Alexandru 24

26 07 2015

Am 24 de ani si sunt din Vaslui. Am terminat liceul acum 3 ani si imi caut disperat un loc de munca. Am facut si cursuri, am intrebat peste tot, am depus nenumarate dosare la institutii&firme+multe alte lucruri pentru a ma putea intretine. Sunt falit si nimeni nu ma ajuta. Nu stiu ce sa mai fac. Sa imi fie iertat gestul pe care cu 80% pana acum este probabil sa-l fac.

Anunțuri

Acțiuni

Information

92 responses

26 07 2015
Miss

Alexandru,

F multi romani trec prin disperarea si supararea ta si mai mult prin realitatea ta (fara loc de munca, desi sunt calificati si incearca de mai multe ori)!
Nu dispera! Iti vei gasi loc de munca.
Uite niste intrebari: ai peste 1,70 ? Stii limba engleza la nivel mediu? Ai luat bacul? Ai o sanatate buna? Stii sa inoti?
Ai putea deveni stward ! E o munca f frumoasa, e nevoie de determinare, curaj, spirit de aventura. Informeaza-te, sunt centre in Romania, unde se fac cursuri si pregatiri gratuite.
Vezi lumea, ai bani, ai o meserie de mare responsabilitate!
Mult succes!

26 07 2015
Adrian

–––––––––––––-
Alexandru a scris:
–––––––––––––-

Citez: „In coloana din dreapta a fost creata o „casuta” numai a ta – se numeste „Alexandru 24″. Acolo ne poti scrie mai multe detalii
despre problema cu care te confrunti si motivele care iti creaza cei 80% despre care vorbesti.” Imi pare rau, dar am un telefon de generatie veche cu internet care nu afiseaza nicio casuta. Pot discuta cu voi doar aici. Multumesc pentru atentia pe care o acordati tuturor, dar nu cred ca pentru mine mai exista un viitor, fie rau sau bun; voi face chiar eu sa nu mai existe niciunul.
––––––––––––––
Sunt o persoana foarte atenta, sensibila si prietenoasa, dar, in pofida acestor calitati nu am niciun prieten (fie fata/baiat). Simt o mare dezamagire fata de profesori deoarece nu am promovat bacalaureatul si imi este imposibil sa recuperez la matematica. Nu este nimeni care sa ma ajute cu meditatiile si, pe de alta parte, nimeni care sa ma faca sa simt CA TRAIESC. Ma vad ca un robot cu sentimentele sfasiate in linistea si monotonia camerei. Cred ca o iau razna si nu mai suport sa vad lumea zambind pe strada. Nu am avut copilarie; totul a fost un GOL care este umplut acum si se revarsa cu toate rautatile adunate. Am multe de spus, dar performanta slaba a telefonului ma impiedica (scriu maxim 30 caractere/minut).

26 07 2015
Alexandru

1. Ai peste 1,70? R: Da.
2. Stii limba engleza la
nivel mediu? R: Da.
3. Ai luat bacul? R: Nu (am incercat o data).
4. Ai o sanatate buna? R: D.p.d.v psihic nu (depresie).
5. Stii sa inoti? R: Nu, si nu ma tenteaza.
6. Ai putea deveni stward! R: Nu ma intereseaza.

26 07 2015
Alexandru

Nu mi-am implinit nicio dorinta cu privire la dezvoltarea mea in domeniile preferate precum limbile straine, pictura, muzica, actoria, sculptura, sociologia, psihologia, astronomia, filozofia. Stiu ca cer mult de la mine, dar implinirea intr-un domeniu de mai sus ar putea fi singurul lucru ce m-ar multumi pentru toata viata.

26 07 2015
IN MEMORIAM

Prima conditie pentru a lua un examen…este SA TE PREZINTI…..
De ce ai abandonat….asa usor ?TREBUIE SA AI ATITUDINE DE INVINGATOR DACA VREI SA REUSESTI……te pregatesti continuu…si in cele din urma vei reusi…
NU PREA CRED CA NU GASESTI DE MUNCA IN CONSTRUCTII DE EXEMPLU…..nu e o rusine sa muncesti….ca si necalificat pentru inceput ar trebui sa fie cerere….ALTCEVA E MAI GREU FARA BAC…deci apuca-te de invatat…PAI DACA NU LUCREZI…CE FACI..???PIERZI VREMEA ??!!! ITI MAI VIN SI FEL DE FEL DE GINDURI….
IN CE SENS NU AI AVUT COPILARIE ???Asta ar fi trebuit sa te motiveze si determine sa fii mai hotarit…in ceea ce faci,,,,mai tenace….sa depasesti minusurile….
LASA PRETENTIILE EXAGERATE SI IA-O DE JOS USOR…USOR…BUCURIILE SI SATISFACTIILE NU VOR INTIRZIA SA APARA…..

27 07 2015
Alexandru

Raspuns catre IN MEMORIAM: Sa dea sfaturi poate oricine. Dar sa trebuiasca sa iti alegi o cale de urmat este covarsitor de dificil. „Prima conditie pentru a lua un examen este SA TE PREZINTI”. Am mentionat ca am incercat o data, deci am fost prezent. „Te pregatesti continuu si in cele din urma vei reusi”. La matematica nimeni nu se poate pregati singur. E nevoie de un profesor si de bani pentru meditatii care in cazul meu ar dura cateva luni. Nu am nicio sursa de venit si niciun profesor care sa fie interesat. „NU PREA CRED CA NU GASESTI DE MUNCA IN CONSTRUCTII DE EXEMPLU”. Sunt prea slab si obosesc repede deoarece nu mananc corespunzator. (mentiune: nu consum alcool/nu fumez). „PAI DACA NU LUCREZI CE FACI? PIERZI VREMEA?” Imi caut neincetat un loc de munca de la terminarea liceului. „IN CE SENS NU AI AVUT COPILARIE?” Am scris ca e o poveste fara sfarsit. „Asta ar fi trebuit sa te motiveze si sa te determine sa fii mai hotarit in ceea ce faci”. Uite ca a fost tocmai opusul; m-a demoralizat complet, fara sanse mari sa-mi revin. In Vaslui e jale cu J mare. Nu pot „evada” din inchisoarea unde, fara merit, fac parte. Sunt curios de ce iti plac asa mult punctele. E cumva, „punct si de la capat”?!

27 07 2015
Alexandru

Am inceput de aproape o luna sa „tocesc” de pe foaia care am avut-o la bac la matematica, dar fara niciun rezultat. Sunt formule care trebuie explicate de un cunoscator pentru a fi rezolvate corect pana la capat. Asta este daca nu m-a interesat matematica! Poate asa mi-a fost scris; sa am parte numai de umilinta, un anumit dezinteres si, in cele din urma, de acceptarea unei realitati „create cu mana mea” in momente de „pierdere”.

27 07 2015
IN MEMORIAM

SFATURILE VIN DE LA O PERSOANA DE APROAPE 50 ANI…cu 2 facultati si sapte specializari…care a fost orfana de tata de la zece ani…care a facut liceul la sute de kilometri de casa..,care a facut foamea…nu mai continuu,,,e prea lunga povestea…care a renuntat…a facut sacrificii extreme pentru a ajunge unde a ajuns….mentalitatea de invingatoare insa a am avut-o mereu..
AI INCERCAT o singura data sa dai bac-ul…iar acum te victimizezi…NU AI FOSTI COLEGI DE CLASA,VECINI,CUNOSTINTE…CARE SA TE AJUTE LA MATE ?
INCEARCA LA CEVA FUNDATII….APELEAZA LA FOSTII PROFESORI DE MATE..EI MERG LA SCOALA SI IN TIMPUL VACANTEI….DA ANUNT LA ZIAR…PUNE AFIS LA LICEU…IMPOSIBIL SA NU gasesti voluntari sa te ajute…renunti prea usor…
IDEEA ESTE CA LA ASTEPTARILE PE CARE LE AI AR TREBUI SA AI BAC…
DE ce nu mananci corespunzator ?DEcat sa nu lucrezi deloc nu cred ca nu gasesti intelegere la un patron in consructii sau la un magazin,curatenie in curti,,,,scari de bloc……chiar si cu timp partial…chiar si la un salar modest pe masura efortului/contributiei…
Repet nu e o rusine sa muncesti….orice..am cunoscut profesori universitari care fugind pe vremuri in SUA au inceput prin a spala toalete si au recunoscut asta la cursurile pe care ni le au predat…
Nu inseamna ca daca o iei de jos nu poti ajunge unde doresti….dimpotriva constient fiind ca meriti altceva dar mai ales dovedind..vei urca treapta cu treapta….dar trebuie rabdare/tenacitate/ambitie….
Ai probleme de sanatate ?
ZILE MAI BUNE !
P.S. SFATUL MEU este sa accepti orice loc de munca…….au trecut ani de cand doar astepti.. ceva nu e in regula..

27 07 2015
Alexandru

Catre, IN MEMORIAM> Oamenii pe care ii cunosc mi-au transmis SA PLEC PENTRU CA NU VOI GASI NIMIC IN VASLUI. Dar, UNDE? Crezi ca in 3 ani nu am facut suficiente demersuri pentru a-mi gasi un job IN ORICE DOMENIU? Referitor la mancare, cand sunt suparat mananc foarte putin, chiar si familia ma intreaba ce am, dar nu recunosc ca sunt distrus, „deocamdata doar d.p.d.v psihic”. CITEZ: „NU AI FOSTI COLEGI DE CLASA, VECINI, CUNOSTINTE,
CARE SA TE AJUTE LA MATE?” Multi au plecat din tara/oras, iar cei ramasi sunt orgoliosi si nu imi dau atentie. Profesorii, vecinii&cunostintele fac parte din categoria neutra (nu doresc sa se implice/nu stiu). CITEZ: „IDEEA ESTE CA LA ASTEPTARILE PE CARE LE AI AR TREBUI SA AI BAC”. Daca aveam asteptari mari aveam haine noi pe mine, calculator, smartphone si multe altele. Nu stiu cum ai ajuns la ideea asta. CITEZ: „Profesori universitari care
fugind pe vremuri in SUA au
inceput prin a spala toalete”. Ei si tu sunteti foarte norocosi. In Vaslui nu poti face nici asta. CITEZ: „SFATUL MEU este sa accepti orice loc de munca. Au trecut ani de cand doar astepti. Ceva nu e in regula.” Bineinteles ca nu e. Totusi, raman uimit sa cunosc o persoana cu 2 facultati si sapte specializari care scrie ca tine. (da, da-graba). Eu scriu foarte greu pe „harbul” asta, insa respect ortografia. Nu spune, acum te-ai suparat si tu! Sincer, m-ai invinovatit cu unele fraze, iar la cei 80% se mai adauga 3%.

