Miaricardo

6 08 2015

nu stiu daca fac bine, dar o sa scriu totusi cateva randuri……… In urma stresului la locul de munca si a problemelor de acasa, cea mai mare fiind o soacra de cosmar, am avut o cadere: nu mai puteam dormi , ma durea ingrozitor capul, vomitam si nu ma mai puteam concentra la munca. Mi-am luat concediu, am inceput un tratament psihiatric, dar in timpul acesta am incercat de cateva ori sa ma sinucid, luand mai multe pastile. Am renuntat dupa o luna la tratament, au inceput angoasele, mi-e frica in special de serviciu, de esec,nu mai gasesc placere in nimic, am fost si in conced.iu, dar nu mi-am revenit. Nici la mare nu m-am simtit prea bine, mi-am facut si analize si am o anemie severa, as dormi tot timpul…….. Am o familie frumoasa si gandul la ei ma tine pe linia de plutire, dar frica e atat de mare ca uneori am cate o ratacire……

Acțiuni

Information

12 responses

6 08 2015
Miss

Multumim ca ne-ati scris!

Sunteti doamna (Mia-ricardo)? oricum doamna/domn trebuie sa va reconfigurati scara de valori: viata dvs e importanta, familia la fel. Mi se pare grav ca intr-o perioada destul de scurta, concediul, ati avut mai multe tentaive de suicid. Ati mai fos la medicul psihiatru? Tratamentul nu se intrerupe dintr-o data, ci gradual, si daca nu sunteti bine se poate inlocui cu un altul, chiar e dezirabil acest lucru.
Mai mergeti la medicul psihiatru, fiti sincera cu el, cateva sedinte de psihoterapie ar fi iar foarte potrivite.
Cat priveste relatia cu soacra, daca va accentueaza aceste stari si nu va intelege, luati cu partenerul decizia, de a merge aceasta la casa dumneaei (daca nu chiar locuiti in casa dumneaei), si sa va viziteze mai rar. Are grija de copii? (daca aveti?) Trebuie discutat f clar si intelept cu partenerul, cat disconfort va produce comportamentul soacrei , tocmai in aceasta perioada sensibila pentru dumneavoastra si cum puteti remedia acest fapt!
Cat despre teama referitor la performanta la locul de munca, poate fi reala, multi se confrunta cu astfel de stari, viata in Romania e destul de instabila, dar poate fi si accentuata de starea de neliniste prin care treceti. Iar discutiile cu un psiholog ar fi foarte bune si din acest sens!
Cum ati spus, „aveti o famile frumoasa” , ceea ce e foarte important!

Cu bine,

6 08 2015
eliza

Miaricardo, toate cele bune va doresc ! 🙂

Frica, poate fi paralizanta !

Noua medicina germanica sustine ca, defapt oamenii nu mor de boli grave ca si cancerul etc. ci din cauza fricii de moarte, care afecteaza cica plamanii, adevar sau nu ! ? frica, poate fi groaznica si sa apara din senin si chiar fara un motiv anume ! …
Am avut parte de ia odata sau de doua ori…o frica morbinda ca o murit sotu, acum vreo 15 ani aprozimativ, sotu e bine sanatos ! ….sau in urma la vise de cosmar ca mi am visat copilul in cosciug ….sau ca la calcat masina ! avea fiul meu vreo 5 anisori …vise prostesti ! …fiul meu este bine mersi si are 30 de anii ! …

Daca, doriti, va spun cum am ” luptat ” si am scapat de „frica” :
– prin munca, lucram orice ! doar sa nu am timp sa ma gandesc profund la ceeace imi provoca teama ! ….
– muzica, vesela ! care, in scurt timp ! iti poate modifica psihicul ! din pesimism, ascultand muzica vesela, dupa scurt timp, te poti trezi cu ganduri ca, totusi, nu e asa negru totul, nu e frumos, dar e macar ” roz ” ! ….( chiar daca, la inceput nu ai chef de muzica vesela, te enerveaza chiar muzica vesela ! ? ….)
– cititul poate fi excelent sa iti ” fure ” gandurile de la obiectul fricii, te aprofundezi in citit si uiti motivul fricii ….
– gradinaritul poate ajuta iarasii …..
– sau daca, va simtiti destul de puternica, puteti sa va luati in piept cu frica ! ( la mine a mers ! ….) am analizat motivul frici ! si mi am IMPUS ! ca nu am nici un motiv real pt care sa imi fie frica ! ….si, frica mi o disparut !
pe scurrt, ORICE ! care iti poate alunga gandul, a NU te gandi la ceeace iti provoaca frica !
eu, Har Bunului Dzeu ! de zeci de anii nu am mai simtit sentimentul fricii ! ….

Iar dvs. spuneti ca aveti o familie frumoasa, pt ei ! zic eu, merita sa va ” tratati ” intr un fel sau altul de frica, pana ce nu se agreaveaza ! sa va ” paralizeze ” viata…..frica, din cate cunostinte am eu, poate fi foarte rea cand se agreaveaza ! si zic eu, noi insine putem ” lupta ” cel mai bine cu el si, si cu succes !

