nu vei trai singur.
Uite ce poti face pentru a te inconjura de oameni de care ai nevoie:
Cand cunosti ce cineva, abordeaza teme de genul „ce crezi despre cei care sunt putin diferiti fata de majoritatea societatii? Crezi ca ar trebui ca ei sa se schimbe sau ar trebui sa ii accepte societatea asa cum sunt?” Sau „ce crezi despre homosexualitate? E ok ca cineva sa fie homosexual? Crezi ca ai putea vreodata sa vorbesti cu un homosexual”.
Cred ca unii homosexuali sunt mai intelepti la relatii sociale decat multi straight. Pentru ca unii homosexuali, inainte de a se deschide fata de cineva, au nevoie sa stie ca acea persoana ii va accepta. Asa ca isi construiesc metode de a afla informatii despre oameni fara a vorbi in mod direct despre ceea ce vor sa afle.
Te sfatuiesc sa incepi sa iti construiesti si tu metode de a afla daca persoana din fata ta te poate accepta ca esti gay sau nu.
De ex: Am un prieten face frecvent comentarii negative la adresa homosexualilor: „pfff, gaaaay”, „e o rusine pentru societate ceea ce face [introdu nume de persoana ce pare gay]”
In felul asta observa reactiile celor de langa el. Pot fi reactii de genul „stai ba, ce rusine? E ok sa fii gay” sau „da ba, asa e. O rusine!” Si asa stie cu cine sa se imprieteneasca sau cu cine sa nu se imprieteneasca.
Nu stiu daca vei putea aplica aceiasi strategie si tu. Creeaza-ti tu propria strategie pentru a primi informatii despre cei din jurul tau. Vorbeste cu alti homosexuali. Ei cum procedeaza?

Vei fi singur la fel cum toti oamenii sunt singuri. Gay sau straight, toti suntem singuri. Dar la un altfel de singuratate ma refer. Tu te referi probabli la nu a avea relatii sociale. In cazul tau nu se aplica. Homosexualitatea nu te impinge spre a nu avea relatii sociale.

Esti batjocorit si marginalizat?
Normal ca esti.
Asta facem noi la varsta liceului. Uneori continuam sa facem asta si dupa ce devenim adulti.
Ai pielea putin mai colorata? – esti o cioara! Treci la maturat si spalat veceuri, ca restul ciorilor! Nu meriti un salariu mai mare de 800lei! Sa nu vorbesti cu mine pentru ca eu sunt superior!
Mergi putin saltat sau leganat? – poponar! Ia un carnat ca iti plac carnatii! Sa nu vorbesti cu mine ca eu sunt normal!
Esti putin tacut si retras? – esti mut! Stai in ultima banca acolo unde iti e locul. Sa nu stai langa mine ca nu vreau sa fiu vazut cu tine!
Iti place sa inveti, sa cunosti, sa ai informatii? – tocilar! Da-mi sa copiez tema pana nu iti si f*t una! Noi nu o sa fim prieteni pentru ca eu sunt cool.
Etc.
Asta facem: ii batjocorim pe ceilalti pentru ca nu sunt ca majoritatea. Mai zic o data: Romanaia nu e foarte dezvoltata pe plan social.

Am vazut o faza intr-un film:
La o masa de poker intre cunostiinte vine un tip sa joace si el. Sa ii zicem Tibi. Toti de la masa incep sa faca misto de el pe orice motiv. Tibi era papusa lor. Printre cei de la masa era unul care parea liderul mistourilor. Sa-i zicem Gigel. De la el parca plecau mistourile.
La un momentdat Gigel face un alt comentariu batjocoritor la adresa lui Tibi. Iar pentru prima data Tibi ii raspunde tocmai cu un comentariu si mai batjocoritor. Practic il ia la misto chiar pe Gigel. Dupa cateva secunde de tacere, cineva de la masa zice: „ce Gigele, ti-ai inghitit limba? Nu mai poti vorbi Gigele? Mummummuum?” „Hahahahaha”
Si asa Gigel a devenit papusa lor iar Tibi a devenit unul dintre baietii cool. Sfarsit.