27 07 2015
Alexandru

-Rectific un detaliu- GRESIT: „Catre, IN MEMORIAM>” CORECT: „Catre IN MEMORIAM>” (fara virgula). Daca nu scriam asta mai adaugam 1%. 🙂

29 07 2015
eliza

Alexandru, chiar crezi ca merita 83 % sa te sinucizi ! ??? daca, adaugi astfel, chiar ca o faci pana la urma ! eu, am 48 de ani si zic ca, ia nu mai adauga macar la cei 80 % ! ok ! ? macar, atat poti face ! nu ! ? sa ramai la 80 % ! ! ! 🙂

27 07 2015
Alexandru

„Se apropie numaratoarea inversa a ultimelor saptamani”. Trebuie sa existe motive bine intemeiate pentru a scapa de aceasta.

27 07 2015
Alexandru

De ce m-am nascut si am ajuns pribeag in locul in care ar trebui sa ma simt implinit si iubit? De ce daca speranta moare ultima inca traiesc fara speranta? De ce oamenii nu vor sa ajute cand greutatile sunt duse mai usor pe umeri conlucrand? (voi sunteti exclusi) De ce, tot acesti oameni, ne invata gresit sau nu ne invata nimic apoi rasfrang vina tot asupra noastra? Elevii sunt de vina ca nu invata? Nu cred asta absolut DELOC. Toata societatea participa direct/indirect la educatie. Mai nou, televizorul/prostul anturaj sunt ariile „de educare”.

29 07 2015
eliza

ca sa primesti raspunsuri macar la o parte din intrebarile puse mai sus de tine, trebuie sa mai traiesti nitelusi ! ok ! ? 🙂 atunci, ia reduce matalica cei 80 % , la 60 % ! OK ! ? ofera 20 % vieti sa afli raspunsuri la intrebarile tale ! ce zici ? faci pactul asta ! ? 🙂

27 07 2015
3facultati_9specializari

si crezi ca daca ai bacul esti mare branza si se bat companiile pe tine? HAHA!! eu am bacul, am 21 si la fel, imi caut de munca! pana acum am lucrat doar 1 luna ca agent de paza perioada determinata pe un post pe care nu il vroia nimeni, pe timp de iarna in conditii de puscarias! dar nu m-am plans, am zis „tot inainte”! si nu imi gasesc, pai cat dau pe transport ca sunt departe de oras nu imi mai ramane nimic in buzunar din salariul minim! stau si ma gandesc, daca acum nu gasesc, pai dupa 40 de ani ce sa faci, unde sa te duci!? ma gandesc la streang d-acum, nu stiu cat mai rezist… da frate, te INTELEG PERFECT! nu stiu ce ma tine inca in viata, mai ma uit la un caine, la o pisica, la o rata, mai ascult cand ploua si imi dau singur sperante ca prostul… SPERANTE!

mda… „AM SLUJBA, N-AM DRUJBA! FUGITIIII BAAAA”

CAPU’ SUS, vom gasi si noi vreun post de impins-vagoane pt salariul minim…

27 07 2015
Alexandru

Catre „3facultati_9specializari”> 1. Din ce oras esti? 2. Ce ti-ai dori/ti-ai fi dorit sa ajungi? 3. Cum ai procedat in cautarea unui loc de munca? (internet, ziare, etc.) 4. Ai urmat cursuri de formare profesionala? 5. Ai fi dispus (mai ales, din punct de vedere emotional) sa lucrezi in alta tara? 6. Care ar fi aceea? Raspunsurile mele: 1. Vaslui; 2. Muzician/Regizor; 3. „Exemplificat”: cerere primarie, internet, cv-uri catre firme, cunostinte, verificare saptamanala anunturi AJOFM, dosar AJOFM, etc.; 4. Da; 5. Nu; 6. (-).

29 07 2015
eliza

eu, partial iti dau dreptate ! DAR ! totusi, nu crezi ca e totusi prea repede sa renunti ! ? sa dai cu piciorul la frumusetiile vieti, care, totusi, chiar daca sunt putine, dar, tot sunt ! si pt ele merita sa traiesti ! crede ma ! iti spune asta o Eliza de 48 de anii, care primul gand sinucigas la avut pe la 18 – 20 de ani si ii multumesc Bunului Dzeu acum, ca, nu a permis sa mi iau atunci viata si ca am avut astfel sansa si la bucuriile vieti ! ca, de ma sinucideam, nu aveam ! asa i ! ? ia gandeste te macar un piculet !

27 07 2015
Alexandru

Degeaba scriu aici. Pur si simplu imi ocup cateva minute ce s-ar pierde aiurea. Oricum nimanui nu îi pasa de mine si am ajuns sa accept asta. Oare cine ma va plange? Nimeni. Pentru ca am fost un nimeni si voi ramane asa datorita caracterului neschimbator. Permiteti-mi sa fac o adaptare la situatie: „Omu-si schimba fata, dar naravul ba.” Da, altii o duc mai greu, dar eu nu sunt atat de puternic, nici fizic, nici psihic. Am inceput sa am astazi dureri de cap si palpitatii la inima. Sunt slabit si asta imi va usura „plecarea” care o voi avea dintr-un loc retras, la marginea padurii. Da, e o nebunie, dar este SINGURA ALTERNATIVA sa nu sufar o viata intreaga. Voi sunteti SINGURII oamenii ce îi pot numi prieteni; nu am mai avut „asa ceva” niciodata.

29 07 2015
eliza

sper ca mai esti in viata ! ( sunt noua pe aici ! ….) de data asta, cred ca esti egoist ! ? te gandesti doar la tine si la durere ta ! ( parca, daca, am inteles bine, ai parintii ! ? oare, nu ar plange ei dupa tine ! ? ….) iar daca am inteles bine, te gandesti ca sa te spanzuri ! ? vezi ca, din cate stiu, e o moarte urata ! mori cu limba scoasa si se spune ca, in ultima clipa, vrei sa ti scoti latul din gat, dar nu mai poti ! ca urmare, macar la asta, gandeste te ! de 3 ori inainte de a infaptui ! ….

27 07 2015
Alexandru

Abia dupa ce am postat comentariul ce contine: „Degeaba scriu aici. Pur si
simplu imi ocup cateva minute ce s-ar pierde aiurea (…)” am observat ca a fost validat comentariul userului „3facultati_9specializari”. Uite ca eu îi transmit ceva asemanator: „CAPU SUS, CA CEL PLECAT SABIA NU-L TAIE”. 🙂 Si asa ne incurajam unii pe altii! Cand vorbeam despre propria plecare pe alta lume era ceva aproape banal, dar cand am vazut ce a scris utilizatorul precizat mai sus tind sa am o reactie de protejare a lui (NU O FACE!). Citez: „Ma
gandesc la streang de acum, nu stiu cat mai rezist”. De ce se intampla asta? Pentru ca STIU PRIN CE TRECE; asa ca cei care nu au trecut prin momente foarte dificile si comenteaza o fac din plictiseala.

27 07 2015
IN MEMORIAM

UNEORI NOROCUL TI-L FACI SINGUR……… CONSIDER ca trebuie sa fii mai modest LA INCEPUT in ceea ce priveste locul de munca…ASTA NU INSEAMNA CA NU ESTI VALOROS,CA NU AI CALITATI SAU CA VEI RAMANE DEFINITIV PE ACEL POST…Ar fi doar un inceput prea mult amanat…..Ai avea satisfactia banului muncit…..si motivatia de a te perfectiona,de a urca pe scara profesionala…
Nu e sfarsitul lumii ca nu ai bacul….dar e o piedica in a obtine locul de munca dorit….trebuie sa intelegi/accepti asta…si sa actionezi in consecinta…
Lasa gandurile sinistre si DESCHIDE-TI SUFLETUL PARINTILOR…PRIETENILOR….NU STII NICIODATA CE SURPRIZE PLACUTE POT APAREA…S-AR PUTEA SA FII UIMIT DE REACTII…
AI FRATI ?
Sunt sigura ca ai multe calitati…DE CE NU LE VALORIFICI ADECVAT ?VREI TOTUL DEODATA…nu intotdeauna se intampla asa….
FRUNTEA SUS !!! SI MAINE E O ZI !!! DEPINDE INSA SI DE TINE CE FEL DE ZI !!!!

27 07 2015
IN MEMORIAM

SPUNEAI CA nimanui nu=i pasa de tine,,,,fals,,,dovada ca ti se raspunde …chiar daca nu in felul in care doreai/sperai……..
DE CE te-au dezamagit atat de mult profesorii ?
De ce nu ai incredere in familie in a te confesa …?
Problema ta este ca VEZI DOAR CATE O SOLUTIE,,,,NU IEI IN CALCUL TOATE VARIANTELE…CONVINS FIIND CA E UNICA POSIBILITATE……

27 07 2015
Alexandru

Catre IN MEMORIAM> Te Citez: 1. „UNEORI NOROCUL TI-L FACI
SINGUR”. Uneori Da, dar adesea Nu. 2. „CONSIDER ca
trebuie sa fii mai modest LA
INCEPUT in ceea ce priveste
locul de munca”. Am precizat ca imi caut un job IN ORICE DOMENIU. 3. „Nu e sfarsitul lumii ca nu ai bacul, dar e o piedica in a obtine locul de munca dorit”. Bacul e buturuga mica care imi intoarce viata pe dos. 4. „NU
STII NICIODATA CE SURPRIZE PLACUTE POT APAREA. S-AR
PUTEA SA FII UIMIT DE REACTII”. Da, as putea fi uimit trezindu-ma pe strazi. 5. „FRUNTEA SUS! SI MAINE E O
ZI.” Asa e, una care sa mai adauge cateva procente! 6. „DE CE te-au dezamagit atat
de mult profesorii?” Te rog, nu-mi generaliza parerea; nu sunt cópii la indigo! 7. „Problema ta este ca VEZI
DOAR CATE O SOLUTIE. NU IEI IN CALCUL TOATE VARIANTELE
CONVINS FIIND CA E UNICA POSIBILITATE”. Tocmai le-am pus deja in aplicare si a mai ramas una singura si sigura. *Mentiune: am scris inca de la inceput ca am 0 prieteni in viata reala si este posibil sa va adaug pe voi pe lista (indiferent daca voi mai trãi sau nu).

