Sorin XXVIII

7 06 2015

Nu-mi vine sa cred ca scriu si io pe acest site.
am cautat in casuta din dreapta de jos si i-am gasit porecla
la un fost amic care acum sa dus, luna trecuta so […moderat…]
omu cauta sa iasa repede fara dureri, mi’a zis ca el nu se […moderat…]
nici nu se […moderat…] si alte alea, dar doar cand era beat sau fumat
vorbea de sinucidere. nu stiu ce sa zic dar nici o nu mai stau mult.
la mine de la an la an problemele si greutatile se inmultesc
scap de o problema ma lovesc alte 50 noi.

Acțiuni

Information

13 responses

7 06 2015
Alin(29)

Salut Sorin.E trist rau ce zici tu si imi amplifica si miea starea proasta in care sunt.E posibil sa fim mai multi cunoscuti pe-aici,dar nu ne stim pt ca sef olosesc pseudonime.Din ce cauza s-a dus prietenul tau,ce il supara cel mai mult?Daca mai impartasim din probleme,poate mai atenuam un pic durerea lor,,,

7 06 2015
Sorin XXVlll

Salut, Alin, fostul meu coleg de scoala si prieten desi avea o viata
normala cat de cat era un tip foarte sensibil, nu ii placea lumea asta,
el era un fanatic in cea ce priveste povestile de pe internet cu viata de dupa moarte si alea alea, lumi paralele, dimensiuni, dracu le mai stie
in ultimile 5, 6 luni mai tot timpu, statea in casa izolat,
io nu is in masura sa zic ce era in capul lui, dar mno..

io personal am multe momente in care simt o stare de oboseala
profunda, cu toate ca nu merg la sala, nu lucrez ,nu fac efort
am insomni de cativa ani, de ceva vreme am o stare in care
nimic nu ma multumeste, nu am chef sa fac nimic,
am impresia ca orice as fac e degiaba, sau e prea greu
io nu am un scop in viata si chestia e ca ma lasa rece gandul
ca sa caut ceva, sau pe cineva, sa incerc ceva…
deci am stari dinastea in care nu ma atrage nimic efectiv
mai vad si cate o stire legata de tara noastra si ma inerveaza
si mai tare, cand un prieten sau altu isi gaseste o femeie sau
are o bucurie, reuseste ceva isi cumpara ceva, ma rode invidia
stiu ca nu e bine dar asta simt. la randu meu am facut eforturi
mai demult sa obtin ceva si cand vad ca altii parca le vine totul
ca pe teva, asa simplu, imi dispare orice speranta sa mai fac ceva.
am impresia ca traisec cateodata un deja vu.
familia si amici doar atunci ma suna cand au nevoie de ceva
si dupaia uita sa ma salute cand ma vad pe strada.
in casa toate lucrurile mi se strica din cand in cand.

7 06 2015
Alin(29)

Salut Sorin.Imi pare rau pentru prietenul tau,e urat cand se intampla asa.In ceea ce te priveste pe tine cred ca ar trebuie sa iti cauti un job,sa incerci un business mic,sa nu te mai enervezi ca se strica ceva prin casa(eu am laptop ul virusat acum,de exemplu).Am si eu un prieten ca tine,care tot asa nu mai are nici o dorinta dupa o depsartire de o fata,dar ce zici tu nu e motiv sa o termini cu viata,Nici pe departe:)

7 06 2015
Alin(29)

Spune-ne si noua ce probleme ai…daca citesti la mine poti sa vezi problema mea principala,..

7 06 2015
ikuu

Cum spune Alin, ti-ar face bine sa ne spui ce te doare, te face sa simti mai bine sa vezi multi ajung asa si cred ca nu mai poti dar nu e asa. Viata se schimba, dar trebuie sa vezi altfel. Ar fi pacat sa renunti can viata poate fi minunata.

7 06 2015
IN MEMORIAM

BUNA,NE POTI SPUNE PSEUDONIMUL CELUI PLECAT DINTRE NOI?
Unii vom spune cite o rugaciune.,,,,Dumnezeu sa il ierte!!!!
Nu ai invatat nimic din graba si nerabdarea lui,din reactiile celor ramasi unii sfisiati altii indiferenti ca si inainte probabil……..sau pripiti in a pune o eticheta???CITI S-AU APLECAT PESTE DRAMA LUI??CITI S-AU INCLINAT….CITI AU INCERCAT SA IL SPRIJINE/SUSTINA.INTELEAGA SAU AJUTE………??!!!!
Sper sa nu faci la fel ca el indiferent ce SI CITE probleme ai avea………esti tinar …puternic…chiar daca uneori obosit…sau coplesit…….Si MAINE E O ZI…MAI FRUMOASA SI MAI USOARA SA SPERAM………..

8 06 2015
Sorin XXVlll

Buna, da „Mihaizz” e porecla, ciudat e faptul ca
in ultimile zile am citit de vreo 5 ori mesajele lui pe site
si observ ca unele lucruri scrise de el, le am scris si io
fara sa imi dau seama sau, sau.. poate simt la fel cateodata
politia a constatat ca ar fi fost vorba de un accident.
lumea nu vorbea nici bn nici rau de el ca nu prea iesea din casa.
rar ne vedeam in ultima vreme e ciudat faptu ca
am visat de cateva ori ca vb cu el si era fericit
dar nu pot sa imi amintesc despre ce vorbeam.
mie oricum mi frica sa incerc, cu toate astea
am probleme cu somnu, abea dupa 4 ore de stat in pat
adorm si dorm 2 sau 3 ore si dupaia nu mai am somn
si bineinteles ca ma trezesc obosit fara nici un chef
si in zilele astea orice fac imi iese totul pe dus.

7 06 2015
IN MEMORIAM

Nu exista probleme fara solutii……..CU O SINGURA EXCEPTIE………CEA DESPRE CARE SE VORBESTE PE ACEST SITE ………..Din pacate acel gest ESTE IREVERSIBIL….IAR DE MULTE ORI CEI RAMASI DEVIN CADAVRE VII………INCREDIBIL DAR ADEVARAT DIN PACATEEEEEEEEEE…..

8 06 2015
Alin(29)

Nici eu nu am somn mai deloc in ulrima vreme,,,cum mai esti azi?

9 06 2015
Sorin XXVlll

Momentan am ceva sperante la un loc de munca,
urmeaza cateva zile proba la o firma…
si in final sper sa-mi ofere un contract.
sper ca si tu esti bine!?

9 06 2015
IN MEMORIAM

ITI multumesc pentru raspunsul cu pseudonimul…….Am citit acum mesajele lui,,,,,,,,,,.E foarte trist,,,,,ca a decis sa PLECE………..SA TREACA DINCOLO….
Ar trebui sa invatam cu totii din asta ceva,,,,,,,,cu scuzele de rigoare indraznesc sa spun ca se putea face/incerca sa se faca mult mai mult………pentru el………si poate si pentru altii….MI SE PARE CA I-AU RASPUNS PREA PUTINI……….Cred ca e foarte dureros sa postezi pe aici si sa ai atit de putine raspunsuri………….iar pe de alta parte conteaza si calitatea lor………FOARTE IMPORTANT MI SE PARE SA SIMTA CA NU SUNT SINGURI,,,,,,,,,CA LI SE POARTA DE GRIJA,SUNT SUSTINUTI ,INCURAJATI SA DEPASEASCA …CLIPELE/PERIOADELE CRITICE,,,,,
se vad cazuri ce prezinta similitudini………..si care au o evolutie pozitiva……….spre exemplu 15 MiculX……….ESTE POSIBILITATEA REALA DE A SE CONFESA,DESTAINUI,,,,,,,,FARA RISCUL SA TE ARATE CU DEGETUL PE STRADA…….FARA SA TE ETICHETEZE LUMEA IN PRIPA……ATITIA SUPERFICIALI PREOCUPATI DOAR DE CHESTII MATERIALE,,,,,,,,,,,,,,,DIN PACATE,,,,,,,,,,NU MAI INSIST……….NU E CAZUL….poate…….aici……..acum……..
Marcheaza mult ..uneori MUTILEAZA ……… plecarea unora dintre noi…….chiar daca nu ne sunt apropiati……….
Sentimentul de vina ca se putea evita….se putea face ceva este foarte traumatizant………..
Nu inteleg de ce nu lucrezi……….s-ar schimba mult situatia,,,,,,,te-ai simti util,,,,,ai avea banii tai,,,,,,,,,ai avea colegi./colege noi……..interesante…ti-ai distrage atentia de la gindurile negre,,,,,,,,,,s-ar cuibari altele in sufetelul tau chinuit si obosit,,,,,,,,,,,,poate ai adormi mai repede……Atitudinea pasiva nu e o solutie,,,,,,
Faci sport……..miscare,,,,,,,,?
DE ce nu incerci sa vorbesti cu familia……….cu unii membri….cu care se poate,,,,,,cind se poate…….?Sa iti descarci sufletul…..
Incearca sa faci macar treptat schimbari……rezultatele nu vur intirzia sa apara……..mai devreme sau mai tirziu,,,,intr-un fel sau altul………..

9 06 2015
Sorin XXVlll

Cu placere, momentan dau probe pentru un loc de munca.
sper sa iasa bine. gandurile astea incerc sa le ignor.
Toate bune!

10 06 2015
IN MEMORIAM

SUCCES……SI RABDARE,,,,,,GINDESTE POZITIV MEREU !!!!
TREPTAT TOTUL VA FI MAI BINE,,,,,,

Lasă un răspuns

