Anonim G

4 07 2015

De ceva vreme am o perioada foarte grea , sora mea e o scorpie,ma injura fara motiv si ma face tot timpul „curva” , traiesc doar cu ea si cu o bunica care sta in alta casa si fiind singura si avand nevoie de iubire , rasete am cunoscut niste fete , defapt prieteni , eram un mic grupusor care statea toate ziua si pana tarziu si ne jucam si alte chestii,de atunci ies afara mai mereu! Si bunica si sora mea imi reproseaza ca sunt curva si ma vând pe bani,ma afecteaza enorm acest cuvânt,mă dezgustă ştiu bine ce fac, ştiu cum sunt, dar mi-au intors si părinții impotriva mea şi simt că mor că nu am nici un membru al familiei aproape .

Acțiuni

Information

4 responses

5 07 2015
Miss

Buna G!

unele surori pot fi foarte rele. Discuta cu familia, sa nu te mai hartuiasca nici sora , nici bunica.
Tinerii stau in „gasca” pana seara tarziu si sunt niste perioade foarte frumoase. Sigur ca acum lumea e mult mai nesigura dar oricum. Ai vorbit cu cineva despre pericole, despre ispite? Odata ce esti foarte constienta de aceste lucruri pentru binele tau, poti sa iti traiesti adolescenta frumos in continuare!

9 07 2015
Cata

Esti curva pentru ca ti-o tragi pe bani sau esti curva pentru ca iti plac baietii? Sau din alt motiv te fac bunica si sora curva?
Daca esti prostituata(daca o faci pe bani) ar trebui sa iti asumi asta si nu ar trebui sa te simti jugnita. Dar cred ca daca ai fi prostituata ai si avea destul de multi bani ca sa nu mai stai cu ele.
Petrece putin timp cu tine in oglinda. Esti curva sau nu esti? Tu ce crezi?

Oamenii sunt prosti. Sunt reprimati. Daca barbatii se culca cu multe fete, ei sunt laudati, dar daca o femeie se culca cu multi barbati, ea este injosita. Si sa imi spuna cineva de ce sa vreau sa traiesc intr-o astfel de lume…
Noi cei care suntem acum in viata trebuie sa curatam rahatul a tuturor generatiilor dinaintea noastra.
Si in mintea ta probabil striga la fel vocile si probabil de asta te afecteaza cand sora ta si bunica te numesc „curva”.
Probabil ca daca ar fi avut parte de experiente placute, poate ca si ele erau „curve” acum.
Nu e nimic rau in a fi „curva”. In cele din urma tu esti cea care are parte de distractie iar reprimatele sunt ele.
Important e ca tu sa stii ce faci si sa fii de acord cu asta. Si sa mai stii ca societatea are multe reguli de rahat si fara sens pe care daca le incalci si nu esti pregatita mental sa le faci fata, o sa ai parte de frustrare.

Bunica si sora ta sa imi suga [cenzurat] !

Nu vreau sa te directionez spre caile diavolului draga dar te intreb: s-a trezit vreodata sora ta cu guma de mestecat in par?
Crezi ca i-ai face fata intr-o confruntare?
Daca ea este proasta si te jigneste fara rost, ofera-i un motiv sa nu o mai faca.
Trebuie doar sa gasesti un moment in care tu sa detii controlul. Iar in acel moment sa devii tu sefa relatiei. In acel moment sa ii comunici ca nu ii mai mananci rahatul. Nu stiu daca are sesns ce zic… poate ca nu are.
Ai putea si sa o iei la o discutie calma in care o intrebi ce tot are cu tine in care o rogi sa iti dea pace. Arata-i ca te deranjaza. Probabil ca asta e ceea ce un adult ar face…

16 07 2015
vlad

Din punctul meu de vedere nu ar fi nevoie sa ti cont de parerea celor din jur, tu sa fi inpacata cu tine sa fi curata in fata lui Dumnezeu (parerea Lui conteaza). Stiu ca iti este greu findca iti sunt persoana dragi dar e nevoie sa treci peste asta, sa te ridici deasupra problemei sa sa te rogi pentru ei. Nu uita ca ai Cel mai bun prieten, Cel mai Drept si Iubitor, pe Hristos! Iubire Sfanta 🙂

30 07 2015
Depresie / Sinucidere

Acelasi cuvant il aud si eu „curva” . Ma doare foarte tare sa aud asta din gura mamei mele , dar uite : eu ma cunosc pe mine si nu sunt ceea ce imi spune ea ! Nu pune la suflet , tine-ti prietenii aproape si o sa treci peste! Dar ai mare grija pentru ca anturajul sa nu te aduca in alte ipostaze care tu crezi ca te ajuta dar nu o fac, greseala asta am facut-o eu si am inceput sa consum droguri… Depresia te aduce in ipostaza in care nu mai gandesti si vrei sa-ti faci rau, sa mori…dar nu e solutia… trebuie sa ai un vis iar in viitor vei ajunge unde ti-ai propus , iar tot raul se va intoarce la persoanele care te-au facut sa suferi !

Lasă un răspuns

