Marian dj

10 05 2015

salutare,sunt marian si persista gandurile sinucigase,in urma cu 4 am suferit un accident si parca de atunci viata mea este pe dos si nu se mai leaga nimic sub nici o forma,in accidentul respectiv si-a pierdut viata o fata care a fost cu mine 10 ani,eu am fost in coma de gradul II 8 zile iar in noapte aia nu aveam nici o sansa,precizez ca intamplarea a fost in afara tarii unde sunt si acum insa nu e spus sub forma vreunei laude,in spital m-au tratat in cea mai mare scarba iar la eliberare i-au recomandat mamei mele sa-mi gaseasca o casa de ajutorare ca nu mai devin om normal,raman o leguma.mi-am revenit oarecum insa va mai ramane ceva care nu se va reface niciodata insa acum parca tot e inmpotriva mea si nu se mai leaga nimic sub nici o forma,asa ca mai bine mor si vor plange o saptamana si ma vor uita ca asta e o lege a naturii,in decembrie am avut o discutie mai aprinsa in casa iar tata(al2lea) mi-a recomandat si indrumat sa ma duc sa ma omor,uite ca eu in disperarea mea am fost sa fac asta la o statie de […moderat…],am sarit in curtea respectiva insa a inceput sa sune alarma si eu m-am speriat si am fugit,era mai simplu sa pun mana,sa ma […moderat…] si gata,parca m-as mai duce si acum pt ca e in apropiere,parca ceva ma tine sa nu o fac si tot caut alte metode……….ar mai fi multe de spus insa asta e in principal

nu-mi mai vad nici un rost,nu mai am nici o dorinta,in fiecare seara inainte sa adorm imi doresc sa nu ma mai trezesc

Acțiuni

Information

7 responses

11 05 2015
Miss

Marian,

F rau daca tatal vitreg ti-a sugerat asa ceva! La nevoie mai ales iese la suprafata caracterul unui om; pana atunci el poate masca. Te rog, nici sa nu te mai gandesti la ce ti-a zis si la el.
Imi pare rau pentru pierderea suferita, dar tu esti in viata si ai dretul la ea.
Bineinteles ca ceva te tine si anume dorinta ta inconstienta dar si foarte constienta de a trai, ca acesta e sensul vietii, sa traiesti si la un moment dat sa mori de moarte naturala. E vorba de instinctul de supravietuire. Supararea mare si regretele te ademenesc spre cealalta directie. Eu cred ca vei iesi din starea aceasta.
Nu stiu in ce masura esti dispus sa incerci ceva medicamente antidepresive (pentru ca sunt multe si trebuie ales acela, acelea care sa ti se potriveasca; un medic bun; eventual psihoterapie(si aici sunt oameni carora le face bine, si unii care nu raspund la aceasta forma de terapie).
Poti incerca deocamdata cu o cafea mica si buna pe zi(daca ai voie), si ciocolata (sunt excitanti nervosi si ridica tonusul).
Sunt necazuri grele in lumea asta; tu ai avut parte de unul greu, si eu personal te felicit ca esti in viata dupa acest necaz, gandesti coerent si cauti idei pentru a-ti reveni cat mai bine.
Numai bine

