Rose

11 07 2015

Buna! M-am uitat la multe din povestile membrilor si pot spune ca ma regasesc si eu in ele.. poate problema mea nu o sa vi se para grava sau imposibil de depasit. Eu am 18 ani si nu e prima data cand am astfel de ganduri, poate sunt doar o persoana pesimista,nu stiu. Pana la prostia aia de bacalaureat totul parea frumos poate chiar prea frumos.. ajunsesem in punctul in care am zis ca daca cumva nu-l iau ma sinucid si nimeni nu ma credea toti imj spuneau ca exista o a doua sesiune si ca exagerez prea mult din cauza unui examen dar pentru mine nu exista a doua sesiune,de ce? Din cauza parintilor mei si poate nu numai…insa l-am luat dar nu asa cum ma asteptam… in ziua respectiva am plans mult alti oameni ar fi crezut ca l-am picat dar eu plangeam pentru ca stiam doua lucruri si anume ca mi-am dezamagit familia,o parte din prieteni si ca mi-am nimicit sau scazut drastic sansele pe care le aveam de a intra la facultatea visata. Vreau sa intru la medicina veterinara ceea ce pare imposibil pentru o fata ca mine, nu sunt o fire prea inteligenta pe deasupra mai sunt si extrem de pesimista. E o facultate grea dar mi-o doresc de cand eram mica, intotdeauna am iubit animale si am vrut sa le ajut.. problema e ca, dat fiind nota mea de la bac 6 si ceva imi pune in continuare multe piedici…la veterinara se intra pe admitere dar conteaza si nota aia afurisita de la bac.. de ce? Nu stiu, nu vad legatura.. in continuare, admiterea este din biologie si chimie materii pe care nu le-am facut la scoala si dupa bac mi-au ramas fix 20 de zile timp pentru a le invata o sa-mi spuneti si voi probabil ca ar fi trebuit sa invat pe parcursul anului, dar n-am putut… am o problema grava cu concentrarea mereu ma gandesc ca sigur am vreo bola altfel nu-mi explic. In fine ideea e ca inainte de bac aveam toata sustinerea din lume, dupa,mama se comporta foarte urat cu mine.. are tot dreptul.. imi spune ca sunt o dezamagire si nimic mai mult fiecare cuvant pe care mi-l adreseaza zilnic este incarcat de o tona de ura… tatal meu ma ignora pur si simplu… intotdeauna am dezamagit lumea ceea ce imi creeaza o durere puternica.. ma straduiesc sa nu-i dezamagesc dar persist in aceeasi prostie.. acum sunt mai mult decat constienta ca daca nu iau acest examen pentru facultate viitorul meu s-a incheiat..lumea incepe tot mai mult sa-mi zica ca nu-l voi lua, ca nu e de mine ca bacul l-am luat din greseala… aveam cat de cat ambitie dar pe zi ce trece se diminueaza drastic sunt atat de suparata ca imi vine doar sa fug de acasa sau sa ma sinucid… singurul motiv pentru care nu m-as sinucide e prietenul meu care ma iubeste din tot sufletul si micul meu animalut de acasa..daca n-ar fi ei nu m-as fi dat indarat de la aceasta decizie… inca ma straduiesc sa mai invat pentru aceasta admitere poate am noroc poate nu..daca o pic cred ca stiu ce ma asteapta deja sunt terminata psihic si chiar fizic nu pot dormi ,nu ma pot concentra decat uneori…cred ca am decis sa scriu pe acest site in cautare de sprijin.. va multumesc mult si daca voi trece peste acest obstacol cumva… va asigur ca va voi acorda timpul si sprijinul meu de asemenea pentru ca si eu stiu ce inseamna sa te simti pierdut… (imi pare rau daca acest mesaj a fost prea lung… )

Acțiuni

Information

4 responses

11 07 2015
Adrian

Draga Rose,

Bun venit aici! Am citit randurile pe care le-ai scris, si as vrea, pentru inceput, sa te intreb de ce intentionezi sa intri la medicina veterinara?

Probabil ca vei fi surprinsa de intrebarea aceasta… stiu, posibile raspunsuri ar fi pentru ca iti place, pentru ca vrei sa ajuti, pentru ca simti ca asta este chemarea ta etc. Dar care este raspunsul TAU? De ce vrei TU sa intri la medicina veterinara?

Inteleg ca este foarte important pentru tine, din moment ce te gandesti sa te sinucizi daca nu vei intra…

Inteleg, de asemenea, ca ai intrat in panica vazand ca termenul este relativ apropiat, ca ai mult de invatat, ca nota de la BAC nu te ajuta foarte mult, DAR…

gandeste-te ca nota pe care o ai, asa cum e ea, este dovada faptului ca ai BAC-ul luat… lucru cu care nu se pot mandri toti fostii tai colegi, nu-i asa? Ei chiar nu au nici o sansa de a intra la vreo facultate… pe cand TU AI!… O sansa mare, mica, inca nu ai de unde sa stii, dar ai o sansa importanta, pe care colegii tai nu o au!

