Oiubescpeea

24 06 2015

Eu mi-am dorit sa o fac cea mai fericita , mi-am dorit copii împreuna , mi-am dorit cea mai frumoasa familie .. Pe care am si avut-o . Ea nu ma crede….Plec cu durerea ca am făcut-o sa sufere. O sa te iubesc o vesnicie iubito indiferent de unde voi fii..si voi avea grija de tine mereu …iubirea pentru tine e cel mai puternic sentiment trăit vreodată

Parinților ei imi cer scuze ca le-am ascuns adevarul , le multumesc Ca m-au primit la ei in casa si ca au ținut la mine . Dar din păcate cand am greșit nu ma-ti lăsat sa va dovedesc nimic , ma-ti acuzat din toate părțile….
Plec cu durere si dor in suflet , dar inainte trebuie sa las adevarul sa il stie
Le doresc tuturor sa fie sănătoși si sa bucure de raul care mi l-au facut ..felicitări ! Ați împins un om la moarte! Un om nevinovat care doar a iubit sincer ! Poate acum sunteți fericiti!
Vreau doar sa ma lăsați sa am grija de iubita mea de oriunde as fi . Nu pot traii fara ea ! Asta e tot ..

Te voi iubii mereu pustiule iar cand iti vei aduce aminte de mine asculta melodia „chiar daca” a lui Florin chilian …. Si Rămâi cu bine dragostea mea si sa fii fericita .eu voi fi mereu lângă tine …MEREU! Sper sa iti gasesti pe cineva care te va ajuta sa treci peste rănile provocate de mine si sper ca acel cineva sa te iubească măcar 1% din cat te-am iubit eu tot ar fi de ajuns ..stiu ca nu vrei sa ma mai vezi niciodata….nu imi ajung toate cuvintele sau toate faptele din lume sa iti dovedesc cat de mult te iubesc ! Nu am vrut niciodata sa te dezamăgesc Iar acum cand stiu ce gandesti despre mine…e cel mai dureros lucru simțit vreodată de mine …cel mai înfiorător ..stiu ce e in sufletul tau iubire , din cauza asta numai pot traii… De fiecare data cand inchid ochii ma gandesc la clipele petrecute împreuna , cele mai frumoase si sincere sentimente…nu mi-am dorit decat o șansa atat … O șansa iubirii noastre…nu s-a putut …
Te iubesc ursuletule ! te ador !…..suferința e prea mare !

Acțiuni

Information

4 responses

25 06 2015
Nu conteaza

Tot ce am citit mai sus… sunt sentimente nu simple cuvinte. Nu renunta la ea. O iubesti.. se vede asta. Cu ochiul liber. Nu te da batut. Esti unul dintre putinii barbati care iubesc. Uite un sfat.. in ziua de azi 99% sintre barbati nu vor nimic mai mult decat *****. Tu faci parte din acel 1%. Daca o iubesti, nu o lasa sa cada in bratele unui badaran care va profita de ea si nimic mai mult. O va ranii de 10000 de ori mai tare decat ai facut-o tu. Sunt sigura ca si ea te iubeste. Nu poate sa uite tot ce a fost intre voi pur si simplu. Sper din suflet ca totul va fii bine. Nu renunta.. te rog.

27 06 2015
IN MEMORIAM

Sper ca nu ai renuntat……..si ca in cele din urma ti-ai exprimat regretul si scuzele …dar si sentimentele intense URSULETULUI TAU………..
NU MUTILA IREVERSIBIL SUFLETELE CELOR CARE TE-AU IUBIT SI (POATE) TE MAI IUBESC….DAR POATE AU CREZUT CA NU ITI STRICA UN DUS RECE……..

2 07 2015
TuSiEuMereu

Intoarce-te la ea,vezi ce sanse ai.unele greseli ni se par enorm de mari pentru ca nu le-am dorit sa fie asa si pentru ca in momentele acelea nu stii clar cum sa reactionezi.Este durere,regret,suspin,automat indiferent de reactie.Sunt extrem de multe lucruri care va leaga si nu merita sa va risipiti.Nu merita sa mori,ci sa traiesti in continuare indiferent de sanse.Da-ti o sansa!

9 07 2015
Cata

Mai traiesti?

Pentru cei care dau sfaturi sa te intorci la ea:
Cum se poate intoarce la ea daca ea nu il vrea inapoi? Nu tine de el despartirea. Ne plac povestile de iubire care se implinesc dar multe alte povesti de iubire se termina printr-o despartire in urma caruia unul din parteneri inca tine la persoana respectiva. Nu pot sa iti spun sa treci peste. Si eu stiu ca e greu dar niciodata nu m-am gandit sa ma sinucid din cauza despartirii. Pana la urma e viata ei iar ea face alegerile ei. Daca eu nu fac parte din viata ei nu am decat sa merg mai departe. Dar poate nici nu am iubit atat cat sa consider ca cealalta persoana este intreaga mea viata.

Mesajul tau suna mai mult ca o scrisoare de adio decat ca un strigat dupa ajutor. Nici nu stiu daca mai are rost sa mai scriu un raspuns aici. De asta te intreb daca mai traiesti.

Lasă un răspuns