29 07 2015
eliza

apropo de prieteni, uite Alexandru ce iti spune Eliza la 48 de ani : nu cred ca toti avem sanasa de a avea parte de prieteni adevarati ! o viata am cautat prietenia adevarata ! nu am gasit o ! am avut, foarte multi amicii, ii numesc amicii, ca le am fost buna ! ….dar, la greu, nu le am mai fost buna ! ….si crede ma ! se poate trai si fara prieteni ! greu, dar se poate ! nu se moare din atat ! crede ma ! e trist si adevarat, ca, adevarati prietni parca sunt pe cale de disparitie, dar, asta e ! ….

27 07 2015
IN MEMORIAM

DE ce nu te inscrii la cursuri gratuite de formare profesionala ? Pe langa calificare ai si socializa………ai avea de castigat CATEGORIC…….

27 07 2015
IN MEMORIAM

Am observat ulterior ca ai urmat deja,,,de care ? I N CE DOMENIU ?
RAPORTAT LA FELUL DE A FI AL OAMENILOR…….cineva a incercat sa stea la un pahar de vorba cu tine crezand in mod usuratic ca iti va prinne bine….IAR TU STAI LA PANDA VANAND GRESELI/SCAPARI.. ironizand……uitand ca omul acela ti-a dedicat cateva momente din propria viata …cu un scop nobil…..pacat ca nu am reusit dar spre deosebire de tine…nu ma las cu una cu doua….iar peste micile rautati trec indiferenta,,,,,,,,surprinsa fiind insa de reactii…….

27 07 2015
Alexandru

Scuzati-ma, dar ma fac ca nu am vazut tot comentariul userului „IN MEMORIAM pe iulie 27, 2015 la 6:20 pm”, altfel se mai adauga 3 procente. Stiam ca pana la urma nu ma vei intelege. Nu ai citit tot ce am scris si ai pus intrebari ce-si aveau raspunsul cu mult spre inceput. Mai departe, imi voi „regiza” deznodamantul cum am specificat.

28 07 2015
IN MEMORIAM

NU e vorba ca nu inteleg cum spuneai,,,,, ci ca esti cam incapatinat….spui ca accepti orice domeniu dar cand detaliezi nu rezulta ca accepti orice functie…adica inclusiv cea de necalificat,,,In opinia mea aici e cea mai mare problema,,,acest prag psihologic nu il treci…e bine sa ai stima de sine dar trebuie sa fii si realist….timpul ti=a dovedit ca la inceput,deci neavand experienta in munca si nici calificare,nu poti obtine locuri de munca conform asteptarilor tale….NU SPUN CA NU INTRUNESTI CALITATILE NECESARE CI CA NU iti acorzi nici tu SANSA SA LE DOVEDESTI….SI CA AR FI CAZUL SA ITI SCHIMBI STRATEGIA SI SPRE EXEMPLU CIND OPTEZI PENTRU UN LOC DE MUNCA SA MENTIONEZI CA ACCEPTI SI ORICE ALT LOC DE MUNCA IN ACEEASI FIRMA CA SI NECALIFICAT,dar ca ai avea rugamintea ca in timp daca vei confirma asteptarile angajatorului sa fii promovat in timp pe functia dorita…..sau ca accepti perioada de proba timp in care esti dispus sa faci si orice alte treburi prin firma….IMPORTANT ESTE SA INCEPI SA MUNCESTI,sa depasesti ACEST BLOCAJ,…..ORICe PATRON ISI DORESTE ANGAJATI IMPLICATI,RESPONSABILI,CU ATITUNE POZITIVA etc…..dar pentru a dovedi ca esti potrivit trebuie sa ajungi sa lucrezi in acel colectiv,,,PE DE alta parte unele functii necesita obligatoriu calificare/specializare…..Sunt convinsa ca dupa ce te=ar cunoaste ca om dar si ca angajat te-ar ajuta/sprijini in atingerea obiectivelor propuse……
Cred ca esti putin sub un clopotel de sticla…pe care tu l-ai montat…dar probabil nu te-au convins/impiedicat cei din jur sa nu il aplici,pastrezi,respectiv sa il indepartezi apoi….
ESTI PREA IZOLAT,,,DE CEI APROPIATI…in mod special de familie….sunt convinsa ca te-au si dezamagit mult….eVITI ORICE DISCUTIE despre,,,….este evident ca aveti o mare problema de comunicare…………cel putin…
PACAT CA V=ATI/VA INSTRAINATI…..
ORICUM te sfatuiesc sa iti deschizi sufletelul…..ce ai de pierdut….macar te-ai usura….s-ar redistribui povara sufleteasca………..crezi ca nu le pasa ??SUNT CONVINSA CA ENORM…….FIECARE PARINTE isi doreste copilul linistit ,implinit….multumit……durerea ta ,,dezamagirile….ii macina si pe ei…..rupeti tacerea sau au fost mult prea multe reprosuri, greseli ,tensiuni etc si nu poti trece peste……? Nu cumva tocmai din dorinta de a-i contrazice,a le demonstra ridici stacheta atat de mult incat din pacate pana acum nu ai putut-o depasi ?DE CE SPUI ca te-ai putea trezi pe strazi ?
ESTI DIAGNOSTICAT de medic cu depresie ? Urmezi ceva tratament sau doar te-ai autodiagnosticat ?
CE profil a avut liceul ?CE cursuri de formare ai urmAT ?
DE CE TE-AI izolat si spui ca nu ai nici un prieten ?Ai avut si te-au dezamagit sau nu s-au ridicat la nivelul asteptarilor ?
DEcat sa tot ameninti ca iti vei regiza deznodamantul mai bine concentreaza-te si incepe sa iti construiesti viitorul/succesul………sunt sigura ca ai multe calitati care te vor ajuta sa iesi din anonimat,,,sa stralucesti,,,,dar trebuie sa stergi praful care s-a asternut pe neobservate,,,..scutura=l ,sterge-l…..ai rabdare,,fii modest dupa cum spuneam iar faptele,atitudinea pozitiva si responsabilitatea te vor propulsa…….daca nu iti refuzi singur sansa,,,,,SI LA ANGAJARE AR CONTA DACA APLICI DE PE pozitia de angajat la o alta societate sau nu…
Faci miscare /sport ? BANUIESC CA NU…VEZI CATE LUCRURI POTI SCHIMBA….IAR FIECARE DINTRE ELE AR PUTEA CONTRIBUI LA SCHIMBAREA IN BINE A STARII TALE…..
OCUPA-TI MINTEA…TIMPUL….ALTFEL SE CUIBARESTE IDEEA UNICEI SOLUTII…..!!!!!
AJUTA UN BATRAN LA CUMPARATURI….VORBESTE CU OAMENII DIN JUR,,,,VEI DESCOPERI CA NU TOTI SUNT INDIFERENTI,SUPERFICIALI,INTERESATI…BADARANI……..MATERIALISTI…..VEI VEDEA CA SI ALTII AU TRECUT SAU MAI TREC PRIN GREUTATI,INCERCARI,….
CAUTA o asociatie/fundatie…participa la activitati sociale…de voluntariat…..nu stii de unde poate veni MAREA SCHIMBARE…..atat de mult asteptata………

28 07 2015
Alexandru

Catre IN MEMORIAM> Este nevoie de o modificare la ce ai scris: „ORICE PATRON ISI DORESTE >SCLAVI/HAMALI< IMPLICATI". Opinii, Intrebari si Raspunsuri: "ESTI PREA IZOLAT DE CEI APROPIATI". Asa si trebuie. Parintii sunt batrani si nu ma pot intelege/ajuta, iar fratele si sora s-au casatorit. "ORICUM te sfatuiesc sa iti deschizi sufletelul. Ce ai de pierdut? Macar te-ai usura, s-ar redistribui povara sufleteasca. Crezi ca nu le pasa? SUNT CONVINSA CA ENORM." Bun; sa spunem ca le pasa, dar cum dr*** sa ma ajute cand chiar si ei au multe necazuri si trebuie ajutati? Nu am neamuri prin institutii, altfel nu scriam aici! "ESTI DIAGNOSTICAT de medic cu depresie?" Nu, dar la un control viitor Da. "Urmezi ceva tratament sau doar te-ai autodiagnosticat?" Nu urmez tratament; m-am autodiagnosticat si "M-AI/M-ATI" diagnosticat prin ce am scris. "CE profil a avut liceul?" Mate-Info (ceea ce nu mi-am dorit, dar am fost fortat sa aleg). "CE cursuri de formare ai urmAT?" Dulgher, rigipsar-faiantar, brutar (pentru inceput). "DE CE TE-AI izolat si spui ca nu ai niciun prieten?" Pentru ca nimeni nu sta la vorba despre lucruri importante. Nu am avut niciodata prieteni si nu cred ca vor apare. Lumea ma ia la misto doar pentru ca gandesc mult&dau importanta detaliilor. Uneori aud pe strada (probabil barfe la adresa mea) urmate de hohote de ras a cel putin 3 indivizi scuipatori de seminte. Se pare ca nu sunt perfect ca ei!

29 07 2015
eliza

crezi ca e corect sa iti iei viata taman acum ! ? mai ales ca parinti spui ca iti sunt in varsta ! ??? nu crezi totusi, ca ai o datorie macar fata de ei, ca te au crescut ! ??? nu crezi ca esti putintel totusi egoist ! ? ia lasa i pe ei sa se duca, apoi, te duci si tu ! ? nu crezi ca totusi asa ar fi corect din partea ta ! ?