11 05 2015
marian

iti multumesc pt indrumarile tale si apreciez,inainte de accident eram prieten cu toata lumea si ma stia toata lumea pt ca totusi aveam niste bani pe mana si castigam totusi bine,acum nu ma mai cunoaste niciunul,nici macar sms sau virtual,acum sa nu se inteleaga faptul ca plang dupa ei insa imi e dor sa am o discutie si sa interactionez cu lumea,mai ales ca in romania am practicat meseria de d.j. si interactionam cu publicul mereu si trebuia sa-i simt,am fost d.j. & m.c. la victory herastrau-terasa mare pana sa o demoleze,acum sa revenim la mine:mama si-a tras copil cu al2lea si acum eu cam sunt in plus in familia asta,le inteleg prea bine gesturile,recpectivul copil al lor are 15,5 ani,fix jumatatea varstei mele,eu cand am venit in cipru am venit cu fata aia care si-a pierdut viata in accident iar ulterior mi-am schimbat locul de munca intr-un alt oras si atunci am plecat din casa parintilor si am ramas eu cu fata pe bafta noastra,am schimbat iarasi locul de munca si iar am venit cu ei in casa un timp pana mi-am gasit eu casa si am plecat in chirie….acum toate cunostintele mele au familii,copii,alte rosturi in viata iar eu nu am nici un rost ,asa ca mai bine si mai usor sa termin cu toate grijile astea,chiar nu stiu ce sa mai fac si cum sa mai fac,parca totul e importiva mea si mereu le gandeam in sensul pozitiv pe toate mai ales ca cineva mi-a recomandat sa urmaresc filmul legea atractiei,am urmarit filmul de mai multe ori si mi-a schimbat totusi gandurile insa acum iar au revenit gandurile negre,daca pana in urma cu ceva timp ma inchinam in fiecare seara si spuneam:iti multumesc doamne si pt ziua asta,acum imi spun ultimul gand: ajuta-ma doamne sa nu ma mai trezesc.nu mai am nici un motiv sa traiesc,am fost conceput din greseala(pe timpul comunistilor am fost conceput cand nu exista informatia ca acum si mama a gasit si ea […moderat…] si si-a tras-o)m-am nascut din greseala(am fost propus pt avort insa tata a refuzat)si uite cum traiesc intr-o greseala,chiar si cand am avut accidentul tot din greseala a fost,eu nu-mi mintesc seara aia si cam 80% din viata traita pe aici s-a sters,in momentul accidentului bordul si volanul au venit peste mine si au actionat ca un airbag,in izbitura mi-am spart gingia pe partea stanga si am stat cu capul pe volan pana au ajuns cei de la descarcerare si m-au scos din masina,in izbitura am ramas cu capul pe volan si pana cand au venit cei de la descarcerare creierul meu a ramas fara oxigen,in seara repectiva am fost cu fata sa se angajeze la o casa de pariuri,in final seful ne-a propus sa ramanem la un suc,eu: nu ca ne grabim…….uite ne grabeam sa ajungem in locul ala ca trebuia sa ne ciocneasca aia,faza cu intamplarea de la casa de pariuri la fel s-a sters insa acolo lucra o romanca si ea a spus chestiile astea,nu-mi amintesc cum a fost izbitura insa au trecut niste prieteni si au vazut ca aia care m-a izbit a taiat curba,la intoarcere au trecut tot pe acolo si i-au vazut pe politisti cum trageau masinile sa ies vinovat pt ca totusi rezultatul a fost si o victima,eu sunt un ghertoi de romansh si aia e fata unuia pus bine si cam recunoscut in zona in care locuiesc,aia a avut bmw x5 si eu honda civic,mama este prietena de familie cu un politist si ala a spus ca fata a vorbit coerent cu aia la descarcerare si le-a dat si niste detalii corecte,am avut proces pt ucidere din culpa,in urma cu vreo 8 ani eu am mai facut o operatie la o clinica particulara ,am platit insa au taiat la milimetru si am fost tratat cu interes,la eliberarea din spital nu am primit nici un medicament,nu am primit nici medical,asa am ajuns iar la clinica respectiva si mama a intrebat de un neurolog,mi-a fost recomandat unul iar el cand m-a vazut si a citit si foile din spital mi-a recomandat un medicament([…moderat…]) am inceput sa-l beau incepand de joi si luni m-am ridicat din pat,parca ceva gen energizant e,gasisem pe net,mi-a dat si medical,a fost maxim iar dupa maxim intri in comisia de examinare(asa e la astia,nu stiu in romania care e procedeul)la prima comisie la care am fost chemat nu am primit rapuns,m-au chemat la a2a comisie,la asta s-a vazut pe ei ca sunt doctori specializati,pe langa faptul ca purtat o discutie,m-au pus sa fac si anumite chestii,nici acum nu pot sa le fac,anul trecut in ianuarie am avut iarasi comisie insa aia m-au refuzat,totusi un an am fost la sala de forta,am fost pt ca mie creierul nu-mi comanda pasii pt alergare,neurologul de la clinica particulara mi-a spus la un moment-dat ca fost atat de puternica izbitura incat in momentul impactului s-a miscat creierul din locul lui si pt asta nu exista medicament,imi trebuie multa interactiune si mult sa fie pus creierul la lucru,interactiune nu mai am cu cine pt ca nu ma mai cunoaste nimeni,mi-am gasit prieteni virtuali,pe facebook,si mai joc conquistador si uite ca am gasit si locul asta acum,sincer spun ca altfel ma simt ca am scris chestiile astea………multumesc

