Marius Vs

10 08 2015

Buna seara. Ma numesc Marius si sunt din judetul Vaslui. Stiu ca ceea ce voi povesti pare hilar, dar pentru mine nu este deloc. Am terminat liceul in anul 2013 si imi caut un loc de munca in orice domeniu. Nu am lucrat nicaieri si nu am nicio sursa de venit. Parintii au peste 60 de ani, iar eu port aceleasi haine de cativa ani, dar incerc sa ma mentin curat. Problema este ca abia mai reusesc sa mananc (chiar si miezul unei paini) datorita a 3 masele cariate al caror tratament costa 500 lei (nu estimez, atat mi-a cerut doctorul). Nu am niciun viciu si totusi slaba alimentare si stresul si-au spus cuvantul. Sunt foarte slabit si nu pot dormi noaptea din pricina durerii. Cu atat mai mult, nici nu voi putea lucra in starea asta. Nu e singurul motiv pentru un gest necugetat pentru ca atunci cand am vazut postarile lui „Alexandru 24” m-au trecut fiorii gandindu-ma ca avem multe in comun si ca „deznodamantul se poate repeta”. Va multumesc.

Anunțuri

Acțiuni

Information

76 responses

10 08 2015
Vlad C

Frate stiu ca iti este greu dar te rog sa nu abandonez. Dumnezeu nu iti ingaduie mai mult decat poti duce, intr-o zi vei reusi, sunt convins de asta!

10 08 2015
marius

Ma gandesc de cateva zile ce pot sa vand din locuinta pentru a-mi plati tratamentul stomatologic. Niciun doctor nu doreste sa reduca din pret iar durerea fizica se suprapune peste cea sufleteasca, inabusindu-mi orice strigat de ajutor. Nu pot sa cred ca am ajuns in situatia asta. Cum se poate ca o durere ce se poate elimina rapid, dar cu bani, sa ma distruga si sa-mi induca o mare dorinta de a muri? Efectiv, durerea, slabiciunea, noptile nedormite ma imping usor catre ceva iremediabil 😦

12 08 2015
Miss

Marius,

Intr-adevar problemele de dinti pot fi foarte suparatoare. Pentru 3 astfel de probleme, probabil una ,( unele vor necesita si tratament (2 interventii), nu numai 1 singura plomba,) nu ti-a cerut mult medicul stomatolog! Iti spun, sunt locuri in tara unde costa mult mai mult. Te pot imprumuta parintii sau ajuta putin, din venitul lor? Trebuie sa iti rezolvi cat mai repede aceste probleme!
Apoi, sa mai cauti loc de munca; sa nu te lasi!
Nu te supara, esti atat de tanar, nu lupti suficient cu viata! Mai mult curaj!
Intr-adevar sunt unii in jurul nostru, care au o viata buna, liniara, dar sunt si multi care se tot lupta cu viata, desi multe lucruri le sunt impotriva, ei isi revendica viata LOR, pt ca au dreptul la ea!
Mai mult curaj si ambitie; iti tin pumnii! Inatai la stomatolog si apoi pasesti in viata cu mai multa determinare!

12 08 2015
marius

Nu am suficient timp sa strang acesti bani de la parinti. Au multe datorii, isi cumpara medicamente si imi pot oferi maxim 50 lei/luna. Ar dura cateva luni sa am banii necesari tratamentului. Sunt foarte slabit pentru ca nu pot mesteca, iar daca consum numai lichide ma doare stomacul. Am ochii rosii de oboseala datorita nesomnului. Nu ma mai pot concentra si ma simt lipsit de putere. Lipsa unor prieteni care sa ma sustina imi accentueaza suferinta. Credeti-ma ca nu mai rezist; mi se vad coastele si nu ma pot privi in oglinda :(((( Ce sa fac? Pana la sfarsitul lunii o sa iau acea ultima decizie DEFINITIVA, daca nu mor de slabiciune :(((

12 08 2015
Adrian

Draga Marius,

La Directia de Asistenta Sociala te-ai gândit sa apelezi? Daca problema este atat de gravă cum o descrii, cu siguranța ei vor găsi o soluție! Apoi, verifica daca exista ONG-uri care derulează programe sociale in zona ta!

Sa vrei sa te sinucizi atunci cand exista soluții nu mi se pare deloc o idee inspirata… Sinuciderea in sine nu este in nici un caz o soluție, si cu atat mai putin cu cat tot ce ai de făcut este sa trimiți un mail cu toate datele tale de identificare (nume, Prenume, CNP, adresa) si o scurta descriere a problemei cu care te confrunți in atenția primarului, iar de restul se vor ocupa cei de la asistenta sociala…

Cu prietenie,
Adrian

12 08 2015
Radu

Salut Marius.

Am intrat si eu pe acest sit doua zile in care am citit povestile multora de aici am dat un sfat sau doua, mi-am spus povestea si am facut cateva comentarii.

O anumita hotarare luata de mine ma determinat su nu mai scriu, citesc si sa intru pe acest sit.

Acum am intrat doar sa vad doar daca ultimul meu comentariu a fost aprobat si postat de moderator. Nu voi mai intra.

Ideea e ca daca tot am intrat sincer nu stiu ce ma facut sa mai citesc povestea ta precum si comentariile aferente ei dar doresc sa te ajut atat cat pot si eu.

Nu am foarte multi bani caci am un job normal, oarecum decent.

DIn putinul meu pot sa-ti dau eu 300 RON. De restul banilor pt tratamentul la dentist va trebui sa te descurci tu. Eu cu atata pot sa te ajut.

Nu te cunosc, nu stiu cine esti deci prin urmare nu pot fi sigur ca banii vor fi folositi pt ceea ce spui tu. Oricum vreau sa-ti ofer banii, sper ca ei sa te ajute sa-ti rezolvi problema si sper sa faci rost si de restul.

Asculta sfatul Dl.Adrian si apeleaza la protectia sociala.

Daca ai vreun card la vreo banca (dar probabil nu ai) poate parintii tai au, imi poti trimite IBAN-ul pt a putea sa-ti trimit banii .

Da-mi un mesaj aici iar daca nu ai nici un card, un cont la vreo banca atunci ma voi interesa ce alte modalitati mai sunt sa-ti pot trimite banii.

Multa sanatate iti doresc iar in problema serviciului nu dispera, esti tanar sanse de a gasi ceva de munca vei avea, cauta in continuare, poate cine stie cineva te va ajuta sau vreo conjuctura din viata iti va aduce un job decent.

Voi mai intra pe acest sit doar pt a verifica daca mi-ai raspuns si pana la rezolvarea problemei cu trimiterea banilor.

12 08 2015
marius

Am facut cerere la primarie, am depus dosar la Ajofm, am participat mereu la bursa locurilor de munca, am postat anunturi pe internet, etc. dar in zadar. Varianta cu ajutorul social m-ar face sa ma simt ultimul ratat de pe pamant; si asa ma subapreciez; apoi si acel ajutor e mic: 200/300 lei (jumatate din necesar; deci ar trebui sa mai rezist cel putin 2 luni cu durerea). Parintii mei au investit o mare parte din bani in renovarea casei, iar acum se lupta cu plata intretinerii. Nu pot sa cred ca exista oameni ca RADU si ii multumesc pentru ajutor, dar totodata imi este foarte greu sa accept niste bani nemunciti. Vreau sa ii transmit ca nu am cont/card la banca. Indiferent daca voi fi sau nu ajutat nu exista cuvinte suficiente pentru a multumi tuturor!

13 08 2015
Adrian

Draga Marius,

Exista si varianta unui ajutor de la Primărie pentru a-ți putea rezolva problema, nu doar ajutorul social. Se numeste ajutor de urgenta. Cat despre faptul ca te-ar face sa te simți aiurea, cred ca in momentul acesta trebuie sa înveți sa prioritizezi. Faptul ca simți durerea mi se pare mai important… Apoi, chiar daca ar trebui sa aștepți putin, pic cu pic se aduna! Daca nu poti avea toată suma dintr-o data sau dintr-un loc, de ce nu ai accepta ca exista varianta de a o aduna din mai multe surse?

Cu prietenie,
Adrian

13 08 2015
Radu

Salut Marius.

Esti chiar din orasul Vaslui sau locuiesti undeva prin judet.

Vroiam sa-ti trimit banii prin MoneyGram. Dar pt ai ridica este nevoie sa mergi la un OrangeShop.

Din cate vad exista doar unul in orasul vaslui pe strada Stefan cel Mare

13 08 2015
Radu

Sau cel mai bine o sa-ti trimit banii prin posta dar va dura cateva zile probabil, prin MoneyGram ajungeau in 10 min.

Daca nu poti ajunge la un Orange Shop probabil cea mai accesibila varianta este Posta Romana.

Daca vrei sa-ti trimit banii prin posta trimite-mi aici Numele Tau complet precum si adresa completa si exacta pt a putea sa-ti trimit banii prin posta prin mandat postal.

Sau daca nu vrei sa o trimiti aici poti trimite adresa pe mailul meu […moderat…]

Rog moderatorul sa lase aceste date de contact pt ca altfel nu voi putea sa-i trimit banii lui Marius.