Toate cele bune va doresc ! si sa aveti parte de multe bucurii si fericire din partea familiei dvs. ! 🙂

6 08 2015
Adrian

–––––––––––––––––––––
La 06.08.2015, Miaricardo a scris:
–––––––––––––––––––––

Va multumesc Miss si eliza pentru ganduri. Nu am mai urmat tratamentul pentru ca sotul meu era cam suparat ca nu sunt in stare sa-mi revin singura, pentru el era cam greu sa ma inteleaga; am vrut sa-i dovedesc si sa-mi dovedesc mie ca pot. Tin sa precizez ca tentativele de sinucidere le-am avut in timpul tratamentului, cat eram in concediu medical, am stat aproape 2 luni . in concediu medical, apoi am intrat in concediu de odihna, mai am inca o luna. Natura serviciului meu e una mai speciala, nu se prea potriveste cu starea aceasta, dimpotriva. E cam nasol sa-ti fie frica tocmai de acest serviciu,ai o responsabilitate fata de niste copii…… Nu as vrea nici sa renunt, dar nu ma mai simt capabila , ma gandesc ca oricand pot sa-mi revina gandurile…

6 08 2015
eliza

Miaricardo a scris:

Miaricardo, sotii nu ne inteleg ! …si daca ne doaare, capul , unii zic ca ne prefacem ….cum sa si inteleaga oare o frica dea noastra ! ? ….desi lor le este frica adesea de o banala raceala ! ….
dar, nu acesta e subiectul ! cred ca ….sau este cumva ? …

Parese, te ai dezobisnuit de serviciu ! ? „….concediu medical, am stat aproape 2 luni…” si acum, cu cat timpul trece, cred ca ? tie si mai drica, ca, nu o sa faci fata ! ! ! „….Natura serviciului meu e una mai speciala, nu se prea potriveste cu starea aceasta, dimpotriva….” , DAR ! pana acum ai facut fata ! de ce si crezi tu oare, ca nu vei face fata ! ??? ai o frica reala in acest sens ? sau doar presupui ca nu vei face fata ?

daca, nu e grava inca situatia la tine si cum presupun eu cel putin, INCA ! nu e, sper !
TAMAN asta : „….ai o responsabilitate fata de niste copii…… ” te ar putea ajuta foarte mult, zic eu ! cu frica si nu numai ! deoarece cu MARE ATENTIE, straduindu te sa faci fata responsabilitatilor, ti s ar mai ” reecrea ” gandurile, ” ar lua pauza ” ! ? tu, fiind axat pe responsabilitatea fata de copii ! ! ! ? …si zic eu, asta e cel mai bun tratament ! sa scapi de proprile tale gandurii ! gandurile tale fiind axate pe copii …..( eu, am depresie BIpolara de peste 15 anii, si am renuntat la tratament medicamentos ! …acum folosesc cu mare succes ” BANALA ” sunatoare fata de AGITATIE, poate va ajuta si pe dvs. ! ? …) eu cel putin, cand reusam sa mi indrept ganduriile la ceva exterior, in scurt timp ma si simteam mai binisor ! …zic eu, ca, parese frica dvs fata de serviciu, poate ! ? va fi chiar leacul pt. dvs ! ? nicidecum, agravarea fricii, cum, presupun ca credeti acum dvs., fiindu va frica ca nu ve ti face fata ! deindata ce, in trecut a ti facut fata ! daca, nu exista nimic grav, care sa va opreasca sa nu faceti fata, ganditi va, ca poate fi chiar un ajutor nesperat munca cu copii ! ? ….
presupun ca, v ati axat ! ? va axati ! ? poate mult prea mult pe ceva, care va deranjeaza mult si deaici si vin gandurile ! ? sau chiar tentativa de suicid ! ? ….ar trebui poate sa incercat sa rezolvati problema care va provoaca aceste gandurii ! ? ….si chiar daca, acum, poate, vi se pare, ca aveti o problema care nu se poate rezolva, credeti ma ! orice problema se poate rezolva intr un fel sau altul ! ! !
eu, cel putin, pana acum, nu am auzit pana acum, ca vreun suicid, sa rezolve vreo problema ! ! ! Majoritatea, au agravat problemele ! ..ah, nu pt sinucigasi ! ci adesea pt familie ! precum spuneti si dvs ca aveti o familie frumoasa ! nu ar fi pacat oare ? sa le faceti un astfel de rau, care in general este ireparabil ! ! !
In rest, cat omul alege sa traiasca, in mai mica / mai mare masura, ORICE PROBLEMA , dar absolut orice problema se rezolva intr un fel sau altul ! Doar inexistenta opreste rezolvarea problemelor si adesea provoaca mari suferinte, de care unii nu sau vindecat niciodata ! cand l au pierdut pe cineva drag ! …

Aveti o luna de concediu ziceti ! ? MINUNI se poat face intr o luna ! Cu membri acestui grup ! ? …cu o buna prietena ! ? cu o mama ! ? cu un psiholog poate ! ? sau cu ajutorul oricui ! in care dvs aveti incredere !
DORITI ! aveti un pic de vointa Miaricardo, ca ve ti fi mai bine peste 1 luna si cu ” munca ” / straduinta dvs ! si un mic ajutor din partea cuiva ve ti si reusi ! sper ! Intr o luna, multe se pot intampla ! credeti ma !

