Manuela 21

11 08 2015

Buna.

Ma numesc Manuela, am 21 de ani si sunt din Vaslui. Inca din copilarie viata mea a fost una zbuciumata. Parintii mei au decis sa se desparta dupa 20 de ani de calvar. Eu inca de pe atunci ma simteam vinovata pentru ceea ce traia mama mea. Consideram (si inca mai consider) ca daca nu eram eu, ea era mult mai linistita. Sora mea cea mai mare a fost problematica in viata personala, dar in cea scolara imi era si inca imi este prezentata ca un exemplu, ea fiind oaia alba, eu fiind oaia neagra a familiei. Intre noi doua este diferenta de 8 ani, iar de cand ea a inceput liceul toti banii casei i-au fost alocati ei. In adolescenta, daca imi doream ceva, nu puteam primi, motivul fiind disconfortul financiar. In prezent, traiesc oare cum in umbra surorii mele… Ma simt neapreciata, nedorita, neglijata, neiubita si data la o parte. Ce pot face?

Acțiuni

Information

3 responses

12 08 2015
Miss

Manuela,

Nu trai in functie de sora ta! Ai identitate proprie si varsta la care sa zbori cu propriile aripi.
E pacat ca sunt parinti care fac diferente intre copiii lor. E daunator: 1 pentru morala si sufletul lor; 2 cateodata altereaza relatiile intre frati.
Sora ta fiind mai mare si buna la invatatura, nu te-a ajutat la scoala , la lectii.
F multi frati mai mari fac acest lucru si de multe ori ei sunt mai „munciti” in acea familie, dar daca sufletul le este bun si fratele mai mic recunoscator, lucrurile pot fi foarte fericite. Iata ca la voi e o altfel de situatie.
Legatura de sange si cea intre frati e atat de puternica, de aceea parintii ar trebui sa fie foarte atenti si resposabili in educatia copiilor!! dar nu vorbesc cu parintii tai , ci cu tine.
Ce poti face? Sa vorbesti deschis, dar politicos cu parintii tai despre ce te framanta. Sa incerci sa vorbesti , tot cordial cu sora ta! Pana la urma vei fi luata in seama! Apoi sa te apreciezi mai mult. Sunt sigura ca ai multe calitati si realizari. Nu le minimaliza!
Aici pe acest site, ai facut o mini-compunere despre tine, cursiva si corecta gramatical! Iata o calitate! Aceea de a scrie corect si frumos!

Cu bine si capul sus!

12 08 2015
Miss

*Sora ta fiind mai mare si buna la invatatura, nu te-a ajutat la scoala , la lectii? (intrebare, nu afirmatie)

22 08 2015
IN MEMORIAM

TOTI avem calitati si defecte………iti propun sa iesi din umbra surorii tale cu riscurile aferente………..sa incerci sa discuti cu mama si chiar cu ea ceea ce ai simtit in toti anii anteriori……….te-ai descarca…….te-ai linisti……..dar e foarte important cum o faci…….in ce termeni…cu ce ton…………sa nu derapeze totul intr-o cearta ………..sa iti spui doar pasul…dezamagirea……….nelinistea……..sa le spui ca te simti neiubita……….data la o parte……si CA SUFERI ENORM…..
CURAJ !!!! Chiar daca nu iti vor da dreptate pe moment……in timp isi vor schimba atitudinea………..
LUCREZI sau esti studenta….???
Zile mai frumoase !!!!

Lasă un răspuns