28 07 2015
IN MEMORIAM

SPUI ca parintii sunt batrani si nu te pot intelege…de ce esti atat de sigur ??FRATELE si sora sunt casatoriti…asta nu inseamna ca nu le pasa de tine….doar ca cred eu tu nu impartasesti zbuciumul sufletesc prin care treci…DE CE SA NU INCERCI SA vorbesti cu ei….decat sa le provoci un SOC…
AU SI EI NECAZURI SI TREBUIE AJUTATI….poate impreuna gasiti alte solutii…va intrajutorati…sau macar va spuneti o vorba buna,,,va sprijiniti moral…sufleteste…ii poti ajuta din cand in cand sa plimbi copiii de ex iar in parc socializezi cu fel de fel de lume….poate aparea si cineva potrivit sufletului tau…..sau povestind cu alti parinti,frati cunostinte ale copiilor din parc poate din aproape in aprope gasesti un loc de munca….
Eu nu imi permit sa te diagnostichez …tu ai dat intr=un mesaj anterior raspunsul ca ai….
ESTE adevarat ca multi sunt SUPERFICIALI…..NU e sigur insa ca te barfesc,,,si apoi hohotesc de ras….de ce crezi asta ??? Care sa fie motivul ??
SPUI CA NU CREZI CA VOR APAREA PRIETENI…SCUZE DAR UNDE TE ASTEPTI SA II INTILNESTI…CUNOSTI……CE FACI IN ACEST SENS…
TE ASIGUR CA EXISTA OAMENI MAI PROFUNZI…..DAR POATE INCA NU I-AI INTALNIT,,,REMARCAT…
ORICUM IZOLAREA ESTE CONTRAINDICATA IN CAZUL TAU….TE CONSUMI DE UNUL SINGUR,,,,DOAR REALIZEZI CA UNORA LE ESTI SUPERIOR SAU CEL PUTIN EGAL…DAR TU ITI CAM REFUZI SANSA DE A TE INTEGRA SUB DIFERITE ASPECTE….. ESTI O PERSOANA INTERESANTA ,,,,PROFUNDA INSA CU MULTE FRUSTARI…..GANDESTI NEGATIVIST,,,SI UNEORI DIN PACATE VEZI O SOLUTIE DEFINITIVA LA PROBLEME TEMPORARE….MACAR LA ASTA SA RENUNTI….

28 07 2015
IN MEMORIAM

REFERITOR LA ANGAJATORI cred ca exagerezi,generalizezi…risc si spun ca am impresia ca ai o prejudecata….

28 07 2015
Alexandru

Catre IN MEMORIAM> Prejudecata pe care sustii ca o am este prezenta la multi oameni. Intorcandu-ma la aspectul relatiilor interpersonale, doresc sa afirm ca imi este foarte anevoios sa ma integrez intr-un colectiv datorita incapatanarii, sensibilitatii, absentei stimei personale, „ciudateniei”, interesului dedicat unor domenii nu prea cautate, istoricului social si familial, etc. Sunt SIGUR ca daca voi mai trai o sa duc o viata de cersetor (cel putin in Vaslui). Ásta sunt eu, un cretin care isi povesteste viata defaimata cu mana sa intr-un colt de internet. Nu merit sa fiu incurajat, sunt doar un numar si un posibil votant in aceasta tara. „MESAJ PENTRU CONDUCATORI”: Am o singura dorinta, si anume> ASIGURATI-VA CA NIMENI NU VA MAI FI CEL PUTIN IN SITUATIA MEA!
*Nota: nu am comis niciun delict!

28 07 2015
IN MEMORIAM

ESTI PESIMIST….DAR daca te incapatanezi sa nu iti schimbi atitudinea… risti sa fii coplesit si sa nu reusesti ceea ce iti doresti…..
Incearca sa faci schimbari….chiar daca la inceput mici,…sau in care tu nu crezi….ce ai de pierdut ? DECAT SA TE VICTIMIZEZI MAI BINE ACTIONEAZA….nu renunta…
NU INSEAMNA CA DACA nu ti-ai gasit locul,oamenii potriviti … pana acum asta nu se poate intampla oricand….

28 07 2015
IN MEMORIAM

SPER LA UN MOMENT dat sa iti raspunda si specialistii…psihologi….de pe acest site……..sunt mai in masura sa dea sfaturi….

28 07 2015
Alexandru

Ma citez de la inceput: „Sa imi fie iertat gestul pe care cu 80% pana acum este probabil sa-l fac.” Cei 80% au devenit acum 90%. Mai ramane sa ma supere tare o persoana (oricine ar fi) si imi voi alege modul in care voi pleca. Sa para sau nu o intentie? Mai bine nu. Si stiu exact cum sa ascund asta. Nu imi pare rau de „ai mei”, chiar daca le pasa (intr-un tarziu), ci mai degraba fata de profesorii care i-am dezamagit si care au avut incredere in mine. Toata iubirea ce n-am avut-o o trimit catre putinele persoane cu bun simt si valoare!

28 07 2015
Miss

Da,

eu cred ca esti in depresie. Se vede.
In rest, de acord cu IN MEMORIAM.

Ca si zilier nu ai gasit nimic? Pt a-ti pune bani deoparte pt meditatii. Vorbeste si cu fratii tai sa te sustina sa dai bacul (bani pt meditatii).
Cand esti in depresie, pur si simplu crezi ca viata nu are rost, dar are de fapt. Daca te-ai trezi intr-o zi fara depresie, ai vedea ca problemele tale nu sunt asa de mari, si ca viata merge inainte pt ca pur si simplu merge inainte.
Incearca o cafea tare , indulcita, dimineata si cateva bucati de ciocolata, zilnic. Ridica tonusul.

Cu bine, Miss

28 07 2015
Adrian

Subscriu. Si eu cred ca esti in depresie, DAR in acelasi timp atrag atentia ca un diagnostic CORECT il poate pune doar un medic, dupa o examinare amanuntita. Ai fost la medic?
Fata de cele scrise de Miss, eu as mai adauga si miscarea, exercitiile fizice (stimuleaza producerea de endorfine) si ceai de sunatoare. Stiu ca suna ciudat, dar sunatoarea este un antidepresiv natural.
Absolut nimic din toate acestea insa nu inlocuieste vizita la medic! De urgenta!

Cat despre procente si prognosticuri, nu este ok sa invinovatim pe absolut nimeni pentru cresterea acestora. Singurii care putem face ceva si singurii responsabili pentru deciziile noastre suntem doar noi insine! In rest, dupa cum ai putut constata, aici gasesti oameni dispusi sa te asculte si sa iti fie alaturi neconditionat. Nu cred ca este corect nici sa reprosam, nici sa invinovatim pe cineva pentru cresterea cu vreun procent a „sanselor”.

Inchei prin a te asigura, draga Alexandru, ca eu unul sunt ferm convins ca ai mare nevoie sa discuti cu un medic, sa ai parte de un consult amanuntit, si sa primesti ajutor. Vei vedea cum, dupa aceasta, starea ta generala se va imbunatati si, astfel, vei fi mult mai capabil sa te concentrezi asupra lucrurilor care chiar conteaza pentru tine! Esti talentat, ai potential, asa ca e pacat sa lasi depresia sa strice tot ceea ce ai putea reusi sa faci!

Cu prietenie,
Adrian

29 07 2015
eliza

Alexandru, totusi, nu ai un picut macar de jena cand scri asta ! : „….Nu imi pare rau de „ai mei”, chiar daca le pasa….” , eu, te am citit ca fiind un baiat finut, cu sentimente ! m am inselat oare Alexandru ! ??? sau, tu defapt prin gestul tau, vrei cumva taman sa te razbuni cumva pe ei taii ! ??? vezi ca se spune ca : rabunarea este arma prostului ! ! ! PS : SPER CA MAI ESTI ! ! ! ?

28 07 2015
IN MEMORIAM

DE ce sa faci gestul …..???
DE ce sa nu demonstrezi ca esti special…ca meriti o sansa..,..ca esti profund fata de cei multi superficiali….ignoranti….Cum adica ?EI au puterea sa se complaca…..iar tu renunti……ABANDONEZI.?
Atunci vor fi sigur etichete…concluzii pripite…interpretari ale gestului…
NU AR FI PACAT ? INCA NU AI AVUT OCAZIA SA DEMONSTREZI CAT DE VALOROS ESTI….AI RABDARE….CALM ….INTELEPCIUNE….SI SPERANTA…

28 07 2015
Alexandru

Stimate domnule Adrian si stimate doamne Miss&IN MEMORIAM,
Consider ca ati facut tot ce v-a stat in putinta pentru a opri pierderea multor vieti (nu numai a mea) si va multumesc pentru initiativa cu care numai 3 oameni remarcabili reusesc sa mai aline din apasarea sufleteasca. Insa, vizand in mod direct persoana mea cred ca am pe deplin dreptul de a decide ce se va intampla mai departe. Aceasta consecinta (intentie) este rezultatul a 20 ani de suferinta cumulata treptat in diverse medii sociale si reprimarea sa este imposibila. In incheiere va transmit O VIATA FRUMOASA si SUCCES IN TOATE! Poate ne vom cunoaste in alta viata!