Am vazut un filmulet pe youtube in care tipa povestea cum ca era batjocorita la scoala. Iar in multe momente de singuratate statea si se gandea la ce replici ar putea sa dea data viitoare cand urma sa fie batjocorita. Anul scolar urmator devenise una din tipele faine de la scoala si asa a prins un gust pentru comedie. Acum activeaza in domeniul entertainmentului. Sfarsit.

Marginalizarea si batjocoria sunt prezente in societatea noastra. Dar nu pentru ca cel batjocorit are o problema. Tocmai cel ce face misto are o problema. „Cine are ochi de vazut, va veadea” … sau cam asa ceva 🙂
Societatea intreaga are o problema… mai multe probleme.

Daca tot petreci timp rugandu-te la Dumnezeu, te rog nu te mai ruga sa te vindece pe tine. Iti pierzi timpul degeaba si prapadesti rugaciuni inutil pentru ca nu e nimic in neregula la tine. Roaga-te sa vindece societatea.
Sau roaga-te sa iti dea prieteni de calitate. Roaga-te sa te ajute sa te inconjori de oameni faini.

Si mai spuneai ca nu o sa te casatoresti si ca nu o sa ai copii. Depinde ce intelegi prin a avea copii. Inseamna sa vina din tine? Sa fie parte din tine? Sau inseamna sa ii cresti tu inca de cand sunt mici?
In Romania inca nu se poate asta, dar in alte tari cuplurile gay se pot casatori si pot infia copii. Se va ajunge si in Romania aici pentru ca normalitatea asta este de fapt: te tii de mana cu cine vrei; te pupi cu cine vrei; te imbratisezi cu cine vrei.
Dar nu stiu daca se va ajunge in timp pentru cand vei fi tu pregatit de casatorie sau infiere. Dar daca asta este ceea ce vrei, sa stii ca se poate sa te casatoresti. Nu in Romania dar se poate. Iar daca asta e ceea ce vrei cu adevarat, solutii se vor gasi.

Te salut poponare 🙂

21 08 2015
ionita27

Salut Bogdan vreau sări spun ca și eu sunt homo și am vrut să mă sinucid eu nu am avut relatii homo oameni acestea mă făcut să mă răzgândesc de la sinucidere nimeni nu se naște homo sexual. Probabil ca la ține e ca nu ai avuto relarelație bună cu tatăl tău sau lipsă lui sau abuzul sexual eu din păcate am crescut fără tată de la 8 ani ca a decedat și am fost și abuzat când eram mic. Îmi cer scuze dacă nu am scris corect

21 08 2015
ionita27

Nimeni nu sia ales viață asta am vrut să mă sinucid și eu de 2 ori în trecut dar pentru ce tot la spital am ajuns dar așa elumea rea nu ai ce face Eu sunt mmulțumit ca mă accepta familia așa nustiu la ține sper săfie bine

21 08 2015
IN MEMORIAM

CALM ….RABDARE….cu cei din jur DAR SI CU TINE INSUTI……Nu esti si nu vei mai fi singur……doar intr-o zi ne-am alaturat……sapte persoane ……cu gandul……..unii ne vom pierde ….probabil …pe traseu…COPLESITI DE PROPRIILE PROBLEME SAU ALE CELOR DIN JUR……dar ti se vor alatura si altii/altele……si sper sa iti descarci sufletelul coplesit cu incredere…de fiecare data cand simti nevoia……..MACAR PE AICI …IAR IN TIMP SI IN REST….IAR LA UN MOMENT DAT SA NU MAI AI NEVOIE….CI SA TE FI SCHIMBAT/IERTAT/ACCEPTAT TU INSUTI SI CEI DIN JUR…….

Lasă un răspuns