13 08 2015
Adrian

Orange Shop sau posta… Tot un drum inseamna! 😉

13 08 2015
marius

Nu pot sa accept niste bani nemunciti; am mai scris asta. Sunt prea corect si ajung sa fiu calcat in picioare de toata lumea. Imi pare rau, dar il voi urma pe Alexandru 24. Nu ma voi spanzura ci ma voi arunca in baraj cu o greutate legata de picioare :((( Multumesc Radu; esti cu adevarat om!

13 08 2015
radu33

Marius trimite-mi adresa ta completa si numele daca poti eventual azi ca sunt liber de la servici si ma pot duce sa-ti trimit banii prin posta. Daca nu poti azi atunci trimite cand poti . Chiar daca sapt viitoare incep munca o sa-mi fac timp sa ajung la posta.

Chiar daca nu sunt toti banii care-ti trebuie pt dentist macar din cele 3 masele poti din 300 ron daca mai pui tu ceva probabil 30 de lei poti sa-ti plombezi 2 masele, tot este mult mai bine , probabil ve-i scapa si de o parte din durere si mai ramane o masea.

Nu te rusina daca este posibil sa primesti ajutor social, multi primesc. Considera ca este o rezolvare temporara pana-ti vei gasi de munca. Sa sti ca nici eu nu am avut un loc de munca vreo 4 ani dupa ce am terminat liceul. Dupa o perioada am gasit e drept ceva foarte modest dupa care lucrurile au mai evoluat in bine cu jobul, fiind in Bucuresti e drept ca au existat mai multe oportunitati de a gasi un job, am lucrat la 2 magazine cu vanzari produse IT. Am facut si o postliceala acum 8 ani iar de vreo 6 ani lucrez ca si cameraman la o televiziune din Bucuresti, salariul nu este mare dar este acceptabil.

Lucrurile sper sa se rezolve si pt tine. Momentan primeste banii din partea mea sub forma de cadou, rezolva-ti cu ei macar o parte din problema dintilor ( stomatologul poate sa-ti rezolve si 2 masele nu e neaparat nevoie sa le faci pe toate odata)

Astept adresa si numele tau.

Cu respect si multe urari de bine, Radu.

13 08 2015
Radu

Eu nu stiu ce sfat sa-ti dau, nu ma pricep la a sfatui oamenii.

Primeste te rog micul meu ajutor si rezolva-ti macar 1 sau 2 masele, dupa care gandeste-te ce vrei sa faci.

Daca te face sa te simti mai bine atunci considera banii de la mine nu ca pe un cadou ci ca pe o forma de imprumut (pot sa-ti dau maxim 330 Ron presupun ca poti cu acesti bani sa-ti rezolvi 2 masele).
Considera-i atunci ca un imprumut iar cand situatia ta financiara se va imbunatati poti sa-mi trimiti inapoi banii tot prin posta oricand vei putea si daca-ti vei aminti. Nu are importanta perioada de timp, poti sa-mi trimiti banii inapoi intr-o luna, in 6 luni, intr-un an, in 2, in 5, nu are importanta timpul dar daca te face sa te simti mai bine poti sa-i trimiti inapoi oricand vei vrea si avea posibilitatea.

Am in bloc un vecin, un baiat care are o problema la unul dintre picioare, un handicap si merge mai greu. o perioada destul de maricica probabil 8 ani nu a avut de munca din cauza handicapului sau dar cineva la ajutat si a gasit un job. Dupa o perioada a pierdut acest job dar la scurt timp a gasit chiar el unul. Acum e bine munceste si se intretine.

Astept adresa ta completa si numele.

Mai amana-ti decizia macar pana-ti vei rezolva macar o parte din problema cu dantura si gandeste-te ca primind si folosind acesti bani pt problema ta cu dintii, primesti si tu un ajutor dar ma ajuti si pe mine facandu-ma sa ma simt util ca asa cum am putut am ajutat putin un om.

13 08 2015
Miss

Marius,

Te rog frumos! Tu nu esti aici si scuza-ma , ca sa ne convingi ca nu mai vrei sa traiesti, tu esti aici ca sa fii ajutat!!
Accepta ce ti s-a propus de dl Adrian si de dl Marius!!
Si nu e o rusine sa accepti un ajutor de la primarie, nicidecum, esti cetatean al acestei tari, membru al orasului tau etc si momentan nu o duci foarte bine.
Prefer sa cred ca durerile de dinti, te-au afectat pe mai multe planuri (lucru REVERSIBIL!!!), decat ca tii asa putin la tine!!

Mai mult curaj!

13 08 2015
Miss

* ma scuzati : Accepta ce ti s-a propus de dl Adrian si de dl Radu!!

13 08 2015
marius

Maine seara (14 august) imi voi pune planul in aplicare. Chiar nu mai suport suferinta si gandul ca primesc un ajutor/imprumut nemeritat. Sunt sigur ca asta este soarta mea, sa dispar si sa nu mai incurc lumea aiurea. Am fost si sunt o povara pentru ceilalti (si pentru mine) pentru ca nu m-am descurcat niciodata si trebuie sa fiu intretinut. ADIO, VA IUBESC!

13 08 2015
Gabriela C

Dragă Marius,
Spui că îi iubești pe cei care ți-au scris și ți-au propus să te ajute. Eu te cred. De aceea te invit să te gândești serios la ei, să uiți pentru o clipă de tine și să te bucuri de prezența atâtor oameni (chiar necunoscuți) care îți vor binele.
Sunt sigură că mulți dintre cei care au citit comentariile tale (inclusiv eu) s-au gândit să te ajute cu bani pentru ca tu să poți face tratamentul stomatologic de care ai nevoie pentru a ieși din starea fizică de durere și epuizare și a te pune pe picioare. Sunt absolut convinsă că niciunul dintre noi nu s-a gândit că te vei simți umilit de o mână întinsă cu prietenie și complet dezinteresat. Fiecare dintre noi a trecut prin moment grele, în care banii oferiți de un prieten, un cunoscut, au fost de mare ajutor. Asta nu înseamnă că ne-am umilit sau că suntem automat niște ratați.
Încearcă să îți imaginezi că lucrurile s-ar petrece așa: tu accepți ajutorul oferit (cu titlu de împrumut), urmezi tratamentul stomatologic, scapi de durerea de măsele, începi să mănânci normal, prinzi putere, te pui pe picioare și îți cauți de lucru. Apoi, văzând pe lângă ce necaz ai trecut, te simți bucuros și începi să privești viața cu alți ochi. Revii aici și scrii câte ceva care să dea speranță și încredere și altora. Ce zici?
Cu gânduri bune,
Gabriela

13 08 2015
adalia

Buna Marius!
Vreau sa iti spun ca imi pare rau pentru experienta pe care o traiesti…dar te rog sa ai un pic de rabdare, apoi lucrurile vor intra in normalitate in viata ta.
Ai incredere!

Ai o varsta atat de frumoasa! Offf…Esti doar la inceput de drum… si cum orice nou inceput sperie un pic pe oricine, te-a speriat si pe tine..e numai normal….Esti ca un pui(DE VULTUR, bineinteles) la primele lectii de zbor ale vietii…E un pic anevoios,stiu… caci sunt curenti de aer puternici, piscuri inalte…e numai normal…Dar nu uita ca nu esti singur, din inaltul cerului CINEVA care te-a creat pe tine, pe mine, pe toti…priveste in orice secunda la noi…iar EL iti va da curaj ,putere si INTELEPCIUNE sa iti inveti bine PRIMA LECTIE DE ZBOR…Iar apoi, tot EL te va calauzi pe CARAREA VIETII tale in zilele cu soare, dar si in cele cu nori, de IL vei chema…

Nici nu ai habar cat de puternic esti!!!…PUI DE VULTUR
MII DE GANDURI BUNE!!!

P.S. As vrea si eu cu draga inima sa contribui la intregirea sumei de bani de care ai nevoie, dar nu stiu cum sa procedez..
Il rog pe DOMNUL MODERATOR, pe care il salut cu RESPECT SI ALEASA CONSIDERATIE , sa ma ghideze in aceasta problema..

Va multumesc anticipat!

13 08 2015
radu33

Marius te rog macar amana-ti hotararea cine stie ce se va intampla intre timp, macar asa din respect pt mine ca am dorit si doresc in continuare sa te ajut un pic. Dupa ce am citit ultimul tau mesaj parca ma simt vinovat ca ti-am agravat stare psihica, nu am vrut, am dorit doar sa ajut. Nu as vrea sa stiu ca prin incercarea de a ajuta (interpretata gresit) am inrautatit stare psihica a unei persoane care poate face un gest de genul celui pe care ai spus tu ca-l vei face.

Macar daca poti pt mine renunta sau amana momentan ce vrei sa faci ca deja parca ma simt vinovat si eu.

Marius nu este nici o problema daca nu doresti un mic ajutor din partea mea nu este nici un fel de problema. Si eu am ganduri de sinucidere nu stiu daca ai citit povestea mea in fine sunt multe de spus.

Exista persoane cu un puternic simt al independentei care vor sa rezolve totul prin propriile puteri si probabil ca tu esti una dintre ele.

Dar vezi tu in viata oamenii nu pot face mereu totul doar ei, de multe ori au nevoie de sprijinul celorlalti, asa este mersul lucrurilor, ca doar dasta suntem fiinta sociale.