28 07 2015
IN MEMORIAM

DRAGA ALEXANDRU,
CHIAR DACA incerci sa ne magulesti …cel putin eu sunt constienta ca puteam pot si voi putea face mai mult pentru TINE….INSA CHIAR SI TU POTI FACE MULT MAI MULT PENTRU PROPRIA PERSOANA/VIATA …
As putea incepe prin a suporta costurile cu deplasarea intr-un oras in care ai putea vizita mai multe obiective turistice situat insa la sute de km de orasul tau natal doar in a doua jumatate a lunii august …….sau de indata as putea suporta costurile a zece sedinte de meditatie la matematica …Cum ti se pare propunerea ?
TU CE SCHIMBARI AI DE GAND SA FACI ?DE CAND ????
O vizita la psiholog cum ti se pare ?Nu de alta dar ei sunt specialisti…

28 07 2015
Alexandru

Cum nu-mi place sa las asteptat un raspuns iti voi scrie din nou. Este salutara solutia propusa si iti multumesc inzecit. S-ar merita o vizita oriunde in lume, chiar si la cativa km, dar numai cu niste prieteni pe care nu-i am. Referitor la meditatii, profesorii cu care am vorbit nu au timp (chiar daca ii platesc decent). Vizita la psiholog este o solutie temporara; depresia va reveni in absenta unor prieteni/a unui job. Cred ca sunt supraapreciat de tine, Miss si Adrian si subapreciat de toti ceilalti. Am ajuns sa ma complac intr-o situatie mizera si sa devin tot mai retras in camera mea. Imi pare rau ca va pierdeti timpul cu un idiot fara bacalaureat. VOI meritati mai mult pentru ceea ce sunteti si realizati, nu eu. Nimeni nu s-a purtat niciodata cu mine atat de exemplar ca VOI. Sincere Felicitari!

29 07 2015
Alexandru

ADIO LUME CRUDA. MAINE SEARA (JOI) MA VOI […moderat…] LA MARGINEA PADURII. VAZANDU-MA SINGUR PE STRADA, FARA SA POT ZAMBI MACAR UN MINUT CA SI CEILALTI SAU TRAIND MACAR O ZI DIN VIATA LOR IMPLINITA NU DORESC SA CONTINUE ACEST CHIN CE PARE IREAL DE DUR. VA SPUN PENTRU ULTIMA DATA: LA REVEDERE SI SA NU VA INVINOVATITI! VA IUBESC.

29 07 2015
Alexandru

AM PIERDUT NOTIUNEA TIMPULUI: MAINE (VINERI!!!!)

30 07 2015
IN MEMORIAM

SITUATIA SE AGRAVEAZA….Ar trebui sa apelezi totusi la medic sau sa suni la alte asociatii ce se ocupa de cei in astfel de situatii limita….NICI NU TE ALIMENTEZI CORESPUNZATOR…ESTI COPLESIT DE CaTE S-AU ADUNAT….ESTE GREU DE SUPORTAT …. DAR AVAND IN VEDERE CA AI POTENTIAL,AI ATATEA CALITATI SPRE DEOSEBIRE DE MULTI ALTII…CARE SUNT SUPERFICIALI,IGNORANTI,NESIMTITI,MEDIOCRI.banali,.. NU AR FI PACAT SA RENUNTI ???SA abandonezi ???
ALTII sunt orbi,muti,in scaune cu rotile…au cancer…si totusi lupta sa traiasca…
Gandeste POZITIV….LA UN MOMENT DAT VOR APAREA SI BUCURIILE…IMPLINIRILE….SATISFACTIILE…DOAR CA ACUM ESTI PREA OBOSIT,EPUIZAT CHIAR FIZIC SI EMOTIONAL, SCEPTIC..sa mai crezi …..sa mai astepti..
Chiar daca te-au dezamagit /ranit inclusiv cei mai apropiati…..nu inseamna ca in viata va fi vesnic asa…..
Ai putea cunoaste spre ex chiar mergand spre spital …..sau pe hol asteptand oameni potriviti sufletului tau (NU NEAPARAT PACIENTI ci chiar si insotitori)…..cu/fara aceleasi framantari…preocupari….oameni care sunt in aceeasi situatie dar mai ales care au depasit aceste incercari…
revin….

30 07 2015
eliza

Alexandru, o ora jumate m am gandit la tine si o ora jumate ti am scris , sper eu, cuvinte incurajatoare ! ? dar, parese, cineva ? ceva, nu o vrut sa ajunga cuvintele mele incurajatoare la tine ! ? ca, mi sa blocat afurisita asta de calculator si mi sa sters o ora jumate de scris, ca, prosteste nu l am salvat in calculator …..
Poate, asa trebuia sa se intample ? ….
Ca urmare, acum, scriu doar atat, sper ca Bunul Dzeu sa te ajute si sa te razgandesti !

30 07 2015
Miss

Alexandru,

Esti in depresie severa. Suna la 112, spune-le ce vrei sa faci, te vor ajuta. Daca nu, du-te la camera de garda a primului spital pe care il vezi si spune-le ca te lupti cu gandurile sinucigase!
Crede-ne, ca dupa ce ti se stabilizeaza neurotransmitatorii, ti se va parea ireal cum te-ai putut macar gandi la astfel de lucruri!! Poti inatalni un medic bun psihiatru, dedicat meseriei, care sa te ajute foarte mult. Unii doctori, sunt pe langa mari profesionisti si oameni remarcabili, pentru ca intalnesc multe cazuri de viata, si atunci pe langa tratament, indruma si in viata, pacientul!! Nu iti dai o astfel de sansa? E medicina secolului 21 si oameni profesionisti. Iti trebuie si psihoterapie. Stii ce e aceea? vorbesti cu un psihiatru care are si aceasta competenta de psihoterapie sau cu un bun psiholog, povestesti viata ta, iar ei pun fin „degetul” pe rana, incercand sa o vindece, dar nu numai atat, dandu-ti si SOLUTII DE VIATA!!!! Iti dai seama? Cam ce facem noi aici, intr-o oarecare masura, in primul rand Adrian, care este un domn deosebit!!! Face toate aceste lucruri frumoase pentru noi, pentru ca este in primul rand un om bun si apoi profesionist!!
Esti un om inteligent, dar nu ai epuizat nici pe departe, asculta-ma, nici pe departe, toate solutiile salvatoare pe care le ai la indemana!
Ai toata viata inainte, si nu este un cliseu, ai doar 24 de ani!
Cauta un doctor, azi! Si nu ne dezamagi, caci si noi vrem sa avem succese!

Curaj, Miss

30 07 2015
Miss

Ps. „si apoi profesionist”, adica nu ca profesionismul domnului Adrian, vine dupa calitatea de a fi om bun, adica nu este in nuiciun caz umbrita de aceasta, ci ca, eu cred ca se implica atat de mult, pentru ca are aceste calitati sufletesti , pe langa profesionalism.

30 07 2015
Alexandru

E PREA TARZIU. CAND SPUN CEVA MA TIN DE CUVANT. AM CUMPARAT ASTAZI […moderat…] SI MAINE SEARA LA CAPATUL PADURII VOI SCAPA DE TOATA DISPERAREA. PANA AICI! TREBUIE SA PUN PICIORUL IN PRAG SI SA SPUN: NU! NU MAI SUPORT! MAINE IMI VOI CUMPARA SI ALCOOL PENTRU BAUT SA NU SIMT DUREREA SI TRISTETEA. NU VREAU SA FIU GASIT DE NIMENI SI O SA CAUT UN LOC CAT MAI IZOLAT CU PUTINTA. SA PUTREZESC SI SA FIU MANCAT DE VIERMI, ASTA MERIT CAT MAI CURAND. REGRET, DAR VORBELE VOASTRE NU MA POT INDUPLECA. CAT MAI AM TIMP MA VOI RUGA LA DUMNEZEU SA FIU IERTAT.

30 07 2015
Adrian

Draga Alexandru,

Ai dreptate intr-o privinta: da, vorbele NIMANUI nu te pot indupleca. Si asta pentru ca doar tu esti responsabil de deciziile pe care le iei in ceea ce te priveste.

In rest, permite-mi sa iti spun la fel de deschis ca si pana acum ca nu ai dreptate! Dar chiar deloc!

In primul rand, NU, nu este prea tarziu! Niciodata nu este prea tarziu! Singurul care te poate impiedica sa progresezi esti tu. Nici situatia in care te gasesti TEMPORAR, nici faptul ca nu ai luat BACU-ul, nici nimic altceva. Doar TU esti cel care te poti impiedica sa iti indeplinesti visele! Cunosc un om care a fost strungar pana la 47 de ani. Pentru ca nu a luat treapta a doua (inainte se dadea examen si la terminarea clasei a X-a), a fost nevoit sa faca o scoala profesionala si atat. Apoi, la un moment dat, si-a dat seama ca trebuie sa faca ceva cu viata lui. Asa ca s-a inscris la liceu, la seral, l-a terminat, apoi s-a inscris si la BAC, a dat examenul de cateva ori, pana cand l-a luat. Apoi s-a inscris la facultate. A terminat Dreptul, si acum e avocat. Daca pentru el, la 47 de ani, nu a fost tarziu sa o ia de la inceput, da-mi voie sa iti spun ca in cazul tau este doar un pretext. Nu, NU este prea tarziu!

Apoi, in privinta hotararilor pe care le iei si apoi te tii de cuvant doar pentru ca tu zici ca te tii de cuvant, da-mi voie sa te contrazic din nou. Da, este un lucru bun sa perseverezi in lucrurile bune, in hotararile care te ajuta… Dar in asta sa perseverezi? Asta e o hotarare total lipsita si de perspectiva, si de inspiratie! E cea mai proasta decizie pe care o poate lua cineva – ca pentru o problema TEMPORARA, pentru o problema DEFINITIVA, sa aleaga o varianta DEFINITIVA, PERMANENTA (pentru ca, indiferent daca vrei sa accepti asta sau nu, odata ce ai hotarat sa mori, nu prea mai poti drege busuiocul…). E cea mai proasta decizie, intrucat e ABSOLUT SINGURA care te poate impiedica sa iti atingi scopul si sa demonstrezi ca poti, ca tu nu esti ca acei oameni pe care ii condamnai ca sparg seminte la coltul strazii… Cum demonstrezi tu? ASA?! Nu e absolut nimic demn in gestul acesta, sa stii!

