Mia

26 06 2015

Buna seara!
V-am mai scris acum apoximativ o luna,v-am prezentat faptul ca bunicul meu era pe moarte,ca tatal meu e mort,ca nimeni nu ma intelege.Am 17 ani si imi vine sa ma […moderat….].
Bunicul meu a murit acum 3 saptamani,toata familia mea e terminata si psihic si fizic,eu sunt cea mai afectata,nu mai am prieteni,nu mai vreau nimic,toata ziua stau inchisa in camera,fumez,beau si simt ca mai am putin si o iau razna.
Nu stiu cat voi mai rezista,toata lumea e cu gura pe mine,eu nu sunt in stare de nimic,anul viitor voi avea bacul,as vrea sa merg la facultate undeva departe de Romania dar din pacate nu ma lasa inima sa plec si sa las tot ceea ce iubesc aici..
Vreau pe cineva aproape dar nu am pe nimeni,as vrea sa am un prieten dar niciun tip nu ma vrea.. Nu stiu ce as putea schimba la mine sa ma placa baietii…Vreau sa am o viata de invidiat nu una pe care nu ar vrea-o nimeni.
Il vad pe bunicul in orice barbat din jurul meu,noaptea mereu il vad si il simt langa mine,am o nepoata in varsta de 6 luni,cand o pun in patul bunicii mele si se uita la icoana de pe perete rade in hohote,oare bunicul se joaca cu ea? Tin sa mentonez faptul ca atunci cand i-am facut tatalui meu parstasul de 6 saptamani eu aveam 1 an si jumatate,eram la biserica,m-am uitat pe tavan si am strigat „TATI” si am inceput sa rad… Ce se intampla cu mine? Cu psihicul meu? Ce se intampla cu familia mea?

Acțiuni

Information

5 responses

26 06 2015
Ana B.

Buna Mia,

Incearca sa vorbesti cu familia ta, sunt convinsa ca si ei simt aceeasi durere ca tine numai ca nu o exprima. In aceste momente e bine sa stati aproape unii de ceilalti sa va consolati impreuna. E greu sa vorbesti despre ce simti sunt convinsa, dar mai sunt convinsa ca vei gasi puterea interioara pentru a vorbi, pentru tine, pentru ei. Ai toata viata inainte, o sa mai auzi vorba asta si probabil ai mai auzit-o pana acum, dar chiar asa este.Esti la inceputul vietii, esti o floare, o floare ce rezista la vant, ploi, frig, dar acea floare e unica asa cum esti si tu. Te poti folosi de experientele tale pentru a-i ajuta pe altii, pentru a-ti spune povestea, fa un voluntariat la Crucea Rosie, la un centru de copii, ocupa-ti timpul cu ceva, gaseste un hobby, incearca mai multe, incearca sa constientizezi emotiile si sentimentele pe care le ai si accepta-le. Accepta-te pe tine asa cum esti, iubeste-te.

26 06 2015
Sorin XXVlll

Salut Mia, condoleante pentru tatal si bunicul tau.
Eu personal ma aflu intr-o perioada dificila de mult timp, dar incerc
sa o ignor, pana acuma merge, si io am stat inchis in casa mai demult,
si din cauza asta imi treceau prin minte tot felul de ganduri negre,
si io sunt cam singuratic, ma rog io m-am obisnuit deja.
Referitor la ceea ce ai scris tu ca nepotica ta rade cand se uita
la icoana si tu il simt pe bunicul tau este ceva NORMAL!
crede-ma nu este nimic cu psihicul tau! peste tot in lume se intampla
lucruri similare, cei care pleaca dincolo nu uita de cei dragi
tatal si bunicul tau probabil sunt ingijorati ca tu te bei si fumezi.
Eu iti dau un sfat prietenesc, linisteste-te si incearca
sa crezi in tine, in puerile tale, esti tanara nu este nimic pierdut,
gaseste-ti ceva in care sa te regaseti, o ocupatie un hobby
ai grija de nepotica de exemplu, ai grija de un animalut,
scoala/examen, orice doar sa iti tina minte ocupata.

4 07 2015
IN MEMORIAM

Esti in vacanta………Spuneai ca ai o nepotica ..nu mai sta inchisa in casa,mai lasa bautul,fumatul… mai bine iesiti in parc,,,mai vorbesti cu unii,,,altii….fa miscare,sport,,,,citeste o carte……..uita-te sau du -te la un film….la o prajitura…un suc…….socializeaza………..nu te indeparta de oameni,,,,,
ESTE NORMAL ca cei dragi sa fie cu gura pe tine…cand vad ca aluneci/derapezi …pentru ca le pasa…iti vor binele…doar ca poate nu stiu cum sa te ajute/sprijine…fiind si ei la randul lor coplesiti………….TOTI SUNTETI INDURERATI….este pacat sa va indepartati…instrainati………………cand de fapt ar trebui sa va apropiati…….sa va intelegeti mai bineeeeee ……
Cu timpul……….dar doar si cu implicarea/contributia ta va iesi soarele si pe strada ta !!!!!!!!!!!
ITI DORESC SA AI PUTERE SA DEPASESTI INCERCARILE VIETII SI SA AI O MENTALITATE DE INVINGATOARE….NU cea de acum …..
IN PRIMUL RAND TREBUIE SA TE AJUTI TU INSATI !!!!
INCEPI SCHIMBAREA…..???

9 07 2015
°toul e prin Dumnezeu si nimic fara El nu este°

Buna Mia,eu as putea sa iti fiu un prieten daca vei vrea.

Nu uita Dumnezeu te iubeste,nu conteazza ca nu mai ai prieteni il ai pe Domnul,El este toata dorirea oamenilor,nu te va lasa si nu te va parasi,ai incredere in El Mia.

24 07 2015
IN MEMORIAM

CE mai faci MIA ??TI-AM LASAT MESAJE si pa Mia 17……….de ce nu raspunzi???Sper ca motivul este ca esti BINEEEEEEEEEEE !!!!!!

Lasă un răspuns