12 05 2015
Miss

Nici eu nu cunosc sensul unor necazuri asa teribile , mai ales ca in urma lor, ti se schimba viata radical, de multe ori in rau. Unii spun intamplare, altii Karma, altii destin, altii chiar vraji etc, dar din moment ce se spune ca nimic nu se intampla fara voia lui Dumnezeu (oare chiar asa e?) , de ce este atata rau si suferinta in lume?
Sa stii ca mai tot timpul (rar cand nu se intampla), prietenii te parasesc cand ai un necaz serios. Nici mie nu-mi vine a crede, dar asa e. Iar unora nu le-ar fi greu, sanatosi fiind, sa te mai viziteze, sa te scoata la o plimbare, sa iti vorbeasca frumos, sa te incurajeze, sa fie ACOLO!!! Dar fii foarte convins ca foarte multi, majoritatea au trecut prin pierderea brusca a prietenilor cand au dat de un necaz!! Pentru asta nu mai suferii (nici pt celallate, dar unele suferinte trec in timp)!
In ceea ce priveste nedreptatea cu accidentul, si acestea(nedreptatile) se intampla des. Este dureros si frustrant, dar trebuie sa treci peste, pentru tine si sanatatea ta. Gandeste-te ca nu esti singur, ca sunt atatia oameni care sunt nedreptatiti zilnic. Exemple intalnesti in mass-media, in istorie, chiar, poate in vecinatatea ta. Cu asta nu cred ca mai ai cum sa te lupti, acum trebuie sa te axezi pe sanatatea ta!
Traiesti intr-o zona frumoasa, cu o clima mai buna decat aici, acum trebuie sa te gandesti numai la tine, la recuperare.
Deci daca o mama isi reneaga copilul ne-nascut e f rau si f urat pentru ea. Si in situatia asta sunt multi copii, indiferent de varsta, dar uite ce frumos ca tatal tau natural te-a vrut.
Cu bine

12 05 2015
°toul e prin Dumnezeu si nimic fara El nu este°

Salut

Asa este ,omul mai devreme sau mai tarziu va muri,dar nu este voia lui sa aleaga momentul …numai Dumnezeu stie pe toate ca El le a facut…..facand acest lucru vei sta in fata Lui si vei raspunde pentru toate faptele.

Incearca sa te rogi la Dumnezeu.

Citeste biblia.

14 05 2015
marian

sunt constient ca toti avem un sfarsit,asta legea vietii,uite ca pt mine viata s-a oprit 8 zile(coma) insa am revenit in lumea asta,mai am ceva de facut,nu stiu ce,am fost chiar si la psiholog,mi-a spus o vorba care pt mine a fost mare:ATAT A FOST ROSTUL EI(FETEI) PRINTRE NOI,TU MAI AI CEVA DE FACUT,aici am aprobat-o,inca nu stiu ce mai de facut,poate in momentul in care voi realiza ceva mai iesit din comun atunci imi voi spune:UITE,ASTA E MOTIVUL PT CARE M-AM REINTORS IN LUMEA ASTA.cam asa le gandesc eu

24 05 2015
Marian

mai nou si mama incepe sa-mi arunce vorbe aiurea,cea mai recenta a fost aia ca ar fi trebuit sa ma lase sa merg la puscarie(am fost acuzat de omor din culpa insa neurologul de la clinica privata a avut grija sa complecteze hartiile pt politie cu anumite chestii prin care au inchis dosarul)nu stiu cum o fi insa eu sunt o leguma in familia asta si sunt un impediment,cand vor afla ca nu mai exist va fi o binecuvantare pt ei,sunt sigur pt ca le inteleg si gesturile si ii cam citesc,nu stiu cum si ce dracu s mai fac,ma prajesc si gata,usor al dracu

26 05 2015
Miss

Foarte rau ca o „mama” isi permite astfel de rautati. Concentreaza-te pe tine si pe recuperarea ta. Da , in parte si din cauza atitudinii „parintilor” iti vine sa parasesti aceasta lume, ca daca te-ar sprijini si incuraja, te-ai simti mult mai bine.
Ce pot sa iti zic sigur, am studiat problema, si parintii care se poarta urat cu copiii lor se expun la mari pedepse, aici si /sau dincolo. Stiu ca uneori nu se vede, oamenii rai, de multe ori au o viata buna la prima vedere, le ies lucrurile, au bani, sustinere etc, DAR si nu vorbesc din clisee religioase, parintii care isi batjocoresc copiii, isi vor primi rasplata! Nu numai ca fac rau, asa ca oameni, dar incalca si principiul divin, parinte-copil, parintele avand prin actiunile lui impact asupra copilului, caci l-a adus pe lume.
Cele 10 porunci sunt bune, dar nu suficiente, lipsesc indrumarile de a avea grija de copiii tai, de a fi responsabil sa aduci un copil pe lume, sa nu maltratezi pe cei mai slabi fizic decat tine: copii, femei etc.
Iti tin pumnii

Lasă un răspuns

