UK 27

15 07 2015

Salut,Nici nu stiu de ce scriu aici…am citit si „problemele altor persoane”,probabil pe fiecare dintre noi ne macina ceva…
Am 27 de ani,nu sunt multumit cu viata mea vreau sa realizez multe dar pur si simplu nu pot si totul este legat de a avea succes….probleme au inceput cam acum 3 ani cand parca tot norocul meu sa dus,merg din ghinion in ghinion ,ma gandesc efectiv ca numai pot sa traiesc asa….(unele persoane mi-au spus ca trebuie sa am rabdare ca pentru varsta mea am tot ce imi trebuie dar eu nu vad asta ( am doua masinii,am o casa,am o prietena foarte frumoasa, de afara totul ar parea perfect) dar nu sunt fericit….simt ca nu imi merge nimic bine… Anul acesta am avut parte de multe incercari (dupa 6 ani lucrand la stat,pe un post destul de bun mi-am dat demisia si am plecat in Uk unde chiar daca am muncit mult a fost ok pentru ca se compensa pe partea financiara dar am renuntat dupa o cearta cu fratele meu si am revenit acasa….,.Viata ar trebuii sa fie altfel ,simt ca nu am nici o scapare decat sa ma scufund mai mult si mai mult in nimic…..singurul lucru care ma tine sa nu imi i-au viata sunt parinti mei pentru ca efectiv i-as distruge si pe ei…poate ar trebuii sa discut cu un psiholog…..poate am inebunit

Acțiuni

Information

6 responses

15 07 2015
carmen

Pleaca inapoi. Si eu de cand m.am intors din uk ma simt aiurea. Eu voi pleca inapoi. Acolo e altfel. De ce te.ai intors. Sa vrei sa muncesti si e altfel acolo. Ai bani . E o tara superba. Am colindat.o in lung si in lat cand aveam zilele libere. Si am si un copil de unspe ani cu probleme usoare de adaptare la scoala dar trecem de asta. NU DISPERA…E SUPERB …

15 07 2015
Ans

Eu cred ca daca te-ai ntors ai avut motive, nu e o decizie usoara.
Ti-ar prinde bine o perioada de odihna.
Iti acorzi un timp pentru tine, stai linistit pentru ca meriti asta dupa atata munca.
Si pe urma te hotarasti.

15 07 2015
Lidialidia

Buna , citind ce ai postat , mi a venit automat un gând : „omul asta este fericit doar ca el inca nu stie ” . Cand spui ca viata ar trebui sa fie altfel , te referi la ceva specific , pe un plan anume ? Daca da , fa tot ce poti sa schimbi acel lucru . Daca te referi la viata in general , lucruri gen : ca vroiai sa fii altcineva , ca vroiai alt statut social , ca nu ti place nimic din ce ai etc , etc .. , atunci sa stii ca totul se petrece in cap la tine . Esti intr o perioada in care mintea se joaca cu tine . Opreste o . Opreste ti gandurile negative . Nu le lasa sa pună stăpânire pe tine. Citeste o carte de dezvoltare personala , poate te ajuta . ia o pauza mai mare , stai cu tine si inyreaba te ce anume te a adus in starea asta .Probabil esti anxios , „boala ” secolului 21 .Iti poti opri creierul din a te distruge . Eu am reusit . Sigur poti si tu daca vrei . Poate cu ceva timp in urma iti iubeai viata , te iubeai pe tine ,dar „ghinioanele ” din viata ta te au facut sa crezi ca totul iti merge rau . Dar nu e asa . Sigur iti merge si bine . Indrazneste sa crezi ca esti fericit . Ca problemele sunt parte din viata . Si poate sunt doar lectii pe care trebuie sa le inveti , si sa fii pregătit pentru alte lucruri extraordinare in viata . Si sa te las cu o istorioara cu talc care poate te ajuta : Doi copii in ziua de Crăciun , unul primește masinute , ursuleti , bomboane , celălalt o balega . Primul începe : madinutele nu sunt frumoase , ursuletul e prea mic , bla bla . Cel de al doilea zice : am primit un cal dar nu l gasesc in balega asta . Primul era pesimistul , iar al doilea optimistul . Deci nu fi ca primul , orice ti s ar întâmpla tu nu esti mulțumit . Fii ca al doilea , caută fericirea in orice . 🙂 ai grija de tine , si încearcă sa ti placa viata asa cum e ea . Este a ta . Esti puternic si sigur o sa reusesti .

17 07 2015
IN MEMORIAM

SUCCESUL…..si-l doreste fiecare dintre noi,……..dar uneori acesta apare tardiv ….este temporar….sau pentru unii intangibil………Problema este sa gandim pozitiv….sa incercam sa ajungem pe culmile sale..,sa ne straduim sa il atingem..si sa ramanem pe culmile sale ..chiar si cu sacrificii ..renuntari……dar nu cu orice pret….in mod special nu cu cel al sanatatii…. Desigur CA ATITUDINEA DE RENUNTARE….este de evitat…DAR TREBUIE SA ACCEPTAM CA UNEORI asteptarile exagerate pe care le avem de la propria persoana/pe care consideram ca le au altii de la noi……..nu se confirma mereu….iar uneori exista riscul sa obosim .de tot…….organismul…sufletul,,,nu trebuie suprasolicitat mereu….ci este nevoie de cite o pauza…un moment de ragaz………de o discutie cu tine insuti………de o inversare a prioritatilor……….o schimbare de ritm,,,,context,,,schimbare de directie…………
CRED ca prietena ta e mai mult frumoasa decit…….ceea ce conteaza cu adevarat pentru tine………..Nu spui nimic despre PRIETENI…inteleg ca nu exista…..incearca sa socializezi………natura umana este mereu surprinzatoare………
Ai renuntat cel putin in aparenta usor dupa cearta cu fratele la UK……DAR POATE REVII asupra deciziei….poate va insista el……sau poate ASA A FOST SA FIE………POATE E MOMENTUL PENTRU UN NOU INCEPUT…..doar ca esti cam COPLESIT…..Ai rabdare….!!!! Calmea
za-te !!!! ADUNA-TE !!!!
E CAZUL SA TE ODIHNESTI SI SA ITI REVII !!!
iNVATA sa te bucuri si de alte aspecte ale vietii………deschide-ti OCHII si sufletul……….bucuriile nu vor intarzia sa apara……dar poate ca n-`ar strica sa le deschizi usa sa poate intra mai usor……..in viata ta…..unii au nevoie de binoclu…altii de lupa………unii sunt din pacate orbi….iar altii vad cu ochiul liber……….oamenii sunt foarte diferiti……….
GESTUL EXTREM ar sfasia parintii………..esti constient…….foarte bine……ca nu vrei asta….pacat ca e unicul motiv ce te face sa renunti…amani……
Sunt atatea altele care CONTEAZA……NU-I ASA????
DE CE UNEORI E ATAT DE GREU SA SE GASEASCA CALEA…………..ROSTUL…………????
Nu e o idee rea cea cu psihologul………CE SPUI?

31 07 2015
IN MEMORIAM

CUM MAI ESTI ?

22 08 2015
IN MEMORIAM

Pe unde si cum mai esti ?
Sper ca pe strada ta e soareeeee !!!!

Lasă un răspuns