Apoi, hai sa presupunem prin absurd ca nu reusesti anul acesta… ok, nu ar fi exact ceea ce ti-ai dori, DAR… la final, vei avea o experienta si vei fi stiut mai mult decat in urma cu aceste 20 de zile… Stiu oameni care si-au dorit din tot sufletul sa intre la medicina… stiu oameni care au dat examenul de admitere de 6 ori… sase ani la randul, au invatat pana cand au intrat… Asta inseamna sa iti doresti din tot sufletul sa faci ceva, nu crezi? Sa faci tot ce tine de tine sa intri… Daca abandonezi aceasta lupta, nu crezi oare ca asta inseamna exact ca medicina veterinara nu inseamna chiar atat de mult pentru tine incat sa fii decisa sa lupti pentru a intra acolo? Si, daca intr-adevar nu inseamna chiar atat de mult, care ar fi logica sinuciderii? Sa te sinucizi pentru ca nu poti intra la o facultate care nu inseamna suficient de mult pentru tine pentru a fi dispusa sa inveti mai mult, sa incerci din nou si din nou pana cand vei intra?

In fine, inchei cu o alta intrebare, tot retorica… gandeste-te putin daca nu cumva, sinucigandu-te, faci SINGURUL lucru posibil care sa te impiedice sa iti vezi visul indeplinit… la modul cel mai pragmatic vorbind…

Cu prietenie,
Adrian

11 07 2015
Rose

Buna Adrian. Iti multumesc din suflet pentru raspuns, inseamna mult pentru mine. Mesajul tau mi-a deschis ochii cred ca ai mare dreptate daca nu intru de aceasta data pot incerca din nou si din nou pana voi reusi nu-i asa? Ca doar asta inseamna sa-ti doresti ceva cu adevarat nu-i asa? Probabil de la atatea pareri negative am cazut in extrema cealalta… este chiar dezamagitor cum altii care chiar si-au dorit sa devina medici au incercat de nenumarate ori iar eu sunt gata sa renunt la o lupta ce nici macar nu a inceput.Vazand ca numai e o a doua sesiune in toamna pur si simplu nu m-am gandit ca as putea reincerca la anul… adevarul e ca ai mei imi spun de pe acum ca n-am nici o sansa ai ma sfatuiesc sa incerc la altceva nedandu-mi alte optiuni… deja ii dezamagesc prin simplu fapt ca vreau sa persist sa-l dau luna aceasta, daca il pic ii dezamagesc iar, daca incerc la anul ei raman dezamagiti asa ca indiferent de parerea lor cred ca eu trebuie sa le demonstrez ca pot si ca vreau nu? Acum ma simt foarte increzatoare datorita tie sper doar sa nu-mi pierd aceasta incredere inainte sau dupa acest examen. Iti multumesc mult!

11 07 2015
Adrian

Draga Rose,

Nu te descuraja, indiferent de ce ar spune unii sau altii! Ai 20 de zile (sau cate au mai ramas), asta inseamna peste doua saptamani in care poti invata! La facultate, vei vedea la un moment dat, vei capata abilitatea de a invata la o materie in doua-trei zile… Nu te da batuta, fa TOT ce poti, invata, citeste din nou si din nou, studiaza, da tot ce poti, DAR… in acelasi timp, daca nu intri din prima, aminteste-ti ca exista intotdeauna a doua sansa! Ai BACU-ul luat, ai prima conditie indeplinita pentru a putea intra la facultate… Apoi, ai materialele, vei avea o experienta… Depinde doar de noi cum gestionam experientele din viata… Pe cele care nu sunt pe placul nostru le putem privi ca pe esecuri sau, dimpotriva, ca pe niste experiente din care putem invata cum sa fim mai buni data viitoare… La un moment dat perseverenta si munca asidua vor da roade! Poate chiar anul acesta, cine stie? Nu ai de unde sa stii pana nu incerci! Iar daca nu vei intra, repet, nu e un capat de tara… Singura pierdere va fi taxa de inscriere… atat! In rest, vei avea materialele, vei avea dosarul complet, cu toate documentele legalizate… si mai mult timp sa poti invata la materiile la care ai de recuperat! Dar nu te descuraja! Incearca, dupa ce ai parcurs intreaga materie, sa vezi ce s-a dat in anii anteriori, sa iti faci o idee despre cerinte, subiecte etc.

Curaj si perseverenta, ok? Inteleg ca iti doresti intr-adevar sa devii medic veterinar! Cei care isi doresc cu adevarat un lucru, vor incerca de cate ori va fi nevoie pentru a reusi! Ei nu abandoneaza, asa ca nici tu nu ai voie sa abandonezi, ok?

Capul sus, si spor la invatat!

Cu prietenie,
Adrian

26 07 2015
IN MEMORIAM

CUM a fost la admitere ?IN care centru universitar ai dat examen ?Daca e acelasi cu cel in care imi desfasor activitatea….si ai reusit sau din pacate nu la examen….iti ofer sansa de a te angaja cu un program foarte flexibil…am mai avut multi studenti (si mai am) la zi care zilnic frecventau cursurile…si au absolvit facultatile respective…….unii pe perioada cat mi-au fost angajati au facut chiar si master…
Nu renunta…la ideea de a urma ceea ce iti doresti ca profil………dar renunta categoric la gandurile sinistre….
Surprize placute pot aparea oricand……..Iti doresc ca cea pe care ti-am facut-o eu cu propunerea ….sa fie cea mai neinsemnata de pe cararea vietii tale……….

Lasă un răspuns