Uite deja sunt doua persoane care vor sa-ti rezolve problemaa dintilor eu si adalia.

13 08 2015
elizaalmi

Ma bucur, ca macar in ceeace te priveste Radu nu m am inselat !

„….esti UN OM, cu O mare, zic eu minunat !….”

O zicala spune : ” saracia nu este rusinoasa ! doar, foarte neplacuta ! ”

Iar eu, chiar daca, am nascut un copil cu durerii mari ….totusi, sustin ca, durerile de dintii te pot intradevar „innebuni „! Ta oboseste atat fizic cat si psihic cu adevarat ! ai incercat Radu remedii naturale, care in general nu coasta banii, sa ti mai amelioreze durerea sa poti dormi macar cateva ore ?
eu, am dantura distrusa si se mai distruge din pacate ! ca urmare, la un pic de curent deja am avut dureri mari de dinti, daca doresti, iti scriu cateva remedi bune pt calmarea dintiilor care nu coasta banii, dar sunt si pe internet ..( stomatoloaga mea, care, era un profesionist foarte buna ! ! ! nu si a dat seama de ce mi se distruge dantura ….de ce nervi mei sunt mai tar ca in general ….)

Radu, opinia mea e ca, cu sinuciderea nu rezolvi nimic ! Nu cunosc un singur caz, in care cu sinuciderea s ar fi rezolvat vreo problema ! ….

Nu cred in iad si in suferinta vesnica ! ….
Dar, Radu, daca totusi exista cumva ! ? Vrei sa ai suferinta vesnica ? in loc de suferinta si durerea pe care ti o provoaca dintii ??? ….
si pe mine ma innebunesc durerile, nu le suport ! dar, macar cat traiesc, le mai pot ameliora ! cine si stie in locuinta mortilor ce si este ! ? chiar asa vrei sa mergi in necunoscut ! ? unde, poate fi totusi, poate si mai rau, decat aici ! ? ! ? ! ?

13 08 2015
adalia

Suflet drag…sunt profund intristata de ceea ce am descoperit ca vrei sa faci…Tu nu esti capabil de asa ceva! Tu esti un SUFLET FRUMOS ce merita sa traiasca vesnic!

Citeste, TE ROG cu atentie ce iti voi scrie in continuare…Nu iti lasa mintea manipulata de ganduri necurate, caci tot ce e necurat…nu vine de la DUMNEZEU ci de la INGERUL INTUNERICULUI-LUCIFER , de la cel ce a adus necazul in lume inca din EDEN…Deschide ochii SUFLET FRUMOS si priveste cum CREATORUL TAU, sta cu mana intinsa catre tine si asteapta sa te scoata din neant, din capcana deznadejdii in care esti prins…Lasa-te ajutat, lasa-ti viata ta in mana LUI si nu in mana celui ce vrea sa te distruga pentru eternitate…Nu ii da satisfactie, caci cu suferinta oamenilor se hraneste!!! FII PUTERNIC SI INTELEPT!!!

Fiecare dintre noi avem cate cel putin o trauma prin care am trecut(hmmm…daca m-as apuca de povestit…dar nu e momentul acum)…si toti supravietuim, caci am ales sa traim, sa speram, sa visam, sa realizam lucruri bune si frumoase,sa invatam sa ne bucuram de picaturile de fericire,sa luptam cand suntem loviti, sa ne ridicam si sa o luam de la capat…

Acum vreau sa iti spun un mare adevar si anume ca Dumnezeu alege uneori sa faca bine pe pamant pentru oameni, prin oameni…e alegerea Lui…
Eu personal iti marturisesc in fata tuturor ca am fost beneficiara unui asemenea dar. Cand nu mai aveam nici o speranta in fata unui mare necaz…. stii pe cine a ales Dumnezeu sa ma ajute cu o suma fabuloasa de bani?! …pe niste oameni pe care nu i-am intalnit decat de cateva ori in aceasta viata…da, da….niste straini as putea spune…

Ii voi ramane recunoscatoare Dumnezeului meu toata viata pentru binele facut si deasemenea si strainilor ce astazi imi sunt prieteni pe viata!

Te indemn din toata inima Marius, sa lasi deoparte prejudecatile, temerile, tot ce te apasa, caci nu isi au rostul… si sa accepti solutia ce ti-o ofera Dumnezeu astazi prin noi, niste straini ce-i drept, dar carora chiar le pasa de tine…

Accepta, te rog sfaturile tuturor celor de mai sus si priveste cum toti te imbratisam cu sufletele noastre sincere si curate!!!

ALEGE VIATA MARIUS!!!….si lasa intunericul …NU E PENTRU TINE!!!
CREDE-NE!!!

13 08 2015
marius

Nu trebuie nimeni (in special RADU) sa se simta vinovat pentru moartea mea! Cu atat mai mult, daca voi sunteti tristi si aflu asta starea mea va fi mai proasta. Cateodata nu putem interveni in schimbarea destinului si cred ca eu chiar sunt o persoana care nu poate face mai mult decat sa supere/ingrijoreze alti oameni (de exemplu: pe voi). Cum credeti ca ma simt cand dupa atatia ani fara niciun prieten imi sariti voi in ajutor? Sunt pur si simplu uimit de o bunavointa iesita din comun pe care incerc sa o reprim, gandindu-ma ca este prea mult. As putea scrie o carte numai despre oameni ca voi pentru ca aveti un caracter nobil, plin de empatie. Intotdeauna ma tin de promisiuni si tot ce am scris asta le consider!

13 08 2015
Radu

Marius de unde sti tu ca asta e destinul tau.

Oricum eu nu cred in destin. Nu cred ca cineva acolo sus sta cu o „agenda” in mana si ne stabileste sau programeaza noua vietile.

Daca ar fi asa atunci inseamna ca nu ar mai trebui si nici nu ar mai conta ce facem ca oricum suntem programati ca niste robotei.
Nu ar mai conta deciziile din viata, nu ar mai conta nimic.

Cred ca viata fiecaruia este suma deciziilor bune sau proaste, a educatiei, a mediului in care a crescut si sa dezvoltat, a anturajului pe care cineva la avut sau il are, a norocului, a ajutorului sau din contra a piedicilor altora, a genelor mostenite de la parinti, chiar si a intamplarii fericite sau nefericite, precum si a multor alti factori obiectivi.

Intrun fel este normal ca dupa ani petrecuti fara sustinere, fara ajutor sau prieteni, atunci cand deodata ai parte de ajutor, de intelegere, de o vorba buna sa ti se para ca nu meriti , sa fi uimit, sa incerci sa reprimi aceste lucruri.

Si eu sa sti dupa atata timp petrecut in singuratate, ne avand cui sa ma confesez si cine sa ma inteleaga parca m-am salbaticit, nu mai reusesc sa ma imprietenesc cu oamenii, nu mai am incredere de loc in fortele mele, nu mai sper in schimbare, nu mai pot parca sa-mi doresc. Vezi aceste sunt sentimente destul de comune si altii le incearca.

Gandeste-te la urmatorul exemplu. Daca mergand pe strada ti se face rau, cazi intr-un canal, te ataca un caine sau niste hoti incearca sa te jefuiasca si cineva te ajuta sa iesi din canal, sau te apara de caine sau de acei hoti, inseamna oare ca ar trebui ca tu sa te simti rusinat sau umilit de acel ajutor salvator. GANDESTE-TE.