Apoi, te contrazic si in privinta lui „asta merit”. Daca asta ai merita, inseamna ca noi toti, cei care ti-am raspuns aici si care te-am acceptat neconditionat, inseamna ca suntem ori prosti, ori nebuni, pentru ca noi consideram ca meriti timpul si atentia noastra! Deci, prin gestul tau, indiferent daca vrei sa ii atingi in vreun fel pe ai tai sau pe altii, ne atingi in primul rand pe noi, cei despre care spuneai ca am fost, poate, singurii tai prieteni… Si tocmai noua ne faci asta! Gandeste-te tu daca e ok!…

In fine, te contrazic si in privinta afirmatiei tale: „regret”. Nu, nu regreti! Daca ai regreta, ai demonstra asta. Te-ai duce sa te uiti putin in oglinda, te-ai scutura bine si ai face ceea ce ti-a scris si Miss, si ceilalti pe aici: ai merge la camera de garda a primului spital pe care il intalnesti sau ai suna la 112 si ai spune ca te lupti cu ganduri de suicid si ca simti ca pierzi controlul, si te-ai lasa ajutat!

Imi pare rau, dar eu ma voi opri aici cu comentariile. Nu iti voi mai scrie, pentru a iti oferi sansa si posibilitatea sa reflectezi la ceea ce ti s-a spus si pentru a iti oferi timpul necesar pentru a cere si primi ajutor.

Te asigur insa ca, daca vei reveni, vei fi primit exact ca si pana acum: fara sa fii judecat in vreun fel, ci doar sprijinit din toata inima si cu tot sufletul.

Intre timp, vreau sa stii ca ma rog pentru tine! Nu sa fii iertat pentru ce zici ca esti hotarat sa faci, ci pentru ca refuzi sa lupti, sa ceri si sa primesti ajutor, desi cel putin acum stii foarte clar ca POTI fi ajutat! Ma rog sa iti dea Bunul gandul acela bun si sa te ajute sa fii tipul acela inteligent si capabil pe care l-am vazut cu totii dincolo de masca aceasta de moment, dincolo de tristetea si de dezamagirile care te-au ingenuncheat… ma rog sa fii iarasi cum ai fost in vremurile tale bune, si mai mult decat atat!

Cu prietenie,
Adrian

30 07 2015
eliza

Adrian, sunt o pilda vie inca ! ….la 35 de anii m am inscris la seral si CULMEA ! am si terminat o ! desi, nu aveam degand sa o termin la inceput ! ….ca urmare, precum ai sc si tu mai sus, cu siguranta ca se poate, doar trebuie sa vrei !
PS : eu, nu am vrut sa termin liceul ! …eu, pt fiul meu m am inscris la seral ….

30 07 2015
Miss

Sa fii iertat asa pur si simplu, fara sa incerci sa iti rezolvi problemele? Nu cred. Cauti linistea, dar oare dincolo esti sigur ca asa va fi? iar, NU cred, sunt convinsa ca nu, pentru ca NU esti un caz disperat de viata, ai ceva probleme, pe care le-ai putea rezolva destul de usor: medic, tratament, psihoterapie, imbunatatirea relatiei cu familia (daca tu nu le vorbesti, si nu esti mai apropiat de ei, nu au cum sa stie toate problemele care te macina; si noi trebuie sa cautam ajutor si sprijin, sa instistam), meditatii la matematica, luat bacul, gasirea unui loc de munca (loc de munca , daca se iveste, poti in acelasi timp cu meditatiile).
Du-te azi la primul spital care iti iese in cale, sau suna la 112!! Da-ti sansa asta!
Gandeste-te la parintii tai, ii vei imbolnavi! Merita ei asta? te-au crescut atata timp, ti-au dat dreptul la viata!!
Iti spun, pana cand iti intra in subconstient: si nevoie de tratament profesionsit, trebuie, du-te!

30 07 2015
eliza

[…moderat…] …iar referitor la durere si tristete, religiosi spun ca exista iad, unde ar fi cica durere si tristete vesnica ! ( eu nu cred in iad ! dar, cine si sunt eu oare ? sa pot sustine ferm ca nu exista ! ? sunt si eu un banal om ca tine Alexandru, ca urmare, nici eu nu pot sustine cu fermitate ca nu ar exista iadul ! deindata ce sunt si eu doar un banal muritor de rand ca si tine defapt ! doar, ca eu , m am bucurat cat de cat, vremelnic ce e drept, in viata asta, deoarece, AM ALES SA TRAIESC ! ! ! candva …..) vezi ca daca cumva ei au dreptate ! ? nu te vad bine ! din ” lac , pici in put ” ! ! ! ? = adica in durere si tristete VESNICA ! ! !
deaceia si poate, eu, am ales sa sufar vremelnic aici, pe iadul – actual – pamantesc, o numesc eu si POATE, ASTFEL, IMI VOI CASTIGA MACAR SOMNUL – MORTII – VESNICE ! ?sau, de ce nu, o sansa minora la o viata – vesnica fericita !

[…moderat…] eu, stiu ca sunt doar un banal om, muritor de rand, care, fara Creatorul meu SUNT UN NIMIC !

[…moderat…] da, sunt ferm convisa ca viata insasi este MINUNATA ! SPLENDIDA ! DEOSEBITA ! ! ! doar lumea asta rea afurisita Satanica e grea, trista, cruda si tot ceeace mai vrei tu a fi !

Apropo, sper ca sti ca, poate Satan si demonii lui, vor chefui poate ! ? ca inca pe unul au reusit sa l duca de nas ! ! ! ?
Biblia spune de Satan, ca umbla pe cuprinsul Pamantului, ragnind ca un leu fioros, care STIE CA MAI ARE PUTIN TIMP ! ! !( SPER si eu ! ! ! ca, putin timp mai are ! …..) si vrea pe cati mai multi posibili sa ii inghita ! ….

PS : sper […moderat…]sa vezi apoi si tu viata la fel de frumoasa, precum am vazut o eu, a doua zi, dupa tentativa mea de suicid ! Tatal nostru Bun ceresc, sper, sa ti fie alaturi si sa iti dea intelepciune ! ! !
Grij de tine ! Alexandru 😦 😦 😦 m ai intristat sa sti ! ! ! mai mult, decat eram oricum ! ….

30 07 2015
Alexandru

Nu am povestit ca am mai incercat anul trecut sa ma sinucid […moderat…] pe abdomen (in zona inimii). Am avut NEnorocul sa nu fie […moderat…] cand l-am conectat, mai inainte legandu-mi strans un […moderat…] pentru a nu fi auzit de ceilalti daca tipam. De data asta trebuie si vreau sa reusesc sa imi duc planul la bun sfarsit daca cu „celelalte planuri” (aici ma refer la dezvoltarea personala) am avut numai rezultate mediocre. Daca nu stiu sa traiesc viata (si nu am de unde sa invat asta) trebuie sa cedez locul celor puternici si inteligenti pentru ca eu sunt firav si idiot. Asta este legea universala a naturii si nu ma pot impotrivi (prea mult). Nu ma declar invins ci doar pãrtas la indiferenta, gelozia, mandria, teama, ura, si prostia secolului 21.

30 07 2015
IN MEMORIAM

CHIAR daca nu te declari invins daca recurgi la….practic recunosti/efectiv chiar esti….iar noi de asemenea ca nu te=am putut convinge sa te razgandesti…asa ca hai sa continuam….de profesie ne vrem invingatori !!!
DIN PACATE IN SITUATII LIMITA SE aplica cu superficialitate si in pripa cam aceeasi ETICHETA….PACAT…CHIAR NU O MERITI…
Haide sa respiram profund…sa acceptam ca si maine e o zi poate mai frumoasa decat cea de azi…dar ca asta depinde si de noi…de ceea ce facem…de cum privim lucrurile/situatiile/oamenii …
Ai rabdare …dincolo de cuvintele mai mult sau mai putin potrivite..te-ai putut convinge ca apar si alte oferte concrete…NU AR FI PACAT SA RENUNTI ??!!
Nu ne dezamagi !!! CHIAR NE PASA !!!!

30 07 2015
IN MEMORIAM

CA ULTIM ARGUMENT….DACA AI RABDARE PANA LA SFARSITUL LUNII AUGUST..(pana atunci nu pot efectiv)….te ajut sa incerci sa muncesti intr-un alt oras….dar trebuie sa iti gasesc ceva adecvat….trebuie sa fii bine fizic si psihic….sa faci fata cerintelor…dar nu trebuie sa iti faci iluzii…nu va fi totul roz…doar ca va fi un nou inceput…o schimbare….ESTE O RESPONSABILITATE MARE SI PT MINE DAR MAI ALES PT TINE…..e o alta sansa ce ti se contureaza…ce spui ???
ESTI PREGATIT ???Te pregatesti????
PANA ATUNCI TE ROG SA AI GRIJA DE TINE..SA MANANCI….SA TE ODIHNESTI …FACI MISCARE….SI MERGI LA PSIHOLOG…ok????

30 07 2015
IN MEMORIAM

AM UITAT SA mentionez….in paralel iti voi plati meditatii la matematica…iar la anul vei da bacul….PREA FRUMOS SA FIE ADEVARAT????SI TOTUSI….DAR PENTRU CA TOATE ACESTEA SA DEVINA REALITATE….TREBUIE IN PRIMUL RAND SA AI GRIJA DE TINE….