Mult curaj ! si putere sa treceti si peste asta ! va doresc ! 🙂

PS Nu strica ! sa L rugati si pe Bunul Dzeu ! in macar 2 cuvinte sa va ajute ! pe mine intodeauna Ma ajutat Tatal nostru ceresc ! 🙂

7 08 2015
miaricardo

eu stiu, poate m-am si dezobisnuit de serviciu, as vrea eu sa fie doar asta. Am stat cate doi ani in concediu cand am nascut copiii, dar m-am intors de fiecare data cu incredere si chiar cu placere. Acum e altceva, tremur si azi de frica, desi am preocupari cotidiene, il mai ajut si pe sotul meu cu serviciul, dar eu parca sunt in alta parte.

7 08 2015
miaricardo

sunt o lasa…..

7 08 2015
elizaalmi

nu sunteti ! …si eu am uneori acest sentiment….poate, chiar si altii astfel ne vad ! ?
nu suntemi lase miaricardo ! cine e las, nu are o familie frumoasa !

o sa va reveniti ! sper !

o sa mai fie si bine ! sper ! 🙂

8 08 2015
Miss

Daca v-ati dezobisnuit, va veti reobisnui; nu se renunta asa usor la viata, la familie , la titularizare!

8 08 2015
miaricardo

de unde stii daca sunt titulara?oricum asta e prea putin important …. nu m-a ajutat pana acum acest lucru, poate m-a tinut legata de un domeniu care nu-mi placea asa de mult. Nu se renunta asa usor, tousi eu am renuntat in momentul in care am luat prima data pastilele. simt ca e doar o chestiune de timp………….
Azi dimineata am luat un somnifer ca sa dorm in continuare, normal ca nu m-a ajutat , m-am tot gandit sa iau mai multe……

8 08 2015
miaricardo

imi iubesc copiii si totusi am asftel de ganduri. cum ies din prapastia asta ?

9 08 2015
Miss

Doamna,

Titularizarea e foarte importanta! reprezinta serviuciu stabil si un anumit statut! Sper sa puteti reveni la locul de munca.

Cum sa iesiti din starea asta? E foarte bine ca ati mers la medicul psihiatru. Dar unele tratamente se potrivesc din prima, altele nu si trebuie schimbate. Eu zic sa mai mergeti la medicul psihiatru, daca v-a placut si reconfortat , ii spuneti ce s-a intamplat cu primul tratament; vi-l scimba, ajusteaza dozele, va tine sub observatie (mergeti mai des la consult). Si niste sedinte de psihoterapie ar fi bune; dar iar trebuie sa fie medicul de placul dvs(poate acelasi), sa simtiti ca puteti interactiona bine!

in casa, daca ati spus ce constrangeri aveti, ati putut sa schimbati ceva in bine pentru dumneavoastra?

Odihna e foarte buna, profitati de timpul ramas liber, dar ar trebui si sa va refaceti resursa de fier din organism.

Cu bine,

9 08 2015
elizaalmi

miaricardo, imi pare nespus de rau ! 😦

Doar prin vointa dvs si cu ajutorul la Dzeu ! zic eu…..eu, cel putin, doar astfel am reusit ! ….
acum aproximativ 15 ani si eu pastile am vrut sa iau….4 ore m am ” certat, luptat ” in gand cu Bunul Dzeu din pacate, ca nu vreau sa traiesc ! etc. ….
Har Bunului Dzeu ! zic si astazi ! ca nu Ma lasat sa mi iau viata ! …a doua zi, parca mai frumos era soarele ! ….si Har doar Bunului Dzeu ! : deatunci, ma vindecat definitiv de gandurile sinucigase !

miaricardo, a si vrea sa va ganditi si la varianta ca, daca nu va reuseste suicidul, puteti paraliza sau ramane handicapat toata viata ! ….stiu, va este foarte greu ! mi a fost si mie si imi mai este si acum greu ! credeti ma ! ..DAR, poate fi si mai greu si ganditi va ! daca ti o faci cu mainile tale e si mai greu de suportat, de dus !

eu, in locul dvs, a si face tot ce imi sta in putinta sa alung gandurile de suicid si pas cu pas, milimetru cu milimetru sa ies din prapastie ! stiu, e greu ! poate nici nu vreti, dar, zic eu, e cea mai buna varianta ! viata va fi si frumoase ! sunt o pilda / dovada vie in acest sens ! poate si va fi frumoasa si viata dvs !
stiu, credeti ma ! chiar stiu ! ca uneori clipa de clipa, ora de ora este foarte greu ! …
dar, suicidul, niciodata nu o fost o rezolvare buna ! multi au ramas cu handicapuri chiar si fizice ! in urma incercari de suicid ! ….sau famili au fost distruse, copilasi chiar in urma unui suicid !

Multa putere va doresc ! sa biruiti !
zic eu, lumea asta e intradevar foarte rea, dar, viata insasi e totusi frumoasa !

Lasă un răspuns