14 08 2015
Alina

Buna, Marius. Ma numesc Alina si, peste mai putin de 1 an, cu ajutorul bunului Dumnezeu, am sa absolv facultatea de stomatologie. As vrea mult sa te pot ajuta. Eu am posibilitatea sa fac asta, gratis, insa locuiesc in Constanta.
Vreau insa sa-ti povestesc cateva lucruri foarte interesante.
1. Cauta pe internet stomatologi din Vaslui care colaboreaza cu casa de asigurari de sanatate. Reducerile sunt imense. Da un telefon, intreaba. Medicii stiu ce inseamna saracia, si nu e o rusine, e o lupta dusa cu demnitate.
2. Durerea iti da starile astea crunte, dar dupa faza acuta, de cateva zile, o sa scapi de dureri. Incearca sa vezi ce anume te calmeaza. Gargara cu apa rece sau gargara cu apa calda? In functie de faza infectiei, una dintre ele trebuie sa te ajute.
3. Asta e o mica istorisire personala. Mi s-a intamplat acum 3 ani. Se numeste nevralgie de trigemen. Este nervul care strabate ochiul, maxilarul, nasul, urechea si dintii. Afectiunea asta este rara, si are cauza necunoscuta. Durerea pe care am simtit-o era mai presus de limita umana a suportabilului. Socuri electrice imi strabateau jumatate de cap, din 5 in 5 minute. Nu puteam manca, bea sau vorbi fara sa ma loveasca. Ma ghemuiam in pat si incremeneam asa, nu aveam putere sa plang. Nici o pastila nu ii reducea intensitatea. Fiind in vacanta de vara, nu aveam acces rapid la medic, pentru ca locuiesc f departe de oras. Si stiam ce urma. Tratamente specifice altor boli, sau taierea radacinii nervului, de la baza. Foarte complicat si foarte costisitor. Pierdusem notiunea timpului si slabisem teribil. Nu mai gaseam iesirea din situatie, si citisem despre cazuri de suicid din cauza acestei afectiuni. Eram ingrozita. Dupa o luna de agonie, intr-o noapte, intr-o repriza de cateva minute in care am reusit sa atipesc, mi-am visat o prietena draga pe care o pierdusem recent intr-un cumplit accident. Ne plimbam, in vis, in curtea unei manastiri frumoase. Prietena mea fusese extrem de credincioasa si cuminte. Stiu doar ca, dupa visul ala, durerea disparuse complet a 2-a zi. Si nu a mai revenit de atunci.
Oricat de puternici sau instariti am fi, bolile lovesc fara sa intrebe. Stim tot, dar nu putem face nimic.
4. Te-as sfatui sa-ti iei inima in dinti si sa schimbi orasul. Pleaca intr-unul cu mai multe oportunitati. Stiu cat de greu iti pare acum, dar trebuie sa incerci. Cauta ceva cu cazare si mancare incluse. Ai sa incepi un pic de jos, dar poti sa te ridici continuu. Daca stau sa ma gandesc bine, cred ca as putea sa te ajut cu un job temporar de ospatar, la mare.
5. Nu te mai rusina de saracie. E a noastra, a tuturor. Si eu am fost, si cunosc cazuri foarte grele.
Fii puternic, nu te rusina de ajutorul pe care oamenii ti-l ofera. Dumnezeu lucreaza prin oameni. Nu e adevarat ca nu ai prieteni, nu ai fost la locul potrivit, in momentul potrivit. Asta-i tot. Noi te iubim. Si te scuturam prieteneste, sa-ti revii.
P.S. Gandeste-te la propunerile mele si fara sfiala spune-mi daca iti surade vreuna. Fii barbat. Fii curajos. Alege viata. Alege sa-ti modelezi destinul. Durerea trece, dar ne purifica si ne face mai frumosi si mai curati, nu uita. Te imbratisez cu drag.

14 08 2015
Radu 33

Salut Marius.

Cineva care mi-a scris aici pe sit mi-a recomandat sa caut pe net Principiul 90/10 conceput de Stephen Covey. Cauta-l si tu pe net poate te ajuta cu ceva. Este destul de interesanta ideea.

14 08 2015
adalia

Buna Marius!
Daca ai reusit sa parcurgi materialul pe care ti l-a recomandat Radu, tare bine ar fi, caci sunt sigura ca nu poate ramane fara efect asupra VOINTEI tale…
Daca nu ai reusit inca, iti recomand si eu calduros sa iti iei cateva clipe, ce apoi pot deveni tare pretioase…CREDE-MA!
Astept cu nerabdare parerea ta.
PE CURAND!

14 08 2015
marius

La ora 22 voi pleca si ma voi arunca in apa. Sunt foarte hotarat! Nimeni nu ma poate impiedica si asta imi asigura evadarea de orice problema. Daca nu mai raspund inseamna ca am reusit. Nu vreau sa fiu luat ca exemplu; eu chiar merit asta. Nu pot trai in continuare la mila statului, neputincios si depresiv. CINE MAI CITESTE ACEST ARTICOL IL ROG SA NU FACA CE VOI FACE EU! PE VOI VA IUBESC, DAR PE MINE NU! ADIO!!!!! :((((((

14 08 2015
Adrian

Draga Marius,

Cred sincer ca esti in mare pericol, motiv pentru care te rog, la modul cel mai serios, sa suni la 112 si sa le spui ceea ce ne-ai spus si noua aici – sau ii poti lasa sa citească ceea ce ne-ai scris! Daca, intr-adevăr, prietenia si deschiderea celor de aici au însemnat ceva pentru tine, vei face ceea ce te-am rugat! Sau ne vei scrie adresa ta completa si numele tău real, si vom suna noi. Îți garantez ca aceste date nu vor apărea pe site, nu le voi face publice, ci doar ne vor permite sa cerem ajutor specializat! Te asigur ca vom face tot ceea ce tine de noi pentru a fi in siguranța!
Orice ai decide, te rog sa anunți si pe cineva cunoscut, o persoana pe care o cunosti, matura!

Cere ajutor, suna la 112! Te rog din suflet!

Adrian

14 08 2015
Radu 33

Marius. Asculta sfatul Dl.Adrian. Omul stie ce spune e profesionist, este sociolog si psiholog, are experienta, nu vorbeste prosti. Nu face vreun act pripit. Gandeste-te daca nu poti la tine atunci macar la parintii tai.

Chiar daca tu vrei sa faci aceasta actiune pripita pt ca nu ai de munca, ai probleme cu dantura si sigur suferi de o depresie severa, gandeste-te ce vor SIMTI parintii tai. Este posibil ca facand acest gest sa-i distrugi si pe ei, parintii tai nu merita sa treaca prin asa ceva mai ales la varsta lor.

Daca nu ai momentan alta motivatie pt a trai macar parintii tai sa fie motivatia. Te rog nu le face si lor rau. Imagineaza-ti suferinta pe care o vor simti, nu cred ca iti doresti asta.

GANDESTE-TE ca vei distruge nu una ci TREI vieti, daca de una momentan nu-ti mai pasa (adica a ta), nu le face rau altora, adica parintilor tai .

Probabil ca ai nevoie de putin ajutor medical de specialitate. Eu am mai avut o depresie severa la varsta adolescentei. Cu tratament sa rezolvat.

Sunt ferm convins ca situatia ta se va rezolva in bine. Iti vei gasi de lucru.

Eu am fost operat si la rinichi, am avut un calcul renal (o piatra), durerile de rinichi erau insuportabile ma lua cu transpiratie de la durere nu ma mai puteam misca. Intr-o seara inainte de operatie am avut o criza din cauza piatrei, durerile erau atroce, durerea ma tinut vreo 9 ore, am chemat salvarea de 2 ori. Crede-ma stiu ce inseamna si durerea fizica dar si emotionala.

ITI VEI GASI DE MUNCA (linisteste-te). Oferta cu ajutorul sau imprumutul ramane valabila, trebuie sa-ti rezolvi macar o parte din problema cu maselele , te pot imprumuta daca nu doresti cadoul cu 350 RON, nu este nevoie sa-mi trimiti adresa ta, trimite-mi doar numele tau complet si-ti voi trimite banii prin Western Union, trebuie doar sa ajungi la banca Transilvania sau Raiffeisen. Daca nu doresti sa trimiti numele aici trimite un email Dl.Adrian si el imi va trimite mie.

Sunt sigur ca doua mesele rezolvate vor imbunatati starea ta de spirit.

NU-TI DISTRUGE PARINTII prin vreo actiune pripita.

14 08 2015
adalia

Draga Marius,
Am citit cu strangere de inima mesajul tau si tare m-am intristat…
Stii!…eu sunt mamica de baiat…Tu stii cat de mult il iubesc? El reprezinta centrul universului meu,, este cea mai de pret comoara pe care am primit-o in dar de la Dumnezeu…Tu stii ca pentru o mama nu exista o tragedie mai mare ca PIERDEREA PROPRIULUI COPILAS…Nici nu am curaj macar o frantura de secunda sa meditez la asa ceva…NUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!

Ma gandesc acum la bietii tai parinti si te indemn din toata inima sa te intorci un pic in timp si sa-ti revezi cele mai frumoase clipe petrecute in bratele si in preajma lor…Cat de fericiti au fost cand le-ai suras prima oara, cand le-ai spus prima oara pe nume, cand ai facut primii pasi…offffffffff…, cand ai absolvit liceul, cata bucurie le-ai adus…

Iar acum, cand au tamplele carunte si atata nevoie de tine, tu vrei sa-i abandonezi…NU SE POATEEEEEEEEEEE!!!!!!! NU E DREPT!!!
DACA NU TE GANDESTI LA TINE, GANDESTE-TE LA EI!!!!!!!!!!
NU MERITA ASTAAAAAAAAA!!!!!!!!!

Stii ce faci acum???
II INMORMANTEZI SI PE EI ODATA CU TINEEEEEEEE!!!!!!!!!
TREZESTE-TEEE, TE ROOOOOOG!!! NU-I NENOROCI PENTRU RESTUL ZILELOR LOR!!!…SI NU TE NENOROCI COPILE CU MANA TA!

Acum a sosit ceasul sa iti iei viata in propriile maini, sa infrunti perioada aceasta mai dificila, sa te gandesti ca toti am trecut prin momente critice, prin adevarate tragedii, dar am supravietuit…

Si nu esti singur dragul nostru! Ai aici o mana de suflete care iti sunt aproape….. care simt cu tine…care vor sa lupte impreuna cu tine…
Da-ne mana ta si lasa-te un pic condus pe calea cea buna, TE RUGAM DIN TOATA FIINTA NOASTRA!!!