30 07 2015
eliza

Grij mare de tine Alexandru ! Viata, e totusi frumoasa Alexandru, crede ma ! nu te mint ! Poti avea inca parte de multe bucurii in viata ! pt mine amanal pana anul viitor, ok ! ? mai da ti o sansa ! mai da o sansa vieti ! ! ! sa ti poata arata ca poate fi si frumoasa ! ! ! ce si mai ai de pierdut ! ? daca o amani 1 an ! ? Toate cele bune si putere sa le poti duce pe toate ! 🙂

31 07 2015
Alexandru

VA REPET CA VA IUBESC MULT SI NECONDITIONAT, DAR SI CA TREBUIE SA MA TIN DE PROMISIUNEA FACUTA MIE. IN CEL MULT 24 DE ORE VIATA MEA VA FI FOST DOAR O PARTICIPARE RIDICOLA URMATA DE O DESTINDERE BINE-MERITATA. TOTUL ESTE PREGATIT. PARINTII MEI HABAR N-AU SI NIMENI ALTCINEVA NU BANUIESTE NIMIC. AM REUSIT SA MA REPRIM D.P.D.V EMOTIONAL SI TOTUL VA MERGE CA „LEGAT” IN NOAPTEA ASTA. PADUREA E LA CATIVA KM, POT PARCURGE LEJER PE JOS INTREAGA DISTANTA. VOI MAI INTRA PE SITE PENTRU A VA CITI COMENTARIILE, DAR NUMAI IN SEMN DE RESPECT. ADIO DRAGII SI SINGURII MEI PRIETENI :-(((((

31 07 2015
Gabriela

Dragă Alexandru,

Am citit tot ce ai scris și sunt de acord cu un singur lucru: lumea în care trăim (mai ales aici, în România) ne consumă pe toți foarte mult. S-ar putea scrie cărți întregi despre motivele pentru care am ajuns în situația în care tineretul nostru își epuizează potențialul în încercarea de a reuși să își construiască o viață. Sunt de acord cu tine că școala nu mai folosește azi la mai nimic. Cu toate astea, fără diploma de absolvire e foarte greu să faci ceva, din cauza ipocriziei care domnește la toate nivelurile în societate. Am văzut oameni care au doctorat și scriu mult mai prost decât tine, care n-ai bacul. Apoi, părinții sunt atât de absorbiți de grijile materiale, încât nu mai au nici timp și nici energie să construiască o relație sinceră cu propriii copii. Astfel, la un moment dat, te poți trezi singur.
Ei, și acum despre punctul în care sunt în total dezacord cu tine. Eu cred că fiecare dintre noi e un univers în sine, un sistem extrem de complex. Fiecare dintre noi are resurse nebănuite, care pot fi activate în anumite condiții și care ne pot ajuta să depășim în mod aproape miraculos situații aparent fără ieșire. Nu știam nici eu nimic despre asta până nu am început să citesc memoriile unor foști prizonieri de război (în fosta Uniune Sovietică) și ale unor foști deținuți politici în perioada regimului comunist în România. O să-ți redau aici un fragment din cartea de memorii de prizonierat a lui Radu Mărculescu: Pătimiri și iluminări din captivitatea sovietică. Sunt gândurile lui în momentul în care, în al doilea război mondial, este luat prizonier la Cotul Donului:
“Îndoielii strecurate în mine i se adăugau și gândurile negre, revolta și indignarea de a fi fost aruncat de cei ce dispuneau de destinele noastre în lotul celor sortiți sacrificării, pentru ca o pletoră de “băieți de bani gata”, progenituri de “sus-puși”, învârtiți, ambuscați, strecurați prin fuste de dame în posture călduțe, fără să fi făcut măcar o zi de front, să-și poată etala în voie inutilitatea și obrăznicia. Dar cel mai cumplit era gândul cum vor reacționa ele – mama și soția (mă căsătorisem doar cu două luni înaintea plecării pe front) – la vestea catastrofei din Cotul Donului și când vor afla de la regiment că sunt dat pe listele dispăruților? Însă pe măsură ce aceste gânduri îmi spărgeau tâmplele și mă îneca revolta, simții cum îmi scad puterile și –mi dădui seama că, dacă mai putea fi vreo scăpare pentru mine, aceasta nu putea fi decât ieșirea în forță din cușca acestor gânduri negre. Revolta, indignarea, autovictimizarea îmi subminau rezistența. Ca să supraviețuiesc trebuia să mă împac cu destinul. Nenorocirea care se abătuse asupra mea trebuia să mi-o asum ca pe un dat necesar, nu ca pe un accident absurd. Acolo unde se instalează absurdul – nu mai există scăpare. Iar absurdul nu-l poți desființa decât găsindu-i un sens. De aceea toată această catastrofă personală trebuia asumată de mine și acceptată ca ceva dat de Dumnezeu și care, ca orice lucru care vine de la El, nu poate să nu aibă sens (de mine depinde să mi-l descopăr până la final) și nu-mi poate fi spre pierzare. Și din momentul acela luai hotărârea de a evada din mine și de a mă deschide către cei din jur, către cei cărora le puteam fi de folos; în primul rând, către ostașii mei, față de care aveam o răspundere. Împreună căzuserăm, împreună trebuia să ne salvăm. Și ca un făcut, parcă în întâmpinarea acestei hotărâri veni apelul lui Ivan.”
Sunt multe exemple de rezistență reușită a omului în situații care pentru noi azi par de nesuportat. De fapt, cheia cărții cred că e cuvântul “rezistență”. Cei care au rezistat erau conștienți că rezistă răului.
Îndemnul meu pentru tine e ăsta: Rezistă! Răul cu care ne confruntăm azi e mult mai subtil și mai greu de identificat, pentru că ia forme diverse: corupție, jaf, minciună, răutate. Dar este același rău de când lumea.

Cu gânduri bune,

Gabriela

31 07 2015
Miss

Alexandru,

O astfel de promisiune despre moarte nu e o promisiune adevarata. Poti sa nu o respecti, chiar te rog.
de ce vrei sa ne parasesti asa de repede? Daca societatea in care traim simti tu ca te-a dezamagit, dar aceeasi societate te va primi la un moment dat, crede-ma, daca familia nu a intuit de cate sentimente ai tu nevoie, nu trebuie sa te inversunezi in a-ti face rau, acum chiar tu, tie.
Cu siguranta si la scoala ai avut momente bune, colegi ok, spui de niste profesori buni etc Si in familie ai avut astfel de momente. Acum vezi totul in culori inchise , si exacerbate, minimalizand aspectele pozitive din cauza depresiei.
Esti tanar, sanatos fizic, iti poti lua bacul in viitor, poti calatori, poti face o gramada de lucruri!
Nu ne supara, gandeste-te si la noi, daca ai zis ca iti suntem prieteni!

Cu drag, sper sa revii si sa ne spui ca ai hotarat sa iti mai dai o sansa , sa mergi la medic, si apoi incet, incet sa iti reconstruiesti viata! Miss

31 07 2015
Miss

Suna si aici : 0800 801 200

31 07 2015
Adrian

Sau la 116.123 -apel gratuit!

31 07 2015
Miss

Alexandru,

Raspunde te rog!

31 07 2015
IN MEMORIAM

DRAGA ALEXANDRU,
DACA CHIAR ITI PASA DOVEDESTE…..TI-AM INTINS O MANA DE AJUTOR DIN SUFLET…CU DRAG..o meriti din plin ..BANII PENTRU MEDITATII SI UN LOC DE MUNCA…NU sunt promisiuni desarte…ci oferte concrete…ferme…doar ca nu maine ci peste 3=4 saptamani…timp in care sa te odihnesti …hranesti adecvat ….DE Ce vrei acum sa renunti /sa abandonezi totul..???? DE CE NU POTI AVEA PUTINA RABDARE…?.AI TRECUT PRIN ATATEA IAR ACUM CAND CONCRET SE INDEPLINESC O PARTE DIN ASTEPTARI………..NU MAI ESTI INTERESAT……….
MAI GANDESTE-TE !!!!
Eu cred in tine si sper sa nu ma dezamagesti renuntand….la TOT……ATAT DE DEVREME….

31 07 2015
IN MEMORIAM

SUNT CONSTIENTA CA NU ACESTEA ERAU TOTUSI CELE MAI IMPORTANTE ASTEPTARI…..DAR PE MOMENT DOAR ATAT POT….
STIU CA SUNT PICATURI INTR-UN OCEAN DE DEZAMAGIRI DAR DACA AI RABDARE SI URCI IN BARCA TE VOI SPRIJINI SA AJUNGI SI PE VAPOR…NU CHIAR PE IAHT…..
AI INCREDERE CA VA APAREA SOARELE SI PE CERUL TAU…..NU GARANTEZ CA VA FI MEREU SENIN…….DAR ATUNCI CAND VA PLOUA DACA NU VEI AVEA LA TINE UMBRELA VOI FACE TOT CE POT SA AJUNGA LA TINE UNA………IAR TREPTAT VEI REALIZA CA UNEORI E OK SI FARA UMBRELA…

31 07 2015
IN MEMORIAM

LASA UN SEMN …. DACA NU AI CHEF SA VORBESTI……SA NE
LINISTIM …..

31 07 2015
Alexandru

DE CE NU INTELEGETI CA NIMENI NU MA POATE AJUTA CU ADEVARAT? CEEA CE IMI OFERA „IN MEMORIAM” NU SE POATE INDEPLINI SI AM SPUS DE CE. PROFESORII DE MATEMATICA NU AU TIMP SI IN PLUS NU M-AM INTELES PREA BINE CU EI. NU VREAU SA SCRIU POVESTI AICI. E PACAT CA OAMENII CA VOI SUNT CA BOBITELE DE AUR INGROPATE SUB PAMANTUL CE LE ASCUNDE VALOAREA. NU PUNETI LA SUFLET MOARTEA MEA! SUNT CONVINS CA MA IUBITI MULT DESI NU NE-AM VAZUT. PUR SI SIMPLU AM PALPITATII LA INIMA DE SUPARARE, NU PENTRU CE LAS IN URMA (cunoscuti,parinti,etc.) CI PENTRU CE AS FI PUTUT FACE DACA NU TRAIAM „AICI, ASA si cu ASEMENEA OAMENI”. CARTEA MEA A FOST „SCRISA, CITITA, IAR IN NOAPTEA ASTA SE VA INCHIDE”. CU LACRIMI IN OCHI VA SCRIU ACUM SA AVETI GRIJA DE VOI/COPII/PRIETENI/PARINTI. VA IUBESC

31 07 2015
IN MEMORIAM

IN PRIMUL RAND ITI MULTUMESC CA AI RASPUNS….TOTUSI….
COPILE,SCUZA-MI APELATIVUL,TU NU INTELEGI CA EXISTA PROFESORI CARE TE VOR PREGATI PT BAC ??!!!!
SUNT DEJA IDENTIFICATI !!!! Nu e vorba despre cei de care vorbesti tu….ci de altii…desi poate chiar si aceia ar fi acceptat….
TOCMAI…TI S-A OFERIT SANSA SA TRAIESTI IN ALTA PARTE,,,NU ASA…SI NU CU ASEMENEA OAMENI,CA SA TE CITEZ…..ERA VORBA DE UN NOU INCEPUT…DE O SCHIMBARE….MARE SI SPERAM EFICIENTA…DE BUN AUGUR………..

