Obscur

12 06 2015

Buna, intr-un final m-am hotarat sa scriu si povestea mea, in copilarie am fost abuzat sexual la varsta de 6 ani si am tinut secretul in mine, atunci nu am realizat situatia. Dar cu toate astea nu am vorbit nimaniu despre asta nu stiam io multe dar imi era rusine sa spun cuiva ca… na.. Aveam ganduri criminale si ura in mine mai tarziu cand am realizat ce patisem, dar am trecut peste asta. La 15 ani aveam un viitor promitator, eram talentat la desen, arta plastica, chimie, jucam fotbal destul de bine la un club de juniori, din pacate m-am apucat de droguri. Nu aveam bani, asa ca m-am inteles cu niste prieteni noi sa facem bani de undeva, si am inceput sa spargem case apartamente, „noi eram smecheri” o perioada de cateva luni aveam de toate, ni sa dus vestea in cartier ce facem si,,,, niste baieti mai mari ne tot cereu taxa de protectie, stiau ca noi aveam bani, io si ai mei, ne-am gandit sa le dam o lectie asa ca l-am urmarit pe unu din ie si la-m batut, l-am bagat in spital si ne-am ales cu politia pe urme pentru tentativa de omor, furturi, droguri. 2 dintre prieteni au fost prinsi de politie, m-au dat si pe mine in gat eu si un prieten major am reusit sa fugim din tara politaii m-au cautat acasa „surpriza pentru tata” ziua urmatoare a facut un preinfarct. „multumita mie” Dupa 4 zile in italia am sunat-o pe mama si ia mi-a spus de tata si ca, eu sunt mort pentru ea. am incercat sa ma sinucid, nu voi scrie modul… m-am trezit abandonat intr-un spital din torino dupa cateva zile dupa ce mi-am recapatat puterile am resuit sa fug, m-am pus iara pe furaciuni. Cand m-am intors in tara la 25 de ani, am cautat-o pe mama un vecin mi-au spus ca, sa mutat nu stiu unde. In orasul meu natal nu puteam ramane asa ca m-am mutat, Cu bani frumosi, eu care nu avusem niciodata o prietena am avut o relatie „frumoasa” cu o fata frumoasa care dupa un an ma jucat pe degete, eu un prostut romantic eram fascinat de ea pentru faptul ca stia multe poezi de ale lui Veronica Micle si Eminescu, avea o voce placuta si dupa ce nu am mai avut bani, a disparut ca prin minune. Fara bani am fost nevoit sa imi caut de lucru, intr-un final mi-am gasit la un abator de animale am stat 2 luni si mi-am prezentat demisia, nu mai puteam sa suport ceea ce vedeam. Momentan locuiesc la un unchi din partea tatalui, el a fost singurul care ma inteles si nu ma judecat, si cu toata rusinea traiesc din mila lui, mananc din painea lui si va scriu pe de calculatorul lui, am 30 de ani acum. Am trecut prin multe necazuri si momente grele, cu toate astea sper, nu stiu ce va veni in viitor. Va multumesc.

Acțiuni

Information

3 responses

12 06 2015
IN MEMORIAM

PRIMUL lucru bun ar fi cred eu sa iti cauti un loc de munca……oricare ar fi el…….chiar si zilier ……doar ca erai obisnuit sa faci banii usor………Astfel ai invata sa pretuiesti altfel banii…….munca altora ..educatia lor……..realizarile prin munca cinstita ,care nu de fiecare data …..vin la timp si cum s-ar cuveni……….
DECIT SA traiesti din mila ,dupa cum tu insuti precizezi,nu ar fi mai bine sa muncesti orice,totusi…??
La cite ai facut….munca de la abator trebuia sa te trezeasca….DAR SE PARE CA NU ESTI un real luptator……….caci ai abandonat rapid…….usor….STIU INSA ca iti vei lua revansa……….NU ????
SUCCES !!!!!!!
Miscare? Sport? AMBITIE PT CAI CORECTE…LEGALE …ESTE CIT DE CIT ???????????FAPTELE…o vor dovedi……….sper…….

25 06 2015
Mia

Buna seara!
V-am mai scris acum apoximativ o luna,v-am prezentat faptul ca bunicul meu era pe moarte,ca tatal meu e mort,ca nimeni nu ma intelege.Am 17 ani si imi vine sa ma […moderat….].
Bunicul meu a murit acum 3 saptamani,toata familia mea e terminata si psihic si fizic,eu sunt cea mai afectata,nu mai am prieteni,nu mai vreau nimic,toata ziua stau inchisa in camera,fumez,beau si simt ca mai am putin si o iau razna.
Nu stiu cat voi mai rezista,toata lumea e cu gura pe mine,eu nu sunt in stare de nimic,anul viitor voi avea bacul,as vrea sa merg la facultate undeva departe de Romania dar din pacate nu ma lasa inima sa plec si sa las tot ceea ce iubesc aici..
Vreau pe cineva aproape dar nu am pe nimeni,as vrea sa am un prieten dar niciun tip nu ma vrea.. Nu stiu ce as putea schimba la mine sa ma placa baietii…Vreau sa am o viata de invidiat nu una pe care nu ar vrea-o nimeni.
Il vad pe bunicul in orice barbat din jurul meu,noaptea mereu il vad si il simt langa mine,am o nepoata in varsta de 6 luni,cand o pun in patul bunicii mele si se uita la icoana de pe perete rade in hohote,oare bunicul se joaca cu ea? Tin sa mentonez faptul ca atunci cand i-am facut tatalui meu parstasul de 6 saptamani eu aveam 1 an si jumatate,eram la biserica,m-am uitat pe tavan si am strigat „TATI” si am inceput sa rad… Ce se intampla cu mine? Cu psihicul meu? Ce se intampla cu familia mea?

26 06 2015
Adrian

Draga Mia,

In coloana din dreapta a fost creata o casuta cu pseudonimul pe care ti l-ai ales acum. Acolo vei gasi, in curand, comentariile membrilor grupului nostru de suport.

Cu prietenie,
Adrian

Lasă un răspuns