15 08 2015
lucian

Dumnezeu sa-l ierte

15 08 2015
Adrian

Eu zic sa nu ne grăbim cu presupunerile… Am primit reacții gen „sunt ok” si dupa doi ani de la un astfel de anunț…

15 08 2015
marius

Am revenit pentru ca cineva a banuit aseara ce urma sa fac si m-a oprit. Am fost dimineata sa discut cu un psiholog si am primit tratament. Sa nu credeti ca ma voi lasa asa usor! Imi voi face alt plan si saptamana viitoare voi termina. Sper sa scap de supraveghere si sa ma tin de promisiunea facuta mie!

15 08 2015
Miss

Marius, bine ai revenit!

Nu esti cuminte deloc!

15 08 2015
radu33

Marrius Imi pare bine ca nu ai facut ce-ti propusesei probabil ca ti-ai fi distrus si parintii. Urmeaza tratamentul prescris si continua sa-ti cauti servici.

Sigur iti vei gasi.

Multa sanatate iti doresc.

15 08 2015
elizaalmi

Marius, oare, ce si are omul cel mai de pret in lumea asta rea Satanica si plina de durere si suferinta ! : VIATA, Fara Suflarea Divina – Puterea Divina, nici un bogatas nu poate trai ! Nici un bogatasi cu toti banii din lume NU POATE CUMPARA VIATA ! ! ! Cu toate diplomele din lume, oricat de mare intelect ai fi, VIATA tot nu si l au putut prelungi !
Tu Marius, aceasta VIATA ! o primesti zilnic de la Creator Gratis ! cu LIBERTATEA / LIBERA ALEGERE sa o continui sau nu !
Te o impreionat Radu33 si restul care ti ai acordat o vorba buna cum a putut fiecare ….
Marius, nu ti impune oare atunci respect Creatorul Tau / al nostru ! ?
Religiosi, spun ca sinucigasi se duc in iad ! ? ….eu, zic ca, sinucigasi, isi daruiesc VIATA NEPRETUITA ! ! ! Satanei si io arunca defapt inapoi Creatorului ! zic eu : Na ! ia o ! ca nu o mai vreau ! ( cel putin, eu, ceva asemanator gandisem acum 15 anii, cand 4 ore m am certa cu Creatorul meu ca NU MAI VREAU VIATA LUI ! ….) , acum, ma rusinez pt acele gandurii ! si imi pare rau pt ele ! si deatunci MULTUMESC ! Creatorului ! ca nu a permis sa mi iau viata, sa l dau dracului ! deoarece, in cei 15 anii, chiar daca viata nu mi o fost o perpetuma fericite, am avut parte Har Bunului Dzeu de MULTE BUCURII ! chiar am fost vremelnic fericita !
Daca, imi reusea fapta nesabuita, de a mi lua viata acum 15 anii, de multe bucurii si chiar de vremelnica fericire MA PAGUBEAM ! ! ! pe mine insami !
Ti am scris in acest stil, ca sa te pot intreba ! : Ce si rezolvi Marius sa te ti de o promisiune facute tie insuti, ca te vei sinucide, deindata ce, dupa informatiile mele de pana acum cel putin, in somnul morti : NU MAI EXISTA NIMIC ! Nu vei putea macar sa fi mandru de tine insuti ca ti ai tinut promisiunea facuta ! Atunci, ma intreb : ce rost si are sinuciderea / promisiunea ta facuta tie insuti, cand, parese, nu vei mai sti nimic, dar, absolut nimic ! ! !
Biblia sustine, ca, in somul mortii : nu exista planuri, nu exista gandurii, nu exista vise, nu exista defapt nimic ! ! !

Iar referitor la durere de masea ! O viata am suferit de ele ! ca, simteam adesea ca innebunesc ! sunt groaznice ! …..dar, iti mai scrisesem de ele ! …..am nascut un copil, durerile au fost atat de mari, ca, chiar imi dorisem moartea atunci ! sa nu mai simt durerea ! …..de 23 de anii sunt bolnava cu rinichi ! crizele de rinichi, sunt asemanatoare cu durerile de nastere, efectiv te paralizeaza durerea !
Ca urmare, precum vezi, stiu ce inseamna durerea si NU O SUFAR ! ! ! dar, toate au trecut ! cum ti sa mai scris pe aici si o venit si binele !

Viata e grea….de, ai sti povestea mea si chiar viata actuala ! …poate, te ai ingrozi si te ai intreba cum de mai rezist, cum de nu mi am luat inca viata ! ? etc. sti de ce nu am facut o Marius ? ca, Multumesc Tatalui meu Ceresc, ca nu a permis sa ma sinucid acum 15 anii, pt bucuriile si fericirea vremelnica ce au urmat ! si acum deja STIU ! ! ! ca, dupa multa suferinta, nereusita, durere, etc. vin SI ZILE SENINE ! BUNE ! si vreau sa profit de ele !

De ce oare Marius nu ti promiti tie insuti, daca, iti plac promisiuniile, ca si de ciuda vei trai ! ! ! ??? nu crezi ca e o promisiune mai interesanta ! ? ca, in ciuda tuturora, da, vei trai si vei si birui ! chiar daca, nu in scurt timp poate, dar, vei birui !

Credema, iti trebe TARIE de CARACTER, Putere peste cea normala, sa poti trai in lumea asta rea plina de suferinta ! si eu MI AM PROMIS MIE INSAMI ! ca, deindata ce oricum voi muri ! poate maine ! ? poate, mai apoi …..uite, de CIUDA ALTORA ( si crede ma, ca stiu ce scriu ! si de ce scriu asta ! ….) si DE CIUDA LOR ! VOI TRAI ! ! ! cat, nu stiu ! dar, MI AM PROMIS MIE INSAMI si eu, ca tine, ca, daca Satana ma face sa sufar, de ciuda lui , nu ii voi da lui viata mea prin sinucidere sa ranjeasca satisfacut de mine !
Mi o facut destul rau oricum pana acum, VIATA, IMI APARTINE MIE ! si voi profita de ia, cu relele si bunele vieti, cat, voi primi Putere Divina sa traiesc !

Nu vreu sa ma laud Marius acum, dar, nu crezi totusi ca sunt curajoasa, ca, contra tuturora, totusi, am hotarit sa traiesc ! ??? si crede ma, nu i usor sa mi tin promisiunea facuta ! adesea, din pacate mi am dorit moartea ! Dar, voi trai totusi pt Creatorul meu si pt mine !

Sper din suflet Marius, sa ti modifici promisiunea facuta tie, spre folosul tau ! ! !
Fiindca, in moarte, tare ma tem ca nu vei gasi : nimic !

15 08 2015
marius

Mi s-a umflat obrazul de la durere; poate am si infectie. Este clar ca trebuie sa termin cat mai repede. Mi-am facut putina ordine in minte si am regandit planul. Maine seara raman cu tatal pentru ca mama pleaca la sora ei. Imi este usor sa fug de acasa catre baraj (fac 30-max. 40 min.) mai avand in vedere ca tata are 72 de ani. Daca anunta autoritatile va fi prea tarziu. Voi pleca cand doarme el (dupa ora 24). Imi voi lega picioarele si mainile sa nu pot inota apoi voi sari cat mai departe de mal. Asta este cand nu ai niciun ajutor adevarat! Medicamentele in cel mai bun caz imi dau starea de somn, iar psihologul acopera TEMPORAR rana sufletului.

15 08 2015
Adrian

Draga Marius,

Nu, nu este asta cand nu ai nici un ajutor adevarat! De fapt, cred ca aici ti s-a oferit atat sprijin neconditionat, cat si ajutor adevarat! Si, cu toate astea, tu continui sa afirmi ca nu ai parte de ajutor adevarat… Cand ti s-au oferit variante, ai gasit in permanenta motive pentru a le refuza… Esti sigur ca ceea ce cauti este, intr-adevar, „ajutor adevarat”?

Cat despre medicamente si psiholog, te contrazic! Fiecare reprezinta un AJUTOR BUN, un sprijin POTRIVIT pentru cei care nu cauta pretexte, ci vor intr-adevar sa fie ajutati atunci cand nu mai pot…

Contrazi-ma daca nu este asa… Iar daca este asa, da-mi voie sa iti spun ca nu este ok sa joci acest joc crud cu cei pe care i-ai numit la un moment dat „singurii tai prieteni”… Suntem aici ori de cate ori ai INTR-ADEVAR nevoie de sprijin!…

Adrian

15 08 2015
marius

Nu ma poate nimeni ajuta pentru ca cei care doreau asta nu mai intra aici. Ei cred ca sunt bine si glumesc, probabil. Vreau sa raman ABSOLUT anonim; sa imi fie schimbat prenumele la comentarii si sa nu fie afisata adresa mea nicaieri caci altfel maine o duc la capat. Confirmat sau nu?

15 08 2015
Adrian

Marius, te inseli! Cei care si-au exprimat deschis ajutorul SUNT aici si intra aici! Adresa ta NU apare nicaieri, dupa cum poti observa singur… Cat despre atitudinea ta de tip santaj, sa stii ca nu este ok. Ai fost primit cu TOATA deschiderea, nu este ok sa ai o asemenea abordare fata de noi. Repet, atunci cand vei fi deschis si dispus sa primesti ajutor, aici vei fi primit cu aceeasi deschidere ca si pana acum. Insa atitudinea de tipul „confirmat sau nu” NU este ok!

15 08 2015
elizaalmi

Marius, parese tu nu mai citesti / ” auzi ” cele scrise aici !?

Tu, chiar vrei sa ti ingropi parintii INAINTE de VREME ! ? chiar crezi ca asta merita ! ??? deoarece, posibil sa se intample asta, daca, iti pui in practica planul descris mai sus
siatunci, nu numai viata ta ti o vei lua, ci vei atrage dupa tine Doamne fereste inca 2 vietii !
De ce nu iti amani planul macar pana ce traiesc parintii taii !
Nu crezi ca esti totusi crud ! ??? prin moartea ta, poate, ii ucizi si pe ei !

PS : Scuze Adrian, daca, iarasi sunt prea dura, modereaza ! ca nu ma supar ! asa am simtit, asa am scris !

15 08 2015
marius

Propozitia „Confirmat sau nu” se datoreaza stresului, a supararii care rabufneste. Deci credeti ca vreau sa va duc cu zaharelul sa obtin niste bani de care chiar am nevoie exact pentru problema descrisa. Acum inteleg ca incep sa ma insel in privinta ajutorului. Lumea functioneaza corect numai prin incredere si vreau ca acest lucru sa ne consolideze prietenia. Nu este nimic; o voi face fara nicio remuscare. Nu mai am nimic de pierdut; cu exceptia vietii idioate. :(((

15 08 2015
Adrian

Draga Marius,

NU, nu credem ca vrei sa duci cu zaharelul pe nimeni. Eu personal cred ca esti un tip onest si am apreciat faptul ca ai refuzat ferm oferta (de fapt, ofertele) pe motiv ca sunt bani nemunciti. In acelasi timp insa mi s-a parut fair sa iti atrag atentia asupra unui ton care nu este potrivit si nici constructiv. Exact ceea ce spui – lumea functioneaza corect numai prin incredere si noi vrem ca acest lucru sa ne consolideze prietenia. Cum putem avea incredere si cum putem conta pe prietenia ta in conditiile in care atatia oameni s-au pus la dispozitia ta si, totusi, tu spui ca nimeni nu vrea sa te ajute?

15 08 2015
marius

Intrebarea dlui. Adrian: „Cum putem avea incredere si cum putem conta pe
prietenia ta in conditiile in
care atatia oameni s-au
pus la dispozitia ta si,
totusi, tu spui ca nimeni nu vrea sa te ajute?” Raspunsul meu, scurt: Nu vrea nimeni sa ma ajute >!> din cei carora le-am solicitat angajarea prin Cv-uri, anunturi, discutii fata in fata, dosare depuse la diverse institutii ale statului, etc. Nu m-am referit la voi! Sper ca am fost inteles.

15 08 2015
elizaalmi

scuze ! corectare, : Marius parese tu nu mai citesti / ” auzi ” cele scrise aici !?

15 08 2015
Adrian

Done! Am corectat eu! Am banuit ca asta ai vrut sa scrii, dar trebuia sa fiu sigur…

15 08 2015
marius

Am citit atent tot ce ati scris, dar simtul meu de corectitudine e prea sensibil. De asta am refuzat la inceput ofertele iar acum am reusit sa mai scap de prejudecata saraciei. Pe de alta parte, doresc sa va implinesc dorinta de a va face utili. Stiu ca Radu este ocupat saptamana viitoare si nu vreau sa-l deranjez. Multumesc pentru ca imi scrieti.

15 08 2015
adalia

Buna Marius!
Offfffffff…tu nu stii ca poate seara trecuta dupa ce ti-am scris ultimul mesaj…am ramas cu ochii pironiti inspre cer ,rugandu-ma CELUI DE SUS sa te ocroteasca, sa iti dea putere sa depasesti MOMENTUL CRITIC…
Poate nu stii ca mai bine de jumatate din noapte nu am dormit , facandu-mi griji pentru tine…Poate ca nu stii ca astazi am urmarit pe net toate stirile despre eventuale sinucideri in judetul Vaslui….NU STII…
Marius, aici nu se joaca nimeni cu vietile oamenilor….
Toti ti-am oferit neconditionat prietenia si sprijinul nostru moral si financiar, dar tu esti cel care ne-ai refuzat categoric…iar noi nu ne-am suparat…doar am tacut si ne-am resemnat…

In fine…esential este ce EXISTI, iar daca ai nevoie de noi , iti suntem aici…

Spune de ce ai nevoie si personal voi incerca sa te ajut, la fel cum cred ca va face toata mana asta de oameni minunati de aici…

GANDURI BUNE!

15 08 2015
marius

Cine ma poate ajuta cu un loc de munca in Vaslui? Trebuie sa strang bani cat mai repede pentru strictul necesar; sa imi tratez dintii, sa imi cumpar produse de ingrijire, haine si incaltaminte, sa imi ajut parintii la plata intretinerii, sa imi aduc camera „la viata”, etc. Nu am folosit/nu voi folosi niciodata banii aiurea (cluburi, baruri, cazinouri, tutun, bauturi alcoolice). Intotdeaua am fost modest si nu stiu de ce ratez mereu ce-mi propun (ex: locul de munca, relatiile de prietenie, etc). Nu stiu incotro sa ma indrept. Cert este ca stresul si greutatile ma pot readuce oricand la „acele ganduri”.

15 08 2015
elizaalmi

Marius scri : „….marius (17:31:14) :

….. simtul meu de corectitudine e prea sensibil…..”

Daca e asa, atunci simtul tau de corectitudine iti si spune ca, NU ESTE CORECT ! ca parintii tai sa te ingroape pe tine, ca, tu te ai sinucis !
lasandu i poate si innecati in datorie, in urma Doamne Fereste a mormantarii …

Tot simtul tau de corectitudine, sunt sigura ca iti spune ca, CORECT ESTE : ca, copii sa si ingroape parintii si nu invers !

Zic eu, ca simtul tau de corectitudine, avand in vedere ca sunt in varsta parintii tai, ti ar schimba promisiunea si planul, ca, amanii sinuciderea pana ce traiesc ei ! nu crezi ca defapt asa ar fi CORECT ! ? eu, asa zic !

si te mai intreb odata, ce iti spune Marius simtul tau de corectitudine, ca, daca iti pui planul in aplicare si astfel, Doamne Fereste ! ii ucizi si pe ei, de suparare, ii tragi dupa tine Doamne fereste in groapa, ce zice simtul tau de corectitudine, ca ar fi corect ce faci fata de ei ! ???

Zici ca viata ta e idioata, posibil ca asa o vezi tu acum, si ca numai asta ai avea cica de pierdut ! dar, precum bine sti, viata ta, iti poate afecta parintii in rau ! ca urmare, Doamne fereste ! ii vei ucide poate si pe ei, daca te pierd ! ca urmare, nu numai viata ta ” idioata ” e in joc la ora asta, ci 3 vieti ! zice cel putin si simtul meu de corectitudine !

15 08 2015
marius

Cand eram mic eram batut si jignit verbal de toti colegii de la gradinita pana in clasa a 12-a. Acesta ar fi alt motiv pentru „posibilul viitor act”. In zona in care am trait/traiesc sunt foarte multi oameni alcoolici si agresivi pe care incerc mereu sa-i evit. Nenorocul a facut sa nu pot parasi acest loc datorita relatiilor sociale slabe/inexistente. Este un lucru de neinteles pentru mine: De ce sunteti atat de marinimosi? Numai oameni nu sunteti 🙂 Oamenii au devenit neoameni de mult timp! Revenind, oricand pot fi coplesit si abatut catre pierzanie. Maine as putea sa o fac fara sa mai scriu nimic. Inca ma gandesc la asta.

15 08 2015
marius

Am dat raspunsul la o intrebare a dlui. Adrian. Cautati mai sus pentru a clarifica un lucru important.

15 08 2015
elizaalmi

pana atunci, daca pui un usturoi curatat in carie, pisat / zdrobit aproximativ 2 minute poate iti amelioreaza durerea de la carie
sau
vata imbibat in 4-5 picaturi de tinctura de propolis tinut pe dinte.
sau pe o vata spirt si o pui in carie
sau : patrunjel zdrobit+sare aplicat local
sau Pune intr-un pahar cu apa calduta o jumatate de lingurita de sare si clateste gura cu aceasta solutie la interval de cateva ore, de cate ori este nevoie
sau Aplicarea unor pachete cu gheata pe obraji reduce durere
sau suc de lamaie.
daca, mai vrei, iti mai scriu, ulei caldut in ureche, etc, macar pana ajungi la dentist sa nu innebunesti de durere, ca eu sunt semmi – nebuna cand ma doare maseaua si tuica de casa mi am pus si spirt sanitar, ca mi am ars toata gura cu el, dar mi o trecut durerea pana am ajuns la dentist ….sau uneori de tot …

15 08 2015
marius

Multumesc pentru medicatia „ultra-naturala” dar pot gasi multe alte remedii pe internet. Stiu, acestea au avut efect in cazul tau; rezultatul difera de la un individ la altul. Solutia consta din pacate in bani pentru stomatolog. Nu va mai cer nimic si nici nu am considerat ca va cer ceva pentru ca voi nu dati ci daruiti! Maine e o zi mare pentru viitorul meu!

15 08 2015
elizaalmi

Marius, ai te rog grija de tine, daca, nu pt tine, macar pt parintii taii !