AI RABDARE…SI INCREDERE….CE AI DE PIERDUT IN VARIANTA PROPUSA…????

31 07 2015
IN MEMORIAM

E VORBA DE UN ALT ORAS…..DOAR SA FII PREGATIT DE MAREA SCHIMBARE….ACUM INTELEGI???????????!!!!!

31 07 2015
IN MEMORIAM

DE CE SPUI CA NIMENI NU TE POATE AJUTA CU ADEVARAT ???? CE AR TREBUI SA FACEM ??????????

31 07 2015
IN MEMORIAM

ALEXANDRU.
NE PUTEM DUCE CU TOTII LA CULCARE AZI MAI DEVREME… DAR LINISTITI…CU PROMISIUNEA CA MAINE RELUAM DISCUTIILE…?

1 08 2015
IN MEMORIAM

BUNA DIMINEATA…

1 08 2015
Miss

Alexandru,

Ce propuneri frumoase si deosebite ti-a facut doamna IN MEMORIAM! Sunt chiar solutii de a-ti schimba viata!! Nu te inversuna contra ei ( vietii)!
Pe mine m-ai intristat f tare! Tu te ambitionezi sa nu mai traiest, ca o razbunare, ca unele persoane nu te-au valorizat cum meriti! Priveste in jur, asa e Romania, o lupta continua pentru supravietuire, recunoastere, castigare a unui statut etc si etc.
Esti atat de tanar incat de aici, de la 24 de ani ai avea o multime de posibilitati de trai!!

1 08 2015
eliza

Alexandru, scrie si tu un cuvant ! : SUNT ! ma ingrijorez sincer de tine ! 4 litere Alexandru ! e deja dupa masa si nu ai dat inca un semn de viata ! 😦 😦 😦

1 08 2015
IN MEMORIAM

CHIAR ASA…!!!!

1 08 2015
IN MEMORIAM

DA-NE UN SEMN…SI NU MAI INSISTAM………..E ATAT DE GREU SAU NU MERITAM..?!!

1 08 2015
eliza48

Alexandru , omul Lui Dzeu ! nu te juca cu sentimentele mele, da si tu un semn de viata ! chiar daca nu ai chef de nimic, nici de scris, scrie maacar ca ESTI ! ! ! atat ! …:(

1 08 2015
eliza48

of Alexandru, sper ca esti ! ! ! 😦

1 08 2015
eliza

Alexandru, eu, iti spun noapte buna ! si zile mai bune ! sper, ca urarea mea nu i in van ! nu mai intru astazi aici, ca e prea dureros ! Sa te ajute Bunul Dzeu Alexandru ! oriunde ai fi !

2 08 2015
IN MEMORIAM

ALEXANDRU,
CHIAR NE PASA…!!!!!!!!!!!!!!!

2 08 2015
eliza

Neta buna Alexandru ! 🙂 eu, mai astept un semn de viata de la tine ! 🙂 Toate cele bune ! 🙂

2 08 2015
psih. Constantin

Buna ziua. Am gasit astazi acest site prin participarea la un proiect de psihologie in mediul online. Tin sa ii transmit lui Alexandru toata sustinerea mea in cazul in care nu a recurs la acest gest. Povestea lui m-a intristat chiar si ca psiholog. Din cele descrise de el cu siguranta suferinta pe care o are este groaznica. Este foarte posibil sa-si fi urmat deznodamantul cu a spus si el mai ales ca nu e la prima tentativa. DRAGUL MEU ALEXANDRU, TE ROG SA IMI RASPUNZI! IMPREUNA VOM PUTEA REZOLVA ORICE DIFICULTATE! CREDE-MA!!!!

2 08 2015
eliza

Alexandru ! ma contrazisem cu Adrian , seful saitului…DOAR PT TINE ! ! ! am mai stat , mai stau pe aici, fa mi te rog o bucurie, scrie acele 4 litere : SUNT ! sa dispar de aici cu zambetul pe buze ca mai esti

2 08 2015
Miss

Nu ma simt bine si m-a afectat situatia/posibil deznodamantul lui Alexandru, cum a spus dl psiholog.
Va multumesc ca existati si ca sunteti oameni buni!

2 08 2015
eliza48

CITEZ :
„Alexandru (13:33:26) :

Catre, IN MEMORIAM> Oamenii pe care ii cunosc mi-au transmis SA PLEC PENTRU CA NU VOI GASI NIMIC IN VASLUI. Dar, UNDE? Crezi ca in 3 ani nu am facut suficiente demersuri pentru a-mi gasi un job IN ORICE DOMENIU? ……si tu sunteti foarte norocosi. In Vaslui nu poti face nici asta. ………..” Bineinteles ca nu e. Totusi, raman uimit sa cunosc o persoana cu 2 facultati si sapte specializari care scrie ca tine. (da, da-graba). Eu scriu foarte greu pe „harbul” asta, insa respect ortografia. Nu spune, acum te-ai suparat si tu! Sincer, m-ai invinovatit cu unele fraze, iar la cei 80% se mai adauga 3%.”

de parca BAC ul ala afurisit ar fi fost important ! ! ! ! ! …………..LA CEI 80 % SE MAI ADAUGA 3 % scrisese Alexandru ! ! !

in rest : NO COMMENT ! ! !

2 08 2015
eliza48

( PS ul NU MI O APARUT ! ! ! rescriu, sper sa apara macar acum ! …) Alexandru ! eu, inca, sper ca mai esti ! mai astept cele 4 litere de la tine Alexandru : SUNT ! ALEXANDRUUUUUUUUUUUUUU da un semn de viata ! ! !

3 08 2015
andreea

Pacat. Cu siguranta era un baiat de nota 10 chiar daca nu a luat bacul. Dumnezeu sa-l odihneasca 😦

3 08 2015
Adrian

Dragii mei,

Va inteleg tuturor frustrarile si apasarea. Ca unul care sunt aici din ianuarie 2008, de cand am infiintat acest proiect, va pot spune ca nu intotdeauna tacerea inseamna acel lucru rau la care ne gandim cu totii in momente ca acesta.

Uneori inseamna ca a fost o tentativa, intr-adevar, iar respectivul sau respectiva a fost salvat(a), dar se afla in spital, unde primeste ingrijiri de specialitate sau se afla la terapie intensiva.

Alteori poate insemna ca respectivul sau respectiva a clacat si ca nu mai este in stare sa faca absolut nimic, iar intratul pe internet este ultima sa preocupare in aceste momente…

Au fost numeroase cazurile in care, dupa luni de zile (ba chiar si dupa cativa ani!…), cei in cauza si-au amintit de noi si au intrat sa ne spuna ca, privind in urma, nu inteleg ce a fost cu ei in acele momente…

Exista, desigur, si varianta cea mai neagra…

Nu vreau sa fiti descurajati, nici unul dintre voi! Am vazut in aceste zile o mobilizare extraordinara aici si, fiecare cum s-a priceput, a incercat sa lupte pentru viata lui Alexandru! Va multumesc fiecaruia dintre voi si va iubesc pentru dedicarea si sufletul pe care l-ati pus in aceasta lupta! Trebuie insa ca, intr-un final, sa ne reamintim faptul ca nimeni, dar absolut nimeni nu poate lua decizii in ceea ce il priveste pe Alexandru, decat Alexandru, si ca decizia finala este doar a lui. Noi, aici, am incercat…

Va reamintesc, la final, o istorioara cu mult talc, care pe mine unul m-a ajutat de fiecare data cand m-am confruntat cu astfel de stari… Probabil ca o stiti, dar nu strica sa ne-o reamintim…

Se spune ca un intelept se plimba la un moment dat pe maul marii. Cu o noapte inainte fusese o furtuna teribila si mii de stelute de mare zaceau esuate pe tarm. In plimbarea lui, inteleptul vede cum un baietel se straduia sa arunce in mare cateva dintre stelutele esuate. Mirat, se opreste si il intreaba ce vrea sa faca… La care baietelul ii raspunde:
– Vreau sa salvez stelutele de mare!…
– Bine, dar ce vrei tu sa faci este o prostie… Sunt MII de stelute de mare!… Oricat de bune ar fi intentiile tale, nu ai cum sa le salvezi pe toate! Ceea ce incerci tu sa faci pur si simplu nu conteaza!…
Baietelul l-a ascultat, apoi, in timp ce arunca in mare inca o steluta de mare, ii raspunde:
– Poate ca, intr-adevar, nu conteaza… dar pentru aceasta a contat!…

Ceea ce faceti, ceea ce ati facut si ceea ce veti continua sa faceti, daca va conta chiar si pentru O SINGURA PERSOANA, MERITA!

Cat despre Alexandru, in momentul de fata raman speranta, increderea si rugile noastre! Poate ca, intr-o zi, va reaparea, spunandu-ne ca e ok!

In rest, va incurajez sa incercati sa va reveniti rapid si, in timp ce asteptam raspunsul lui, sa ne indreptam spre celelalte „stelute de mare” de aici! Si ele au dreptul la atentia, preocuparile si iubirea noastra neconditionate!

Cu prietenie,
Adrian

3 08 2015
Andrei

De ce oamenii ca Alexandru, cei care merita cel mai mult de la viata aleg sa incheie totul? Unde este greseala? De ce conducatorii nostri nu stopeaza aceste nenorociri prin programe GRATUITE de consiliere psihologica? Cunosc un caz asemanator cu cel al lui Alexandru, tentativa esuand, dar cel in cauza ramanand cu handicap (s-a aruncat de la etajul 5). Regret foarte mult pierderea unui asemenea om care prin ceea ce a scris era fara indoiala foarte talentat. ALEXANDRU, FIE CA AI SAU NU CHEF DE SCRIS ANUNTA-NE TE RUGAM CA ESTI BINE. Eu ma rog la Dumnezeu pentru tine sa stii (viu sau …..)

3 08 2015
larisa

😦 cand am citit aici am inceput sa plang in hohote :(((((((((((((((((((((((((((

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s




%d blogeri au apreciat asta: