Ruxandra 7

30 05 2015

Buna. Ma numesc Ruxandra si am intrat pe aceasta pagina pentru ca am nevoie de ajutor. Am nevoie de motivatie ca sa pot trece peste un impas. Am o relatie de 7 ani cu un baiat care este des plecat din tara. Pana acum nu am avut motive de ingrijorare. Zic pana acum pentru ca am aflat ca ma inseala cu doua din „prietenele” mele. Cu una are o relatie mai intima. Asta se intampla de cateva luni.. Am aflat acum doua zile. Vreau un sfat.. M au dezamagit atatea persoane odata incat nu stiu cum sa reactionez..

Acțiuni

Information

One response

30 05 2015
IN MEMORIAM

ESTE trist ca treci prin astfel de situatie…..
Doar tu esti in masura sa apreciezi ce e mai bine pentru tine….uneori se spune ca e rau cu rau dar mai rau e fara rau….TOTUSI… te inseala cu doua…nu doar cu una…poate asa e el …iar tu abia acum ai descoperit….AI simtit si alte schimbari in relatia voastra? CREZI CA E PRIMA DATA cind rataceste/derapeaza?Ati discutat despre situatia delicata?CE spune el………..
ORICUM mai sunt atitia altii…SA se decida pe cine vrea…daca crezi ca merita sa ii mai dai o sansa…desi vei trai mereu cu indoiala in suflet…sau nu?
Fara incredere /fidelitate este greu sa cladesti ceva trainic……….
NUMAI bine!
Sper sa iei o decizie inteleapta……..

Lasă un răspuns