Va fi si bine Marius, de vei alege sa traiesti, crede ma ca nu te mint !

Nu am fost bogata si nu sunt nici acum Marius, totusi, viata mi o oferit multe bucurii si tu vei avea parte si de bucurii in viata !

Doar te rog ! fi puternic si treci bine peste aceasta perioada, asa i afurisita asta de depresie / deznadejde …dar, daca lupti contra lui, va fi ok ! crede ma ! cu ia ma lupt si eu de zeci de anii

Se va rezolva si cu dintii, dar ai te rog un pic de rabdare !

Toate cele bune si zile mai bune si senine iti doresc ! 🙂

16 08 2015
marius

„Maine nu mai exista”. Stiu ca nu ma credeti, dar in noaptea asta voi pleca din nou catre baraj. Imi voi lasa gandurile in urma si voi termina cu panarama asta de viata. Multumesc dlui. Adrian, lui Radu si doamnelor. Ne vedem in alta viata!!!

16 08 2015
adalia

Buna Marius!

Eu zic sa nu te grabesti in a lua decizii neintelepte…Linisteste-te, aduna-te, revizuieste-ti gandurile si apoi actioneaza…Sa stii ca in viata prin astfel de atitudini, mare lucru nu vei reusi…Esti tanar, inteleg, nu ai inca o experienta bogata de viata…dar ia ce e bun din experientele altora…

Viata iti sta inainte si te asteapta sa o traiesti frumos, in armonie cu semenii tai…si invata sa te iubesti si sa te respecti pe tine, ca apoi sa poti raspandi si celor din jur aceste doua valori…Astfel vei atrage oamenii spre tine, de nuuu…tu singuri te vei izola…si iti vei face rau cu mana ta…

Fii barbat adevarat! Spune clar si raspicat, fara sa lezezi demnitatea nimanui,ce doresti? Inspira-ne incredere si apoi lucrurile vor sta cu totul altfel…
ZI CU SOARE IN SUFLET!

16 08 2015
elizaalmi

esti sigur marius ca exista o alta viata ! ? eu, nu cred ca exista !
nu exista nici o dovada in sensul ca ar exista o alta viata ! ! !

ca urmare, regret ! dar slabe sperante sa ne intalnim vreodata, daca hotaresti sa pui capat NEPRETUITEI VIETI pe care ai PRIMIT O GRATIS si poate fi uneori MINUNATA, DACA, ai rabdare sa o traiesti !

Grij mare de tine !

eu, sper ca barajul tau sa sece ! …pare p prostie dorinta mea, dar, asta imi doresc, ca printr o minune sa sece !

16 08 2015
elizaalmi

sper, ca Tatal nostru ceresc sa ti fie alaturi si sa te opreasca de la acest gand nesabuit ! 😦

16 08 2015
Cata

E ironic ca unii oameni aleg sa scape de chinul vietii printr-o metoda de moarte care e poate mult mai chinuitoare. Te-ai documentat cumva despre ce inseamna sa mori inecat? Crezi ca e intelept sa mori asa? Pana la urma tu de durere vrei sa scapi. De ce alegi ca in ultimul moment al vietii sa simti tot durere?

Iti pot sugera o metoda de moarte foarte nedureroasa eventual chiar placuta pe care o poti realiza fara nici un efort. Presupun ca vrei si tu sa mori linistit, nu? Dar sa stii ca voi vrea ceva de la tine in schimb.

O sa mai intru pe aici in urmatoarele ore ca sa vad ce spui legat de propunerea mea.

16 08 2015
dan

Sa pui tu in aplicare metoda aia nedureroasa Cata pentru ca oamenii ca tine nu ar trebui sa existe. De ce incurajezi suicidul? De ce moderatorul a validat un comentariu infect???

16 08 2015
Adrian

Draga Dan,

Ai vazut tu ca a aparut pe site acea metoda? Sau, mai degrabă, ai vazut ca a fost validat un comentariu in care i se cerea lui Marius (acel Marius care a afirmat ca se sinucide AZI) sa revina, sa astepte, sa amane, sa mai reflecteze?…

16 08 2015
adalia

Draga Dan,
Imi pare rau ca trebuie sa iti spun, dar din mesajul lui Cata reiese clar, exact contrariul…De fapt sunt vorbe cu talc, e o provocare la viata si nu la moarte!
Citeste, te rog, inca o data cu atentie! E limpede ca lumina zilei de afara! E o provocare la dialog…Iarta-ma, te rog, daca te-am suparat!

Sa ai o seara placuta!

16 08 2015
elizaalmi

daca, tot se discute pe aici de moderare, sunt deacord cu DAN ! eu, nu am scris ceva asemanator si tot am fost moderat de catre Adrian si inca cummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm ! ! !

Cata, dupa opinia mea, a fost cam dura, cum sunt si eu defapt uneori….deaorece, si acum sunt convinsa ca, cu unii, trebuie sa fi dur putintel macar, defapt, fiecare e un om aparte si unic in felul ei ! ….din cum scrie, zic eu cel putin, iti dai seama daca tre sa fi bland, cu un cuvant sa nu il jignesti cumva ca rist sa faci rau / sa se ” sparga ” …
iar altii, trebuie uneorii putin scuturatii ! ….
eu insami, consider ca trebuia sa fiu scuturata cu blandete , dar tot scuturata ! cand am avut ganduriile sinucigase …..

oricum si la Alina 19 sa raspuns prea dur dupa opinia mea Adrian ! e noua, asta doar ca fapt divers am mentionat o ! doar e saitul dvs si faceti ce vreti cu ia ! ….

sper sa ma insel, sa dea Bunul Dzeu sa ma insel, dar tare ma tem pt marius ……nici nu indraznesc sa mai spun mai mult ! …

dar, alexandru24, nu stiu de ce am eu impresia, inselatoare sau nu, ca mai e intre noi, ca, sper ca nu ia reusit ! …

ah, si daca tot am criticat, Adrian, chiar ma deranheaza mesajele cu : odichneasca se in pace / sa l ierte Dzeu, etc. puteti sa mi raspundeti si mie, de ce oare le publicati ? va da ti seama cum se simte cel / cea care citeste si poate inca traieste ! ?
dupa opinia mea, il ingroapa repede unii, INAINTE DE VREME ! si asta, dupa opinia mea gresita sau nu, dar ESTE EXTREM DE URAT ! FOARTE URAT !
nu l ai putut ajuta ? nu l ai ajutat ? macar taci ! zic eu, iarasi dura, scuze Adrian ! cine si are nevoie de aceste vorbe : odichneasca se in pace sau sa l ierte dzeu, APROPIATI LUI POATE ! nicidecum cel cu suicidul, zic si eu asa in ” prostia ” mea, poate, ma insel ! ???

17 08 2015
Adrian

E o diferenta majora intre mesajul care ți-a fost moderat tie si cel de aici. Tu i-ai scris cuiva sa se spânzure, dar sa nu arunce buturuga in caz ca se răzgândește, iar Cata i-a cerut sa se mai gandeasca la metoda morții. Uneori, astfel de amânări sunt extrem de benefice! Treci peste faptul ca ți-am moderat UN mesaj!… Chiar nu poti sa înțelegi ca am făcut-o pentru ca era dăunător pentru un om aflat in momente dificile? Si chiar nu poti rata un prilej sa ataci din nou moderatorul?… Vezi puzderia de mesaje pe care ți le-am lăsat nemoderate…

17 08 2015
elizaalmi

Sincer, eu nu vad nici acum diferenta ! si la mine ideia era sa ajut, sa nu arunce buturuga, sa se poata salva in ultima clipa ! ca, eu asa stiu / asa am auzit : ca, in ultima clipa te razgandesti ! dar nu mai ai putere sa te ajuti singur ! ! ! in conceptia mea, dracu te tine fortat acolo, dupa ce ai luat hotarirea sa te sinucizi ! si eu nu vorbesc in general din citite, ci din fapte ! / experientele mele sau a altora !
asta, chiar va rog eu sa o moderati, sa o stergeti !
la o amica, i au taiat un picior pe la 20 si ceva de anii….si a pus capul pe sinele de tren, moarte aproape sigura ! …imi povestea ca simtea si auzea cum se apropie trenul…vroia sa se ridice de pe sina de tren, dar, zicea ea, ca nu mai putea ! parca, era paralizata, parca un magnet l ar fi tinut de sine ! ….cineva, in ultimul moment la tras de pe sina de tren, astfel a trait pana la vreo 60 de anii daca nu ma insel si nu o mai avut gandurii de suicid niciodata ! pe acest principiu si nu numai am scris sa nu arunce buturuga ! ….

apoi, metoda la cata mie mi o placut ! e dura, dar zic eu ca poate fi util ! ? daca, majoritatea ar sti, ( citind de ia ! vazut in videoclip, etc. ) cum e sa si mori : inecat, spanzurat, etc. ca se spune ca sunt groaznice ultimile clipe ! si mai ales ca se spune ca auzi inca cateva minute …zic eu, jumatate poate s ar razgandi !? …
dar, cine si sunt eu, sa mi dau cu pararea ? o ” labila psihica ” doar, poate, asa i ? iar dvs specialistul ! …..

si, NU ma deranjeaza acel UN singur mesaj moderat ! doar ca deatunci am prins ” frica ” / fobie ! ? ( fiindu mi timpul limitat…adesea ma intreb, sa mi ” pierd ” timpul scriind 20 – 30 minute la un om ! sau nu ? ca, va fi moderat ! ! ! ? …scriind intr un fel mai dur poate, e felul meu de a fi uneori, asa consider eu ca e bine ! chiar si Biblia spune ca : parintele care nu si foloseste nuiaua, fiul il face de rusine ! …..) si nu vad nici acum, diferenta MAJORA ! ..el spusese, NU eu ! ca merge in padure ! ! ! deacolo si am tras concluzia ca poate la spanzurat sa gandit …..si cu buturuga sa o lese, si eu asemanator i am spus, dupa opinia mea cel putin, sa nu o arunce, sa GANDEASCA ca poate se va razgandi in ultima clipa ! …benefic, zic eu, putea fi si buturuga ! ….daca, se razgandea in ultima clipa ! ….dar, chiar nu mai conteaza asta ! ….fac dependente repede de oamenii, de saituri ….pt mine, a incerca sa mi ajut semenii , intr un fel sau altul, face parte din viata mea de la varsta de 10 ani, dar, scap eu si de aceasta dependenta, de aici si voi disparea ! …..

si chiar nu inteleg ! de ce considerati orice dialog, din punctul meu de vedere cel putin ! un atac la adresa dvs ! ??? nu a ti auzit de dialog in contradictie ? m asi mira ! acest stil de dialog poate fi foarte constructiv ! ! ! sau doriti ca sa va faca toti plocoane ? si sa va laude doar ! ? / sa va aprobe ? …eu, nu va voi face plocoane cu siguranta asta !
dar, da, pot spune ca, parca timpul de moderare o mai scazut in principiu ! si eu laud omul, cand consider ca o merita ! nu si in mod gratuit ! ….

ha ha ha „…puzderia..” de mesaje spuneti ? fara sa le fi citi / moderat oare ! ? …si trebuie sa va multumesc cumva pt asta ! ??? daca, asta doriti, multumesc pt gazduire pe acest sait ! nicidecum nu va multumesc pt mesajele mele nemoderate ! doar va mai scrisesem, consider ca, inca, am un limbaj decent ! si cei ” 7 anii deacasa ”

si, la cel mai important zic eu, NU A TI RASPUNS ! ! ! : pe cine si credeti ca ajuta ??? propozitiile aiurea aruncate de genul : odichneasca se in pace ! sa l ierte dzeu, etc . astfel a fost ” ingropat ” INAINTE DE VREME ! zic eu alexandru si si marius ! va dati seama, cum so fi simtit marius, cand o vazut ca aici deja o fost ” ingropat ! ! ! ” ! ? eu, personal m asi simti foarte prost ! si astia considera ca merita sa mor ! doar m au ingropat deja ! iar aceste propozitii, din cate stiu eu cel putin, se spune in general la apropiatii decedatului, nicidecum decedatului ! sau ma insel eu iarasi ! ? unde si gresesc eu in acest sens ! ? explicati mi ! …

o saptamana buna sa aveti !
PS : fiind un terapeut, sper ca nu v am stricat saptamana ! ? eu, o scriam si ieri, dar, asa a iesit ..

16 08 2015
elizaalmi

si ca fapt divers, si eu sunt curioasa de propunerea la cata : „….Iti pot sugera o metoda de moarte foarte nedureroasa eventual chiar placuta pe care o poti realiza fara nici un efort. Presupun ca vrei si tu sa mori linistit, nu?…”
chiar sunt curioasa sa aflu cata, asta fara ironie !
dar, initial doresc sa stiu ce si vrei in scimb ????

17 08 2015
Adrian

Metoda nu o vei putea citi aici, in caz ca are cineva vreun dubiu!…

17 08 2015
elizaalmi

ma gandeam eu ca nu o voi putea citi aici, dar, atunci, unde ?

17 08 2015
Adrian

Daca ar fi dupa mine, nicăieri… Sunt lucruri care, pur si simplu, nu trebuie explorate! Si, ca sa îți răspund si la întrebarea legată de afirmația „Dumnezeu sa-l ierte” (la care am replicat imediat cum a fost postata…), sunt unii care considera ca e nevoie de iertarea lui Dumnezeu chiar si pentru gânduri de felul asta, nu mai vorbim despre tentative…

17 08 2015
elizaalmi

nu se stie daca alexandru sau marius este inca printre cei vii sau nu ! ? eu, sper ca sunt vii ! poate in vreo psihatrie internati in urma tentativei de suicid ! ….cred ca un crestin adevarat SPERA ! in bine pana n ultima clipa ! doar talharul de langa Isus in ultimul moment sa razgandit ! ….

multumesc pt raspuns ! da, a ti raspuns ! intradevar, dar, nu l ati moderat ! si zau ca nu stiu cum sa si simtit marius cand o citit ! ? ….

si eu consider ca, e nevoie de iertarea Lui Dzeu mai ales cand e vorba de suicid ! doar ca acest gand, nu stiu de ce si trebuie ” urlat ” / scris ! pe acest sait ! ? ? ? Isus a spus ca : cand te rogi, INCHIDETE ! in ultima ta odaita si acolo sa te rogii ! …..si ca, cel care se roaga in gura mare SI A LUAT DEJA RASPLATA ! de la oamenii, parca, spunea astfel ! ? nu va rugati ca fariseii ! ? ….nu astfel spune oare principiul Biblic Adrian ! ? ma insel eu cumva ! ? …

o zi buna sa aveti !

17 08 2015
elizaalmi

MARIUS ! om a Lui Dzeu ! mai esti sau nu oare ! ??? sper ca esti ! ? 😦

21 08 2015
IN MEMORIAM

BUNA SEARA,
DACA imi comunici nr de cont si numele stomatologului….iti platesc costul tratamentului….
PS AI MAI SCRIS SUB alte pseudonime…….?!!
LA cine te refereai cand ai afirmat ca cine a vrut cu adevarat sa te ajute nu mai intra pe site..?!

22 08 2015
Adrian

Dragii mei, tin sa va spun ca ASTAZI, 22.08.2015, am primit urmatorul mesaj din partea cuiva care se semneaza „Anonim”:

–––––––––––––––––––––––-
Ai dreptate CLAUDIU! Nu doresc banii nimanui altfel ii luam demult! Este un semnal de alarma dat catre niste persoane care cu greu le-am gasit si carora chiar le pasa. Personal, cunosc o gramada de oameni pe care as dori sa-i ajut, dar nu ma pot ajuta nici pe mine! Voi faceti un lucru foarte bun, dar cei mai multi abandonati de soarta nu se uita pe monitor! Ei sunt in strada sau internati in spitale, etc.! Eu nu o duc DELOC bine si chiar doresc sa ma sinucid, in pofida a ceea ce voi numiti gluma.
–––––––––––––––––––––––-

Apoi, tot AZI, acelasi Anonim raspunde:
–––––––––––––––––––––––-

Nu am prieteni, nu am loc de munca nu am bani de un trai decent, etc. Ce naiba ma mai tine in viata?? Poate doar dragul fata de parinti.

––––––––––––––––––––––-

Ce va pot spune eu, ca Moderator: IP-ul acestui Anonim este acelasi cu cel al lui Marius VS. Deci, Marius VS este in viata, ceea ce este cat se poate de ok. Ce nu este OK este faptul ca, desi probabil a mai scris pe aici si a vazut tot zbuciumul interior al celor care i-au aratat dragostea lor si care chiar au incercat sa ofere nu doar timp si particele din sufletul lor, a preferat sa continue sa comenteze sub alte pseudonime si sa stea deoparte, lasandu-ne sa credem ca a murit, desi este in viata. Draga Marius, NU este OK! Probabil ca ai auzit povestea cu tanarul care striga „Lupul, lupul”…

Pentru ce ai facut, ma tem ca IP-ul tau va fi monitorizat in continuare!

Cu mahnire,
Adrian

22 08 2015
Adrian

Pe 22.08.2015, Anonim, aka Marius Vs (IP identic, confirmat de Moderator) a scris:
––––––––––––––––––––-
IMI CER MII DE SCUZE! STIU CA SUNTETI SUPARATI, DAR NU STIU CUM SA MAI REACTIONEZ! CUM SA ATRAG ATENTIA CA AM NEVOIE DE AJUTOR?? SA IMI DAU FOC IN STRADA??

–––––––––––––––––––––

Adrian a raspuns:
–––––––––––––––––––––

Marius, Claudiu, Andrei, Alexandru sau oricare ar fi numele tau real, stiu ca sunt drame cat se poate de reale, insa in acelasi timp trebuie la randul tau sa intelegi ca NU ESTE OK sa iti bati joc (pentru ca asta ai facut, indiferent de intentiile tale!) de sentimentele unor oameni care, cu sinceritate, s-au dat de ceasul mortii crezand ca tu ai murit, in ciuda tuturor eforturilor si a disponibilitatii lor de a te ajuta INCLUSIV material. NU ESTE si nu va fi OK!

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s




%d blogeri au apreciat asta: